- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (63 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 3 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (185 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (97 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (72 opinie)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Malutka lodziarnia ledwo przędzie. Mieszkańcy ruszyli z pomocą
W Gdyni-Cisowej przy Chylońskiej 235 (nieopodal stacji SKM Cisowa, tuż za Biedronką) znajduje się maleńka lodziarnia ukryta przed wzrokiem przechodniów. Samodzielnie prowadzi ją pani Kinga. Niestety z powodu braku klientów zapowiedziała, że rzemieślnicza lodziarnia będzie działać tylko do końca maja. Jej historia poruszyła okolicznych mieszkańców, którzy postanowili wesprzeć właścicielkę.
Smaczne lody, ale klientów brak
Niestety budka znajduje się na uboczu, poza trasą turystyczną, więc wiedzą o tym miejscu tylko okoliczni mieszkańcy oraz klienci marketu. Jego działalności nie towarzyszy również intensywna promocja marketingowa, co zapewne nie pomaga w zdobyciu rozgłosu.
Kilka dni temu właścicielka poinformowała, że z końcem maja zamierza zamknąć lodziarnię z powodu braku klientów. Zdarzały się dni, że dziennie zarabiała... kilkadziesiąt złotych.
Co istotne, prowadzona przez panią Kingę lodziarnia to jedno z niewielu miejsc, w których można zakupić lody w okolicy, a mimo to wiele osób nawet nie było świadomych jej istnienia.
- W dzielnicy, w której mieszkam od 11 lat, jest deficyt usług. Nie ma tu gdzie wyjść, posiedzieć sobie po pracy, nie ma kawiarni, nie było lodziarni czy miejsca, by urządzić urodziny. Postanowiłam takie wyzwanie podjąć, coś w tej dzielnicy zrobić, uwierzyłam, że uda się to rozkręcić. Niestety muszę powiedzieć, że lody rzemieślnicze prowadzę do końca miesiąca - wyznała właścicielka w rozmowie z instagramerami z Foodlovepeople.
Co dobrego oferuje pani Kinga?
Każdego dnia do wyboru jest osiem smaków i dwa sorbety. Koszt jednej porcji to 7 zł, oprócz lodów pistacjowych, za które zapłacimy 8 zł. Znajdziemy tu zarówno klasyczne pozycje, jak truskawka, śmietanka, cytryna, jeżyna, czekolada, ale również mniej oczywiste smaki, jak crème brûlée z truskawkami, porzeczka z miodem czy imbir z toffi.
Nadeszła pomoc, jednak czy nie za późno?
Nieoczekiwanie, kiedy sytuacja wydawała się beznadziejna, pomoc nadeszła z internetu. Jej historia wzruszyła nie tylko tych, którzy bywali w lodziarni, ale też influencerów (m.in. MrKryha oraz Foodlovepeople).
W poniedziałek po południu przed lodziarnią ustawiła się długa kolejka. Był tam również nasz fotoreporter, Maciej Czarniak:
- Na miejscu usłyszałem, że po poznaniu sytuacji zdarzały się osoby, które by wspomóc biznes pani Kingi, jechały nawet kilkaset kilometrów, aby spróbować... jej lodów. Pani Kinga aktualnie planuje zamknąć interes z końcem maja - może wspólnymi siłami uda się to zmienić, bo lody są przesmaczne!
Tłum przed lodziarnią daje nadzieję, że mały biznes pani Kingi uda się uratować. Pokazuje również, że "wciąż w narodzie siła" i oddolne inicjatywy oraz wsparcie lokalnych firm, szczególnie tych małych, mogą wiele zmienić.
Lodziarnia pani Kingi jest czynna codziennie w godz. 12-19.
![Sprawdziliśmy ceny lodów i gofrów w budkach przy szlakach spacerowych](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3718/150x100/3718994__c_299_881_2862_2003__kr.webp)
Miejsca
Opinie (259) ponad 20 zablokowanych
-
2024-05-14 10:38
Opinia wyróżniona
Brawo mieszkańcy (4)
P.Kingo życzę żeby wszystko było ok .. i może uda się zachować to miejsce...
- 261 9
-
2024-06-10 20:55
Mam nadzieję
Że zamknie szybciej niż otworzyla
Beznadziejna buda- 0 0
-
2024-05-14 22:56
brawo mieszkańcy, umiecie wydawać kasę na bzdury (1)
8zł na gałkę lodów? rozumiem gdzieś nad morzem gdzie połowa ceny jest za drogą lokalizację ale taka dziura na jednej z tańszych dzielnic trójmiasta? chore!!! jak macie za dużo pieniędzy to chętnie przyjmę, wcale się nie dziwię że lodziarnia miała upaść bo bez tego głupiego show jaki zrobiliście nikt nie miał ochoty płacić fortuny za lody
- 8 21
-
2024-05-18 13:20
Ależ macie kompleksy i frustracje...
...ależ ten naród jest sfrustrowany i zawistny... masakra.
- 3 1
-
2024-05-14 15:20
Ale po co ? Chce zamknąć to niech zamyka.
Czemu chcesz ludziom układać życie ?
Radek- 7 23
-
2024-05-14 14:03
Opinia wyróżniona
Nie mam nic do pani Kingi i życzę jej, żeby biznes się kręcił (53)
Ale 8 zł za gałkę na Chylonii... osobiście wszedłbym tam i wyszedł. Nie to, że mnie nie stać, po prostu nie zgadzam się z takimi cenami za lody.
PS. Tak tak, kupuję tanie w biedrze i Lidlu, wiem, jestem biedakiem i mam siedzieć cicho.- 343 114
-
2024-05-20 11:45
to są lody kraftowe - jak masz pistacjowe - to dużo kawałków pistacji i smak jakby same pistacje - warto
- 3 0
-
2024-05-18 09:37
nawet kupienie jednej porcji raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie może wiele zmienić, wydaje się, że to nie wiele, ale dla kogoś kto prowadzi mały lokalik to z pewnością coś. jeśli takich osób przyjdzie w miesiącu kilkaset to zmienia perspektywę.
- 7 2
-
2024-05-16 09:42
Najlepsze lody w Gdańsku "Znane Smaki" dawny "Miś" 5 zł za gałkę.
- 5 5
-
2024-05-15 12:47
(2)
No to że się nie zgadzasz można jakoś wytłumaczyć ale ze piszesz o tym publicznie już raczej nie. Nie podoba sie to nie nie idziesz i nie kupujesz - zostaw ten egoizm w kieszeni i gnij z nim razem.
- 9 23
-
2024-05-15 22:45
(1)
Co to jakaś cenzura w wolnym kraju, że własnego zdania nie można przestawić? Te czasy już były i nie chcemy tam wracać...
- 20 3
-
2024-05-22 13:32
ale nas ono nie interesuje
- 1 0
-
2024-05-15 12:30
Ostatnio jadlam lody w rzemieślniczej lodziarni w Żukowie
.ich smaku nie da sie porównač do kupnych, byly warte kazdej zlotówki która wydałam...- 4 1
-
2024-05-15 08:02
Przeczytaj skład lodów z biedronki (2)
To chetnie zaczniesz placic i 10 zl za galke.
- 18 16
-
2024-05-15 16:14
Dowiedz się skąd lody biorą lodziarnie "rzemieślnicze" (1)
Zrezygnujesz z lodów zupełnie
- 21 2
-
2024-05-16 09:21
zgadzam się
Pewnego lata z kilka lat temu bodajże w Kościerzynie kupiłam lody rzemieślnicze. Nagle u dziecka pojawiły się objawy alergii, poprosiłam o skład tych rzemieślniczych lodów i tutaj niespodzianka! Pan z zaplecza wynosi wielką puszkę i czyta mi skład. W puszce zapewne był proszek do robienia lodów, więc trudno je nazwać rzemieślniczymi. A skład był baaaardzo długi...
- 13 1
-
2024-05-15 04:11
raczej nie znasz się na prowadzeniu biznesu a jakbyś faktycznie robił zakupy w lidlui biedronce to byś raczej wiedział jakie są ceny prądu , gazu itp.
- 4 11
-
2024-05-14 22:37
A ja tam wolę rzadziej, a smaczniej. A te marketowe cuda to tylko z nowotworem mi się kojarzą.
- 23 13
-
2024-05-14 21:02
Zapraszam do centrum Gdyni, gdzie zapłacisz 12 zł za galę albo do Sopotu, gdzie jeszcze drożej. (2)
Nie podaję nazw lokali bo to reklama ale można je łatwo znaleźć. Skończyły się dobre czasy gdzie za gałkę płaciło się tylko 5 zł. Poczekaj jeszcze na ceny gofrów w Sopocie. W zeszłym roku te wypasione były za 28 zł!
- 30 10
-
2024-05-14 21:08
ble, ble, ble... a we Francji to po 20zł za gałkę i co z tego? (1)
Nie o tym mowa.
- 20 8
-
2024-05-14 23:05
A w Japonii po 40 zł za gałkę i co z tego?
- 15 4
-
2024-05-14 18:20
Ceny z kosmosu (4)
Niestety ceny odstraszaja. Wole Magnum niz 1 galke.
Przykre, ale prawdziwe.- 44 28
-
2024-05-20 11:46
nie wiesz co to jakość i smak
- 1 0
-
2024-05-14 22:09
magnum to już dyche kosztuje, (2)
także niekoniecznie, zwłaszcza w przypadu dobrych lodów...
- 19 4
-
2024-05-16 08:56
(1)
Dobre rożki z Lidla są za 2zł
NIc tego nie przebije- 2 6
-
2024-05-18 09:38
sprawdź skład jak umiesz czytać
- 5 0
-
2024-05-14 18:15
Nie marudź (1)
Wszędzie są po 8zl
Zobaczysz od lipca- 30 7
-
2024-05-14 18:36
Dokładnie
To normalna cena. 7-8 zł to obecnie przeciętna cena za gałkę. Zdarzają się i za 9-10 zł. Zgadzam się, że to wysoka cena, ale przy obecnych podwyżkach prądu czy czynszu niestety nieunikniona :(
- 39 9
-
2024-05-14 17:07
2.50-3 PLN to sam koszt w hurcie gałki wielkości jaką widać na zdjęciu (3)
Wafel/pudełko to 50 groszy. ZUS 1570, energia. Bez dużego ruchu nie zarobisz na utrzymanie. Dobiją cię koszty stałe.
- 44 5
-
2024-05-19 17:40
Re koszt lodów (1)
1 rodzaj lodów rzemieślniczych to jest koszt kuweta 5KG cena hurtowa 136 zł z 1 KG jest 20 gałek z całej kuwety jest 100 gałek po 50gram każda czyli w hurcie 1 gałka 1.36 zł . Za 100 gałek jednego smaku koszt zarobku 800 zł licząc po 8 zł gałka. Jeżeli 30 osób kupi chociaż po 2 gałki loda daje nam 60 gałek po 6,64 zł zarobku dziennego 390zł pomnożyć to przez minimum 20 dni 7800zł
- 1 0
-
2024-05-21 05:50
To cały guzik
Jak na prowadzenie JDG w naszym kraju. Podatki, ZUS, inne koszta... To się zupełnie nie opłaca
- 0 0
-
2024-05-14 22:21
Wiec jak zabija, to co?
Kalkulatora zabrakło?
- 0 7
-
2024-05-14 16:38
(6)
Halo, Chciałem tylko przypomnieć że po tym jak pis doprowadził gospodarkę do 25% inflacji takie ceny to nic nadzywczajnego.
- 37 24
-
2024-05-14 17:50
(5)
Tak, o covidzie już zapomniałeś, gdzie cala Europa się zamykała? Wszyscy dostawali płace/zasiłki, a nikt nie pracował - pokaż mi bardziej napędzający inflację stan. Tego już nie pamiętasz, czy udajesz ułomnego?
- 19 32
-
2024-05-14 22:22
A jak rosja napadla ukraine w 2022
To covid znikł. A i pinokio mówił że nie trzeba się go bac
- 25 8
-
2024-05-14 19:28
ja akurat pracowałem w covidzie
żona też, siostra też i jej mąż też. znajomi też pracowali. i sąsiedzi. ty ułomnego nie musisz udawać.
- 27 4
-
2024-05-14 18:08
Ty zapomniałeś, że gdy cała Europa biła na alarm, że idzie inflacja i zaczynali z nią walczyć, (2)
nasz szef banku centralnego twierdził, że inflacja nam nie grozi. Gdyby zareagował szybciej, wzrosty cen były by mniej dotkliwe.
- 44 9
-
2024-05-14 22:10
i warto dodać, ze ta inflacja była widoczna już parę miesiecyprzed pandemia.. (1)
a decyzje o rozdawnictwie oslonowym podjął rzeczony rząd...
- 15 3
-
2024-05-21 19:59
I co w związku z tym chcesz nam przekazać, bobasku?
- 0 0
-
2024-05-14 16:24
Jesteś w stanie zrobić to taniej ? (7)
Nie masz nic do pani Kingi ale twierdzisz, że za dużo zarabia na 1 gałce czyli jednak masz.
Ta pani nie wygląda na chytrą babę z Radomia.
Z pewnością gdyby jej lody mogły kosztować taniej to by kosztowały.- 40 11
-
2024-05-15 08:44
Jednorazowy zryw, przedłuży agonię punktu o 2 miesiace (1)
Te lody są po prostu za drogie.
- 6 6
-
2024-05-18 09:39
normalna cena teraz za lody
- 3 0
-
2024-05-14 22:23
Ale nie zarabiala. Czyli biznesplan zdechhhh
- 2 1
-
2024-05-14 19:26
Zawsze, ale to zawsze znajdzie się mądrala, który odkrywczo napisze "zrób to samemu"
Ja nic takiego nie chcę robić to raz. Dwa, nie oceniam tej kobiety. Nie moja sprawa po ile sprzedaje swoje lody.
Twierdzę tylko, że to za dużo, a na pewno za dużo dla mnie. I pewnie jest też tak, że idzie matka z dwójką dzieci i dzieci krzyczą "kup mi loda" A matka patrzy na cenę i mówi "idziemy do biedry, tam ci kupię" i wydaje 20 zł za litr lodów. A taki litr to ile? Z 10-15 gałek.- 21 12
-
2024-05-14 17:00
Ale czemu miałby cokolwiek robić taniej, bo nie zgadza się z ceną? A jak Tobie danie w lokalu nie smakuje, to ktoś Ci każe ugotować lepiej od kucharza? Nie rozumiem takiego toku myślenia. Pani ma prawo do dowolnej ceny, a potencjalni klienci mają prawo się na ten temat wypowiedzieć i zagłosować portfelem lub i nie. Prawa rynku, to wszystko.
Ale czemu miałby cokolwiek robić taniej, bo nie zgadza się z ceną? A jak Tobie danie w lokalu nie smakuje, to ktoś Ci każe ugotować lepiej od kucharza? Nie rozumiem takiego toku myślenia. Pani ma prawo do dowolnej ceny, a potencjalni klienci mają prawo się na ten temat wypowiedzieć i zagłosować portfelem lub i nie. Prawa rynku, to wszystko. Natomiast sam osobiście mam dobre doświadczenia z takimi lodami rzemieślniczymi i mimo swojej ceny często są bardzo smaczne - może i tutaj tak jest? Powodzenia w każdym razie.
- 28 1
-
2024-05-14 16:56
Ja nic nie mam. (1)
Ale za 7 zł mam dwa lody na patyku w Lidlu . Dla mnie wybór jest prosty . Ale jak są chętni to super i powodzenia .
- 10 17
-
2024-05-20 11:47
lepiej kupić mniej a lepsza jakość i smak i skład
- 0 0
-
2024-05-14 16:00
Siedź cicho biedaku z biedry (2)
Ja kupuję takie gałki non stop, zawsze bierzemy 2 gałki na całą rodzinę i żyje jak pan...
- 10 19
-
2024-05-14 16:21
2 gałki na całą rodzinę?
Znaczy, dzielisz jedną gałkę na kilka porcji biedaku? Czemu? MOPS tak mało płaci? :)))
- 11 5
-
2024-05-14 16:13
Obudź się chłopcze
- 1 2
-
2024-05-14 15:15
W sumie nie jest powiedziane, że to jedna gałka
ponieważ "porcja" może oznaczać też większą ilość, to się różni w zależności od lodziarni
- 27 4
-
2024-05-14 14:54
(5)
Jak za rzemieślnicze, samodzielnie robione to chyba jest uczciwa cena, w Marioli np. w Batorym też są w tej cenie ale czy te lody są naturalnie robione na miejscu!?
- 39 3
-
2024-05-14 22:24
Zamawiasz hurtem na paletach
- 5 0
-
2024-05-14 15:49
Teraz nawet mieszanie gotowych półproduktów to "rzemiosło" (2)
Nie mam nic do tej pani, ale bardzo bawi mnie degradacja określenia "rzemieślniczy". Teraz nawet kebab jest rzemieślniczy...
- 28 3
-
2024-05-14 16:17
rzemieślnicze to nie seryjnie produkowane jak np. Grycan (1)
- 9 2
-
2024-05-15 07:54
No ale jakie to rzemiosło gotowe składniki wrzucić do maszyny?...
- 6 0
-
2024-05-14 15:13
Oni nie robią lodów sami, zaopatruje ich sweetlod.pl
- 18 2
-
2024-05-14 14:24
Ja tak samo (1)
8 zł to przesada
- 22 9
-
2024-05-14 15:00
Niedługo za m2 mieszkania
będą chcieli 15 tys! A nie wrrróć!
- 18 2
-
2024-05-14 11:29
Opinia wyróżniona
(5)
Byłam w sobotę!
Mieszkam 2 km do tego miejsca a nie miałam o nim pojęcia...
Lody pyszne ! Polecamy!- 207 8
-
2024-05-14 23:43
Za jedna galke to biedronce kupie litr lodow buzhaa yhyy (2)
- 2 16
-
2024-05-18 09:40
powodzenia z jelitami za 10 lat :)
- 3 0
-
2024-05-16 20:03
to idz i kup, nara
- 4 0
-
2024-05-14 16:19
za 8 PLN muszą byc pyszne
- 14 8
-
2024-05-14 16:20
Pewnie dlatego biznes nie przędzie, bo nikt o nim nie wie.
- 24 0
Wszystkie opinie
-
2024-05-14 10:38
Opinia wyróżniona
Brawo mieszkańcy (4)
P.Kingo życzę żeby wszystko było ok .. i może uda się zachować to miejsce...
- 261 9
-
2024-05-14 15:20
Ale po co ? Chce zamknąć to niech zamyka.
Czemu chcesz ludziom układać życie ?
Radek- 7 23
-
2024-05-14 22:56
brawo mieszkańcy, umiecie wydawać kasę na bzdury (1)
8zł na gałkę lodów? rozumiem gdzieś nad morzem gdzie połowa ceny jest za drogą lokalizację ale taka dziura na jednej z tańszych dzielnic trójmiasta? chore!!! jak macie za dużo pieniędzy to chętnie przyjmę, wcale się nie dziwię że lodziarnia miała upaść bo bez tego głupiego show jaki zrobiliście nikt nie miał ochoty płacić fortuny za lody
- 8 21
-
2024-05-18 13:20
Ależ macie kompleksy i frustracje...
...ależ ten naród jest sfrustrowany i zawistny... masakra.
- 3 1
-
2024-06-10 20:55
Mam nadzieję
Że zamknie szybciej niż otworzyla
Beznadziejna buda- 0 0
-
2024-05-14 10:39
Trochę to nielogiczne zamykać tuż przed sezonem. (2)
Zaczną się upały, znajdą się klienci.
- 82 4
-
2024-05-14 10:46
(1)
ty masz pojecie o prowadzeniu dzialalnosci.
- 9 18
-
2024-05-14 12:04
Skoro ty masz,
to trzeba było udzielć jakieś porady tej pani, żeby nie musiała zamykać.
- 16 0
-
2024-05-14 10:40
(8)
Od POczatku roku padło 80000 JDG,dobrowolnego zusu nie ma i nie będzie,do tego od lipca prąd +30%)Wszyscy uśmiechnięci?Studenci,jak tam akademiki za złotówkę I 1000zł mies?)
- 70 25
-
2024-05-14 10:54
A co się stało z 50 miliardami, które PiS dostał od UE, żeby prąd nie drożał?
Komuś się te pieniądze należały?
- 21 16
-
2024-05-14 11:41
pis polozyl duzo wiecej biznesow i dodatkowo usmiercil ponad 200 000 ludzi, przez ignorancje (2)
polemizuj z tymi faktami ciolku
- 19 16
-
2024-05-14 12:39
bzdury z wyborczej
- 9 9
-
2024-05-14 14:43
To czytelnik nr 2, co nie stosuje znaków i troluje.
- 3 3
-
2024-05-14 14:00
padło 80000 JDG przez podatki które ponakładał PIS, wtym 9% składki zdrowotnej i Nowy Ład rozwalony maksymalnie (1)
No, ale ty, szujo o tym nie napiszesz. Kręcisz jak zwykle, odwracasz kota ogonem. Jaką to trzeba być życiową kanalią...
- 8 9
-
2024-05-14 14:45
Trzeba być z tej uśmiechniętej organizacji, żeby wyzywać od "szuj i kanalii". Gdzie moderator?
- 7 7
-
2024-05-14 15:23
sven dlaczego piszesz nie na temat? (1)
Dlaczego szczujesz i jątrzysz, kłamiesz, kręcisz i bredzisz?
Twój PiS cucku doprowadził Polskę ma skraj upadku, wykończył przedsiębiorców, kradł i kłamał.- 5 6
-
2024-05-14 17:18
Nie wiesz że ten cały Sven to zawodowy komentator by podbijać nienawiść i wzmagać emocjonalne wpisy?
Jest prawie pod każdym artykułem. Ignoruj go.
- 3 1
-
2024-05-14 10:47
(4)
"Zdarzały się dni, że dziennie zarabiała... kilkadziesiąt złotych."
Szkoda i przykre to, ale w takim wypadku nie opłaca się pracować codziennie od 12 do 19 za kilkadziesiąt złotych dziennie, skoro pod odcięciu składek, ubezpieczeń, podatków, najniższa krajowa od 1 lipca 2024 roku wyniesie 3261,53 zł netto za (średnio) 168 godzin w miesiącu. Eksperci DGP przewidują, że najniższa krajowa pensja wyniesie w 2025 roku 4510,90 zł brutto.
W budce z lodami codziennie 12-19.
7h x 30 dni = 210h.- 22 2
-
2024-05-14 11:00
(1)
Jeszcze z tych kilkudziesięciu zarobionych złotych opłacić NFZety, ZUSy srusy i zapłacić podatki.
- 10 1
-
2024-05-14 15:20
Napisane że zarabiała a nie utargowała.
Czyli po oplaceniu wszystkich kosztów. Proste.
- 7 0
-
2024-05-14 11:17
No i jeszcze przygotować to co oferuje ludziom. Samo się nie zrobi.
- 10 0
-
2024-05-14 17:32
Pięknie wyglądają te kwoty brutto najniższej krajowej. Czas matur to mam zadanie.
1. Jaka będzie kwota netto (na rękę dla pracownika)? Czy wzrośnie tak proporcjonalnie jak kwota brutto?
pewnie już tak wesoło to nie wygląda
2. Co zrobią właściciele firm gdy ich koszty wzrosną? ....Tak. Podniosą ceny
Co będzie na końcu tej układanki? Wydasz procentowo tyle samo niż przed kilkoma laty.
Pozostanie tylko wspomnienie o "wielkiej" kasie która huraganem przeszłą przez twój portfel.
Wszystkiego dobrego.- 2 1
-
2024-05-14 10:47
Dla mnie istnieją tylko lody miętowe z czekoladą lub ew. gałka o smaku miętowym+gałka o smaku czekoladowym (8)
Czy p. KInga je oferuje?
- 1 61
-
2024-05-14 10:48
(1)
Czekoladowe są na 100%.
- 13 0
-
2024-05-14 16:57
A miętą zagryzie i gitara .
- 5 0
-
2024-05-14 11:09
owszem, również uwielbiam taki zestaw smaków :) (2)
.
- 3 9
-
2024-05-14 14:46
Powinniście umówić się na lody. Macie dużo wspólnego. (1)
- 7 0
-
2024-05-14 17:53
Na gałki.
- 3 0
-
2024-05-14 11:45
(2)
Przeczytaj artykuł, który komentujesz, to dowiesz się jakie lody są w ofercie tejże budki.
- 15 2
-
2024-05-14 14:47
Dwa razy czytać? (1)
- 2 3
-
2024-05-14 16:02
Możesz czytać nawet pięć razy
i tak pewnie nie zrozumiesz.
- 6 0
-
2024-05-14 10:54
Opinia wyróżniona
(5)
Lokal na uboczu plus brak jakiejkolwiek inwestycji w reklamę i Pani się dziwi, że klientów nie było? Skąd mieli wiedzieć o istnieniu lokalu? Akcja marketingowa udana, na koniec jeszcze przyspożyła trochę szumu i zysku, ale na dłuższą metę to się nie sprawdzi i lokal i tak pewnie upadnie.
- 109 24
-
2024-05-14 11:41
(1)
Reklama ale po co ona? Nie raz dało się tutaj czytać opinie "fachowców" że marketing to pierwszy do likwidacji, reklama nie jest potrzebna a dobry towar sam się obroni.
- 7 11
-
2024-05-14 12:32
bo tutaj nie jest ważna reklama
ale lokalizacja.
- 16 0
-
2024-05-14 11:41
Skąd pomysł, że Pani się dziwi?
- 10 8
-
2024-05-14 14:44
Świete słowa (1)
Do tego lokal istnieje od 2 lat. Ludzie otwieraja nierentowne lokale na uboczu. Byle tanio, byle coś, byle mieć swoje. A jak nagle sie okazuje ze nic nie idzie to opowiesci i zale. Bez reklamy i marketingu nawet sąsiedzi nie beda wiedzieli że coś takiego istnieje. Ulotki po domach to tez marketing.
A internet? Za 2 tygodnie wszyscy zapomna, chyba ze Pani pojdzie po rozum.- 7 4
-
2024-05-14 16:19
Pani nie wylewa żali ani nie robi szumu---mieszkańcy nagłośnili sprawę,
gdy pzreczytali kartkę, że lodziarnia czynna do końca maja.
- 7 1
-
2024-05-14 10:58
Ceny jak w lodziarniach przy oliwskim parku (9)
Nie wróżę powodzenia.
- 68 21
-
2024-05-14 11:36
(3)
6-8zł za gałkę/porcję lodów ('rzemieślnicznych' nie będących jakimś pakowanym w pudełka masowym sh*tem) to przecież dziś raczej standard
- 18 6
-
2024-05-14 11:39
stad znikanie z rynku tez jest standardem (1)
- 21 4
-
2024-05-14 14:48
Brak znaków.
- 0 0
-
2024-05-14 11:46
Raczej nie standard
- 2 6
-
2024-05-14 11:42
(4)
To normalna cena za gałkę loda.
- 4 17
-
2024-05-14 11:59
Chyba nad samym morzem, nie głęboko na Chylonii (1)
ja wiem, że śmietana podrożała i w ogóle, ale przy 6-8 zł za gałkę wychodzi 120-160 zł za litr lodów. Uważasz, że to normalna cena?
- 22 3
-
2024-05-14 13:29
Zacznijmy od tego, że gotowce nie są na smietanie tylko na mleku
Ale też uważam, że 7 zł za gałkę to rozbój.
- 8 4
-
2024-05-14 16:21
Normalna (1)
Na Głównym Mieście w Gdańsku, na sopockim Molo, Parku w Oliwie... ale nie na obrzeżach Chyloni
- 6 1
-
2024-05-15 08:33
czyli taki grycan gdzie ma za gałke 7 zł, a dwa razy liźnie się tylko będzie patrzył czy to centrum czy poza centrum? gadasz głupoty
- 0 0
-
2024-05-14 10:58
(3)
Otwórz budę na uboczu tak że nawet mieszkańcy nie wiedza gdzie jest. Nie reklamuj się w mediach społecznościowych. Narzekaj na brak klientów.
- 71 12
-
2024-05-14 11:45
Nadinterpretacja (2)
Pani nie narzeka, po prostu stwierdziła, że z końce mają zamyka biznes.
- 8 8
-
2024-05-14 12:14
(1)
skoro nie narzeka to dlaczego informuje że się zamyka? Powinna po cichu zamknąć, tak jak otworzyła.
- 16 8
-
2024-05-14 13:11
"powinna" mówisz? :D
Ja myślę że ta Pani lepiej wie co powinna robić ze swoim życiem a nie ty.
- 7 9
-
2024-05-14 11:08
(2)
Zaproscie Ksiazula ;)
- 17 12
-
2024-05-14 11:53
Dokładnie. MrKryhę od pewnego czasu ogląda coraz mniej ludzi, ze względu na wyłażącą komercję z każdego jego filmu.
- 3 4
-
2024-05-14 12:00
ale to budka z lodami nie z kebabem
- 6 0
-
2024-05-14 11:19
na Chyloni gałka za 8 zeta czyli 1,9 euro (12)
tyle co we Wiedniu albo innym Berlinie
- 80 10
-
2024-05-14 11:28
Ale kolejka jest długa, więc społeczeństwo Chyloni zamozne jest (2)
- 13 1
-
2024-05-14 12:00
kolejka jest bo poszły posty na instagramie (1)
przedwczoraj jej nie było, za tydzień pewnie też nie będzie.
- 20 1
-
2024-05-14 14:50
Może jednak będzie, bo już ludzie wiedzą.
- 7 1
-
2024-05-14 11:44
(3)
Jedź do Wiednia po tanie lody. Trzy razy w tygodniu. Nikt ci nie broni.
- 18 12
-
2024-05-14 12:01
Przywieźć Ci też? (1)
- 9 5
-
2024-05-14 15:33
Tak, poproszę. 2 gałki różane i jedną śliwka w czekoladzie. Dorzucę ci się do biletu. Dziękuję
- 4 0
-
2024-05-14 12:18
LOL - ty nawet prostego zdania nie potrafisz zrozumieć.
Nigdzie nie jest napisane ze we Wiedniu sa tanie - ale ze kosztują tyle samo.
- 7 3
-
2024-05-14 15:53
Paradoksem jest że rewelacyjne lody we Włoszech są tańsze niż w Gdańsku (3)
i to mimo przeliczenia kursu. Dlaczego u nas jest tak drogo?
- 14 2
-
2024-05-14 17:39
Lody, kawa, wino, nawet kolej dużo tańsza jak wcześniej kupisz. Co jeszcze? (1)
Bo dużo droższe pieczywo, nabiał, mieszkanie, woda, prąd, autobus-metro, benzyna, i wiele innych. Więc może lody i kawa na osłodę cierpień?
- 5 0
-
2024-05-15 08:03
No ale jak te lodziarnie się utrzymują i oferują tak dobrą jakość za taką cenę?...
- 0 0
-
2024-05-14 23:52
Bo to kraj pazernych i chytrych k...w januszy biznesu
- 0 1
-
2024-05-14 19:31
No, ruszacie główką? Ruszaj dalej, dalej... no?
I teraz - dlaczego tak jest? No? Podpowiedź: politycy, podatki, koszty, niszczenie gospodarki... rusza się tam coś w główkach? Czy nie i dalej na to samo głosujecie?
- 5 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.