Rowery Mevo pojechały do Szczecina
Ponad tysiąc rowerów pozostałych po poprzedniej, niedokończonej realizacji systemu roweru publicznego Mevo zostały przewiezione do Szczecina, aby przejść przegląd i modernizację. Po remoncie zasilą flotę Mevo 2.0, który ma ruszyć w przyszłym roku na wiosnę.
W poniedziałek 21 lutego, 1194 rowery, które służyły mieszkańcom Trójmiasta podczas realizacji "Mevo 1.0", pojechały do Szczecina, do siedziby GeoVelo, czyli podwykonawcy Mevo 2.0. Operator City Bike Global, który zwyciężył w przetargu na nowe Mevo, planuje włączyć te rowery jako część floty nie mającą napędu elektrycznego.
Stare Mevo "schudną"
Obecnie rowery z poprzedniej floty Mevo ważą około 32 kilogramów. Po remoncie będą lżejsze co najmniej o wymontowane z nich silniki i baterie. Zanim wyjechały, były przechowywane w dawnym gimnazjum we Wrzeszczu.
Pozostałe rowery Mevo 2.0 w liczbie aż 3100 sztuk będą dostarczone przez włoskiego producenta rowerów Vaimoo. Będą to rowery elektryczne. Model nowego "elektryka" wykonawca systemu - City Bike Global - zaprezentował podczas podpisania umowy z Obszarem Metropolitalnym Gdańsk-Sopot-Gdynia, co miało miejsce 8 lutego.
Umowa na Mevo 2.0 podpisana. Rowerami pojedziemy wiosną 2023 r.
Miejsca
Opinie (56) 2 zablokowane
-
2022-02-22 18:20
Opinia wyróżniona
Pierwszy system MEVO padł ofiarą własnego sukcesu (3)
Korzystałem z niego kilkanaście razy na dość krótkich przejazdach (do 30 minut) za tanie pieniądze (wpłaciłem do systemu 30 zł a korzystałem przez 3 miesiące bez dodatkowych kosztów). Widziałem, jak niektórzy korzystali z nich w sposób rabunkowy: po dwie osoby na rower w trudnym terenie okolic wiaduktu między Moreną a Suchaninem. Dostawca
Korzystałem z niego kilkanaście razy na dość krótkich przejazdach (do 30 minut) za tanie pieniądze (wpłaciłem do systemu 30 zł a korzystałem przez 3 miesiące bez dodatkowych kosztów). Widziałem, jak niektórzy korzystali z nich w sposób rabunkowy: po dwie osoby na rower w trudnym terenie okolic wiaduktu między Moreną a Suchaninem. Dostawca przeszacował swoje możliwości wymiany baterii, ale kilka miesięcy funkcjonowania systemu pokazało duży potencjał rowerów wspomaganych elektrycznie w całym Trójmieście. Być może niektórych skłoniło do kupienia własnego roweru wspomaganego elektrycznie?
- 22 14
-
2022-02-22 23:58
"tanie pieniądze" (1)
Widzisz i nie grzmisz.
- 4 7
-
2022-02-23 10:42
pieniadze nie musza byc tanie
moga byc tez darmowe np. 500+ - zapytajcie przecietnego kowalskiego to wam powie ze to hajs za darmo.....
- 5 3
-
2022-02-22 22:07
Dzbanie to co wpisujesz to juz nie tylko waze ale i głupota !!
- 6 10
Wszystkie opinie
-
2022-02-22 16:37
bez sensu jak mało używane i nadal sprawne (4)
a takie miały niby być to powinny zasilić ale flotę elektrycznych a nie zwykłych
- 26 2
-
2022-02-22 16:50
(1)
Korzystałam z tych rowerów,były bardzo,bardzo ciężkie.
- 9 1
-
2022-02-22 17:54
po wykastrowaniu nie będą z nich lekkie rowery
niku! prokuratorze! policjo! jawny wałek, a wy NIC nie robicie!- 8 4
-
2022-02-22 23:20
lol rowery mevo sprawne
gdzieś 1 na 4 miał usterki
- 5 0
-
2022-02-25 19:22
Nie da się
Nowe mevo będą zupełnie inaczej ładowane i obsługiwane. To wożenie i przeróbki są po to by ukryć totalne marnotrawstwo ,niby coś z nimi zrobimy przed złomowaniem. Dalszy ciąg skandalu.
- 0 0
-
2022-02-22 16:59
I co dalej z Mevo ?
#codalejzMevo ?
- 3 1
-
2022-02-22 17:09
(1)
A poprzedni operator co nagle zbankrutował, ponieśli jakieś konsekwencje? Mevo to super pomysł, ale nie może to być pretekst aby zarobić i zwiać.
- 15 3
-
2022-02-22 18:54
chyba stracić i zwiać
- 1 2
-
2022-02-22 17:34
(1)
Taniej byloby gdyby ze Szczecina przyjechala ekipa, ktora te rowery ma przegladac. A jeszcze taniej i rozsadniej byloby zatrudnic do tego kogos z 3miasta. No ale nie ich kasa na to pojdzie.
- 20 3
-
2022-02-23 07:42
Jesteś pewien?
Wynajem pomieszczenia do przeprowadzenia tych prac, transport rowerów z magazynu do tego pomieszczenia. Noclegi i diety pracowników, koszt ich przejazdu. Koszt transportu zdemontowanych elementów do siedziby firmy. Robi to prywatna firma która na pewno umie liczyć swoje koszty. A ty jak liczysz koszty w swojej firmie?
- 2 0
-
2022-02-22 17:43
Tego by Bareja nie wymyślił .... (4)
Gotowe rowery elektryczne zostaną pozbawione napędu a na ich miejsce będą zakupione następne rowery elektryczne ...... Sorki albo ja jestem walnięty w czerep albo kogoś nieżle......
- 44 5
-
2022-02-22 17:52
faktycznie chore
- 15 2
-
2022-02-23 09:48
widocznie nie potrafisz 'myslec' jak urzednik. pewnie zbyt ciezko pracujesz
- 9 0
-
2022-02-23 19:51
uspokój się. (1)
tak się żondzi w Gdańsku
- 4 0
-
2022-02-24 06:39
"żondzi"
Wracaj do rosji
- 1 4
-
2022-02-22 17:53
Trzymajcie się paprykarze
Teraz u was przybędzie wypadków z rowerzystami na chodnikach.
Taka zemsta za 4-0- 2 9
-
2022-02-22 18:06
(1)
Bez sensu, trzeba było np.do Australii jechać na przegląd rowerów, niezły kabaret.
- 27 3
-
2022-02-23 19:52
zamilcz rzesz ty!
nie podpowiadaj
- 2 1
-
2022-02-22 18:11
(1)
Mevo - sukces na miarę intelektualnych możliwości naszej księżniczki i jej dworzan z UM w Gdańsku.
- 22 5
-
2022-02-24 22:54
Haha
Chciałoby się powiedzieć jakie królestwo taka księżniczka. Tyle, że księżniczka napływowa gdzieś zza buga. Taki los...
- 0 1
-
2022-02-22 18:15
To nie można było tego zrobić tutaj? Bez sensu jadą na koniec świata (3)
To nie F1 czy myśliwce F16 żeby nie można było w Gdańsku ich serwisować. Jaja jak to z przetargu
- 45 12
-
2022-02-23 08:14
(1)
żyjesz na tym świecie od wczoraj, czy dopiero skończyłeś podstawówkę? Najwyraźniej cena tej usługi w Trójmieście była wyższa niż w Szczecinie i to o tyle, że opłacało się pokryc transport tam i z powrotem...
- 8 4
-
2022-02-23 10:38
xxx
A ten transport jest ekologiczny? Spalone paliwo doprowadziło do topnienia lodowca i zalało dwie wyspy na Pacyfiku wraz z ludźmi i dobytkiem.
- 3 7
-
2022-02-23 09:18
Bo ma być drogo
a jak sie da, to jeszcze drożej. Przecież to z publicznych pieniędzy (czyli niczyich)
- 6 4
-
2022-02-22 18:20
Opinia wyróżniona
Pierwszy system MEVO padł ofiarą własnego sukcesu (3)
Korzystałem z niego kilkanaście razy na dość krótkich przejazdach (do 30 minut) za tanie pieniądze (wpłaciłem do systemu 30 zł a korzystałem przez 3 miesiące bez dodatkowych kosztów). Widziałem, jak niektórzy korzystali z nich w sposób rabunkowy: po dwie osoby na rower w trudnym terenie okolic wiaduktu między Moreną a Suchaninem. Dostawca przeszacował swoje możliwości wymiany baterii, ale kilka miesięcy funkcjonowania systemu pokazało duży potencjał rowerów wspomaganych elektrycznie w całym Trójmieście. Być może niektórych skłoniło do kupienia własnego roweru wspomaganego elektrycznie?
- 22 14
-
2022-02-22 22:07
Dzbanie to co wpisujesz to juz nie tylko waze ale i głupota !!
- 6 10
-
2022-02-22 23:58
"tanie pieniądze" (1)
Widzisz i nie grzmisz.
- 4 7
-
2022-02-23 10:42
pieniadze nie musza byc tanie
moga byc tez darmowe np. 500+ - zapytajcie przecietnego kowalskiego to wam powie ze to hajs za darmo.....
- 5 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.