W tym obiekcie znajdują się:

Najlepsze salony samochodowe Gdańsk

Oceny (165)

Astra II
 

Ja nie wim co oni wszyscy chcą. Serwis super!! , salon ok, używane fajne obsługa super GORĄCO POLECAM

Salony samochodowe

5.7
wio
 

naprawa urwanego amortyzatora zajęła tym Panom 9 (dziewięć) dni i gdyby nie fakt, że chciałem odholować auto do innego serwisu to czekałbym na naprawę kolejnych pięć. Pan z obsługi stiwerdził, że skoro czekam już tyle to kilka następnych nie zrobi różnicy ( to nie film 'Miś' tylko serwis MotorCentrum)
wynika z tego że w 3mieście brak dobrego serwisu Chevroleta (z Hallerem też miałem przykre doświadczenia),

Salony samochodowe

1.0
ZB
 

Miałem problem z Oplem. Spadek mocy, paląca się kontrolka silnika.
Pojechałem więc do tego serwisu. Podłączyli samochód do kompa wyskoczyły błędy. Pan mechanik podrapał się w głowę, powiedział, że nie wie o co chodzi więc prawdopodobnie na 70 % uszkodzony sterownik silnika Koszt wymiany: 3500 zł.
Jako, że koszt duży Pan mechanik zasugerował jednak aby samochód obejrzał jeszcze elektryk, tak aby mieć pewność nie na 70 % a na 100% Poszedłem do b...... którzy przyjmują zlecenia serwisowe i mówię: koszt duży niech obejrzy to może jeszcze elektryk. Na to jeden b.... z drugim patrzy na kody silnika i mówi: "padł sterownik jak nic. Nie ma innej opcji. Jedyne 3500 zł i samochód jak nowy, a elektryk zawalony robotą i nie ma co mu głowy zawracać i wyrzuć pieniedzy." Załamany pojechałem więc do innej firmy w Gdyni. Podłączyli samochód do kompa. Od razu wiedzieli co może być przyczyną usterki. O sterowniku nawet nie wspomnieli. Znaleźli przetarty kabelek w ciągu 10 minut ! Wspólnie uśmialiśmy się z b..... z serwisu Opla. Samochód śmiga jak nowy. Koszt naprawy: 30 zł. Więc 3500 zł a 30 zł naprawdę robi różnicę.

Salony samochodowe

1.3
Wojciech Ulczyński
 

zakupilem w Motor centrum nowy samochód ,trzeba przyznac ze mają dar przekonywania klienta ktory chce cos kupic ( tutaj ukłony dla Pana Grzegorza Banaszaka ). Pierwsza wizyta w serwisie z jakąs dorobną korekta odbyła sie bez problemów choc trzeba przyznac ze bardzo służbowo( wiadomo nowy klient niewiadomo co za typ : ) ) w miare upływu czasu i kolejnych wizyt atmosfera w relacji serwis - klient jest wręcz kolezenska - ukłony dla Pana Piotra i Wojtka. Życzyłbym sobie zeby tak pozostało to wtedy klient nie bedzie sie bał serwisu Ogólnie jestem zadowolony z obługi i jakosci usług ,wiadomo lepiej niech sie samochód nie psuje ale jak juz cos sie stanie wiem ze moge na nich liczyc

Salony samochodowe

5.0
Upierdliwy klient wg.Serwisu
 

Opinie kieruje do do 1 opini Pana Krzysztofa jak bedzie Pan na przegladzie prosze zwrocic uwage ile puntów wykonanych czynnosci dostanie Pan do podpisu a ile faktycznie jest wykoanych w przypadku zwocenia uwagi wszelkie sugestie nie docieraja ksiązka serwisowa sobie a zycie w serwisie swoje - przybic pieczatke ew wymienic olej oczywiscie ma pan pewnosc ze zostal wymieniony jak Pan jest w serwisie i to widzi i skasowac nastepnego frajera za wykonane ok 20 punktów z listy obslugi samochodu.Osobiscie gdyby to nie jedyny serwis Chevroleta moja noga by tam wiecej nie staneła póki co gdy ma sie jeszcze gwrancje i jest sie na nich pseudo fachowców skazany lepiej za duzo nie podkakiwac bo w ogole nic sie nie załatwi. I jeszcze jedno zasiegalem porady w inspekcji handlowej i powiedzieki ze klient ma PRAWO stac przy aucie w trakcie wykonywania czynnosci - spóbujcie tego zarzadac w tym srewisie pozdrawiam

Salony samochodowe

1.3