• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Self Storage - co to właściwie jest?

2 lipca 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
  • Oferta skierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i do firm.
  • Na terenie naszego kraju wiele osób kojarzy budynki z charakterystycznym czerwonym oknem.

Jeden jest w Kowalach pod Gdańskiem, drugi w Rumi. Self Storage, czyli - tłumacząc dosłownie - magazyn samoobsługowy. Większości osób będzie się to kojarzyło z halą magazynową, ale w rzeczywistości to zupełnie coś innego.



Takie obiekty od lat cieszą się ogromną popularnością w USA, tam korzystanie z self storage to codzienność. Na terenie naszego kraju wiele osób kojarzy budynki z charakterystycznym czerwonym oknem i zastanawia się, co tam może być, jest wiele teorii, a naprawdę to jest właśnie firma Less Mess Storage, która intensywnie buduje obiekty na terenie całej Polski, rozwijając usługę self storage i stając się liderem i ulubioną firmą w branży. Teraz zawitała też do trójmiejskiej aglomeracji.

Kto może skorzystać?



W naszym kraju coraz więcej ludzi korzysta z tego typu usług. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość przechowania różnych rzeczy, co jest bardzo pomocne np. podczas przeprowadzki, remontu, kiedy trzeba w bezpiecznym miejscu przechować część swojego dobytku, kiedy zalegają nam w domu rzeczy sezonowe, np. ubrania i sprzęty. Można oczywiście upychać je w szafie, za drzwiami, ale nie trzeba, bo można mieć swój dodatkowy pokój poza domem. Oferta skierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i do firm. Niezależnie od branży i wielkości przedsiębiorstwa można przechowywać dokumenty, ulotki, towary, materiały marketingowe.

- Choć u nas wciąż dominuje przekonanie, że może lepiej najpierw zapytać rodzinę, znajomych czy sąsiada, czy ma jakieś miejsce w domu na nasz mebel, albo nawet zastawić sobie jakimś sprzętem wygodny wjazd do garażu, to myślę, że coraz więcej osób jest zainteresowanych tym, aby znaleźć odpowiednie miejsce na przechowywanie kanapy czy skutera - mówi Izabela Kurowska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w firmie Less Mess.

Jak to działa? 



Self Storage można znaleźć w każdym z większych polskich miast, jak np. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań. W maju 2019 r. otworzyliśmy pierwszy obiekt na północy, dokładnie w Kowalach przy ul. Energetycznej 13 zobacz na mapie Gdańska. Kolejny obiekt znajduje się w Rumi przy ul. Jana III Sobieskiego 115 - bezpośrednio przy trasie S6.

W tym miejscu klient ma możliwość wynajęcia dowolnej powierzchni a dostępnych jest ponad czterdzieści rozmiarów, od małych schowków 0,5 m kw. aż po tak duże, że można zmieścić rzeczy nawet z dużego mieszkania i firmy (30 m kw.), powierzchnia zmienia się co pół metra, czyli 0,5 m kw., 1 m kw., 1,5 m kw. i tak aż do około 30 m kw. Wynajęte pomieszczenie klient zamyka na swoją kłódkę, obsługa ani nikt inny nie ma dostępu do magazynu klienta. Przy wyborze rozmiaru koniecznie trzeba wziąć pod uwagę wysokość pomieszczeń, w Warszawie pomieszczenia mają do 3 m wysokości, w zależności od lokalizacji. Warto przechowywać rzeczy piętrowo, czyli jedne na drugich (o ile jest taka możliwość), takie składowanie rzeczy pozwala zaoszczędzić miejsce na podłodze, a w konsekwencji potrzebne będzie mniejsze pomieszczenie, a tym samym koszt najmu też będzie mniejszy. Uprzejmy i doświadczony personel zawsze rzetelnie doradzi w doborze rozmiaru pomieszczenia do potrzeb. Każdy klient jest zapraszany do obiektu, dzięki temu można zobaczyć różne pomieszczenia, porównać rozmiary i przy okazji napić się pysznej kawy.

Na jak długo muszę wynająć takie pomieszczenie?



Nie trzeba zobowiązywać się do długoterminowych umów najmu, ponieważ można wynająć pomieszczenie nawet na siedem dni, a na jak długo, to już decyduje klient. Po podpisaniu umowy klient otrzymuje indywidualny PIN, dzięki któremu dostęp do obiektu jest 24h/dobę, dosłownie o każdej porze dnia i nocy.

- Rzeczywiście do Less Mess można przyjść, kiedy się chce: czy to trzecia nad ranem, czy Wigilia. Dla rodzin jest to o tyle ważne, że najczęściej trzymają u nas rzeczy sezonowe i chcą mieć do nich dostęp. Firmy, które przywożą towar w nocy, również nie muszą dokładnie określać, o której go dostarczą. Po prostu zostawiają go u nas. Specyficzną grupą są artyści, którzy przechowują tu drogi sprzęt muzyczny i najczęściej pojawiają się z nim nad ranem - mówi Izabela Kurowska.

Czy to naprawdę jest bezpieczne? 



Jeśli ktoś zadaje sobie pytanie: czy to na pewno jest bezpieczne - można ich uspokoić. Przestrzenie tego typu są chronione alarmem, monitoringiem i specyficzną dla branży kontrolą dostępu, są więc bardzo bezpieczne. Nie dostanie się tam nikt nieupoważniony, więc nasze rzeczy mogą tam leżeć spokojnie, dopóki nie zechcemy z nich skorzystać. Firma zadbała również o warunki przechowywanych przedmiotów, obiekty są ogrzewane, wentylowane i utrzymywana jest stała wilgotność, co sprawia, że warunki do przechowywania są odpowiednie nawet dla bardzo wymagających rzeczy.

Oddziały firmy są czynne siedem dni w tygodniu, co ułatwia kontakt z pracownikami, a także zachęca do wizyty w dogodnym dla siebie czasie. W każdym obiekcie jest sklep z kartonami i szeroką gamą produktów do spakowania i zabezpieczenia rzeczy, które można zakupić również w sklepie online: eKartony.pl.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (65) 7 zablokowanych

  • Wynajem

    Polecam te usługę wynajmu mają naprawdę wysoki standard a jeśli chodzi o ceny to są konkurencyjne a można jeszcze się załapać na promocję wtedy to już totalnie opłacalne

    • 0 0

  • ja nie wiem o co wam ludzie chodzi, ja korzystam z ich usług less mess i jestem zadowolony bardzo fajna opcja dla osób które nie maja co zrobić z rzeczami :)

    • 0 0

  • zadowolony klient

    Polecam wszystkim to rozwiązanie na zimę, kiedy przychodzi czas schowania rowerów całej rodziny!! Sucho, czysto i bezpiecznie! Szczerze polecam.

    • 0 0

  • moim zdaniem ceny w less mess nie są jakieś wygórowane. za jakość się płąci, a jakość to oni mają na wysokim poziomie. często mają jakieś promocje więc myślę że się opłaca. wiadomo nie każdy może sobie pozwolić na wydatek 150 zł miesięcznie żeby wynająć taką dodatkową przestrzeń, ale jeśli już ktoś chce i może to zdecydowanie polecam te firmę

    • 0 0

  • rozwiązanie

    Ja również polecam Less Mess, ale w Poznaniu. Polecono mi na czas przeprowadzki i nie żałuję decyzji. Trafiłem na fajną promocję do tego warunki mają super, wszystko bezpieczne bez obawy o jakieś uszkodzenie czy inne.

    • 0 0

  • Komórki do wynajęcia

    Generalnie spoko opcja. W Less Mess Storage jest naprawdę duży wybór przestrzeni do wynajęcia. U mnie się to bardzo sprawdziło i cenowo nie zaskoczyło. Mogę jedynie polecić, chociaż sam budynek i tak już robi robotę.

    • 0 0

  • box-storage

    mi sie podoba taki sposób na przechowywanie rzeczy. czasami człowiek naprawde nie ma gdzie podziać tych wszystkich rzeczy. mnie uratowała firma box-storage ktorej powierzylam swoje cenne pod wzgledem sentymentalnym rzeczy i jestem bardzo zadowolona. dobrze ze jest taka usługa w Polsce

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Leszek Pankiewicz

Od 2011 prezes zarządu Solwit SA. Aktywnie uczestniczył w rozwoju projektów inwestycyjnych w obszarze badań i rozwoju technologii informatycznych, pełniąc funkcje zarządcze polskich oddziałów czołowych korporacji informatycznych: 1999-2010: Intel Technology Poland (Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu); 1997-1999: Olicom Poland (Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny); 1991-1997: CrossComm-Poland (Dyrektor Finansowy, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny) Pełnił funkcje w organach doradczych: członek...

Najczęściej czytane