• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Self Storage - co to właściwie jest?

2 lipca 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
  • Oferta skierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i do firm.
  • Na terenie naszego kraju wiele osób kojarzy budynki z charakterystycznym czerwonym oknem.

Jeden jest w Kowalach pod Gdańskiem, drugi w Rumi. Self Storage, czyli - tłumacząc dosłownie - magazyn samoobsługowy. Większości osób będzie się to kojarzyło z halą magazynową, ale w rzeczywistości to zupełnie coś innego.



Takie obiekty od lat cieszą się ogromną popularnością w USA, tam korzystanie z self storage to codzienność. Na terenie naszego kraju wiele osób kojarzy budynki z charakterystycznym czerwonym oknem i zastanawia się, co tam może być, jest wiele teorii, a naprawdę to jest właśnie firma Less Mess Storage, która intensywnie buduje obiekty na terenie całej Polski, rozwijając usługę self storage i stając się liderem i ulubioną firmą w branży. Teraz zawitała też do trójmiejskiej aglomeracji.

Kto może skorzystać?



W naszym kraju coraz więcej ludzi korzysta z tego typu usług. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość przechowania różnych rzeczy, co jest bardzo pomocne np. podczas przeprowadzki, remontu, kiedy trzeba w bezpiecznym miejscu przechować część swojego dobytku, kiedy zalegają nam w domu rzeczy sezonowe, np. ubrania i sprzęty. Można oczywiście upychać je w szafie, za drzwiami, ale nie trzeba, bo można mieć swój dodatkowy pokój poza domem. Oferta skierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i do firm. Niezależnie od branży i wielkości przedsiębiorstwa można przechowywać dokumenty, ulotki, towary, materiały marketingowe.

- Choć u nas wciąż dominuje przekonanie, że może lepiej najpierw zapytać rodzinę, znajomych czy sąsiada, czy ma jakieś miejsce w domu na nasz mebel, albo nawet zastawić sobie jakimś sprzętem wygodny wjazd do garażu, to myślę, że coraz więcej osób jest zainteresowanych tym, aby znaleźć odpowiednie miejsce na przechowywanie kanapy czy skutera - mówi Izabela Kurowska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w firmie Less Mess.

Jak to działa? 



Self Storage można znaleźć w każdym z większych polskich miast, jak np. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań. W maju 2019 r. otworzyliśmy pierwszy obiekt na północy, dokładnie w Kowalach przy ul. Energetycznej 13 zobacz na mapie Gdańska. Kolejny obiekt znajduje się w Rumi przy ul. Jana III Sobieskiego 115 - bezpośrednio przy trasie S6.

W tym miejscu klient ma możliwość wynajęcia dowolnej powierzchni a dostępnych jest ponad czterdzieści rozmiarów, od małych schowków 0,5 m kw. aż po tak duże, że można zmieścić rzeczy nawet z dużego mieszkania i firmy (30 m kw.), powierzchnia zmienia się co pół metra, czyli 0,5 m kw., 1 m kw., 1,5 m kw. i tak aż do około 30 m kw. Wynajęte pomieszczenie klient zamyka na swoją kłódkę, obsługa ani nikt inny nie ma dostępu do magazynu klienta. Przy wyborze rozmiaru koniecznie trzeba wziąć pod uwagę wysokość pomieszczeń, w Warszawie pomieszczenia mają do 3 m wysokości, w zależności od lokalizacji. Warto przechowywać rzeczy piętrowo, czyli jedne na drugich (o ile jest taka możliwość), takie składowanie rzeczy pozwala zaoszczędzić miejsce na podłodze, a w konsekwencji potrzebne będzie mniejsze pomieszczenie, a tym samym koszt najmu też będzie mniejszy. Uprzejmy i doświadczony personel zawsze rzetelnie doradzi w doborze rozmiaru pomieszczenia do potrzeb. Każdy klient jest zapraszany do obiektu, dzięki temu można zobaczyć różne pomieszczenia, porównać rozmiary i przy okazji napić się pysznej kawy.

Na jak długo muszę wynająć takie pomieszczenie?



Nie trzeba zobowiązywać się do długoterminowych umów najmu, ponieważ można wynająć pomieszczenie nawet na siedem dni, a na jak długo, to już decyduje klient. Po podpisaniu umowy klient otrzymuje indywidualny PIN, dzięki któremu dostęp do obiektu jest 24h/dobę, dosłownie o każdej porze dnia i nocy.

- Rzeczywiście do Less Mess można przyjść, kiedy się chce: czy to trzecia nad ranem, czy Wigilia. Dla rodzin jest to o tyle ważne, że najczęściej trzymają u nas rzeczy sezonowe i chcą mieć do nich dostęp. Firmy, które przywożą towar w nocy, również nie muszą dokładnie określać, o której go dostarczą. Po prostu zostawiają go u nas. Specyficzną grupą są artyści, którzy przechowują tu drogi sprzęt muzyczny i najczęściej pojawiają się z nim nad ranem - mówi Izabela Kurowska.

Czy to naprawdę jest bezpieczne? 



Jeśli ktoś zadaje sobie pytanie: czy to na pewno jest bezpieczne - można ich uspokoić. Przestrzenie tego typu są chronione alarmem, monitoringiem i specyficzną dla branży kontrolą dostępu, są więc bardzo bezpieczne. Nie dostanie się tam nikt nieupoważniony, więc nasze rzeczy mogą tam leżeć spokojnie, dopóki nie zechcemy z nich skorzystać. Firma zadbała również o warunki przechowywanych przedmiotów, obiekty są ogrzewane, wentylowane i utrzymywana jest stała wilgotność, co sprawia, że warunki do przechowywania są odpowiednie nawet dla bardzo wymagających rzeczy.

Oddziały firmy są czynne siedem dni w tygodniu, co ułatwia kontakt z pracownikami, a także zachęca do wizyty w dogodnym dla siebie czasie. W każdym obiekcie jest sklep z kartonami i szeroką gamą produktów do spakowania i zabezpieczenia rzeczy, które można zakupić również w sklepie online: eKartony.pl.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (65) 7 zablokowanych

  • Cena cena misiu (1)

    Najważniejsze !!!! Cena cena cena jaka cena. Bo na razie gość się chwali jakie to cudo i jakie wspaniałe ale nic o cenie , a cena wynajmu jest najwazniejsza !!!.

    • 0 0

    • Wiesz co ja wynajmuje sobie mały metraż bo tylko 1m i płacę psie pieniądze. Stówka to nie tak dużo

      • 0 0

  • Super!

    Wreszcie będę mieć więcej miejsca w moim 3 pokojowym apartamencie z aneksem kuchennym i aneksem sypialnianym. Dzieci będą miały miejsce na rozłożenie klocków. Oj, Pooddychał pełna piersią na moich 45m2.

    • 0 0

  • będę chyba pierwsza z osób chwalących ten system. w starym mieszkaniu jak trzymałam rzeczy w zwykłej komórce lokatorskiej w piwnicy, to ukradli mi dwa rowery stamtąd, więc żaden z tego pożytek. po przeprowadzce do nowego lokum w nowo powstałym osiedlu w ogóle takich pomieszczeń nie było. wolę zapłacić parę złotych ale przynajmniej śpię bezpiecznie, że nic się z moimi rzeczami nie stanie. ceny wcale nie są też takie straszne, w Rumii po otwarciu less mess dawał spore rabaty więc warto się zorientować dokładnie co i jak

    • 0 0

  • a ja mam inna opinie

    wynajem rzeczywiscie nie jest za darmo - ale dla mnie cena za spokoj -przyzwoita. skroili mi juz kilka razy rzeczy z piwnicy - m.in. rower i narty. mamy teraz z siostra na pol jeden boks- i nie boli. wrecz przeciwnie.
    a jesli ktos chce tam trzymac smieci nic nie warte - to polecam kontener lub wystawke :D

    • 0 0

  • warto

    naprawdę warto

    • 0 0

  • (1)

    Byłam bardzo ciekawa jak to wygląda od środka, bo od zewnątr ciekawie. I rzeczywiście zupełna nowość na rynku. Czysto, dużo miejsca. nic tylko wynajmowac. :D

    • 0 0

    • Ja sie przeprowadzałam z 55mkw mieszzkania, myslałam że 20mkw magazynu to będzie mało a tu się okazało że zmieściłam sie z dobytkiem w 8 :) miłe zaskoczenie i nagle wszystko wydało się takie łatwe :) Polecam Less Mess Storage

      • 0 0

  • Przechowywanie

    Dla mnie istotne są warunki przechowywania i dostępność, zajmuję się produkcją naturalnych kosmetyków i mój wybór padł na Less Mess Storage. Wyjątkowe jest też to, że dostępność jest przez 24h i możliwość odbierania i wysyłania przesyłek, a oni też to mają w ofercie.

    • 0 0

  • Dla mnie super sprawa, serdecznie polecam Less mess

    • 0 0

  • Sprawdz!

    Sam korzystałem i szczerze polecam, cena do negocjacji, korzyste warunki, pomocna obsługa!

    • 0 0

  • Polecam! (1)

    Przechowuje książki, wilgotość i temperatura odpowiednia, dostęp całodobowy a jak chcę sprzedać coś z mojej kolekcji to kurier odbiera paczkę od miłych Pań i nie muszę czekać na niego w domu:)

    • 0 0

    • Przekonaj się sam

      Też się podpisuję pod pozytywnymi komentarzami, firma jest bardzo profesjonalna i warto skorzystać, gdy brakuje już miejsca w domu.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Leszek Pankiewicz

Od 2011 prezes zarządu Solwit SA. Aktywnie uczestniczył w rozwoju projektów inwestycyjnych w obszarze badań i rozwoju technologii informatycznych, pełniąc funkcje zarządcze polskich oddziałów czołowych korporacji informatycznych: 1999-2010: Intel Technology Poland (Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu); 1997-1999: Olicom Poland (Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny); 1991-1997: CrossComm-Poland (Dyrektor Finansowy, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny) Pełnił funkcje w organach doradczych: członek...

Najczęściej czytane