- 1 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (161 opinii)
- 2 Ursa już pod polską banderą (71 opinii)
- 3 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (63 opinie)
- 4 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (99 opinii)
- 5 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (193 opinie)
- 6 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (102 opinie)
Z Gdyni do Tunezji. Oferta dla eksporterów
MSC realizuje unikalne połączenie kontenerowe z Portu Gdynia do portu Rades w Tunezji. Jest ono dedykowane głównie polskiemu eksportowi.
Firma Mediterranean Shipping Company zaoferowała usługę między Europą Północną a Afryką Północną. Łączy polski Port Gdynia ze swoim odpowiednikiem Rades w Tunezji. Ta opcja wysyłki przeznaczona jest głównie dla towarów eksportowych z Polski. W soboty statki MSC wypływają z Gdyni i w czwartki zawijają do Portu Rades, niedaleko stolicy Tunezji.
Połączenie zostało zaaranżowane poprzez połączenie trzech istniejących linii firmy - NWC do IPAK, Levante Express, Linia Tunis CON-RO. Kontenery na trasie między terminalami są przeładowywane dwukrotnie, w Antwerpii i Gioia Tauro. Cały czas tranzytu zajmuje tylko 25 dni.
- Według firmy żeglugowej nowa linia kombinowana zapewnia klientom szereg korzyści. Przede wszystkim jest to stały rozkład jazdy uwzględniający stałe czasy postojów na przystankach pośrednich. Ponadto MSC obsługuje statki CON-RO na odcinku Gioia Tauro - Rades, co pozwala firmie na szybki rozładunek i wydanie kontenerów dla odbiorców cargo w Tunezji - poinformował serwis intermodalnews.pl.
To już kolejne nowe połączenie z Gdyni w tym roku. W lutym BCT - Bałtycki Terminal Kontenerowy w Gdyni zyskał nowe stałe połączenie kontenerowe, choć tylko feederowe, czyli mniejsze, dowozowe, to jednak symboliczne, bo do gdyńskiego portu wrócił z regularnymi połączeniami armator Maersk. Na początku marca poinformowano, że cotygodniowe połączenie morskie między Portem Gdynia a Wielką Brytanią uruchamia operator logistyczny Unifeeder. Z kolei pod koniec marca podano, że norweska firma Viasea Shipping AS uruchamia linię Gdynia - Oslo - Kłajpeda z zawinięciami do terminalu BCT. W czerwcu Containerships uruchomił nowy serwis kontenerowy na trasie łączącej region wschodniego Morza Bałtyckiego z południowo-zachodnim wybrzeżem Wielkiej Brytanii. Serwis Balt 7 stanowi kombinację dwóch dotychczasowych realizowanych połączeń łączących porty w Kłajpedzie i Gdyni z portami Teesport i Tilbury w Wielkiej Brytanii.
Miejsca
Opinie (48) 8 zablokowanych
-
2021-09-08 14:42
Ojej, a myślałem że to lotnicze ... Gdynia Północ - Tuneza Capital... (3)
Ależ szkoda. Za to pewnie uruchomiono 5 nowych parkometrów od rana ....
- 31 5
-
2021-09-08 14:57
Parkometrów tymczasowo brak w magazynie, ale...
... farby mamy pod dostatkiem i nie zawahamy się jej użyć!
- 9 2
-
2021-09-09 06:41
Tak w ogóle to bez sensu. (1)
Kto to widział żeby statek z północy kraju pływał na południe. Przecież z takiego Rzeszowa jest bliżej do Tunezji
- 2 0
-
2021-09-11 19:43
Wybudujemy w Radomiu lotnisko i kontenery same będą latały do Tunezji.
caryca
- 0 0
-
2021-09-08 14:54
Nie prościej by było te same kontenery przewozić torami z portu Gioia Tauro? (5)
- 10 8
-
2021-09-08 15:08
obawiam się (1)
że odpowiednich torów brak.
Na pewno na polskim odcinku, bo "węglówkę" zarastają chwasty i dacze.- 6 4
-
2021-09-08 21:44
Sa polaczenia regularne Piacenza-Gliwice czy Neapol-Slawkow wiec nie ma z tym problemu.
- 2 1
-
2021-09-08 15:43
Podróż przez Alpy i parę innych pasm górskich?
- 5 4
-
2021-09-08 17:30
Dało by się! (1)
Przez Niemcy i Austrię do Włoch. Byłoby napewno szybciej.
- 4 1
-
2021-09-08 23:02
I drozej
- 2 0
-
2021-09-08 15:53
(4)
No i elegancko. Mimo dynamicznego rozwoju DCT, warto, zeby gdynskie terminale rowniez sie rozwijaly.
Najwieksza blokada jednak jest brak odpowiedniej infrastruktury drogowej wyprowadzajacej ruch w trasy szybkiego ruchu.
Estakada Kwiatkowskiego moze co najwyzej pelnic funkcje uzupelniajaca. Bez inwestycji w ten obszar bedzie krucho.- 41 5
-
2021-09-08 17:09
Na ten moment jest ok
Ale jak na estakadzie będzie poważna awaria albo katastrofa budowlana to jak zwykle będzie mądry Polak po szkodzie. Niesamowite to jest, że Gdynia nie stara sie o finansowanie tej drogi Czerwonej chociażby z UE. A jak nie z UE to niech składają się operatorzy terminali. W przeciwnym wypadku podnieść im koszt dzierżawy i koniec tematu.
- 2 1
-
2021-09-08 18:53
Estakada Kwiatkowskiego i co dalej???
Za kadencji pana prezydenta Szczurka nie powstała żadna,ale to żadna poważna inwestycja drogowa.Za to wybudował teatr,muzeum w których wiatr śmiga i Urząd Miasta z naszych podatk ów do tego interesu dopłaca.Brak słów na rządy pana Szczrka>
- 3 4
-
2021-09-08 19:49
Kotenery na rowery.
Gdynia jest przygotowana na taki ruch.
- 4 1
-
2021-09-10 09:54
otoz to, drogi i drogi , chcialoby sie powiedziec , no ale tyle lat gdynia nie rozumie tego problemu nie bedzie rozwoju miasta portowego bez drog
- 0 0
-
2021-09-08 16:09
A nie z Radomia? (2)
I do Tunezji.... wow
- 11 4
-
2021-09-08 18:31
MSC - MoreShitComing (1)
- 3 1
-
2021-09-08 19:39
marynarz tez
mafia shipping company
- 3 1
-
2021-09-08 17:03
Czyżby zaczarowany ołówek ma zamiar port pomalować na żółto i na niebiesko
- 6 2
-
2021-09-08 17:09
O! I to jest news! (1)
Wizzair nie mógł, to Stena Line odpaliła połączenie turystyczne!
- 6 4
-
2021-09-08 22:26
Tak, bedziesz sie mogl z rodzina schowac w kontenerze.
- 2 0
-
2021-09-08 17:18
Powiedzcie lepiej... (10)
Co tam do tej Tunezji bedziecie eksportowac
- 12 1
-
2021-09-08 17:24
I dlaczego nie (1)
Na pokladach polskich statków?
- 3 2
-
2021-09-08 17:30
W sensie RoRo na podstawie promu Pinokio?
- 11 0
-
2021-09-08 17:26
(1)
My wam węgiel , wy nam banana .
- 8 1
-
2021-09-08 18:32
Jaki wegiel... Polska go importuje....
My wam wødke wy nam brzytwy... malpy w rzadzie juz sa.
- 3 0
-
2021-09-08 17:29
Auta elektryczne Pinokio
Afryka, po sukcesie Adriana i traktorow jest bardzo zainteresowana Polska motoryzacja.
"Chciałbym, żeby w ramach programu GoAfrica jak najwięcej polskich przedsiębiorców zainteresowało się krajami Afryki - mówił w niedzielę w Etiopii prezydent Andrzej Duda. I dodawał, że to bardzo perspektywiczne rynki. Pierwszym punktem programu trzydniowej wizyty prezydenta w tym kraju było odwiedzenie montowni traktorów Ursus w Adamie."- 10 0
-
2021-09-08 17:49
(1)
Rzęchy ze szrotów
- 2 0
-
2021-09-08 19:24
TDI patryjotof?
To musza te ryby i haczyki z klap najpierw poodklejac.
- 1 0
-
2021-09-08 22:10
Opłatki z duchem Śniętym oraz winko mszalne .
- 1 1
-
2021-09-08 23:26
(1)
Artykuly spozywcze, papier, duze AGD i mase innych rzeczy. Nie bój się o polski export :)
- 2 2
-
2021-09-09 12:41
Polskie AGD czy to z montowni ktore partia miala zlikwidowac...
Nie mialo byc montowni w zkolanwstanietej!
- 1 0
-
2021-09-08 17:42
A cóż porabiają nasze Polskie Linie Oceaniczne, pod genialnym przywództwem p. Arciszewskiej z PiS!? (1)
Polski eksport obsługiwany przez obcego armatora. Wniosek: PLO jest po to, aby parę osób z PiS miało dobre posady. I nic więcej.
- 20 4
-
2021-09-08 18:26
Nigdy takiego nepotyzmu niebylo.... nigdy koryto tak dlugie
Premier Mateusz Morawiecki, odkąd stanął na czele rządu, stworzył system, który polega na zatrudnianiu jego kluczowych i najbardziej zaufanych współpracowników w zależnych od państwa firmach oraz instytucjach. Będąc de facto na fikcyjnych posadach, za usługi i pełną lojalność wobec szefa rządu otrzymują pokaźne wynagrodzenie. Natomiast tych, których nie da się zatrudnić poza Kancelarią Premiera, wynagradza się wielkimi dodatkami do pensji w postaci płatnych stanowisk w Radach Nadzorczych oraz ekstrapremiami.
- 7 1
-
2021-09-08 18:27
szybko
5 dni, to niemozliwe.
- 3 1
-
2021-09-08 18:52
"dedykowane"
Dedykować to można komuś piosenkę! Co się stało ze zwrotami takimi, jak "przeznaczone dla"?
- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.