Oceny (165)
Bardzo profesjonalna obsługa. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi. Sprzedawca ma tyle czasu, ile potrzebuje klient, aby zapoznać się z ofertą i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi i zakupionego samochodu.
Odpowiedź obiektu:
Dzień dobry. Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za tak miłe słowa! Jest nam niezmiernie miło, że są Państwo zadowoleni z obsługi, staramy się w tym aspekcie z całych sił. Chcemy, aby nasi klienci otrzymywali obsługę na najwyższym poziomie. Niech auto Państwu służy jak najlepiej.
Z poważaniem
Salony samochodowe
Profesjonalnie.To już Suzuki nr 2 kupione w tym salonie
Salony samochodowe
pierwszy kontakt nastąpił mailowo, byłem zainteresowany zakupem suzuki swift; odpowiedz bardzo szybka telefonicznia, oferta cenowa dobra i nagle się zadziało; otwartość, współpraca i wzajemne zrozumienie potrzeb spowodowało zakup samochodu - zainteresowanie obustronne, inicjatywa sprzedawcy; na koniec dodam tylko, że kup[iłem samochód mimo tego, że mieszkam na drugim końcu Polski, tj. Wrocław, nic dodać nic ująć, po prostu super sprzedawca p. Jarosław Matyszewski:):) polecam!!!
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie Piotrze, jest nam niezwykle miło czytając takie komentarze, to motywuje nas do pracy. Staramy się, żeby usługi oraz obsługa klienta były na najwyższym poziomie, ponieważ zadowolenie naszych klientów stanowi dla nas priorytet. Dziękujemy za tak pozytywny komentarz zarówno w imieniu Pana Jarosława, jak i całego salonu Suzuki. Mamy nadzieję, że pozostaniemy dla Pana numerem jeden.
Salony samochodowe
Od lat jestem klientem Motor Centrum głównie marki Suzuki i zawsze wystawiałem IM i JEJ bardzo dobre opinie. W tym roku osiągnęło ono apogeum.Już w pierwszej godzinie spotkania z panią Iwoną Kucharską i samochodem Suzuki Ignis zdecydowałem się na zakup!!! Super Profi!!!!!
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie Marku, jest nam niezmiernie miło, że jest Pan zadowolony z naszych usług. Staramy się, żeby obsługa była zawsze na najwyższym poziomie, pozdrawiamy
Salony samochodowe
ogólnie wszystko oki...,fachowa i kompleksowa obsługa...
Odpowiedź obiektu:
Panie Tomaszu, jest nam niezmiernie miło, że obsługa sprostała Pana oczekiwaniom, pozdrawiamy
Salony samochodowe
Miła i profesjonalna obsługa na każdym poziomie.
Odpowiedź obiektu:
Pani Magdo, serdecznie dziękujemy za opinię! Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z usług, pozdrawiamy
Salony samochodowe
Polecam salon bardzo serdecznie, miła obsługa, proces zakupu auta odbył się stosunkowo szybko i bez żadnych problemów.
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie Sławku, cieszymy się, że jest Pan zadowolony z usług. Staramy się, żeby standardy naszej pracy spełniały wszelkie oczekiwania, pozdrawiamy
Salony samochodowe
Znakomite wyczucie potrzeb klienta planującego kupno nowego samochodu przez p. Piotra Gajewskiego. Rzetelne i uczciwe doradztwo w doborze wyboru modelu. Komunikatywne przekazanie Swojej wiedzy dotyczące kupowanego samochodu. Profesjonalne podpowiedzi przy zakupie dodatkowego wyposażenia do zakupionego samochodu. Polecam Salon Suzuki i p. Piotra Gajewskiego.
Odpowiedź obiektu:
Szanowni Państwo, jest nam niezmiernie miło, że jesteście Państwo zadowoleni z usług naszego salonu. Bardzo dziękujemy, że zechcieliście poświęcić swój czas na wystawienie opinii, zadowolenie klientów jest dla nas priorytetem.
Salony samochodowe
Wysoki profesjonalizm,obsługa na wysokim poziomie ,szczególne podziękowania dla Pana Piotra Gajewskiego.Wszystkim polecam Motor Centrum Gdańsk.
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie, zadowolenie naszych klientów to dla nas priorytet. Cieszymy się, że standardy naszej pracy spełniają Pana oczekiwania. Pozdrawiamy
Salony samochodowe
Transakcja zakupu samochodu Suzuki vitara 1,4 D hybrid prowadzona była przez Pana Piotra Gajewskiego w sposób profesjonalny. Otrzymaliśmy pełną informację i propozycję dot. ceny, charakterystyki i danych technicznych samochodu, uzgodniliśmy dodatkowe wyposażenie, wykonaliśmy jazdę próbną, W salonie dokonaliśmy ubezpieczenia pojazdu oraz udzielono nam pomocy w rejestracji samochodu. Składam Panu Piotrowi i personelowi salonu wyrazy uznania i podziękowania, jak również liczymy na dalszą współpracę.
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie Janie, cieszymy się, że jest Pan zadowolony z usług oferowanych w naszym salonie. Zadowolenie naszych klientów stanowi dla nas priorytet, pozdrawiamy
Salony samochodowe
Nie zawiodłem się w żadnym aspekcie podczas zakupu Suzuki S-crossa. Kompetentna rzeczowość połączona z przyjazną komunikacją sprawiły, że zakup był przyjemnością, a teraz doznaję samych pozytywów z użytkowania nowego nabytku. Pozdrawiam Pana Piotra Gajewskiego i polecam Jego osobę przy dokonywaniu zakupu.
Odpowiedź obiektu:
Panie Mariuszu, bardzo dziękujemy za tak pozytywną recenzję. Cieszymy się, że standardy naszej firmy spełniają Pana oczekiwania, pozdrawiamy
Salony samochodowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa Pana Jarosława Matyszewskiego.
Odpowiedź obiektu:
Panie Krzysztofie, dziękujemy za pozytywną opinie. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że standardy naszej pracy spełniły Pana oczekiwania. Pozdrawiamy
Salony samochodowe
Jestem bardzo zadowolony z obsługi salonu Suzuki , a w szczególności z profesjonalnego podejścia p. Piotra Gajewskiego. Jego kompetencja i wiedza na temat samochodów, przekonały mnie do wybrania tej marki. Gorąco wszystkim polecam.
Odpowiedź obiektu:
Panie Marku, bardzo dziękujemy za tak pozytywną opinię! Cieszymy się, że nasze standardy sprostały Pana oczekiwaniom. Zadowolenie naszych Klientów to priorytet! Pozdrawiamy i życzymy szerokiej drogi!
Salony samochodowe
Moja wizyta w tut.salonie Suzuki Motor Centrum przebiegła pomyślnie. Na wstępie zostałem poinformowany o modelach aut i ich funkcjonalności, za co serdecznie dziękuję p.Piotrowi , który rzetelnie podszedł do sprawy zakupu przeze mnie samochodu. W czasie jazdy próbnej poinformował mnie o funkcjach i możliwościach auta.Zostały mi również przedstawione informacje na temat dogodnego kredytowania jak i ubezpieczenia.Auto mki. Suzuki Vitara Hybrid ,które wybrałem eksploatuję od dwóch miesięcy i jak narazie spisuje się bez zarzutu, oczekuję pierwszej wizyty serwisowej w salonie. Moim zdaniem firma iest godna polecenia Pracę zespołu Suzuki MotorCentrum oceniam pozytywnie i życzę sukcesów.
Odpowiedź obiektu:
Dzień dobry,
serdecznie dziękujemy za tak miłe słowa! Zadowolenie Klientów to dla nas priorytet, dlatego miło nam słyszeć, że Pańska Vitara spełnia oczekiwania. Życzymy szerokiej drogi!
Salony samochodowe
Obsługa miła, ceny przystępne. Nowe auto robi wrażenie. Myślę, że będzie dobrze służyło.
Odpowiedź obiektu:
Panie Adamie,
serdecznie dziękujemy za tak miły komentarz! Mamy nadzieję, że auto spełni wszelkie Pańskie oczekiwania i życzymy szerokiej drogi!
Salony samochodowe
Profesjonalnie, miło i sprawnie. Niezmiennie wysoki poziom. Polecamy
Odpowiedź obiektu:
Dzień dobry,
serdecznie dziękujemy za Państwa opinię! Zadowolenie naszych klientów to dla nas priorytet, dlatego cieszymy się, że wizyta w naszym salonie spełniła Państwa oczekiwania.
Z poważaniem
Salony samochodowe
Pomijając kwestię, że wszystko z samochodem ok i akurat w serwisie usterki się nie objawiaja, to usłyszałem, że za pozostawiony samochód serwis nie odpowiada. Wystawiają go na ogólnodostępny parking i ew. uszkodzenia nie są ich winą. Tak twierdzą. Zastanawiam się nadal czy to wydarzyło się naprawdę...
Odpowiedź obiektu:
Dzień dobry,
przede wszystkim serdecznie dziękujemy za Pański komentarz. Opinie wszystkich naszych klientów są dla nas ważne, dlatego dogłębnie przyjrzeliśmy się sprawie, którą Pan opisał. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z wizyty w naszym serwisie.
Pański samochód został u nas na dwa dni celem zdiagnozowania, ponieważ sam Pan twierdził, że usterka pojawia się rano po odpaleniu silnika - w zamian bezpłatnie udostępniliśmy Panu auto zastępcze. Usterka ta jednak nie wystąpiła podczas gdy samochód u nas przebywał. Niestety, tak jak powiedział nasz serwisant, nie jesteśmy w stanie garażować każdego auta, które jest pod opieką naszego serwisu, a na zewnętrzny parking ma wstęp każdy. Bardzo nam przykro, jeśli faktycznie uszkodzenie o którym Pan mówi, powstało podczas pobytu auta u nas. Niewielką plamkę, którą znalazł Pan na tylnej klamce Pańskiego auta, nasz serwisant od razu spolerował i zaproponował jej lakierowanie.
Ponownie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, by wszystkim naszym klientom zapewnić najwyższy poziom usług. Jednocześnie chcielibyśmy prosić o komentarz dot. czasu realizacji i cen - w żaden sposób nie odniósł się Pan do tego w swojej opinii, a jednak wystawił Pan ocenę bardzo negatywną. Czy poza informacją, którą przekazał Panu nasz serwisant, któryś jeszcze aspekt wizyty w naszym ASO nie spełnił Pańskich oczekiwań? Jesteśmy gotowi wyjaśnić sytuację.
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Obsługa klienta perfekcyjna ,zaangażowanie p.Piotra w sprawach sprzedaży Suzuki najwyższej jakości,--nawet jak klient ma wątpliwości co do kupna auta ,to go kupi.Suzuki CROSS super.
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie,
serdecznie dziękujemy za tak miłe słowa! Dobre opinie naszych klientów to dla nas priorytet, dlatego jesteśmy wdzięczni za komentarz!
Pozdrawiamy i życzymy udanego użytkowania Pańskiego Suzuki!
Salony samochodowe
Mój pierwszy Suzuki, ale kolejny Japończyk, na których nigdy się nie zawiodłem. Przesympatyczna obsługa, bez zbędnego dystansu, fachowe doradztwo i informacja. O wszystkim zostałem szczegółowo poinformowany, a jak spotkały mnie później jakieś niespodzianki, to tylko pozytywne.
Salony samochodowe
Miłe zaskoczenie podejściem do klienta. Pełny profesjonalizm wszystkich pracowników zaangażowanych w proces sprzedażowy. Szczególne podziękowania Panu Jarosławowi.
Salony samochodowe