Oceny (165)
Ja nie wim co oni wszyscy chcą. Serwis super!! , salon ok, używane fajne obsługa super GORĄCO POLECAM
Salony samochodowe
naprawa urwanego amortyzatora zajęła tym Panom 9 (dziewięć) dni i gdyby nie fakt, że chciałem odholować auto do innego serwisu to czekałbym na naprawę kolejnych pięć. Pan z obsługi stiwerdził, że skoro czekam już tyle to kilka następnych nie zrobi różnicy ( to nie film 'Miś' tylko serwis MotorCentrum)
wynika z tego że w 3mieście brak dobrego serwisu Chevroleta (z Hallerem też miałem przykre doświadczenia),
Salony samochodowe
Miałem problem z Oplem. Spadek mocy, paląca się kontrolka silnika.
Pojechałem więc do tego serwisu. Podłączyli samochód do kompa wyskoczyły błędy. Pan mechanik podrapał się w głowę, powiedział, że nie wie o co chodzi więc prawdopodobnie na 70 % uszkodzony sterownik silnika Koszt wymiany: 3500 zł.
Jako, że koszt duży Pan mechanik zasugerował jednak aby samochód obejrzał jeszcze elektryk, tak aby mieć pewność nie na 70 % a na 100% Poszedłem do b...... którzy przyjmują zlecenia serwisowe i mówię: koszt duży niech obejrzy to może jeszcze elektryk. Na to jeden b.... z drugim patrzy na kody silnika i mówi: "padł sterownik jak nic. Nie ma innej opcji. Jedyne 3500 zł i samochód jak nowy, a elektryk zawalony robotą i nie ma co mu głowy zawracać i wyrzuć pieniedzy." Załamany pojechałem więc do innej firmy w Gdyni. Podłączyli samochód do kompa. Od razu wiedzieli co może być przyczyną usterki. O sterowniku nawet nie wspomnieli. Znaleźli przetarty kabelek w ciągu 10 minut ! Wspólnie uśmialiśmy się z b..... z serwisu Opla. Samochód śmiga jak nowy. Koszt naprawy: 30 zł. Więc 3500 zł a 30 zł naprawdę robi różnicę.
Salony samochodowe
zakupilem w Motor centrum nowy samochód ,trzeba przyznac ze mają dar przekonywania klienta ktory chce cos kupic ( tutaj ukłony dla Pana Grzegorza Banaszaka ). Pierwsza wizyta w serwisie z jakąs dorobną korekta odbyła sie bez problemów choc trzeba przyznac ze bardzo służbowo( wiadomo nowy klient niewiadomo co za typ : ) ) w miare upływu czasu i kolejnych wizyt atmosfera w relacji serwis - klient jest wręcz kolezenska - ukłony dla Pana Piotra i Wojtka. Życzyłbym sobie zeby tak pozostało to wtedy klient nie bedzie sie bał serwisu Ogólnie jestem zadowolony z obługi i jakosci usług ,wiadomo lepiej niech sie samochód nie psuje ale jak juz cos sie stanie wiem ze moge na nich liczyc
Salony samochodowe
Opinie kieruje do do 1 opini Pana Krzysztofa jak bedzie Pan na przegladzie prosze zwrocic uwage ile puntów wykonanych czynnosci dostanie Pan do podpisu a ile faktycznie jest wykoanych w przypadku zwocenia uwagi wszelkie sugestie nie docieraja ksiązka serwisowa sobie a zycie w serwisie swoje - przybic pieczatke ew wymienic olej oczywiscie ma pan pewnosc ze zostal wymieniony jak Pan jest w serwisie i to widzi i skasowac nastepnego frajera za wykonane ok 20 punktów z listy obslugi samochodu.Osobiscie gdyby to nie jedyny serwis Chevroleta moja noga by tam wiecej nie staneła póki co gdy ma sie jeszcze gwrancje i jest sie na nich pseudo fachowców skazany lepiej za duzo nie podkakiwac bo w ogole nic sie nie załatwi. I jeszcze jedno zasiegalem porady w inspekcji handlowej i powiedzieki ze klient ma PRAWO stac przy aucie w trakcie wykonywania czynnosci - spóbujcie tego zarzadac w tym srewisie pozdrawiam
Salony samochodowe