Zajechał drogę kierowcy autobusu
28244 wyświetlenia 9 września 2022 (263 opinie)Kierowca autobusu musiał gwałtownie hamować. Gdyby któryś z pasażerów został poszkodowany, pirat drogowy "zaliczyłby" ucieczkę z miejsca zdarzenia.
Więcej na ten temat
Opinie (263) ponad 20 zablokowanych
-
2022-09-11 18:39
Opinia wyróżniona
Skrzyżowanie do przebudowy (38)
A może zastanówmy się dlaczego do takiej sytuacji dochodzi? To skrzyżowanie ma absurdalną organizacje ruchu i codziennie widać tam, że jest problem na prawoskręcie gdzie kierowcy muszą przeciąć buspas i ustawić się na bardzo krótkim skręcie. A jak ruch jest większy to jeszcze z zakorkowanego pasa muszą ruszyć, i zdążyć przed nieraz rozpędzonym autobusem ze zmianą dwóch pasów. Ale władze Gdyni nie dostrzegają tego albo dostrzegać nie chcą.
- 323 51
-
2022-09-12 11:13
Absurdalny Buspas
W tym miejscu faktycznie organizacja ruchu jest bardzo zle zorganizowana. Jako mieszkaniec okolicy, ktory codziennie tam jezdzi, jestem przyzwyczajony i wiem jak sie zachowac. Ale widac po zachowaniach kierowcow z obcymi rejestracjami, ze to skrzyzowanie nie jest intuicyjne. Jak Ty czekasz spokojnie zeby skrecic w prawoskret, przed nosem rusza autobus a z prawej strony buspasem wyprzdzaja inne samochody uniemozliwajac zmiane pasa..
- 0 0
-
2022-09-12 08:15
Moja pierwsza myśl to jak źle jest zaprojektowany ten prawoskręt. Tak mało miejsca, żeby się wyrobić. No ale ja bym poczekała i przejechała za autobusem. Przecież za autobusem raczej nic nie jechało, więc wystarczyło go przepuścić i wolna droga ;)
- 3 0
-
2022-09-12 04:46
Twoje myślenie do przebudowy jest (1)
Bus pas z zasady jest pusty, więc nie ma problemu. Trzeba po prostu upewnić się, że nie jedzie autobus, a jeśli jedzie przepuścić go! Zgodnie z kodeksem drogowym. Takie to trudne????
- 6 0
-
2022-09-12 07:43
Zwłaszcza id..to jak jedziesz karnie środkowym pasem 50 a bydlak autobusowy ciśnie 70 dogania cię przed samym skrzyżowaniem i nie daje zmienić pasa a te złomy bardzo często jeżdżą stadem po kilka naraz
- 1 5
-
2022-09-12 06:24
nikt nie broni sie zatrzymac i poczekac az autobus przejdzie
w czym ty masz problem? tak samo nie ma obowiazku jechac ciagle skrajnie lewym pasem skoro wiesz ze zaraz skrecasz w prawo. troche myslenia
- 5 1
-
2022-09-11 20:51
Prawoskręt (2)
Kierowca Volvo mógł sie spodziewać ze autobus zjedzie na przystanek? Dlatego jechał dalej środkowym pasem i chciał zjechać przed autobusem? W ogole te autobusy to dramat jakiś jest, osobówek się czepiają, a sami jeżdżą jak chcą. Lewym skrajnym pasem, środkowym, wyprzedzanie nie wiadomo po co..
- 9 15
-
2022-09-12 06:37
Dramat, prawda?
Przepisy maksymalnie ułatwiające jazdę autobusom istnieją, bo jeden automus przewoci kilkadziesiąt osób, a ty w swoim autku jesteś sam, zajmując tyle miejsca co z pół autobusu.
- 1 0
-
2022-09-12 04:53
Co Ty bredzisz ..
Po prostu powinien przepuścić autobus! Było na to dużo czasu. Ale "cisnął,". Powinien nawet zwolnić i zatrzymać się na swoim pasie, autobus przejechał, i dopiero skręcić. Normalny manewr, nie wiem co w tym dziwnego ..
- 9 3
-
2022-09-11 20:43
Zgadzam się (1)
Miałem podobną sytuację na Witominie. Tyle że ja skręcałem dużo przed autobusem i z racji korka zdołałem wystawić tylko kawałek maski. Na nic się to zdało bo autobusiarz miał pierszeństwo i przejechał na milimetry. Szkoda mi Gdyni i jej oznakowania na drogach bo jest mało intuicyjne za to naciapane farby na asfalcie, jakieś wysepki i bus pasy, kontra pasy itp. i dodatkowo brukowana droga w centrum miasta.
- 10 7
-
2022-09-12 06:33
Czyli sprawdziłeś czy możesz zmienić pas, okazało się że nie możesz, wiec stwierdziłeś że zmieniasz. Genialne w swojej
- 5 2
-
2022-09-11 20:25
Czyli jak ktoś rozjedzie pieszego na przejściu (1)
To nie wina kierowcy tylko złego przejścia. A jak kierowca walnie w drzewo to wina drzewa. Chryste panie
- 15 8
-
2022-09-12 04:50
No dramat to tutaj ludzie piszą
"nagle robi się lewoskręt" nie wiem czy się śmiać czy płakać. Pewnie niektórzy jeżdżą tam codziennie i codziennie "nagle się robi"...
- 8 1
-
2022-09-11 19:47
Fakt (3)
Niejednokrotnie złapałem się na tym, że cisnę lewym pasem i nagle po hamulcach i kierunkowskaz, bo nagle lewoskret się robi
- 11 3
-
2022-09-12 04:48
Dostosuj prędkość zamiast "cisnąć" (1)
Chyba wiesz, że zamierzasz skręcić? Czy nie wiesz co zamierzasz???
- 10 2
-
2022-09-12 06:31
On nie wie. Tata mu na bieżąco mówi dokąd ma jechać.
- 6 2
-
2022-09-11 20:38
Miałem tak samo...
Wiem o co Ci chodzi!...totalnie źle zaprojektowany ten prawoskręt...i jest za krótki..w korkach często blokujemy trasę autobusom..
- 13 3
-
2022-09-11 19:03
A dlaczego musi zdążyć przed autobusem? (10)
To już nie można zmienić pasa za autobusem?
- 46 14
-
2022-09-11 22:42
Można też zlikwidować buspas
wtedy nie trzeba zmieniać pasa i do tej sytuacji w ogóle by nie doszło
- 8 5
-
2022-09-11 19:48
Nawet trzeba.
Pas można zmienić dopiero upewniając się, że jest wolna droga. Tak mówią przepisy.
- 16 0
-
2022-09-11 19:08
(7)
Nie bo jest za krótki prawoskręt ograniczony liniami ciągłymi.
- 24 19
-
2022-09-11 19:31
Mozna zrobic takie dosyć trudny manewr (6)
To jest zwolnić, przepuscic autobus i zmienic pas.
- 38 15
-
2022-09-11 21:33
Tak, zwolnić i przepuścić (2)
A może jeszcze się zatrzymać i poczekać? Albo cofnąć? Był niedawno przykład spod Lublina z zatrzymaniem na ekspresówce
- 11 16
-
2022-09-12 06:29
ALe tu nie ma ekspresówki, więc twoje święte oburzenie jest bezcelowe (1)
- 13 1
-
2022-09-12 07:40
Ale id. To ktory czub uważa że bezpieczne jest zmienianie dwóch pasów ruchu na śmiesznie krótkim odcinku drogi?
- 2 0
-
2022-09-11 21:06
Można też skrocic o 100 m ten pseudo bus pas
- 18 2
-
2022-09-11 20:30
Nie w Polsce (1)
Tutaj to wstyd i boruta żeby być wolniejszym od autobusu czy ciężarówki. Jak nie wykonasz takiego manewru jak na filmie to jesteś piczką, którą jeszcze obtrąbią jadący za Tobą mistrzowie długiej prostej.
- 29 5
-
2022-09-11 21:07
Przecież te gamonie zasuwają tymi autobusami 70 kmh w tym miejscu bardzo często
- 10 19
-
2022-09-11 18:55
moim zdaniem (10)
powinna być możliwość skrętu w lewo na Węzeł z dwóch pasów. I z tego po lewej stronie autobusu tak jak do tej poru. Ale również z tego pasa, którym jechał autobus powinna być możliwość jazdy nie tylko prosto, ale również w lewo.
Wiem, że wiele by to dało, ale kto zaproponuje coś lepszego?- 6 9
-
2022-09-11 19:07
(1)
W jakie lewo? Tu chodzi o beznadziejną organizacje buspasa i skręt do Witomina/Riviery, czyli w prawo.
- 26 3
-
2022-09-11 19:13
faktycznie, w prawo
miałem na myśli. Pomylilem sie.
- 12 1
-
2022-09-11 19:06
nie w gdyni (7)
tu sie tylko utrudnia ruch aut cywilnych
- 21 6
-
2022-09-11 22:00
to "auta cywilne" (ich nadmiar) są głównym źródłem utrudniania ruchu aut cywilnych (nie tylko w Gdyni) (6)
nie każdy użytkownik samochodu potrafi zrozumieć tę prostą prawdę
- 11 18
-
2022-09-12 11:46
A może pójdźmy dalej... Problemem jest zbyt duża populacja, byli już tacy którzy...
- 2 0
-
2022-09-11 22:40
Zmieńcie już płytę (4)
Jak liczba aut rośnie to drogi trzeba poszerzać, a nie zwężać, a skrzyżowania przebudowywać na bezkolizyjne.
- 13 19
-
2022-09-12 06:05
Racja burzyć domy, zabierać chodniki!!!Wszystko dla aut (1)
- 14 5
-
2022-09-12 07:36
Nie id .to wystarczy nie spietrzac sztucznie ruchu stosując znaną i sprawdzoną czerwoną falę jak widzę że mnie łapie czerwone na skrzyżowaniu ulicy śląskiej i Piłsudskiego a zaraz potem 50 m dalej na podjeździe pod skrzyżowanie z kielecką to wiem że światła ustawił głupek
- 6 4
-
2022-09-12 06:28
Zaorajmy wszystko, wybetonujmy, zalejmy asfaltem i zróbmy ci taką infrastrukturę na jaką zasługujesz... (1)
- 6 3
-
2022-09-12 07:39
Nie id..to wystarczy nie psuć tego co jest. Korki rano na skrzyżowaniu Warszawska Morska są min dlatego że niepełnosprawni na umyśle id.ci zabrali pas do jazdy prosto w stronę śląskiej. Lewy służy do jazdy prosto o zawracania czesto go blokują auta chcące zawrócić a skrajny prawy jakiś głupek zmienił na bus pas i tylko prawoskret na warszawską od tego czasu są tam stłuczki i korki
- 2 3
-
2022-09-11 20:46
Opinia wyróżniona
(9)
Brawo dla osoby z Volvo, pomimo wykonania niebezpiecznego manewru potrafil sie do tego przyznac i przeprosic.
A teraz sami drodzy komentujacy powiedzcie - czy wy nigdy nie pomyliliscie sie? Czy wy nigdy nie popelniliscie bledu? Wszyscy to robimy bo wszyscy jestesmy ludzmi. Grunt ze nic sie nikomu nie stalo i co rownie wazne ze osoba z Volvo potrafi sie przyznac, przeprosic i mam nadzieje ze wyciagnac wnioski na przyszlosc.- 120 16
-
2022-09-12 12:02
nie słyszał (3)
gość jak nie słyszy trąbienia i stającego autobusu obok powinien przejść ponownie badania lekarskie bo stanowi zagrożenie w ruchu
- 2 3
-
2022-09-12 13:52
(1)
Ale wiesz ze mozna prowadzic auto bedac nawet glucho-niemym?
- 0 0
-
2022-09-14 15:56
Ślepym i nieznającym przepisów jednocześnie?
- 0 0
-
2022-09-12 13:08
Jeśli miał włączony miuzik typu upsa, upsa
To jak miał słyszeć?
- 0 1
-
2022-09-12 09:44
tu nie chodzi o kulturę ale zdrowie i życie ludzkie
kultura tego kierowcy lub jej brak nikogo nie obchodzi gdy naraża innych ludzi, nawet gdyby od razu się zatrzymał i przeprosił to i tak powinien stracić prawko na kilka miesięcy na przemyślenie swoich niebezpiecznych manewrów, to nie był żaden błąd przez nieuwagę, tego autobusu nie można przeoczyć a gdy się wjeżdża przed autobus to tym bardziej trzeba zachować większy dystans
- 2 5
-
2022-09-12 06:22
Gdyby nie kamery (3)
Nie odezwalby się
- 11 8
-
2022-09-12 08:18
Gdyby nie kamery (1)
To by nie wiedział, że coś się stało.
- 7 0
-
2022-09-12 08:57
No, tak sam to przyznał. Więc o co chodzi?
- 4 0
-
2022-09-12 07:56
To kierowca autobusu upublicznił te
przeprosiny bez zapytania się czy ma na to zgodę. Kierowca Volvo wysłał je w prywatnej korespondencji. Tak więc ciężko powiedzieć, że tu jest coś pod publiczkę
- 9 5
-
2022-09-11 18:04
Opinia wyróżniona
Czy policja pokusi się o wyciągnięcie konsekwencji wobec pana, który wymusił pierwszeństwo? (14)
- 125 132
-
2022-09-12 15:33
Niczego nie wymusił
- 2 0
-
2022-09-11 23:57
Nic nie zrobimy
- 2 0
-
2022-09-11 20:51
Jesli nikt tego nie zgłosił to nie apowinien dostał by z 500 zł mandatu to by sie nauczył!.A tu tez jak widac odezwał sie pirat
co zazdrosci autobusowi popularnosci!
- 7 11
-
2022-09-11 20:17
policja ma inne zadania (2)
mierzenie prędkości na prostej drodze na pustkowiu ;) to są szeryfy tam dbają o bezpieczeństwo budżetu ;)
- 18 2
-
2022-09-12 07:01
(1)
Rozumiem, że po tej prostej drodze jedziesz dozwoloną prędkością, a oni fałszują pomiary? Czy o co te pretensje?
- 2 2
-
2022-09-12 11:50
Polecam Yanosika :)
- 0 0
-
2022-09-11 19:34
on wymusił, ale kierowca (7)
to celebryta Paweł, któremu już dawno delikatnie odbiło i za kierownicą zamienia się w bossa...
nie zdziwiłbym się gdyby wcześniej to on autobusem zajechał tamtemu drogę, przyhamował, albo chciał jakoś okazać wyższość- 28 60
-
2022-09-12 08:29
Paweł lubi być na topie... sytuacja owszem pokazuje z czym się mierzą kierowcy komunikacji miejskiej, ale..........
jak miałbym redakcji wysyłać filmiki z takich sytuacji na codzień to zapchałbym im skrzynkę. No, ale ja nie jestem celebrytą, więc nie mam takiego parcie.
- 18 3
-
2022-09-12 07:30
jak zazdrość ci odbyt ściska to sam zacznij nagrywać. (1)
- 2 5
-
2022-09-12 08:51
Filmy dla dzieci
- 0 0
-
2022-09-12 04:55
Wyluzuj, z teoriami spiskowymi
Nie wiemy co było wcześniej, więc nie doPISuj historii...
- 8 9
-
2022-09-11 20:30
Bardzo fajne filmy kręci i bardzo spokojny gość. (2)
Ty z zazdrości takie posty piszesz?
- 36 23
-
2022-09-11 22:46
to pogadaj z kierowcami z BP Tour (1)
to ci powiedzą jaki to fajny gość
- 23 10
-
2022-09-12 11:48
Większość uważa że w porządku facet, oprócz kilku, ktorym została zwrócona uwaga za nie przestrzegania wewnętrznych przepisów firmy.
- 8 2
Wszystkie opinie
-
2022-09-11 18:01
(6)
GA i takie numery?A tak narzekają na GWE...faktycznie prawko w czipsach ale mandat 10 tysi i 200 godzin prac społecznych plus odebrania lejc na 10 lat może nauczy rozumu...
- 33 42
-
2022-09-11 18:08
Ostro dajesz doktorku. (2)
Ciekawe ile byś policzył, za nie podlewanie kwiatków?
- 10 5
-
2022-09-11 18:18
(1)
Tu sprawa jest bardzo prosta.2 dni bez jakiegokolwiek picia...
- 1 7
-
2022-09-13 17:44
Czym byś zapijał pomidory na RO D-os?
- 1 0
-
2022-09-11 18:14
Gdyby mieli karać za głupotę to ty nie wypłaciłbyś się do konca życia.
- 10 3
-
2022-09-11 18:22
Internetowe sądy anonimowych ludzi
- 6 1
-
2022-09-13 17:43
Izapomniałeś o wieszaniu i rozrywaniu końmi gamoniu!
- 1 0
-
2022-09-11 18:04
Opinia wyróżniona
Czy policja pokusi się o wyciągnięcie konsekwencji wobec pana, który wymusił pierwszeństwo? (14)
- 125 132
-
2022-09-11 19:34
on wymusił, ale kierowca (7)
to celebryta Paweł, któremu już dawno delikatnie odbiło i za kierownicą zamienia się w bossa...
nie zdziwiłbym się gdyby wcześniej to on autobusem zajechał tamtemu drogę, przyhamował, albo chciał jakoś okazać wyższość- 28 60
-
2022-09-11 20:30
Bardzo fajne filmy kręci i bardzo spokojny gość. (2)
Ty z zazdrości takie posty piszesz?
- 36 23
-
2022-09-11 22:46
to pogadaj z kierowcami z BP Tour (1)
to ci powiedzą jaki to fajny gość
- 23 10
-
2022-09-12 11:48
Większość uważa że w porządku facet, oprócz kilku, ktorym została zwrócona uwaga za nie przestrzegania wewnętrznych przepisów firmy.
- 8 2
-
2022-09-12 04:55
Wyluzuj, z teoriami spiskowymi
Nie wiemy co było wcześniej, więc nie doPISuj historii...
- 8 9
-
2022-09-12 07:30
jak zazdrość ci odbyt ściska to sam zacznij nagrywać. (1)
- 2 5
-
2022-09-12 08:51
Filmy dla dzieci
- 0 0
-
2022-09-12 08:29
Paweł lubi być na topie... sytuacja owszem pokazuje z czym się mierzą kierowcy komunikacji miejskiej, ale..........
jak miałbym redakcji wysyłać filmiki z takich sytuacji na codzień to zapchałbym im skrzynkę. No, ale ja nie jestem celebrytą, więc nie mam takiego parcie.
- 18 3
-
2022-09-11 20:17
policja ma inne zadania (2)
mierzenie prędkości na prostej drodze na pustkowiu ;) to są szeryfy tam dbają o bezpieczeństwo budżetu ;)
- 18 2
-
2022-09-12 07:01
(1)
Rozumiem, że po tej prostej drodze jedziesz dozwoloną prędkością, a oni fałszują pomiary? Czy o co te pretensje?
- 2 2
-
2022-09-12 11:50
Polecam Yanosika :)
- 0 0
-
2022-09-11 20:51
Jesli nikt tego nie zgłosił to nie apowinien dostał by z 500 zł mandatu to by sie nauczył!.A tu tez jak widac odezwał sie pirat
co zazdrosci autobusowi popularnosci!
- 7 11
-
2022-09-11 23:57
Nic nie zrobimy
- 2 0
-
2022-09-12 15:33
Niczego nie wymusił
- 2 0
-
2022-09-11 18:05
(3)
Znieczulica jest niestety wszechobecna. Stres,praca za minimalną,depresje,frustracje,nudne życie z żoną i mamy potem w aucie wyładowania i nadmiar energii...
- 21 11
-
2022-09-11 18:50
Taki region (2)
Same peowczyki, to znieczulica musi być
- 2 8
-
2022-09-11 19:10
(1)
Błąd, w Gdyni rządzi Samorządność, a nie PO.
- 1 3
-
2022-09-12 11:52
Pisowczykom nie robi to różnicy, są oni a po drugiej stronie cały wszechświat.
- 1 1
-
2022-09-11 18:07
"Gdyby komuś się coś stało, czyli doszłoby do wypadku, to była by to, technicznie rzecz biorąc, ucieczka" (10)
No chyba trochę go poniosło...
Towar czy pasażerowie muszą być tak zabezpieczeni żeby podczas awaryjnego hamowania nic nikomu się nie stało a że te autobusy bez pasów i z miejscami stojącymi są dopuszczone do ruchu to już inna para kaloszy.- 42 119
-
2022-09-11 18:25
Zamilcz ignorancie
- 13 17
-
2022-09-11 18:29
No nie masz racji. (3)
Sprawca wypadku (tutaj kierowca tego Volvo) będzie fundował opiekę zdrowotną każdemu pasażerowi który dozna choć najmniejszego uszczerbku na zdrowiu w wyniku potencjalnego wypadku który wywołał.
- 21 10
-
2022-09-11 18:52
Raczej jego ubezpieczyciel, czyli pośrednio wszyscy kierowcy
dla mnie jest przestępstwo umyślne, ale nasi sędziowie inaczej to interpretują
- 5 8
-
2022-09-12 07:11
(1)
Tyle, że dopóki nie doszłoby do zderzenia obu pojazdów, kierowca Volvo nie byłby sprawcą wypadku, nawet jeśli pod wpływem hamowania, któryś z pasażerów złamałby nogę. Aby mówić o wypadku, musi być fizyczny kontakt pojazdu z innym obiektem (znajdującym się poza tym pojazdem).
- 2 10
-
2022-09-12 11:53
Mylisz kolizję z wypadkiem.
- 4 1
-
2022-09-11 18:33
Stłuczki nie było, a kierowca autobusu nie dostosował prędkości do warunków i ruchu (3)
dlatego musiał hamować "awaryjnie"
- 16 31
-
2022-09-11 18:58
ty tak na poważnie?! (2)
hamował awaryjnie, bo dzban mu się wbił znienacka. Dzban z volva wykonał dziki i niebezpieczny manewr, zamiast przepuścić autobus. Bezczelnie zrzucasz odpowiedzialność na kierowcę autobusu.
Idąc twoim wadliwym tokiem myślenia, to kierowcy autobusów powinni jeździć maksymalnie 15 km/h, bo musieli by wypatrywać dzbanów.- 19 8
-
2022-09-11 21:15
Człowieku ja wiele razy jechałem tam autobusem i widziałem że śmieć autobusowy specjalnie gnał tam 70 kmh wyprzedzając prawym pasem auta jadące środkiem i celowo utrudniał im zmianę pasa a raczej dwóch pasów ruchu na śmiesznie krótkim odcinku
- 6 17
-
2022-09-12 07:23
Odpowiedzialność za co? Przypominam, że nikomu nic się nie stało. Gdyby jednak któryś z pasażerów ucierpiał, trzeba by było się zastanowić jaka była bezpośrednią przyczyna uszczerbku na zdrowiu. W końcu po to w autobusach instaluje się hamulce, by je czasami używać, a skoro ich użycie powoduje niebezpieczne sytuacje, należy się zastanowić, czy obecna forma przewozu pasażerów jest bezpieczna. W końcu podobne hamowanie mogłoby być spowodowane nagłym pojawieniem się psa na drodze lub drzewa obalonego wiatrem.
- 5 5
-
2022-09-11 19:12
Pasy w miejskim autobusie? Np pomyśl człowieku, są poręcze i trzeba się ich trzymać stojąc.
- 8 2
-
2022-09-11 18:08
Prosze to wyslac policji....mandat sie należny.
- 42 26
-
2022-09-11 18:15
Rozumiem irytację ale i kierowcy autobusów to jedna wielka kasta (6)
Notoryczne wtargnięcia z zatoczek bez migacza. Jazda bez zapalonych swiateł w ograniczonej widoczności ( deszcz) jadą na dziennych, zamykanie drzwi przed biegnącymi pasażerami ..... I można by powiedzieć...zanim pierwszy rzucisz kamieniem ....
- 62 68
-
2022-09-11 18:19
(1)
No i ? co ma piernik do wiatraka.
- 9 4
-
2022-09-11 18:26
Ćwoki sie wspieraja !
- 2 4
-
2022-09-12 17:28
Jeżdżę sporo i jeszcze nigdy nie zdarzyło się (1)
aby kierowca autobusu włączał się do ruchu bez kierunkowskazu. Pamiętaj że oni są monitorowani! Tak poza tym, kiedy dojeżdżam do zatoczki i widzę autobus włączający się do ruchu, zawsze jemu ustąpię bo mnie to nic nie kosztuje.
- 5 2
-
2022-09-15 16:16
Mnie sie zdarzylo nie raz, a wcale nie jezdze sporo.
- 0 1
-
2022-09-14 13:28
Nic nie rozumiesz balwanie!
Zastanów się raz jeszcze zanim ponownie wyartykułujesz takie i**otyzmy.
- 0 0
-
2023-07-10 07:11
Nie oceniamy tutaj kierowców Autobusów
Nagranie pokazuje ignorancje kierowcy osobówki.
Każdy kto ocenia zawodowych kierowców niech raz kupi bilet całodobowy i usiądzie w pierwszym rzędzie, zobaczy wtedy ile takich sytuacji ma kierowca autobusu codziennie. Oni robią setki kilometrów a my na dojazdy do pracy może 10-15- 0 0
-
2022-09-11 18:28
Kierowcy autobusów (5)
Akurat z wrzucaniem filmów przez kierowców komunikacji miejskiej to bym się wstrzymywał, bo jak inni kierowcy zaczną wrzucać filmy obrazujące kierowców miejskich to w trójmieście nic nie wyjedzie bo większości prawo jazdy zabiorą...
- 83 35
-
2022-09-11 18:32
Dokładnie. Poza tym zlikwidować buspasy.
- 15 7
-
2022-09-11 18:36
100/100
Trudno o większych psychopatów na drodze niż kierowcy autobusów - a przekonałem się o tym wielokrotnie: jako pieszy, rowerzysta i kierowca.
- 9 17
-
2022-09-11 20:46
Znalazł się czak noris
- 1 2
-
2022-09-12 13:54
Dokladnie. 70-80 na lesnym odcinku miedzy Kamionka a Klifem. I wiele wiele innych.
- 0 1
-
2022-09-12 17:31
No i chyba właśnie o to chodzi, prawda?
Jeżeli kierowcy autobusów nagminnie popełniają błędy a przecież odpowiadają za zdrowie i życie pasażerów, to powinno się takich eliminować! Niekoniecznie trzeba robić to publicznie ale wytarci wrzucić policji, służbom kontroli ruchu czy zarządowi komunikacji miejskiej!
- 1 0
-
2022-09-11 18:32
kierowca autobusu... (14)
jest skończonym d**ilem. widziałem już ten film. Tak , zgoda - osobówka zajechała drogę, ale często takie zajechanie drogi jest na milimetry, tutaj zajechał, ale też nie była ta nie wiem jaka chamówa, bywa dużo gorzej.
Po drugie z tego filmu wynika, że kierowca autobusu mocno dodawał gazu i bardzo szybko jechał, tak jakby wiedział ze ten z osobówki chce tam wjechać i celowo przyśpieszał by pokazać , że jest ważniejszy...A na koniec chyba 7 trabnieć i teatrzyk nja cały autobus czy oby nikt się nie przewrócił...Gdybyś pajacu nie przyśpieszał tak szybko, to nie było by tematu. Wozisz ludzi , a nie ziemniaki .
Kierowca autobusu nadaje się na pilne testy psychologiczno psychiatryczne, bo ewidentnie jest to chory człowiek niezrównoważony psychicznie, który stanowi poważne zagrożenie na drodze, a jest to...kierowca zawodowy...- 128 91
-
2022-09-11 18:35
Dla dobra ludzkości (2)
Zrób sobie przerwę od poruszania się po drogach publicznych i pisania bzdr
- 34 30
-
2022-09-11 18:43
(1)
Dokładnie ^ :) na pilne testy psychologiczno psychiatryczne to jednak sam sobie zaproponuj :) zostań kierowcą to ciekawe czy będziesz tak pisał w internecie, bo chyba to jedynie ci zostało.
- 18 17
-
2022-09-12 07:49
Zabrania się wjazdu na skrzyżowanie jeśli za nim nie ma miejsca polecam zieleniak w Gdańsku to skrzyżowanie autobusowa k..rwo
- 2 5
-
2022-09-11 18:41
(1)
Mam większy wóz. Pasażerów na pokładzie. Jadę. Nie hamuję. Osobówka ma pecha.
- 12 7
-
2022-09-12 07:48
Limity prędkości nie dotyczą was pacany? Wielkopolską w dół 70 80 z setka ludzi really?
- 4 5
-
2022-09-11 18:43
Za szybkie przyśpieszanie kilkunastotonowym autobusem xD Dobry jesteś agent
- 20 13
-
2022-09-11 20:41
Kierowca autobusu (3)
Proponuję nie zabierać głosu w sprawach o których nie ma się pojęcia. Jeżeli nie potrafisz rozróżnić desperata, który koniecznie musiał wykonać ten manewr przed autobusem, a nie za nim, z lewego pasa bezpośrednio na prawy, przez linię ciągłą, tzn. że należysz do tej niechlubnej elity ignorantów, których są dziesiątki. A autobus mając zielone, miał prawo cisnąć. Jego błąd polegał na tym że hamował, narażając pasażerów, ale to jest odruch bezwarunkowy. Doprowadzając do kolizji, sprawa byłą by klarowna przy zapisie z monitoringu. Wadą systemu jest to, że tacy ignoranci jak Ty, właśnie nie mają cyklicznie obowiązkowych psychotestów.
- 22 15
-
2022-09-11 20:56
(1)
Nie jestem ignorantem. Posiadam prawo jazdy od 21 lat i jestem postrzegany przynajmniej jako dobry kierowca, miedzy innymi, że za wyjątkiem predkosci, naprawdę przestrzegam przepisów i stosuje sie do oznakowania poziomego i pionowego.
Ale z tym autobusem mam rację. Kierowca autobusu mocno się rozpędzał jak na dystans z ruszonych świateł, jedzie z ludzmi, powinien zachować zimną krew i nie dać się prowokować. Wiem, co ludzie robią na drogach i wiem, że czas trudno o spokój, ale akurat od kierowcy autobusu miejskiego trzeba bezwzględnie wymagać, spokoju i zimnej krwi w zderzeniu z tym co może go spotkać na drodze. To kierowca zawodowy. A udowadniać na drodze kto ważniejszy, kto szybciej wjedzie, to niech tak robi jak jedzie sam , swoim prywatnym wozem, a nie autobusem miejskim...- 22 17
-
2022-09-13 19:33
Kierowca autobusu
O czym Ty chłopie gadasz ? Co znaczy kierowca zawodowy ? I co masz do wymagania ? Czy Ty, albo ten z Volva macie inne prawko niż on - na wózek inwalidzki, ? Masz adnotacje w prawku "amator" , a on "Kierowca zawodowy" ? I jako "amator", masz przywilej łamania przepisów, jesteś kierowcą specjalnej troski, na którego autobus z daleka musi uważać i najlepiej się zatrzymać ? I w końcu - czy twoje prawko zwalnia od myślenia ?? Te prawka mogą i nie muszą się jedynie różnić kategorią, a od pracującego w charakterze kierowcy różni Cię to, że on co parę lat ma szkolenie z przepisów starych nowych itp. oraz psychotesty które weryfikują zdolność do reagowania i myślenia. Amatorzy niestety weryfikowani nie są, stąd do dziś niektórzy nie rozumieją nawet pojęcia "jazdy na zamek"
I przestrzegał bym Cię Zdzisław od wpadania w samozachwyt, pod wpływem fanów których wozisz. Nawet ta jedyna według Ciebie prędkość, to tylko subiektywna opina. Jak robiłeś prawo jazdy, to ja już 12 lat jeździłem autobusem i do dziś mam do czynienia z różnymi chojrakami, którzy zajeżdżają drogę, i się wręcz proszą by ich trafić. Chyba nie wiedzą, że skończyły się czasy obligatoryjnego uznania winy "tego z tyłu", zapis monitoringu dla policji nie pozostawia wątpliwości, co do przyczyn ewentualnej kolizji. I wolę pokorę niż samozachwyt, bo też święty nie jestem ( nie tylko w prędkości ), ale jak grzeszę, to tak by innych nie narażać i nie wkurzać, bo sam sobie tego nie życzę.- 2 2
-
2022-09-12 07:50
Ma prawo cisnąć deklu 50 kmh nie 70 jak te SC rwa na liniach R Z S itd
- 3 3
-
2022-09-11 20:45
Ciebie Zdzisław guma u majtek za bardzo ściska Pojęcia nie masz o prowadzeniu 14 ton i piszesz bzdury z palca wyssane
- 13 14
-
2022-09-11 22:09
ale dowaliłeś teraz XDDDD
nie mogę przestać się smiać- 1 5
-
2022-09-12 21:55
Do tego wyprzedzanie prawa strona na Przejściu dla pieszych. Oczywisxie mam na myśli kierowcę autobusu. Gdyby zwolnił i ruszył z innymi do sytuacji by nie doszlo
- 0 2
-
2023-06-09 13:28
XD
- 0 0
-
2022-09-11 18:36
Kierowca nie wydaje wyroków (1)
I wysłać może zawsze. Rozstrzygać będzie policja.
- 22 6
-
2022-09-11 20:46
Wyroki wydają tylko Sądy, policja nie
- 5 0
-
2022-09-11 18:36
W filmie jest błąd - w napisach. (4)
Nie ma kary za ucieczkę z miejsca kolizji. Nie mylić z ucieczką przed patrolem policji
- 12 5
-
2022-09-11 19:19
(2)
177 k.k. oznacza, że co najmniej jedna osoba odniosła obrażenia ciała, ucieczka z miejsca wypadku może skutkować ponadto odpowiedzialnością za przestępstwo nieudzielenia pomocy opisane w art. 162 k.k.
- 5 2
-
2022-09-11 19:54
To co opisujesz to nie kolizja a wypadek
Czyli zupelnie inna kwalifikacja zdarzenia drogowego
- 8 1
-
2022-09-12 07:37
Tyle że gdyby obrażenia ciała były efektem hamowania, a do zderzenia by nie doszło, to skąd taki kierowca, który wymusił hamowanie, ma o tym wiedzieć? 177kk. Odnosi się do sytuacji, w której doszło do zderzenia, a nie do zwykłego hamowania. No chyba że Ty zawsze upewniasz się, czy pasażerowie samochodu, który z twojego powodu hamował, są cali i zdrowi (i nie chodzi mi tylko o obrażenia fizyczne... pod wpływem stresującej sytuacji można nabawić się zawału serca albo nerwicy).
- 2 2
-
2022-09-12 17:33
Owszem jest kara za ucieczkę sprawcy z miejsca
kolizji. Możesz być traktowany jak osoba która była pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Zapoznaj się z tematem.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.