- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (301 opinii)
- 2 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (159 opinii)
- 3 Gdańsk i andrzejrysuje uczą kultury (160 opinii)
- 4 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (862 opinie)
- 5 50 lat pracuje w jednym zakładzie (254 opinie)
- 6 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (41 opinii)
Andrzejrysuje turystom, jak nie zachowywać się w Gdańsku
"Kultura uliczna po gdańsku" to tytuł nowej akcji, za pomocą której miasto prezentuje turystom zasady miejskiej etykiety. Materiały są efektem współpracy z rysownikiem Andrzejem Milewskim, znanym jako andrzejrysuje i przygotowane zostały w języku polskim oraz angielskim.
- Gdańszczanie skarżą się na hałas i nieobyczajne zachowanie
- Miasto uczy kultury... turystów
- andrzejrysuje na plakatach i w internecie
Gdańszczanie skarżą się na hałas i nieobyczajne zachowanie
I choć często upominani są, że gdańszczanie też dopuszczają się mniejszych lub większych wykroczeń, zakłócając ciszę nocną, śmiecąc czy hałasując po spożyciu alkoholu bądź innych substancji, to z obwinianiem przyjezdnych raczej nie zamierzają skończyć.
Seks w centrum miasta i ekskrementy na ulicy. Nieobyczajne Trójmiasto
Miasto uczy kultury... turystów
Magistrat w zakresie tego, że za nieobyczajnymi wybrykami stoją głównie przyjezdni, najwyraźniej zgadza się z mieszkańcami, bo najnowszą kampanię adresuje do konkretnego grona odbiorców.
- Celem miejskiej kampanii informacyjnej jest uświadomienie turystom, jakie zachowania są lub nie są mile widziane w naszej przestrzeni publicznej - informuje Urząd Miasta Gdańska. - Prosimy m.in. o nieśmiecenie, o nie nazbyt swobodne rezygnowanie z odzieży w czasie upału, przestrzeganie ciszy nocnej, prawidłowe parkowanie czy szanowanie zabytków. Ponieważ wszystkim nam zdarzają się gafy lub wpadki, kampania dzięki zabawnym grafikom przypomina, iż powinniśmy zachować poczucie humoru i dystans, ale jednocześnie być uważnym na potrzeby innych i otaczającą nas przestrzeń.
andrzejrysuje na plakatach i w internecie
Autorem grafik jest popularny rysownik Andrzej Milewski, znany jako andrzejrysuje.
- Mam z Gdańska bardzo dobre wspomnienia i zawsze chętnie wpadam w odwiedziny, kiedy jestem nad morzem. Tym bardziej się ucieszyłem, gdy jedno z moich ulubionych miast zaproponowało mi współpracę - mówi Andrzej Milewski - Super zabawą było rysowanie i wymyślanie tekstów do ikonek informacyjnych dla turystów. Teraz będą one nie tylko informować, ale też, mam nadzieję, wywoływać uśmiech. Jestem bardzo ciekaw reakcji gdańszczan na te projekty.
Kampania w pierwszej odsłonie realizowana jest w postaci plakatów na miejskich słupach, w dalszych etapach przeniesie się do internetu.
"Kultura uliczna po gdańsku" to mini kampania w ramach miejskiej akcji "Gdańsk. Miasto, które działa" przewidzianej na dwa lata.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Mieszkania na gdańskim Śródmieściu - sprzedaż i wynajem
Kampania "Gdańsk. Miasto, które działa" adresowana jest do mieszkańców i przewidziana jest na dwa lata. To kampania informacyjna, dotycząca czterech obszarów: środowiska, spraw społecznych, przedsiębiorczości oraz urzędu i urzędników. Jej dotychczas poniesiony koszt to 45 446 zł brutto.
Miejsca
Opinie (160) 6 zablokowanych
-
6 godz.
Tak tak, super (2)
Nie sikaj w plenerze. Zrób to za 10 zł w płatnej toalecie. Nie masz 10 zł? Nie sikaj w plenerze!!!
Tak samo z piwem. Jedno Piwo że sklepu za 5 zł złe, 10 piw w knajpie po 25 zł każde dobre i kulturalne. Czego nie rozumiecie w tym uśmiechniętym mieście?- 2 2
-
5 godz.
(1)
Nie stac to niech nie przyjezdzaja
- 0 1
-
4 godz.
Tak? A co z mieszkańcami?
Zresztą taki tekst jak Twój tylko swiadczy o biedzie. Jakoś w bogatych europejskich miastach piwo w ręku na ulicy nikogo nie gorszy. My jak zwykle musimy udawać bogatszych niż jesteśmy. To załosne
- 1 0
-
6 godz.
Kto dzisiaj czyta słupy ogłoszeniowe.
- 4 0
-
5 godz.
Gdańsk - Miasto które działa
hahahahahahahahaha!
- 6 0
-
5 godz.
co to da skoro mamy 27 893 dzien od rzezi na Wolyniu a pomnika na Ukrainie jak nie ma tak nie ma.
- 1 2
-
5 godz.
Patrzac na ulice to przeciętny turysta nie potrafi nawet czytac
- 5 0
-
5 godz.
Hordy przybyły.
Dowcip Andrzeja jest niezrozumiały dla Dumnego Polskiego Narodu.
Tylko mandaty i kary za nieobyczajne zachowanie i łamanie prawa poskutkują !!!
No inaczej sie nie da .- 3 0
-
5 godz.
Picie w plenerze jest tańsze niż w knajpie. Policja nie reaguje na meneli chyba że ci odleją się im na maskę samochodu.
- 1 0
-
5 godz.
O nauce jakiej kultury mówimy jak osoby , które kupiły w Gdańsku mieszkania na krótki najem same mieszkają w Bartoszycach , Suwałkach , Niemczech a wynajują bydłu z całego świata i mają w głębokim poważaniu stałych mieszkańców . Najpierw niech zmienią prawo broniące mieszkańców a nie każdy cham robi co mu się podoba
- 3 0
-
5 godz.
(1)
A mi się podoba.
- 1 2
-
4 godz.
A mnie się nie podoba, bo raz, że kosztuje
dwa - nie odmieni nikogo, kto zasad dobrego wychowania nie wyniósł z domu. Na takich działają jedynie kary finansowe, a nie choćby i najdowcipniejsze rysunki!
- 0 0
-
5 godz.
"Gdańsk. Miasto, które nie działa" czyli brud, smród i festyny
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.