Ucieczka z miejsca kolizji w Gdańsku 11.12.2016
6145 wyświetleń 11 grudnia 2016 (173 opinie)Podczas usuwania skutków piątkowego dachowania na skrzyżowaniu Czarnego Dworu z Obrońców Wybrzeża w pobliżu miejsca zdarzenia doszło do kolejnej kolizji. Kierowca opla zagapił się na służby sprzątające po wypadku i uderzył w auto jadące przed nim. Po chwili wyprzedził kolumnę aut i uciekł. źródło: YouTube / 24plreporter
Więcej na ten temat
Opinie (173) ponad 20 zablokowanych
-
2016-12-11 20:04
(18)
a policjanci zamiast go gonić pączki jedli?
- 108 119
-
2016-12-11 20:05
Zajęci byli czynnościami związanymi z wypadkiem. (1)
- 36 11
-
2016-12-11 21:37
przewracali siodmą kartkę pierwszego tomu (z pięciu) dokumentacji tego dachowania
- 19 6
-
2016-12-11 20:31
Cieli konfetti (1)
- 51 5
-
2016-12-11 21:59
Gdzie szampan?
- 7 0
-
2016-12-11 21:17
Nie chcieli kłopotów
Gdyby go gonili,a on uciekając zostałby w jakiś sposób poszkodowany to czekałoby ich dochodzenie,czy czasami nie przekroczyli uprawnień. Najlepiej jest udawać,że się nic nie widziało. Takie czasy!
- 19 6
-
2016-12-11 21:22
A po co? Wystarczy chyba, że numery zanotowali, znajdą później.
- 14 4
-
2016-12-11 21:49
pączki to jedzą w usa
u nas zajadają kebaba albo maka
swoją drogą kuriozalna sytuacja żeby chociaż gościa po fakcie złapali blachy spisali itd- 7 3
-
2016-12-11 21:53
Sprawdzali jakie są procedury postępowania
- 6 2
-
2016-12-11 21:54
W cywilizowanym kraju policja użyła by radia lub telefonu i by go w 5 minut złapali.
- 10 6
-
2016-12-11 22:47
Nie mają czasu na jedzenie pączków, wycinają konfetti dla ministra.
- 12 2
-
2016-12-11 22:50
Następny debil wychowany na filmach! (2)
Ile razy widziałeś w realu policjantów z pączkami, dzieciaku? Jak ci coś ukradną, to na policję pierwszy pobiegniesz.
- 17 4
-
2016-12-12 10:12
Policjanci an filmach jedzą różne dziwne rzeczy
czasem aż ślinka cieknie jak wciągną sznycel z frytkami 2000kcal
a czasem jakieś kosmiczne, samopodgrzewające się saszetki,
taka praca to przygoda- 4 0
-
2016-12-12 22:31
Ta, pójdę na policję i co?
Stracę tylko czas, a po jakimś czaaie dostanę pismo, ze z powodu niewykrycia sprawcy dochodzenie umorzono.
- 3 1
-
2016-12-11 22:59
Policjanci podali przez radiostację o zdarzeniu i zachowali się tak jak należy. Prowadzili w tym momencie czynności i gdyby nawet chcieli to nie dogoniliby.
- 11 2
-
2016-12-12 09:33
Szkoda słó na ten durny komentarz...
- 2 2
-
2016-12-12 10:46
GTA Przymorze (1)
Tak na prawdę to Corsa światła zniszczyła a audi to raczej nic się nie stało. Wiadomo zatrzymać się powinien ale nie po to grał w GTA żeby teraz czekać na mandat.
- 3 0
-
2016-12-12 12:50
Za takie coś w GTA to ledwo 1 gwiazdka się zapali
- 1 1
-
2016-12-12 14:43
prawda
Policjanci stali przy BMW.Byli zaslonieci wozem strazackim.Bylem na miejscu i widzialem .Nie jestem 'psem" ale fakty trzeba podawac tak jak sie maja.Paczkow tam nikt nie jadł i nie trzeba nikomu ubliżac .
- 7 2
-
2016-12-11 20:05
To tak ciężko go namierzyć? (9)
Charakterystyczne auto, głośny wydech - na pewno ktoś je kojarzy. Gdzie jest monitoring miejski?
- 141 10
-
2016-12-11 20:52
A Tristar nie nagrywa przypadkiem ? ? ? (1)
- 20 0
-
2016-12-11 23:24
Podobno ostatnio nagrali Michaela Jacksona.
Czekamy na Elvisa.
- 7 0
-
2016-12-11 20:58
Monitoring pomaga tylko wtedy jak mają wypisać mandat za picie browara w plenerze
- 32 4
-
2016-12-11 21:57
Gdybyś przeczytał coś więcej niz tylko tytuł, to byś wiedział że: (5)
"Jeden ze świadków zdążył zanotować jego numery rejestracyjne, więc ustalenie danych właściciela auta powinno być dla policjantów formalnością".
- 17 1
-
2016-12-11 22:31
Powinno, ale niekoniecznie będzie. (1)
- 6 2
-
2016-12-12 10:13
wszystkich oszustów, złodziei i cwaniaków nie wyłapiesz
to jest właśnie trudne w pracy policji,
umieć z tym żyć i nie zwariować- 0 0
-
2016-12-11 23:25
Pewnie..
Prowadzący auto mógł być pijany, pod wpływem narkotyków lub przewozić kontrabandę, ale cóż przecież to tylko formalność.
- 5 3
-
2016-12-12 07:19
Oj nie nastawiałbym się tak szybko
Miałem 3 lata temu bardzo podobną sytuację - jakaś kobita uszkodziła moje zaparkowane auto i odjechała, ale świadek podał mi markę auta i nr rejestracyjne. Poszedłem z tym na pewniaka na policję, gdzie funkcjonariuszka poinformowała mnie że to nie jest takie oczywiste - mogą nie zastać sprawcy w miejscu zamieszkania :)
- 12 0
-
2016-12-12 10:16
No i?
W moich stronach rodzinnych kupuje się auto za maks 3 tys. patrząc tylko na to, aby miało tablice. Nikt się nie przejmuje OC, prawkiem czy rejestracją. Życzę szczęścia w ustaleniu sprawcy.
Nie zapominajcie, że na tak zwanym "marginesie", czyli bez konta w banku, rejestracji w ZUS, zameldowaniu etc. żyje 2-3 miliony polaków. Nawet jak któregoś się złapie to i tak nic z tego nie wynika. A im bardziej "przykręcamy śrubę" zwykłym ludziom tym więcej z nich ucieka poza nawias społeczeństwa.- 8 0
-
2016-12-11 20:06
(11)
Za dużo "mogą" teraz media by go nie złapać. Dzięki smartfoniarzom w dużej mierze.
- 55 2
-
2016-12-11 20:33
Inna sprawa, że policjant może przeszukać pojazd (10)
lub zatrzymać pojazd bo ma uzasadnione przypuszczenie popełnienia itd... Tu mamy wykroczenie więc dziwne, że nie ruszyli za nim. Tu mogło być brak OC, niesprawny pojazd , kierowca po użyciu alkoholu. Z jakiegoś powodu uciekał. Może miał dragi...
- 20 5
-
2016-12-11 22:12
Błąd. Kierujący pojazdem może zostać zatrzymany do kontroli w każdej sytuacji. Bez żadnych podejrzeń.
- 8 0
-
2016-12-11 22:15
Do przeszukania czegoś (nie osoby) (2)
nie jest przypadkiem potrzebny nakaz?
- 2 7
-
2016-12-11 22:17
Do kontroli przewozonego bagażu podczas kontroli pojazdu nie potrzeba żadnego nakazu.
- 9 1
-
2016-12-12 10:16
chyba nie, ale to już niuanse proceduralne
zatrzymują auto rutynowo, okazuje się, że coś nie gra z ubezpieczeniem albo przeglądem, potem że nie swoje auto, potem znajdują nóż przy kierowcy, potem drugi nóż, potem młotek i rurę, więc za każdym razem otwiera się nowy paragraf
a końćzy się na tym, że zatrzymują kierowcę, druga drużyna mu nalot na chatę robi
i zajmują plantację i pół kilo koki- 3 2
-
2016-12-11 22:18
(5)
czy wy ludzie umiecie czytać? policjanci byli w trakcie czynności na miejscu wypadku drogowego! jak.mogli się oddalić?
- 8 1
-
2016-12-11 22:25
(3)
Czytanie ze zrozumieniem to nie jest częsta umiejętność. Zresztą sam redaktorzyna z portalu dał niepełny tytuł. Powinno być na oczach Policjantów którzy wykonywali czynnosci podczas zdarzenia drogowego ale przecież to nie brzmi sensacyjnie.
- 3 2
-
2016-12-12 08:35
Nie bój grzyba. Zrozumiałem tekst. Pytanie jest (2)
następujące czy policjanci mają procedurę na taką okoliczność. Czy muszą we dwóch czynność dokonczyc, czy mogli się rozdziwlic? Podjąć czynność rownoległą w postaci zgłoszenia do centrali ucieczki i podejrzenia o następnym sprawcy? Bla bla bla...
- 2 1
-
2016-12-12 09:29
przypuszczam, że w Trójmieście przy tylu kamerach nad ulicami nie będzie problemu z namierzenim pojazdu
Gorzej może być z kierowcą - jeśli był pijany lub przewoził rzeczy niedozwolone to pewnie w typ przypadku uniknie odpowiedzialności. Jedyna kara jaka go spotka to regres z Towarzystwa Ubezpieczeń i radykalna zwyżka OC w przyszłym roku.
- 1 0
-
2016-12-12 15:54
Nie, nie,nie, tak
- 1 0
-
2016-12-11 23:01
Dokładnie.
- 0 0
-
2016-12-11 20:08
Co za menda. Takich smieci trzeba usuwac (6)
Jak zwykle polski kodeks przyjazny przestępcom.. zero kar za ucieczkę
- 154 10
-
2016-12-11 20:14
a skąd ty to wiesz? z autopsji? (1)
ciekawy sposób rozumowania - co za menda i kodeks przyjazny przestepcom.
Ty musisz być Janusz, typowy polski pieniacz. Ile wykroczeń drogowych zgłosiłeś? Pewnie żadnego. Bo boisz się że się zemszczą. Taki internetowy pieniacz, z paniką w spodniach.
Widziałeś? Nagrałeś? napisz, załącz filmik i zeznaj na policji. Tak to działa.- 4 40
-
2016-12-11 20:24
Ja osobiscie w swoim zyciu mialem 3 stluczki i jeden wypadek. I przy dwoch pierwszych sltluczkach musialem gonic sprawce. Najwiekszym debilizmem w mojej opinii jest zgaszenie silnika zaraz po stluczce...
- 14 1
-
2016-12-11 20:16
Spokojnie nie gorączkuj się tak i nie wyrokuj już. Dajmy go złapać. Później jak podadzą,że nie poniósł konsekwencji to można zacząć "jechać".
- 5 5
-
2016-12-11 21:37
Się nie zgodzę
kara jest i to najczęściej dotkliwa.
Firma ubezpieczeniowa żąda regresu za naprawę szkód, co w typowych stłuczkach oznacza kilka-kilkanaście tysięcy zł.- 9 1
-
2016-12-12 10:28
zgadzam sie (1)
na przymorzu nastała era najwiekszego odsetku kabli na jednego mieszkanca. Tylu kabli na Przymorzu to nawet w czasach ubecji nie bylo. co sie stalo z moim przymorzem
- 2 9
-
2016-12-12 12:06
może siedzi w kiciu?
takich masz kolegów. widzisz. czyszczenie następuje.
- 7 0
-
2016-12-11 20:11
zgnita wypierdziana Corsa, srebrny metalik, początek rej. GD, w środku jakiś konios*aj na dopalaczach (3)
- 102 7
-
2016-12-11 20:31
zapiep**al dzisiaj kołobrzeska ok 80 km/h lub więcej debil
- 30 0
-
2016-12-11 22:36
(1)
GD i wszystko jasne
- 15 10
-
2016-12-12 22:56
Chyba GDA
- 0 3
-
2016-12-11 20:13
(5)
To jest dramat!Zrobił to na oczch policjantów a ci go nie złapali i nie wsadzili za kratu.
- 39 38
-
2016-12-11 22:18
Ale na ich oczach to zrobił? Powinni udać się do okulisty - mogły im zostać jakieś odłamki!
- 5 4
-
2016-12-11 23:04
Właśnie... Dlaczego policjanci nie złapali?. Mieli czekać na delikwenta przed stłuczką a następnie wskoczyć mu na maskę! To jest dramat,
- 11 1
-
2016-12-12 00:34
Tak, powinni byli mu na maskę wskoczyć. A nie skoczyć! Bo teraz to rzeczywiście mogą mu skoczyć.
- 4 2
-
2016-12-12 12:23
Dramatem jest to, że ciebie
jeszcze ziemia nosi
- 4 1
-
2016-12-12 21:29
No tak, właściwie to powinni go zastrzelić,
już by nikogo więcej nie obił.
- 0 0
-
2016-12-11 20:18
(11)
Po namierzeniu właściciela auta (tudzież kierowcy) powinni zabrać mu prawo jazdy albo wlepic mandat 1000zl za ucieczkę
- 106 3
-
2016-12-11 20:19
(6)
Ponadto dła takich durni OC powinno kosztować 10x tyle co dla ludzi, którzy w takiej sytuacji zachowają się jak trzeba
- 38 1
-
2016-12-11 20:50
oc (5)
pewnie zwiał bo nie miał OC i pewnie prawka
- 26 0
-
2016-12-11 21:50
albo miał i to i to, tylko się nabombił (4)
to teraz OC strat nie pokryje i koleżka zapłaci w trybie nakazowym - bo ubezpieczyciel poszkodowanego pokryje koszty naprawy i ściągnie z dłużnika. NIekoniecznie po dobroci.
- 16 0
-
2016-12-11 22:23
jeśli nie ma OC to zapłaci ok. 5000zł kary na rzecz UFG (3)
+ pokryje szkodę z własnej kieszeni
- 4 0
-
2016-12-11 23:07
I dobrze!
- 4 0
-
2016-12-12 15:56
(1)
Jak nie bedzie wypłacalny to mu skoczą na kant.
- 0 0
-
2016-12-13 02:04
jak nie bedzie wyplacalny
to poczekaja az bedzie
jak sprawa trafi do komornika to maja 10 lat
jak komornika zmienia to te 10 lat liczy sie od nowa- 0 0
-
2016-12-11 22:22
(3)
Takie tam bzdety wymyślacie... 1000zł mandat? Co to jest?
Moim zdaniem należy tak:
- kijem od miotły typa analnie kilkakrotnie
- następnie ręce w imadło
- na koniec go powiesić
- a wszystkich którzy z lubością będą to na trujmiasto pl oglądali - rozstrzelać
- tych co lżejszą karę zaproponują - rozstrzelać
- ty co sroższą karę będą wołali - rozstrzelać
- a pozostałych czytelników - zesłać w tajgę
Teraz dopiero jest satysfakcja, no nie? A nie że jakiś tam tysiąc zł.- 10 5
-
2016-12-11 23:22
No i ziobro ? (1)
- 0 1
-
2016-12-12 02:23
Za
Ziobro- 1 0
-
2016-12-12 00:32
Nie. Czytelników rozstrzelać
- 0 0
-
2016-12-11 20:20
(8)
Jak nie ma sankcji za ucieczkę z miejsca zdarzenia? Ubezpieczalnia wypłaci poszkodowanemu odszkodowanie, a sprawca będzie musiał oddać kasę TU.
- 53 3
-
2016-12-11 22:00
Jeśli uciekniesz z miejsca kolizji to sam płacisz za szkodę ! (3)
I dobrze
- 11 1
-
2016-12-11 23:08
(2)
Chyba w twojej polisie lamo.
- 2 11
-
2016-12-12 09:46
W każdym OC komunikacyjnym.
- 6 0
-
2016-12-12 12:54
Za szkodę płaci ubezpieczyciel ale później ściąga tę kasę od ubezpieczonego (tzw regres).
- 1 0
-
2016-12-11 23:48
??? (3)
Skąd ten pomysł, że sprawca będzie musiał oddać kasę TU? I niby dlaczego? Nic nie będzie musiał oddawać. To nie jest przypadek wyłączający działanie polisy OC (tylko alko, nieaktualne badania techniczne i oczywiście brak OC...).
- 0 14
-
2016-12-12 00:00
+jeśli sprawca "zbiegł z miejsca zdarzenia". Art. 43 pkt 4) ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych
Poza tym nieaktualne badania techniczne nie mają wpływu na pokrycie kosztów z "własnej kieszeni".- 7 0
-
2016-12-12 00:13
(1)
ale wy mało wiecie o ubezpieczeniach.
badania techniczne nie powodują odmowy odszkodowania (przynajmniej obecnie w większości TU).
Są ustawowe 4 powody że sprawca musi zwrócić odszkodowanie do TU:
- był pijany lub pod wpływem innych środków odurzających,
- nie miał uprawnień do prowadzenia pojazdu (np. miał B a jechał ciężarówką lub w ogóle nie ma prawka),
- ukradł samochód, którym spowodował zdarzenie,
- ucieczka z miejsca zdarzenia.
Zachęcam do sprawdzenia w ustawie o ubezpieczeniach obowiązkowych.- 16 0
-
2016-12-12 10:58
wiedza boli niektórych, a piszą piszą mało palców nie pogubią....
- 1 0
-
2016-12-11 20:31
Powinien byc traktowany jak pijany kierowca (2)
Zabrac prawo jazdy i 5000 kary to przed kumplami nie bedzie mial co opowiadac
- 102 4
-
2016-12-11 22:31
Powinien być traktowany jak złodziej i morderca i terrorysta (1)
bo każdy pijak to złodziej, każdy złodziej to morderca, a każdy morderca to terrorysta.
Tak!
Kierowców co zrobią szkodę na parę stówek należy karać śmiercią, a wielkich złodziei typu Amber Gold i inne prezesy, należy puszczać wolno.- 4 10
-
2016-12-12 06:11
Asz Ty glupi jestes
Nie chodzi o szkode tylko o chamstwo
- 7 1
-
2016-12-11 20:32
dla takich delikwentów bez litości
- 41 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.