Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (522)

Ewelina
Termin usługi: 30.11.2010

... odłączyli telefony, bo nie dostarczają przesyłek, a jako wymówkę można usłyszeć złe warunki atmosferyczne. Nie można się dodzwonić na infolinię, gdyż rozmowy są rozłączane po wysłuchaniu komunikatu.Express to tylko w nazwie mają, bo rzeczywistość jest zupełnie inna. Jakoś innym firmom śnieg nie przeszkadza w dostarczaniu paczek. Żenada. Beznadziejna firma, która nie potrafi wywiązać się ze swoich zobowiązań. Traktują klientów, jak zło konieczne. Ludzie, jak śnieg jest dla was problemem to przestańcie świadczyć usługi kurierskie, tylko zacznijcie watę latem kręcić. W tej firmie wszystko jest tajne-kontakt do kuriera, kontakt do oddziału, a w centrali mają klienta w poważaniu - złóż sobie reklamację, a oni i tak zwalą wszystko na karb pogody. ...

lui
Termin usługi: ciągle korzystam z ich usług

ciągle korzystam z usług firmy DHL i jestem bardzo zadowolona. wysyłam przesyłki jako osoba prywatna wysyłam kilka razy w miesiącu i zawsze jest szybko i bezproblemowo. kontakt z firmą i kurierami ok. polecam innym...

Marcin
Termin usługi: Pażdziernik listopad 2010

A ja polecam wszystkim. Korzystalem z wysylek tej firmy ok.20 razy i nigdy nie bylo najmiejszego problemu. Kurier na czas , zawsze pod tel.i co najwazniejsze stala dostepnosc telefoniczna.

mamcia
Termin usługi: 09.11.2010

Po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że że zawartość jest uszkodzona. Oczywiście kurier nie miał przy sobie protokołu bo chyba mu nie potrzebny. Po 6 dniach dostałam taki protokół. No i oczywiście kurierowi nie pasuje żaden podany termin odbioru lub zmiana miejsca dostawy aby było łatwiej. Klient musi stanąć na głowie i dostosować się do wymagań kuriera inaczej nie dostanie przesyłki. Teraz mam odesłać uszkodzony towar firmą DHL na koszt odbiorcy i już się boję czy mi się to w ogóle uda. Niedawno miałam przesyłkę poprzez firmę KOLPORTER. Kurier zadzwonił, że nie da rady dostarczyć przesyłki w wyznaczonych przeze mnie godzinach. Bardzo grzecznie zapytał czy nie sprawiłoby mi to kłopotu gdyby przywiózł mi ją do pracy. Oczywiście zgodziłam się i bez najmniejszego problemu odebrałam przesyłkę.

jupi
Termin usługi: 10.11.2010

Kuriek DHL o numerze tel komor. 512 323 390 z Gdańska robi łaskę, że wogóle dostarczy przesyłkę. TERMIN dostarczenia ma pasować kurierowi !!!! a nie klientowi, a do tego nie obowiązuje go żadna kultura. SKANDAL I CHAMSTWO. NIE KORZYSTAJCIE Z DHL. Inne firmy nie robią takich problemów np. siódemka jek OK lub UPC.

Jarosław Kitowski
Termin usługi: 27,10,2010

szkoda że przed skozystaniem z ich usług nie wszedłem na to forum by poczytać opinie o nich, w większości negatywne, ja niestety też muszę taką napisać, zostałem przez nich za każdym kontaktem wprowadzony w błąd, co do ceny za przesyłke, terminu realizacji, przelewu kwoty pobrania, terminy przelewu... STANOWCZO NIE POLECAM, dobrze że są inne firmy, ja skożystałem z ich usług po raz ostatni

Michał
Termin usługi: wrzesień 2010

Jakoś kurierzy z UPS czy DPD potrafią korzystać z telefonu komórkowego. Niestety DHL chyba pozostał na korzystania z telefonów stacjonarnych, więc gdybym przezornie nie sprawdził stanu zamówienia, na które czekałem to bym się nie dowiedział, że pan kurier nie doręczył nic, bo zabrakło numeru domu i mieszkania.

Co więcej - obu tych numerów zabrakło z winy DHL, sklep nadał wszystko prawidłowo.

A wystarczyło wykonać telefon i doprecyzować gdzie ma być dostarczona przesyłka, zwłaszcza, że wszystko podawałem. Teraz muszę jechać na drugi koniec Gdańska, żeby zdążyć odebrać paczkę przesyłkę przed wyjazdem od tej, pożal się Boże, firmy \\\"kurierskiej\\\".

NIE POLECAM.

PS. Zresztą juz na temat DHL słyszałem wystarczająco dużo złego. To była moja pierwsza i, mam nadzieję, ostatnia styczność z tą firmą.

Rafał
Termin usługi: 20 sierpnia

Nadałem przesyłkę, kurier wziął ode mnie 45 pln. teraz w cenniku widzę, że przesłanie takiej paczki kosztuje 26 zł. Słowem złodzieje.

maja
Termin usługi: 26.08.2010

Przesyłka nie dotarła do mnie do domu w ogóle, wyszłam tylko na chwilę z domu i 15 minut po kurierze przyszłam, natychmiast do niego zadzwoniłam , ale nie raczył zawrócić i się zjawić. Mieszkam w Gdyni, przesyłka duża, którą potrzebuje natychmiast a on mi oznajmił,że nie przyjedzie do odbioru w Gdańsku będzie od jutra albo za kilka dni. Szok. Jestem bez auta, paczke na dzisiaj potrzebuję. W życiu czegoś takiego nie widziałam u zadnej innej firmy. Nie korzystajcie, szczerze nie polecam i odradzam DHL.

bespartyjny
Termin usługi: 04,08,2010

Zamówiłem kuriera do nadawcy paczki dla mnie . Przyjechał i odebrał - hurrrra Czekam Patrzę w internecie gdzie przesyłka ? Jest dotarła do warszawy . Fajnie , ale tylko do tego momentu ... Od 05,08,10 do dziś 06,08,10 godz. 15,24 nie mam paczki . Dlaczego?? Ktoś ją uszkodził i weryfikują ją 2 pełne doby ! Nie wiedzą gdzie , co i jak ... .wczoraj mówili mi , że weryfikują i jutro = 05,08,2010 ją otrzymam . dzisiaj , że ciągle jej nie ma chociaż ponoć wyszła do gdańska . Potem , że się znalazła i będzie w ... !!! PONIEDZIAŁEK !!! , A DZIŚ PIĄTEK . Dlaczego w poniedziałek ? , bo jutro SOBOTA !!! I CO TO OZNACZA ? -> , ŻE MÓJ KOD POCZTOWY JEST BE BE i w soboty go nie obsługują i jeśli w sobotę , to SAM MAM PRZYJECHAĆ po odbiór !!!??? Fajnie ? Na moją sugestię , że skoro już tak się stało , to może zachwali by się fair i opłatę zdjęli , bądź extra transport zaserwowali (?) , to rozbawiłem panią trochę i powiedziała , że reklamację mogę złożyć i druki wypełniać i żądać czego chcę ... Rany ... a Mamie prezent chciałem zrobić na wczoraj ! i dupa . DHL DHL GO TO HELLLLLLL .

Aga
Termin usługi: 03.08.2010

Ta firma to jakiś koszmar. Gubią przesyłki. Pieniądze pobrane za paczki przesyłają po 2 tygodniach i to po kilku awanturach telefonicznych. Fatalny kontakt z biurem regionalnym na Kowalach. Za fatalną obsługę liczą sobie jeszcze nie tanio. Jeszcze do tego mają pretensje że jest ponoć źle podany numer telefonu odbiorcy - bo albo nikt nie odbiera, albo zgłasza się nie taka osoba. To albo kurier źle wykręca numer, albo zwyczajnie KŁAMIE, że dzwonił.

Anna Maria
Termin usługi: 5.08.2010

Po prostu bomba siedzę sobie w domu i dostaje sms - drugie awizo , paczkę proszę odebrać na Kowalach to chyba żart

Olo
Termin usługi: 2010-07-26

Krótko: od tygodnia nie mogę odebrać paczki zawierającej element niezbędny do zakończenia zleconej mi pracy, wszystko dla tej firmy jest problemem, nawet jej podstawowe zadanie, czyli wręczenie mi do łapy przeznaczonej dla mnie przesyłki. Za chwilę pani z Kowal odeśle paczkę do nadawcy, ja zostanę z ręką w nocniku przy niedokończonej pracy a inwestor urwie mi łeb. Dzięki DHL straciłem już cały dzień bezczynnego oczekiwania na kuriera, dziś pół dnia i sporo paliwa na przemiłą wizytę w Kowalach w celu odbycia rozmowy konia z dyszlem a za moment zawalę kontrakt. Odnoszę wrażenie, że to ostatni bastion komuny, radzę omijać szerokim łukiem.

Burza
Termin usługi: 23.07.2010

...tylko tyle mam do powiedzenia. Oczywiście nie polecam.Po paczke, ktora powinienem odebrac w domu bede musial jechac 30 km.

Poszkodowany odbiorca
Termin usługi: w ciagu roku kilka razy ale JUZ NIGDY WIECEJ!!!

TOTALNA PORAŻKA!!! NIGDY NIE SKORZYSTAM Z OBSŁUGI TEJ FIRMY!!! SKANDAL!!! WOLE JUZ NA PIECHOTĘ Z GDAŃSKA DO WARSZAWY IŚĆ PO PACZKĘ NIŻ SKORZYSTAĆ Z ICH USŁUG! DLACZEGO NIKT SIE TYM NIE INTERESUJE! OLEWAJĄ KLIENTÓW. Już lepsze są gołębie pocztowe od tego DHL. Zapłaciłem za przesyłkę żeby było szybko. Pan kurier nawet nie zadzwonił i zostawił awizo. Pani z obsługi DHL wciskała mi, że mam popsuty dzwonek! SKANDAL! Mam sobie odebrać u nich w siedzibie – 31km w jedna stronę! - co daje 62km! Kto mi zwróci za paliwo? Ja mam dopłacać do swojej paczki?! SKANDAL NA OGROMNA SKALE! Przesunęli sobie odbiór o 4 dni!! Z weekendem, bo oni nie pracują!! LUDZIE!! WYBRAŁEM KURIERA ŻEBY MIEĆ SZYBKO! A TERAZWYCHODZI PRAWIE TYDZIEŃ!!! SKANDAL!!! Chciałem przeadresować! Bo nie będzie mnie w nowym terminie, ale też się nie da! Z kurierem skontaktować tez się nie da! Nic się K…. nie da! NIGDY! Nigdy, przenigdy nie skorzystam z tej firmy. To był ostatnio raz! Nawet nie kupię w żadnym sklepie korzystającym z usług DHL! Jak widać – problemów, nerwów, trzeba dopłacać- paliwo- telefony. MASAKRA! Wiec wole zapłacić drożej, ale bez loga DHL! Przysięgam nigdy nie skorzystam z usług tej

Sylwia G.
Termin usługi: 10/04/2010

NEGATYW Również podpisuję się pod złą opinią na temat DHL. Jeden kurier zostawił mi awizo przywieszone na szlabanie przy wjeździe na osiedle cztery bloki od mojego mieszkania (dowcipniś jakiś), drugiego nie dogoniłam wracając ze spaceru z psem, a kiedy się do niego dodzwoniłam stwierdził, że nie ma czasu się wracać, a dzwonić do mnie nie musiał. Zdarzają się też pomocni kurierzy, ale niestety z większością jest problem.

ms
Termin usługi: maj 2010

Podpisuję się pod innymi negatywnymi komentarzami. Aż dziw bierze, że z takim podejściem do klienta ta "firma" nadal istnieje. Awizo znalazłam przypadkowo na parkingu w pobliżu wejścia do klatki. Paczki przynoszą mi różni kurierzy jak i Poczta Polska, ale tylko DHL ma z tym problem. Obsługa w biurze tragiczna, na zasadzie, żeby klient czasami nie przeszkadzał paniusiom w siedzeniu. Odpowiedzi na pytania tonem niemal opryskliwym. Pomijam zupełnie osobliwe zasady nadawania paczek ale upominanie się tygodniami o swoje pieniądze po wysłaniu za pobraniem to już zupełne przegięcie.

qattro4
Termin usługi: 18.05.2010r

Nawet nie informują gdzie odebrać przesyłkę na druku widniał solec kujawski jako miejsce osobistego odbioru a ja jestem z gdańska ,awizo przyklejone nawet nie na skrzynce tylko na drzwiach od klatki!Nie wiem jak gdzie indziej ale w gdańsku są beznadziejni !!!!!!

Pitor
Termin usługi: 15 maj

Jestem jak większość przedmówców niemile zaskoczony bo dotąd uważałem że DHL jako gigant kurierski powinien świecić przykładem takim firmom jak Opek czy siódemka. Tymczasem jest na odwrót. Kurier przyjechał z paczką pod moją nieobecność w piątek, rozmówił się z moją sąsiadką że przyjedzie tego samego dnia wieczorem, tymczasem nie przyjechał w ogóle a z infolinii mi zaanonsowano że najbliżej kurier przyjedzie we wtorek (sic!). Zero szacunku do klienta. NIE POLECAM

Rusałka
Termin usługi: 07.05.2010

Gdybym wiedziała to bym się nie połasiła na tańszy towar na allegro tylko wzięła ten 2-3 zł droższy.... a tak muszę teraz zasuwać na Kowale bo kurier niby był, avizo przykleił na skrzynką pocztową przy wejściu i zadowolony bo wypełnił swoją pracę....Inne firmy kurierskie nie mają problemu z ponownym dotarciem do klienta - w końcu jeżdżą po stałych trasach dzień w dzień.... TRAGEDIA. I dzisiaj niepotrzebnie stracę kawal cennego dla mnie czasu....