Wysiadł z tramwaju, potrąciło go auto
52351 wyświetleń 20 czerwca 2022 (651 opinii)Chwila nieuwagi - tyle zazwyczaj potrzeba, by doszło do wypadku. Boleśnie przekonał się o tym mężczyzna wysiadający z tramwaju na ul. Oliwskiej w Gdańsku. Kierująca toyotą nie ustąpiła mu pierwszeństwa i doszło do potrącenia. Policja apeluje, by w rejonie przystanków znajdujących się wprost na jezdni szczególną ostrożność zachowywali i pasażerowie i kierowcy.
Więcej na ten temat
Opinie (651) ponad 50 zablokowanych
-
2022-07-01 12:03
Opinia wyróżniona
(22)
Kierowcy, ciąży na was ogromna odpowiedzialność za życie pieszych. Uważajcie na nich. Piesi, wy również dbajcie o swoje zdrowie. Wasze prawo do pierwszeństwa nie pomoże wam, gdy będziecie martwi lub przykuci do łóżka. Co wam szkodzi się rozejrzeć
- 520 39
-
2022-07-02 11:07
(1)
dali wam takie uprawnienia ze nie musicie uważać myślicie ze macie pierwszeństwo a to błąd co z tego ze macie pierwszeństwo kierowca może zasłabnąć może nagle pęknąć przewód hamulcowy i wtedy zonk samochód się nie zatrzyma a wy jak te ślepe kury leziecie i nie zwracacie uwagi chociaż nikt z was takiego obowiązku nie zdjął tutaj akurat wina kierowcy ale pieszemu też bym wlepił mandat wyszedł z tramwaju nie patrząc co się w okuł niego dzieje brawo
- 1 4
-
2022-07-02 12:13
Ten babelon nie zasłabł, ona po prostu ma przepisy gdzieś.
- 3 0
-
2022-07-02 10:09
Tak, wszyscy powinni uważać.
Ale, tu chyba pieszy jest niewinny. Babelon potrącił go na przystanku, to był przystanek. Chyba w Polsce przystanki powinny być jednak tylko i wyłącznie tradycyjne, czyli na podniesieniu. Takie zygzaki to tylko w cywilizowanych krajach, czyli nie u nas. Jedyne co ten facet mógł zrobić, to nie wysiadać i jechać dalej. Tak nie powinno być.
- 3 1
-
2022-07-01 15:06
(1)
Zgoda, ale piesi to nie święte krowy, a jeśli życie im miłe to powinni się rozejrzeć. Co z tego, że mają pierwszeństwo, skoro śmiertelność pieszego większa? Co z tego, że kierowca poniesie kare, skoro pieszy już żyć nie będzie? Trzeba myśleć, obie strony. Na filmie widać kobitki wysiadające z tramwaju życia nauczone, uszły bez szwanku, Pan nie
Zgoda, ale piesi to nie święte krowy, a jeśli życie im miłe to powinni się rozejrzeć. Co z tego, że mają pierwszeństwo, skoro śmiertelność pieszego większa? Co z tego, że kierowca poniesie kare, skoro pieszy już żyć nie będzie? Trzeba myśleć, obie strony. Na filmie widać kobitki wysiadające z tramwaju życia nauczone, uszły bez szwanku, Pan nie spojrzał. Nikt nas nie uchroni, jeśli sami nie będziemy uważać. Pani kierująca szybko za kierownicą nie usiądzie, no i dobrze, będzie bezpieczniej. Zdrówka i pomyślunku wszystkim życzę! :)
- 5 17
-
2022-07-02 10:11
To był przystanek tramwajowy, to nie było przejście dla pieszych. Nie pisz głupot.
- 3 1
-
2022-07-01 14:12
o jaki slodki apel, pewnie od kobiety? bo to jest takie slodkie mowic o oczywistych rzeczach i plawic sie w swojej dobroci i (1)
- 4 8
-
2022-07-01 15:22
A co ma do tego płeć autora? Dobrze napisane. Ty pewnie wolałbyś wypocic komentarz o kierofczykach. Bo tak robią prawdziwi faceci xD
- 9 1
-
2022-07-01 12:59
Cymbałku wtym wypadku pieszy nie moze zareagowac bo wysiadając z tramwaju nie moze blokowac przejscia !! (1)
Nie moze stanac na schodkach i tylko wystawic głowe by sprawdzic czy bandyta jedzie a jak jedzie czy sie zatrzyma?
- 42 10
-
2022-07-01 14:16
zwlaszcza bandyta..i inne werbalne wykolejenia
- 8 2
-
2022-07-01 12:54
służbowa toyota w leasingu (rej DWR...) + zawsze spiesząca się oczywiście paniusia przedstawiciel handlowy = takie zdarzenie (1)
- 39 1
-
2022-07-01 14:07
Aplikacja przewozowa 20 godzinę w pracy
Numer rejestracyjny / registration number: DWR 4833J
Numer boczny / side number: 1084
Żadne zasady odpoczynku (jak przy autach ciężarowych), żadna forma zatrudnienia (działalność gospodarcza), brak legalności (działalność na "słupa", brak weryfikacji praw jazdy obcokrajowców).
Już kilka lat temu w W-wie była masa wypadków z udziałem przewozów, że o gwałatach na pasażerkachnie wspomnę. Dziś dociera to do nas. Cieszmy się, w końcu jestesmy tacy otwarci na wszystko co nowe :)- 8 3
-
2022-07-01 12:52
to była kierowczyni. kierowców zostaw w spokoju (1)
- 23 16
-
2022-07-01 14:15
jechala defensywnie, nie tak jak sterowani terstposteronem kierowcy, ci ostatni by zdolaliby moze przejechac, zanim drzwi
- 3 5
-
2022-07-01 12:16
zapoznaj się z hasłem przerzucania odpowiedzialności na ofiary. Typowa argumentacja kierofczyków.
- 51 18
-
2022-07-01 12:15
Zapomniałeś dodać, że kierowcy za takie wypadki powinni trafiać na przymusowe wakacje do półotwartego zakładu karnego. (7)
I to, że nigdy nie byli karani to nie przeszkadza w zostaniu przestępcą z dnia na dzień.
- 68 33
-
2022-07-01 13:30
przestan.
- 2 2
-
2022-07-01 12:30
piesi też, jeśli zawinili (5)
- 34 39
-
2022-07-01 12:34
W tym rzecz, że nie zawinili (4)
W Polsce IQ po usadowieniu się za kierownicą spada najwidoczniej do 1/4 wyjściowego. Bez słupków i fizycznych barier wysuwających się z jezdni każdy przepis jest tylko sugestią.
- 57 16
-
2022-07-01 14:13
obecna generacja umie jechac tylko na wprost, kazde odchylenie od prostej drogi stanowi juz nielada mentanlne wyzwanie (na
kursie tego nie bylo a na fejsiku tez nie, olaboga co robic, co robic)
- 20 1
-
2022-07-01 13:30
zle zaprojektowane przystanki (2)
Tutaj nie nalezy winic ani pieszego ani kierowcy
- 5 77
-
2022-07-01 20:07
W większych europejskich miastach jest takich wieeeeele
Więcej tramwajów, więcej ludzi, więcej samochodow. Ale tylko w tym patologicznym kraju to problem. Łatwiej zwalić wine na przystanek, bo prawko to teraz w chipsach dają. Każdy, kto robił kurs w Gdańsku, musiał mieć do czynienia z takimi przystankami. Bezmyślność, autopilot w bani i typowa kobieca bezwglednosc za kierownicą zrobiły swoje.
- 13 1
-
2022-07-01 14:11
No popacz pan
Jakoś w wielu cywilizowanych krajach takie przystanki(wiedeńskie jeśli nie wiedziałeś) sprawdzają się. Tylko w Bantustanie mamy poczucie że samochodem można wszystko...
- 40 6
-
2022-07-01 12:18
Opinia wyróżniona
szlaban dla gap (21)
Wiele osób, zwłaszcza nie przyzwyczajonych do obecności tramwajów na drodze nie umie się zachować na zygzaku oznaczającym przystanek. Gdyby tramwaj miał na końcu szlaban ze znakiem STOP, który opuszczał by się tuż przed otwarciem drzwi, być może obudziłoby to czujność gapowatych kierowców.
- 588 46
-
2022-07-05 06:47
Po pierwsze wszędzie musiałyby być przystanki tylko w jezdni. Po drugie nie nadążonoby naprawiać tych szlabanów.
- 0 0
-
2022-07-02 18:44
ile by to kosztowało?
- 0 0
-
2022-07-02 13:23
Po co dublować przepisy
Co to znaczy, że ktoś jest nieprzyzwyczajony? Kodeks drogowy obowiązuje jeden w całym kraju, w miastach z tramwajami nie obowiązują żadne specjalne przepisy drogowe, kierowca ma obowiązek znać i stosować się do wszystkich przepisów, a nie tylko do tych które opisują jego codzienne sytuacje. Jeżeli kierowca nie wie jak zachować się w takiej
Co to znaczy, że ktoś jest nieprzyzwyczajony? Kodeks drogowy obowiązuje jeden w całym kraju, w miastach z tramwajami nie obowiązują żadne specjalne przepisy drogowe, kierowca ma obowiązek znać i stosować się do wszystkich przepisów, a nie tylko do tych które opisują jego codzienne sytuacje. Jeżeli kierowca nie wie jak zachować się w takiej sytuacji, to powinien najpierw się douczyć lub policjant powinien zatrzymać mu prawo jazdy i skierować na ponowny kurs bo przecież osoba nieznająca przepisów nie powinna jeździć po drodze.
Po co dublować przepisy i tworzyć skomplikowane konstrukcje prawne? Twórzmy proste systemy prawne, które są zrozumiałe dla każdego. Obecnie kodeks drogowy przewiduje sytuację z przystankiem umiejscowionym tak jak na fimie i bardzo jasno określa jak powinien zachować się kierujący. Tworzenie wielu różnych przepisów opisujących dokładnie tą samą sytuację (czyli dodanie znaku STOP w miejscu w którym i tak istnieje obowiązek zatrzymania się) będzie prowadziło do chaosu i wygeneruje wiele niepotrzebnych problemów.
Art 26 kodeksu drogowego:
"Kierujący pojazdem jest obowiązany zachować szczególną ostrożność przy przejeżdżaniu obok oznaczonego przystanku tramwajowego nieznajdującego się przy chodniku. Jeżeli przystanek nie jest wyposażony w wysepkę dla pasażerów, a na przystanek wjeżdża tramwaj lub stoi na nim, kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd w takim miejscu i na taki czas, aby zapewnić pieszemu swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik. Przepisy te stosuje się odpowiednio przy ruchu innych pojazdów komunikacji publicznej."- 4 0
-
2022-07-02 12:58
sorry , nie przeczytałem komentarza a też mi się nasunął ten pomysł jako pierwszy. nie jest on kosztowny i skomplikowany, dla ratowania życia warto stworzyć grupę nacisku na ustawodawców aby się tym zajęli nawet w skali UE. Tyle elektroniko wprowadzono do samochodów to i tramwajom należy się modernizacja.
- 0 0
-
2022-07-02 10:28
To dobry pomysł! Na końcu tramwaju, kiedy staje na przystanku powinny być wyświetlane stosowne napisy
"nie przyzwyczajonych" piszmy łącznie...
- 0 0
-
2022-07-01 16:16
Kobieta z Wrocławia (3)
nie wydaje mi się, we Wrocławiu również są tramwaje, kobiecie musiał mózg po prostu wyparować i takie są skutki
- 27 5
-
2022-07-02 23:56
przeczytaj artykuł - mieszkanka Gdańska
Samochód pewnie służbowy, dlatego na wrocławskich numerach
- 3 0
-
2022-07-01 22:04
We Wrocławiu są też tramwaje
- 6 1
-
2022-07-01 18:05
Nie z Wrocławia a spod Wrocławia
DW - Wrocław, DWR - powiat, czyli jakaś dziura pod Wrocławiem
- 22 3
-
2022-07-01 13:07
Jak ten przepis był już za PRLu to nawet nie (5)
było zygzaka i jakoś się jeździło.
- 27 6
-
2022-07-01 13:21
zygzaki w sumie od niedawna malują (4)
chociaż one też w przepisach istniały wcześniej - tylko kiepskich kierowców coraz więcej. Powinien być obowiązek powtarzana teorii co 5-10 lat.
- 38 4
-
2022-07-02 11:33
To samo pomyślałam- obowiązek egzaminu co 10 lat
- 3 0
-
2022-07-02 05:35
powinien to być normalny przystanek (2)
żey zapewnić bezpieczeństwo pieszym na miarę XXIw. zamiast tego będą pewnie kolejne ograniczenia dla kierowców
- 8 12
-
2022-07-02 13:04
Coś przebąkują o nowym typie przystanku, jakoś pasy drogowe mają się kończyć, jezdnia z dwu pasowej zamienia się w jedno pasową, samochody będą musiały czekać aż tramwaj odjedzie i dopiero za nim mogą pojechać. Gdzieś w Gdańsku postawili coś takiego ale nie powiem gdzie, tylko mignęło mi w trojmiasto.pl
- 3 0
-
2022-07-02 12:00
w 21 wieku ulica to deptak na którym samochód to intruz
ty raczej mówisz o 20 wieku w jakimś dzikim kraju...
- 0 4
-
2022-07-01 12:26
(5)
Musiał by jeszcze kolczatkę na jezdni rozwijać.
Taki szlaban bez kolców pod spodem od razu by staranowali.- 87 9
-
2022-07-01 13:25
Po polsku. (4)
Musiałby.
- 21 8
-
2022-07-01 22:21
(3)
Obie formy są poprawne nieuku.
- 2 14
-
2022-07-02 14:38
dno
widze bydlo nie umiejace pisac jeszcze sie rzuca
- 1 1
-
2022-07-02 10:29
Musiałby - jedyna poprawna forma.
- 9 0
-
2022-07-01 23:15
niełuku
a łuku, łuk to poprawna forma tego narzędzia dzbanku
- 4 3
-
2022-07-02 20:14
Baba
d**il.
- 2 0
Wszystkie opinie
-
2022-07-01 12:01
Niestety jeżdżą jak porąbani. (6)
- 132 10
-
2022-07-01 13:00
But mu spadł więc salto oceniam na mocne 9/10
- 14 1
-
2022-07-01 14:48
Upał szkodzi!
- 1 0
-
2022-07-01 15:04
Svencjusz nadał sobie tytuł doktora. (1)
Svencjuszu wyjdź na spacer. Wsiądź na rower. Wyprowadź psa. A potem idź spać.
- 6 2
-
2022-07-01 17:34
Babeczka nie zna przepisów, wypisać skierowane na powtórny egzamin
- 9 0
-
2022-07-02 01:23
(1)
kto wymysla takie przystanki
- 2 6
-
2022-07-02 11:03
jakie przystanki , przystanek jak przystanek
- 6 1
-
2022-07-01 12:02
(8)
Ewidentna wina kierowcy.Prawko powinno być odebrane dożywotnio,nie wiem jak można coś takiego zrobić.
- 180 27
-
2022-07-01 12:15
Kierowcy tramwaju czyli motorniczego? (4)
- 4 32
-
2022-07-01 12:17
Nie ćpaj już ,bo ci szkodzi
- 20 2
-
2022-07-01 12:18
Motornica kierowcy i tramwaju (2)
- 1 3
-
2022-07-01 12:27
Kierownica za kierownicą Toyoty (1)
- 5 0
-
2022-07-01 12:34
A naciskała dobrego pedała czy gazu jeszcze dała?
- 3 0
-
2022-07-01 12:19
Prawo jazdy dożywotnio a auto do kasacji
- 11 2
-
2022-07-01 19:36
ewidentnie widać że to on potrącił auto
- 4 0
-
2022-07-02 08:47
Dożywotnio ? Srogi jesteś tylko czy w stosunku do siebie również ? Co takiego wydarzyło się tutaj że za zwykły ludzki błąd chciałbyś kogoś pozbawić prawa jazdy do końca życia ? Myślę ze powinieneś przemyśleć swoje niektóre wypowiedzi zanim coś napiszesz .Masz nad czym myśleć .
- 2 5
-
2022-07-01 12:02
trzyliterowa tablica... (5)
i jeszcze turysta.
- 68 16
-
2022-07-01 12:11
DWR to takie wrocławskie GDA.
- 22 1
-
2022-07-01 12:17
Może słoik
- 5 1
-
2022-07-01 12:42
Turystka
- 2 0
-
2022-07-01 22:53
Jak wół stoi, że mieszkanka gdańska, ale tutejsi eksperto-hejterzy wiedzą swoje
- 1 1
-
2022-07-02 10:29
Numery zaczynają się od GWE
To zobowiązuje.
- 2 1
-
2022-07-01 12:03
(3)
Rany co za kre*ynka, zabrać jej prawko dożywotnio!
- 175 13
-
2022-07-01 12:46
I oprócz kontroli trzeźwości
obowiązkowa powinna być kontrola ostatnich połąvzeń z telefonu.Jadąc tramwajem obserwuję szoferów beztrosko rozmawiających przez komórkę,albo coś tam piszących
- 20 2
-
2022-07-01 13:38
A tobie zabrać dostęp do internetu
- 3 16
-
2022-07-02 08:49
o następny sprawiedliwy
- 0 4
-
2022-07-01 12:03
Nawet przy zamazanych tablicach (19)
widac ,ze to gwe. a tak w ogole to tam chyba ,jest strefa 30
- 79 35
-
2022-07-01 12:11
DWR (1)
DWR, a nie GWE...
- 24 0
-
2022-07-01 20:48
DWR we Wrocławiu znaczy tyle co GWE u nas :)
- 4 4
-
2022-07-01 12:11
tak konkretnie to DWR (1)
- 11 0
-
2022-07-01 12:28
DWR to takie wiejskie jak GWE u nas
- 16 2
-
2022-07-01 12:11
głupiś
DWR. to jakiś ziomek gdańszczan. ale miastowy widzi lepiej :D
- 6 3
-
2022-07-01 12:15
(3)
To nie GWE tym razem... Patrz dokładnie.
- 10 0
-
2022-07-01 12:46
Na terenie GWE i GKA zamieszkało mnóstwo mieszkańców Trójmiasta
- 2 7
-
2022-07-01 12:59
(1)
Wg mnie to jakaś wrocławska rejestracja, czyli autko zapewne w leasingu, a prawko pożyczone od koleżanki.
- 10 2
-
2022-07-02 08:16
Czyli; autko nie jest jej, a i prawko zapewne też .
Może teraz można dostać zestaw w pakiecie, Toyota ma ciekawe propozycje promocji.- 0 1
-
2022-07-01 12:19
To czym prędzej udaj się do okulisty. Bo na głowę już za późno.
- 3 1
-
2022-07-01 12:44
Tak jakby Ci z Gdańska nie powodowali wypadków
Nie zapominajcie o tych śmiertelnych, zwłaszcza jak wjeżdżacie na przystanki autobusowe
- 9 0
-
2022-07-01 14:04
Niestety ale strefa 30 jest za przystankiem...
- 1 0
-
2022-07-01 18:35
To bylo DWE (1)
- 0 4
-
2022-07-01 21:00
Nie ma takiego wyróżnika.
- 2 0
-
2022-07-01 20:53
(2)
Gdzie ty widzisz GWE , to jest DWR
- 2 0
-
2022-07-01 22:55
im tutaj to gwe śni się po nocach (1)
klasyczna obsesja z hejtu
- 2 0
-
2022-07-01 23:13
to nie obsesja hejtu
to jest zwykłe doświadczenie życiowe. Nie trzeba być geniuszem spostrzegawczości żeby rozwiązać równanie: GWE + BMW= &
- 2 3
-
2022-07-02 09:26
okulista
Ja tam widzę DWR, a nie GWE
- 0 0
-
2022-07-04 08:20
gwe, ga, gpu w większości jak widzą tramwaj to doznają szoku i nie wiedzą jak się zachować na drodze...
- 0 0
-
2022-07-01 12:03
Opinia wyróżniona
(22)
Kierowcy, ciąży na was ogromna odpowiedzialność za życie pieszych. Uważajcie na nich. Piesi, wy również dbajcie o swoje zdrowie. Wasze prawo do pierwszeństwa nie pomoże wam, gdy będziecie martwi lub przykuci do łóżka. Co wam szkodzi się rozejrzeć
- 520 39
-
2022-07-01 12:15
Zapomniałeś dodać, że kierowcy za takie wypadki powinni trafiać na przymusowe wakacje do półotwartego zakładu karnego. (7)
I to, że nigdy nie byli karani to nie przeszkadza w zostaniu przestępcą z dnia na dzień.
- 68 33
-
2022-07-01 12:30
piesi też, jeśli zawinili (5)
- 34 39
-
2022-07-01 12:34
W tym rzecz, że nie zawinili (4)
W Polsce IQ po usadowieniu się za kierownicą spada najwidoczniej do 1/4 wyjściowego. Bez słupków i fizycznych barier wysuwających się z jezdni każdy przepis jest tylko sugestią.
- 57 16
-
2022-07-01 13:30
zle zaprojektowane przystanki (2)
Tutaj nie nalezy winic ani pieszego ani kierowcy
- 5 77
-
2022-07-01 14:11
No popacz pan
Jakoś w wielu cywilizowanych krajach takie przystanki(wiedeńskie jeśli nie wiedziałeś) sprawdzają się. Tylko w Bantustanie mamy poczucie że samochodem można wszystko...
- 40 6
-
2022-07-01 20:07
W większych europejskich miastach jest takich wieeeeele
Więcej tramwajów, więcej ludzi, więcej samochodow. Ale tylko w tym patologicznym kraju to problem. Łatwiej zwalić wine na przystanek, bo prawko to teraz w chipsach dają. Każdy, kto robił kurs w Gdańsku, musiał mieć do czynienia z takimi przystankami. Bezmyślność, autopilot w bani i typowa kobieca bezwglednosc za kierownicą zrobiły swoje.
- 13 1
-
2022-07-01 14:13
obecna generacja umie jechac tylko na wprost, kazde odchylenie od prostej drogi stanowi juz nielada mentanlne wyzwanie (na
kursie tego nie bylo a na fejsiku tez nie, olaboga co robic, co robic)
- 20 1
-
2022-07-01 13:30
przestan.
- 2 2
-
2022-07-01 12:16
zapoznaj się z hasłem przerzucania odpowiedzialności na ofiary. Typowa argumentacja kierofczyków.
- 51 18
-
2022-07-01 12:52
to była kierowczyni. kierowców zostaw w spokoju (1)
- 23 16
-
2022-07-01 14:15
jechala defensywnie, nie tak jak sterowani terstposteronem kierowcy, ci ostatni by zdolaliby moze przejechac, zanim drzwi
- 3 5
-
2022-07-01 12:54
służbowa toyota w leasingu (rej DWR...) + zawsze spiesząca się oczywiście paniusia przedstawiciel handlowy = takie zdarzenie (1)
- 39 1
-
2022-07-01 14:07
Aplikacja przewozowa 20 godzinę w pracy
Numer rejestracyjny / registration number: DWR 4833J
Numer boczny / side number: 1084
Żadne zasady odpoczynku (jak przy autach ciężarowych), żadna forma zatrudnienia (działalność gospodarcza), brak legalności (działalność na "słupa", brak weryfikacji praw jazdy obcokrajowców).
Już kilka lat temu w W-wie była masa wypadków z udziałem przewozów, że o gwałatach na pasażerkachnie wspomnę. Dziś dociera to do nas. Cieszmy się, w końcu jestesmy tacy otwarci na wszystko co nowe :)- 8 3
-
2022-07-01 12:59
Cymbałku wtym wypadku pieszy nie moze zareagowac bo wysiadając z tramwaju nie moze blokowac przejscia !! (1)
Nie moze stanac na schodkach i tylko wystawic głowe by sprawdzic czy bandyta jedzie a jak jedzie czy sie zatrzyma?
- 42 10
-
2022-07-01 14:16
zwlaszcza bandyta..i inne werbalne wykolejenia
- 8 2
-
2022-07-01 14:12
o jaki slodki apel, pewnie od kobiety? bo to jest takie slodkie mowic o oczywistych rzeczach i plawic sie w swojej dobroci i (1)
- 4 8
-
2022-07-01 15:22
A co ma do tego płeć autora? Dobrze napisane. Ty pewnie wolałbyś wypocic komentarz o kierofczykach. Bo tak robią prawdziwi faceci xD
- 9 1
-
2022-07-01 15:06
(1)
Zgoda, ale piesi to nie święte krowy, a jeśli życie im miłe to powinni się rozejrzeć. Co z tego, że mają pierwszeństwo, skoro śmiertelność pieszego większa? Co z tego, że kierowca poniesie kare, skoro pieszy już żyć nie będzie? Trzeba myśleć, obie strony. Na filmie widać kobitki wysiadające z tramwaju życia nauczone, uszły bez szwanku, Pan nie spojrzał. Nikt nas nie uchroni, jeśli sami nie będziemy uważać. Pani kierująca szybko za kierownicą nie usiądzie, no i dobrze, będzie bezpieczniej. Zdrówka i pomyślunku wszystkim życzę! :)
- 5 17
-
2022-07-02 10:11
To był przystanek tramwajowy, to nie było przejście dla pieszych. Nie pisz głupot.
- 3 1
-
2022-07-02 10:09
Tak, wszyscy powinni uważać.
Ale, tu chyba pieszy jest niewinny. Babelon potrącił go na przystanku, to był przystanek. Chyba w Polsce przystanki powinny być jednak tylko i wyłącznie tradycyjne, czyli na podniesieniu. Takie zygzaki to tylko w cywilizowanych krajach, czyli nie u nas. Jedyne co ten facet mógł zrobić, to nie wysiadać i jechać dalej. Tak nie powinno być.
- 3 1
-
2022-07-02 11:07
(1)
dali wam takie uprawnienia ze nie musicie uważać myślicie ze macie pierwszeństwo a to błąd co z tego ze macie pierwszeństwo kierowca może zasłabnąć może nagle pęknąć przewód hamulcowy i wtedy zonk samochód się nie zatrzyma a wy jak te ślepe kury leziecie i nie zwracacie uwagi chociaż nikt z was takiego obowiązku nie zdjął tutaj akurat wina kierowcy ale pieszemu też bym wlepił mandat wyszedł z tramwaju nie patrząc co się w okuł niego dzieje brawo
- 1 4
-
2022-07-02 12:13
Ten babelon nie zasłabł, ona po prostu ma przepisy gdzieś.
- 3 0
-
2022-07-01 12:03
Niepoważna kobieta. (3)
Zabrać prawko na zawsze i do tego dotkliwa kara finansowa.
- 130 11
-
2022-07-01 23:45
Zawsze bawią mnie takie wpisy. (2)
Rodzaj kary jaki powinna ponieść określają przepisy, nie jakieś fantazje anonimów w internecie. W tym przypadku mogłaby dożywotnio stracić prawko, gdyby potrącona osoba okazała się ciężko ranna.
Popełniła poważne wykroczenie, ale chwilę potem jako jedyna zachowała się w sposób przypominający człowieka. Leży facet, być może potrzebujący natychmiastowego ratunku, a jeden kolo podchodzi pogapić się na dystans przez sekundę i odchodzi jakby nigdy nic, a dwoje innych włazi z powrotem do tramwaju zamiast pomóc.- 4 5
-
2022-07-02 08:50
ale zobacz ilu zagłosowało za , tylko jak jego zatrzymają bo na 50 jechał 80 napisze że to państwo opresyjne
- 1 3
-
2022-07-02 10:16
Z całym szacunkiem, łaski nie zrobiła. Miała obowiązek się zatrzymać, nic bohaterskiego z jej strony się nie wydarzyło.
Chyba, że uważamy, że sam fakt braku ucieczki z miejsca wypadku jest czymś chwalebnym. A ludzie mogli być w szoku, że wjechała w człowieka na przystanku tramwajowym.
- 5 1
-
2022-07-01 12:03
Policja to moglaby sie ustawić i takich baranów łapać. (2)
To samo jest na przystankach na Przeróbce i Stogach
- 92 1
-
2022-07-01 14:37
Nie, bo najbardziej niebezpieczni nadal pozostają rowerzyści blokujący ruch.
- 1 3
-
2022-07-02 08:51
na każdym przystanku w mieście ?
- 0 1
-
2022-07-01 12:03
Fajne to zablurowanie rejestracji (1)
Takie nie za mocne :) Gdańsk pozdrawia Wrocław ;)
- 48 4
-
2022-07-01 12:54
To pewnie leasing
- 7 0
-
2022-07-01 12:04
(12)
Co ona odwaliła???Nie wie że jak tramwaj się zatrzymuje to mogą z niego wyjść pasażerowie???
- 136 5
-
2022-07-01 12:26
Akurat odpisywala na smsa i skad mogla widziec, ze sie zatrzymuje?
Przeciez jedyna pamiec i mozg - czytaj "procesor" to w jej komorce siedzi...
- 32 1
-
2022-07-01 12:32
(1)
Nie wie, bo u niej w K.Wólkach tramwaji nie ma.
- 13 1
-
2022-07-01 20:33
Że czego nie ma???
- 3 0
-
2022-07-01 12:43
zaskoczona. Tak samo kierowcy są zaskoczeni pieszymi na przejściach dla pieszych
- 25 1
-
2022-07-01 12:48
U niej nie jeżdżą tramwaje
- 7 0
-
2022-07-01 12:58
Ona myślała, że tramwaj się zatrzymał tylko po to, żeby złapać trochę oddechu...w końcu taka duchota.
- 22 0
-
2022-07-01 13:13
A tramwaj miał włączony kierunkowskaz ?
- 3 11
-
2022-07-01 13:45
NOM
wie....ale co z tego??
- 1 2
-
2022-07-02 00:28
(1)
Mnie dokladnie tak Samo omal nie potracila paniusia na pasach. Tez gwiazda w suvie. Mialam zielone. Ale cos mnie tknelo Bo jechala szybko kiedy inni zwalnianie. Ta tutaj tez. I jak zahamowala na srodku pasow to... Wyskoczyla do mnie z pretensjami. Gdybym miala czym wtedy rzucic walnela bym jej w szybe.
- 8 0
-
2022-07-03 08:49
Trzeba było trzasnąć ją w ryj.
- 2 0
-
2022-07-02 13:24
nie odpowiedziałeś tylko skasowałeś pytanie , dlaczego?
- 0 0
-
2022-07-03 08:48
Ale tramwaj wyglądał jakby ruszał.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.