Ekskluzywny garaż między śmietnikami
20183 wyświetlenia 16 marca 2021 (456 opinii)To nie jest miejsce parkingowe - sąsiedzi delikatnie sugerują.
Więcej na ten temat
Opinie (456) ponad 50 zablokowanych
-
2021-03-18 09:05
Opinia wyróżniona
Złe parkowanie to jest problem, (43)
ale ujawnia się drugi, nie wiem czy nie gorszy - zakompleksienie i frustracja, które pod pozorem walki o porządek publiczny znajdują ujście w dewastowaniu cudzej własności, z reguły sporej wartości. Takie swoiste alibi na własny wandalizm. Głównym motywem takiego działania nie jest "uczenie porządku" a odreagowanie własnej zawiści, na tych którzy mają, ich zdaniem, coś więcej.
- 258 200
-
2021-11-14 22:22
Tt
To zwykła reakcja na nieróbstwo policji i straży miejskiej. Kto ma tych ludzi nauczyć prawa skoro służby tego nie zamierzają robić?
- 0 0
-
2021-03-19 10:09
Prawda, jestem sfrustowana tym, że nie mogę przejechać wózkiem z dzieckiem po chodniku (1)
bo jakiś baran na nim zaparkował. A co, mam klaskać i skakać z radości wg Ciebie?
- 1 0
-
2021-03-19 11:22
To wkurza.
Mnie też, ale większość porysowanych samochodów to przypadki "łagodne" wynikające z braku miejsca do parkowania, a nie bezczelne blokowanie przejścia. Te rysy powstają głównie z łatwości wyżycia się. Pijanego wandala skarcić trudniej i odwagi trochę trzeba.
- 0 0
-
2021-03-18 22:04
parking
to niech parkują jak trzeba dość mamy przygłupów w kraju
- 2 0
-
2021-03-18 20:50
ta nienawisc do biedniejszych i bardziej potrzebujacych to maja wlasnie ci z tych drogich aut bo mysla ze reszta ludzi to smiecie...i tak traktuja ludzi a poza tym nic do nich nie dociera.!!! wiec najlepiej wziac walec i zrownac ich auta z ziemia to sie naucza porzadku jak w starej niemieckiej uni !!! ta by juz auta nie zobaczyle we francji Holandii czy niemczech ...hehe
- 0 0
-
2021-03-18 18:38
chyba ci się pojęcia pomyliły!
- 0 0
-
2021-03-18 17:04
100 na 100
- 1 0
-
2021-03-18 12:47
Co za bełkot! (2)
Gość zastawia tobie bramę wjazdowa,ma ciebie po prostu w d*pie.Widzi bramę,widzi wjazd ale najważniejszy jest on.Jak ty chcesz inaczej niż konkretna z**bka albo liściem na twarz rozmawiać z takim delikwentem?Co będziesz chciał wytłumaczyć.Akcja - reakcja.To jest proste.
- 12 1
-
2021-03-19 11:18
Większość przypadków nie jest
tak drastyczna.
- 0 0
-
2021-03-18 20:10
Dzwon do strazy miejskiej, niech odholuja takiego s ......
- 1 1
-
2021-03-18 10:40
Popieram (1)
Popieram! Mówie nie wandalizmowi oraz niszczeniu cudzej własności. Najlepsze w tym, jak niszczą mienie te osoby, ktore nie mają prawka ani samochodu własnego. Te najbardziej są agresywne. Bo próbowały zdać prawko 10 razy, a się nie udawało. I teraz muszą tą frustrację wylać na innych.
- 3 12
-
2021-03-18 15:23
Taaaaak...
...na pewno masz rację, wandale to Ci, co 10 razy nie mogli zdać na prawo jazdy :) :) :)
- 4 1
-
2021-03-18 09:59
Dokładnie tak (3)
to najczęściej Ci hejterzy, którzy mają już bana xD teraz swoje chamstwo wykazują poza internetem - wobec innych - w tym przypadku najczęściej również wobec łamiących zasady parkowania. Nie uprawnia to jednak do niszczenia mienia. Przykład - co cię boli jak mercem chamek stanął na martwym polu? ... mercedes? To współczuję nieszczęścia
- 1 8
-
2021-03-18 15:22
Jeżeli pole jest martwe, to dlatego, że musi być puste, żeby ktoś inny miał dobrą widoczność...
...dla zachowania bezpieczeństwa chociażby wyjeżdżając z podporządkowanej. I czy to Mercedes, czy Skoda - taki sam bezmózgi d**il za kierownicą.
- 3 1
-
2021-03-18 10:26
(1)
Ja współczuję małego rozumku i pewnie małego przyrodzenia, bo to zazwyczaj idzie w parze.
- 4 2
-
2021-03-18 11:18
Widzę że pan obyty w temacie.
- 0 2
-
2021-03-18 09:54
Bzdury piszesz . (9)
Ja samochodu nie posiadam bo nie jest mi do niczego potrzebny. Gdy widze w jakiś i**otyczny sposob zaparkowane auto to naprawdę mam ochotę "coś zrobić". I wierz mi,że nie ma we mnie zadnej zawiści i zazdrości tylko chęc odreagowania na czyjeś glupie parkowanie.To co piszesz o jakiejs zawiści to bajki. Nikt nikomu nic nie zazdrości . jest tylko chęć odwetu za d**ilne parkowanie.
- 20 10
-
2021-03-19 11:16
Twój przypadek jest wiarygodny,
ale w niczym nie zaprzecza temu wpisowi, do którego się odnosisz.
- 0 0
-
2021-03-19 05:48
Samochodu nie posiadam ale za to drugiemu z checia zniszcze!! Frustrat!!!
- 0 2
-
2021-03-18 12:27
no bardzo sie mylisz (1)
znajoma ma elektryczny samochód, kiedyś podłączył w parkingu podziemny do dostępnego gniazdka , kiedy życzliwy sąsiad zostawił kartkę z adnotacją iż za ten prąd płacą wszyscy., Przeciągnął więc przedłużasz od swojego lokalu do samochodu, niestety już dwa razy miał przecięty, mimo iż prąd zużyty idzie z jego licznika. No ale on ma furę za 300 tyś +, a sąsiedzi za 50 / 100 tyś i boli
- 7 6
-
2021-03-18 15:20
Hehe...
Jak tylko znajdę, to pomaluję maskę! Bo baaaardzo zazdroszę elektryka w dobie za**biście drogiego prądu :D No i brawa dla znajomej za ładowanie go ze "wspólnotowego" gniazdka. Samo wpadnięcie na taki pomysł przedstawia zawartość móżdżku.
Aaaa... no i następnym razem zdecyduj czy to znajoma, czy "on ma furę" :)- 3 1
-
2021-03-18 11:05
Głupoty wypisujesz.
Interesuje mnie jak jakis popapranic żle zaparkuje bo utrudnia przejscie,uniemożliwia przejechanie z wozkiem i wiele innych utrudnień powoduje.
- 8 1
-
2021-03-18 10:41
Tego się właśnie należy bać. Takich ludzi, co za czasy przyszły.
- 1 1
-
2021-03-18 10:34
nie masz samochodu (2)
to co cie interesuje jak ktos parkuje?! wlasnie potwierdziles jego teze, takze pozdro
- 6 23
-
2021-03-18 15:18
Brawo!! Oklaski :)
Wygrał Pan klapki - I miejsce za nieumiejętność czytania ze zrozumieniem :) :) :)
Ale za to mistrzostwo w interpretowaniu słowa pisanego tak, jak mi najbardziej pasuje do głupiego i nietrafionego komentarza, z którego nic nie wynika.- 4 1
-
2021-03-18 10:53
jak nie ma jak przejść chodnikiem, to bardzo go interesuje.
- 23 1
-
2021-03-18 09:16
(4)
Bufonie jeden zapatrzony w siebie i swojego VW. Nikt ci niczego nie zazdrości, ktoś tylko chce móc wyjechać ze swojej bramy, a pieszy przejść chodnikiem.
- 43 7
-
2021-03-18 09:55
racja
trojmiejski filozof wymyślił tłumaczenie dla nowobogackich dzbanów, którym sie wydaje, ze moga wszystko
- 14 4
-
2021-03-18 09:20
Z mojego wpisu w ogóle nie wynika (2)
że mam samochód, nie mówiąc o parkowaniu, u już zdążyłeś mnie wyzwać.
- 17 17
-
2021-03-18 09:29
Trafiłeś z frustracją i komplekdami jak widać. (1)
- 12 6
-
2021-03-18 09:55
Chyba nie, skoro niczego nie zniszczyłem.
- 5 2
-
2021-03-18 09:08
ciekawe (11)
Karanie nieprawidłowo parkujących = czysta zazdrość. Nieprawidłowe parkowanie = zaradność (niszczenia trawnika to przecież nie wandalizm :-) ).
- 43 13
-
2021-11-14 22:35
Egoizm z którego wynika niszczenie mienia publicznego. Czym przy kosztach trawnika czy chodnika jest koszt odklejenia naklejki? Ludzie naklejenie napisu to elementarny wymiar kary i każdy ze źle parkujących kierowców powinien dziękować Bogu, że na tym się kończy i ktoś go w porę uświadomił.
- 0 0
-
2021-03-18 17:08
z czym masz problem, dzwonisz po straz miejska i zabieraja ale nie cebulaczek musi sam gwozdzikiem lakier przecharatac
teraz rozumiesz? zadzwonienie po straz miejsca jest ok ale samowole i leczenie kompleksow powinno byc srogo karane! Poza tym auta zaparkowane dobrze na fotce gdzie ktos je sprayem przejechal. co to jest??? Wandalizm i tyle kolesia powinni wsadzic bo auta staly dobrze i 1.5 metra na chodniku tez jest i jednemu czy drugiemu polakowi cebulaczkowi nic do tego!
- 9 9
-
2021-03-18 10:33
nie ty jestes od karania (7)
tyle w temacie
- 17 26
-
2021-03-19 18:18
gdzie prawo nie działa pojawia się lincz
- 2 0
-
2021-03-18 22:05
KARA
a kto policja sąd komornik? zasady wspólżycia sa dla wszystkich
- 1 0
-
2021-03-18 11:58
gdyby policja robiła co trzeba nikt by się niszczeniem samochodów nie zajmował (2)
skala takich akcji jest ściśle związana z bezradnością policji i SM, wszyscy wiedzą że żadne zgłoszenia nie działają
- 30 1
-
2021-03-18 12:18
w ściganiu bezmaseczkowców wręcz poPiSowo wspinają się na policyjskie szczyty (1)
- 6 3
-
2021-03-18 21:34
Przed pandemią też nie karali Januszów parkowania.
- 1 0
-
2021-03-18 11:19
A ty nie jesteś od wyznaczania przepisów wygodnych dla siebie. Będzie tak jak w Twoim życiu, robisz coś wbrew to raz trafisz na karteczkę za wycieraczką, raz dostaniesz mandat po kilku miesiącach a jeżeli trafisz na kozaka to ten przejdzie Ci po masce i narysuje kluczem serduszko :-)
- 21 4
-
2021-03-18 11:23
Nie ty masz prawo parkować niezgodnie z przepisami. Tyle w temacie.
- 14 2
-
2021-03-18 09:12
No tak sobie właśnie tłumaczą ci wielcy panowie w swoich wypasionych autach. Dodam jeszcze: śmieć sam się rozpłynie, pet przez balkon sam się utylizuje...
Sama nazwa chodnik wskazuje, że jest to miejsce przeznaczone do parkowania sztrucla.- 41 4
-
2021-03-18 08:51
Opinia wyróżniona
Tu nie ma zadnego problemu, (31)
po prostu nie ma wystarczajacej liczby miejsc parkingowych. Logiczna kolej rzeczy jest nastepujaca: 1) Miasto rejestrujac samochod konkrenemu mieszkancowi w domysle zgadza sie na jego parkowanie w miejscu zamieszkania tego obywatela. 2) Skoro tak, to przy kazdym budynku mieszkalnym powinno byc tyle miejsc parkingowych ile pojazdow tam
po prostu nie ma wystarczajacej liczby miejsc parkingowych. Logiczna kolej rzeczy jest nastepujaca: 1) Miasto rejestrujac samochod konkrenemu mieszkancowi w domysle zgadza sie na jego parkowanie w miejscu zamieszkania tego obywatela. 2) Skoro tak, to przy kazdym budynku mieszkalnym powinno byc tyle miejsc parkingowych ile pojazdow tam zarejestrowanych. 3) I dopiero wtedy mozna wymagac od kierowcow przestrzegania przepisow i karac za nie posluszenstwo. Ja wiem oczywiscie ze w centrum miast jest to bardzo trudne lub wrecz niemozliwe ale wtedy miasto do spolki z wlascicielem budynku musza znalezc/stworzyc/wybudowac takie miejsca w mozliwie jak najblizszej okolicy. Albo po prostu nie rejestrowac pojazdow ktorych nie ma mozliwosci zaparkowac pod domem wlascieiciela. I tyle w temacie. Logiczne?
- 130 176
-
2021-03-19 08:19
Nie ma wystarczającej liczby miejsc parkingowych, więc wolno parkować gdzie popadnie, bo to miasta wina? To może rozwińmy to dalej: nie ma wystarczającej ilości pieniędzy, więc wolno kraść?
- 1 0
-
2021-03-18 22:34
Praktyka na osiedlach jest taka, że
Strzeżony i płatny parking jest w połowie pusty a chodniki i trawniki i skrzyżowania naokoło wręcz ob*rane autami.
- 1 0
-
2021-03-18 19:26
Typowy roszczeniowy ***ek z ciebie
j.w.
- 0 1
-
2021-03-18 16:19
A może odwróćmy rolę?
Prawo do zarejestrowania samochodu niech ma tylko ten kto przedstawi gdzie będzie go trzymał na prywatnym terenie.
Czyli musi przedstawić tytuł własności do terenu na którym ma miejsce parkingowe (bądź, garaż, hala parkingowa).
Miasto prowadziłoby rejestr miejsc parkingowych i w danym adresie wolnoA może odwróćmy rolę?
Prawo do zarejestrowania samochodu niech ma tylko ten kto przedstawi gdzie będzie go trzymał na prywatnym terenie.
Czyli musi przedstawić tytuł własności do terenu na którym ma miejsce parkingowe (bądź, garaż, hala parkingowa).
Miasto prowadziłoby rejestr miejsc parkingowych i w danym adresie wolno zarejestrować tylko tyle pojazdów ile jest tam miejsc do ich trzymania.
Wtedy może by jaśnie państwo zrozumiało że cena samochodu to nie jest 5000zł za igiełeczkę prawie nóweczkę, sprowadzoną z zachodu po lekkim zderzeniu z pociągiem, a jeszcze właśnie około 30000zł które kosztuje posiadanie miejsca do parkowania na własność, albo 400zł/miesięcznie za wynajem takiego miejsca.- 6 0
-
2021-03-18 12:43
Wbrew pozorom nie było aż źle przez ostatnie lata
problemem są zmiany planów zagospodarowania np na starszych osiedlach przez klikę, gdzie np pomiędzy blokami pakują po iluś latach nowe bloki, często grodzone, ale nie przewidują miejsc parkingowych i nowi parkują na miejscach przewidzianych dla mieszkańców pierwotnego osiedla ( a że mają czasami po 3 auta pod blokiem to pojawia się problem) -
problemem są zmiany planów zagospodarowania np na starszych osiedlach przez klikę, gdzie np pomiędzy blokami pakują po iluś latach nowe bloki, często grodzone, ale nie przewidują miejsc parkingowych i nowi parkują na miejscach przewidzianych dla mieszkańców pierwotnego osiedla ( a że mają czasami po 3 auta pod blokiem to pojawia się problem) - patrz Suchanino, Morena, Kartuska i inne. Tu jest problem. Do tego nowe osiedla, na które nie można nawet dojechać autem, bo nie ma godzi najzwyczajniej postawić - to jest patologia deweloperska.
- 3 0
-
2021-03-18 11:36
zieeew. znów pracowicie rozwiązujemy problemy które inni już dawno rozwiązali.
- 1 0
-
2021-03-18 11:21
Miasta nie są gumowe a bardziej niż parking dla Janusza opłaca się postawić nowy budynek z własnym parkingiem. Miasto to nie wieś więc nie możesz zostawić samochodu zaparkowanego byle jak na podwórzu.
- 2 0
-
2021-03-18 10:33
To po co kupujecie po 5 samochodów!?
- 4 0
-
2021-03-18 10:26
Dlaczego tu wszyscy uwazaja ze jak miasto ma cos stworzyc dla mieszkancow to od razu za darmo??? Miasto wspolnie z wlascicielami budynkow musza zajac sie tworzeniem tych miejsc parkingowych poniewaz oni sa wlascicielami terenow przy budynkach.
- 2 0
-
2021-03-18 09:48
Geniusz... (1)
W małej kamieniczce w centrum miasta rejestruje się firma transportowa, +/- 30 pojazdów. Wg ciebie, miasto ma wyburzyć budynki obok, żeby można zaparkować cały tabor?
Powinno być, i pewnie niedługo będzie, jak w Japonii. Nie masz miejsca parkingowego, nie możesz mieć samochodu ;-)- 17 1
-
2021-03-18 12:52
hmm
to że jest gdzieś zarejestrowana siedziba nie znaczy że tam parkują auta. Jeśli mieszkasz w centrum musisz się pogodzić z tym lub kupić miejsce - ale to dotyczy ścisłego centrum, a nie każdego osiedla bo taki b***el jest już w Gdańsku
- 0 2
-
2021-03-18 09:16
taki tekst może i ma sens jedynie jeśli przyjmiemy założenie, że sam zakup samochodu (6)
stwarza automatycznie roszczenie sobie od miasta darmowego miejsca do parkowania w pobliżu domu. Dobrze zarządzane miasta nie traktują takiego założenia poważnie i nie widzą potrzeby tworzenia legalnych, darmowych miejsc do parkowania w przestrzeni publicznej. Do tego jeszcze dobrze zarządzane miasta nie wymagają stosowania tzw. minimalnych
stwarza automatycznie roszczenie sobie od miasta darmowego miejsca do parkowania w pobliżu domu. Dobrze zarządzane miasta nie traktują takiego założenia poważnie i nie widzą potrzeby tworzenia legalnych, darmowych miejsc do parkowania w przestrzeni publicznej. Do tego jeszcze dobrze zarządzane miasta nie wymagają stosowania tzw. minimalnych wskaźników miejsc do parkowania na działkach deweloperów. Dzięki temu w dobrze zarządzanych miastach ludzie zamożni jeżdżą komunikacją publiczną, chodzą pieszo lub jeżdżą rowerami, w źle zarządzanych miastach ludzie ubodzy jeżdżą samochodami, a wskaźniki motoryzacji (liczba samochodów na 1000 mieszkańców) są dużo niższe niż w Polsce.
- 16 2
-
2021-03-18 10:03
w dużo bogatrzych stosunkowo Niemczech ilość samochodów na 1k mieszkańców jest niższa (5)
więc nie ma tu nic do rzeczy miasta zarządzanie i takie tam twoje głupotki...
miejsc parkingowych nie ma w Londynie w Paryżu czy Amsterdamie - nie dlatego, że są żle zarządzane .... ble ble ble itd
a to ty kupując mieszkanie ... masz sobie sam załatwić/kupić miejsce parkingowe!
... komunizm i darmocha się skończyły! - dotarło?- 3 5
-
2021-03-18 12:49
chyba ci coś w bani się przepaliło
jeśli porównujesz Gdańsk do Paryża, Amsterdamu czy Londynu. Za 100 lat Gdańsk nie będzie taki jak te miasta są teraz więc odpuść sobie dalsze wypociny i wracaj do swojej kliki 30m^2 przy obwodnicy, do której musiałeś za 40 tys dokupić miejsce parkingowe - kolejne 20 tys za piwnice, bo deweloper tego nie przewidział....
- 2 1
-
2021-03-18 11:40
(2)
Jakim prawem porównujesz nas do Niemców. Może porównaj nas do ruskich albo Ukraińców, mentalnie i cywilizacyjnie bliżej nam do nich. Niestety.
- 5 1
-
2021-03-18 12:41
dążysz by zarabiać 20$ na miesiąc?
czy prędzej ci do zarobków 2000$ na miesiąc?
- 1 3
-
2021-03-18 12:37
a sam porównujesz się do menela z indii?
czy prędzej bliżej ci do technika z austrii?
- 0 4
-
2021-03-18 10:31
Oczywiście
Tylko żeby sobie załatwic/kupić to ono musi przede wszystkim istnieć....
- 3 2
-
2021-03-18 08:56
(1)
4) wszyscy są szczęśliwi, zamożni i nie chorują
- 7 2
-
2021-03-18 11:35
wsadzić se za szybkę
legitymację członka pis
kurski udowodnił, że to działa- 0 1
-
2021-03-18 08:53
Tyleż logiczne, (10)
co nierealne niestety...
- 9 5
-
2021-03-18 10:17
Wybudowanie parkingu nierealane? Niby czemu?
- 3 2
-
2021-03-18 09:58
Komunizm się skończył - to ty musisz Sobie Sam wybudować (8)
a nie, że .... "miasto do spolki z wlascicielem budynku musza znalezc/stworzyc/wybudowac takie miejsca"
TU nikt ci Za DARMO nic nie będzie robił ... bo niby dlaczego? - Bo ty tak chcesz?
a dlaczego ja mam płacić za miejsce dla ciebie? ... - Bo ty tak chcesz?- 37 3
-
2021-03-18 12:46
a za co biorą podatki ?
sorry to Gdańsk, tutaj nawet chodników nie potrafią w centrum od 30 lat wyremontować lub dziur załatać, chyba że deweloper wskaże palcem co i gdzie
- 4 4
-
2021-03-18 12:07
skoro miasto "wpuszcza" auto i jeszcze bierze za to pieniądze (3)
to tak, musi. Bo jak tego nie zrobi, to samo będzie miało problem.
- 3 11
-
2021-03-18 13:01
a jak kupujesz sobie chlebek o ile jesz
to miast też ma Ci kupić masełko, żeby lepiej wchodził a nie na sucho?
goń się socjalisto !- 2 2
-
2021-03-18 12:21
w wielu miastach na świecie już samochodem do centrum nie wiedziesz (1)
przynajmniej nie spalinowym... a bynajmniej nie z silnikiem Diesla,
- 7 2
-
2021-03-18 13:01
rowerem wjedziesz
spokojnie Adnrzej
- 0 0
-
2021-03-18 10:13
(2)
Ale gdzie tu jest napisane ze miejsca parkingowe "dostarczone" przez miasto maja byc darmowe??? Po prostu maja byc!!! Bo tylko wtedy mozna wymagac zeby na nich pozostawiac pojazdy. Oczywiscie ze odplatnie bo takie sa realne koszty utrzymywania kazdego pojazdu: naprawy, paliwo, ubezpieczenie i utrzymanie miejsca parkingowego/garazu. A jesli ktos chce zrezygnowac z ktoregos elementu no to musi liczyc sie z konsekwencjami.
- 4 9
-
2021-03-19 00:11
A z czyich pieniędzy?
Bo nie z moich podatków bo nie mam samochodu
- 0 0
-
2021-03-18 11:22
Ma to być kasa z Twoich podatków na koncie urzędy skarbowego regularnie, Ty masz kupić sobie garaż, miejsce parkingowe albo parkować tam gdzie wolne. Tak wygląda życie w mieście.
- 12 0
-
2021-03-18 08:38
Opinia wyróżniona
parking pod chmurką (11)
Często ludzie samowolnie uważają, że mają jakieś ich miejsce parkingowe pod blokiem, przy ulicy, a to jest tylko ich współwłasność lub własność gminy. Skąd osoba obca ma wiedzieć, że miejsce po lewej należy do Stefana a po prawej do Krystyny?
W Trójmieście ubywa miejsc parkingowych, a przybywa samochodów. Nasi włodarze tego nie dostrzegają, aCzęsto ludzie samowolnie uważają, że mają jakieś ich miejsce parkingowe pod blokiem, przy ulicy, a to jest tylko ich współwłasność lub własność gminy. Skąd osoba obca ma wiedzieć, że miejsce po lewej należy do Stefana a po prawej do Krystyny?
W Trójmieście ubywa miejsc parkingowych, a przybywa samochodów. Nasi włodarze tego nie dostrzegają, a już zupełnym skandalem jest brak miejsc przy szpitalach, urzędach, sądach. Samochody są i będą, dodatkowo latem przyjadą turyści, a nasze miasta przyjazne deweloperom przy zwiększeniu ich inwestycji obcinają liczbę miejsc parkingowych, co jest nieracjonalne.- 175 18
-
2021-03-18 12:54
w punkt
UM i szpitale to najlepszy przykład zarządzania w tym kierunku, podobnie okolice dworców.
- 3 0
-
2021-03-18 12:17
To nie jest wieś gdzie zostawiasz samochód na polu i zabierasz go dwa dni później, kupiłeś paseratti to teraz mart się gdzie będziesz je parkować.
- 4 0
-
2021-03-18 10:19
Niw zgadzam sie z Toba (2)
Nie, ludzie często parkują na miejscach wykupionych, przypisanych do danego mieszkania, albo wjeżdżają w strefę, gdzie parkowac można z identyfikatorem mieszkańca.
Mieszkam na morenie, w godzinach wieczornych znalezienie miejsca pod blokiem graniczy z cudem, dlatego, ze stoi sporo aut bez identyfikatora.
Miejsca prywatne poza tym mająNie, ludzie często parkują na miejscach wykupionych, przypisanych do danego mieszkania, albo wjeżdżają w strefę, gdzie parkowac można z identyfikatorem mieszkańca.
Mieszkam na morenie, w godzinach wieczornych znalezienie miejsca pod blokiem graniczy z cudem, dlatego, ze stoi sporo aut bez identyfikatora.
Miejsca prywatne poza tym mają swoje numerki, więc nie trudno się domyślić, że miejsce jest prywatne.
Czy nie mając miejsca do zaparkowania o godz 21, no stoją auta które tam stać nie powinny mam od razu dzwonić na policję? Czy ona przyjedzie o tej porze?
Miejsc jest za mało, ale nie daje to przyzwolenie na parkowanie gdzie popadnie- 11 1
-
2021-03-18 10:50
morena (1)
Tak najlepsi są mieszkańcy ogrodzonych osiedli i jak u nich brakuje miejsc to parkują gdzie popadnie na sąsiednich nawet osiedlach mając gdzieś fakt że nie mogą tego robić... mentalność niestety ograniczona mocno. ale na bramach wjazdowych do nich wielki napis - Tylko dla mieszkańców osiedla xyz. Gości mieszkańców prosimy o parkowanie gdzie indziej..
takiej żenującej postawy normalnie nie mogę zrozumieć... nawet ich goście mają parkować gdzie indziej :) patałachy- 8 0
-
2021-03-18 11:03
Dodam jeszcze podrzucanie wielkich worów śmieci do śmietników osiedlowych.
- 3 0
-
2021-03-18 10:06
jest na to rozwiązanie (2)
wprowadzić 1000zł miesięcznie Opłaty za przywilej posiadania samochodu w Mieście...
i sprawa się sama rozwiąże w kilka miesięcy ... a miejsc parkingowych w samym centrum i to nawet w środku lata będzie wolnych w c**j i ciut ciut więcej- 5 14
-
2021-03-18 12:55
może jeszcze abonament za oddychanie ci dodamy co ?
- 6 2
-
2021-03-18 12:41
Ja mam rozwiązanie na twoją głupotę, rozpędź się dobrze i walnij głową w mur.
- 9 1
-
2021-03-18 08:54
(2)
Ależ miejsca przy szpitalach, urzędach i sądach są. Tylko są zbyt tanie a przez to ciągle zajęte.
- 6 8
-
2021-03-18 21:29
gdzie?
- 0 0
-
2021-03-18 12:55
gdzie są ?
z tyłu dla sędziego lub lekarza ? Przejedź się po tych miejscach i zobacz jak to wygląda
- 3 0
Wszystkie opinie
-
2021-03-16 12:51
No i fajnie. (6)
- 254 14
-
2021-03-16 12:55
miał facet pomysł, inicjatywę, zrobił coś nowego (1)
a wy tylko potraficie narzekać... co miał wypchnąć z miejsca wasze auta i zaparkować tam swoje?
- 8 32
-
2021-03-16 14:23
A gdzie dach do tego garażu?
- 13 0
-
2021-03-16 15:14
Bio
Odpady na Kompost Trzeba mu na dachu zostawić, bo raczej nie można otworzyć tego
"kontenera"- 9 3
-
2021-03-16 18:42
Jak dobrze ze mieszkam w domku i nie musze z motłochem sie kocic : ) (1)
- 4 7
-
2021-03-16 21:27
A ja mieszkam na księżycu
- 3 0
-
2021-03-16 19:53
brawo
są osobnicy, którzy głowy mają tylko do noszenia czapki i trzeba takim istotom organoleptycznie tłumaczyć
- 7 0
-
2021-03-16 12:53
Polska to dziki kraj... (6)
- 133 17
-
2021-03-16 13:02
nie podoba się? to się wyprowadź
- 16 26
-
2021-03-16 13:04
Tak i jedni dzicy uwazaja sie za bardziej cywilizowanych od innych dzikich .
- 13 3
-
2021-03-16 17:41
Dzikosc polega na braku samorządności (1)
Ludzie wiedzą wszystko o polityce krajowej (tzn np wiedzą kto komu dogadał ) a nie potrafia zorganizowac sobie najbliższej okolicy
- 7 1
-
2021-03-17 08:45
I parkuja w smietnikach
Zupelnie jak mieszkancy osiedli na szadolkach
- 0 1
-
2021-03-16 20:01
Ha ha, dopiero teraz to zauwazylesz
- 0 2
-
2021-03-16 20:05
Ha, ha dopiero to zauważyłeś?.
Każdy to wie.
- 0 1
-
2021-03-16 12:54
Super! Autko bezpieczne, swobodny dostęp do śmietników jest, więc w czym problem?
- 56 3
-
2021-03-16 12:54
(2)
brawo dla sąsiadów! tępić buractwo! nie dość że problem z wywozem śmieci to jeszcze będzie miał pretensje do miasta jak mu śmietnikiem auto porysują!
- 122 11
-
2021-03-16 15:48
buractow to takie zachowanie jak Twoje
- 5 17
-
2021-03-16 17:43
Burak stanął burak zagrodzil
Zamiast zorganizować sobie życie by takie zachowanie było z miejsca karane przez odpowiednie organa władzy. Dziki kraj który interesuje się kropką na i a nie potrafi zadbać o własne podwórko
- 1 2
-
2021-03-16 12:58
(1)
Kupił samochód na raty od to teraz musi się zwrócić, właściciel nie będzie przecież na piechotę teraz.
- 17 4
-
2021-03-16 23:00
Kupowanie na raty to jakaś ujma?
- 1 0
-
2021-03-16 12:59
Ktoś na cacy go załatwił;)
- 33 2
-
2021-03-16 13:10
Czyli bogato !!!!
Całkiem dobre auto ,,, to dlaczego wyrzucił... hmm....
- 43 0
-
2021-03-16 13:30
Co to za trzeci świat? (1)
- 17 3
-
2021-03-16 13:55
jaki trzeci świat?! toż to podwórko w samym centrum Gdańska, heweliszua/rajska/bednarska
- 7 2
-
2021-03-16 13:37
Boi się że mu ukradną albo wyrzucił tylko samochód nie zmieścił się do kontenera
- 19 0
-
2021-03-16 13:50
Wyrzucił ktoś auto na śmieci a tu wielkie zdziwienie, mnie bardziej dziwi, że żaden złomiarz jeszcze go nie wypchał go do skupu.
- 36 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.