- 1 "Mężczyzna z wężem" zatrzymany (74 opinie)
- 2 Biegli zbadali list Grzegorza B. (161 opinii)
- 3 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (358 opinii)
- 4 Osiedle zamiast KFC w Sopocie (283 opinie)
- 5 Paragon grozy za kurs taksówką (473 opinie)
- 6 3 tys. miejsc pochówku za 18,5 mln zł (63 opinie)
Będzie kolejna sygnalizacja na Wielkopolskiej
Po skrzyżowaniu z ul. Łowicką , tym razem sygnalizator zostanie ustawiony na przejściu przy skrzyżowaniu z ul. Racławicką i Parkową
. Piesi, by przejść przez jezdnię, będą musieli wcisnąć przycisk.
Kością niezgody był zwłaszcza montaż sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Łowicką. Potrzebna była inicjatywa i determinacja ojca jednej z potrąconych dziewczyn, który zaproponował stworzenie we własnym zakresie projektu inwestycji.
Pod naciskiem pana Wojciecha i popierających go okolicznych mieszkańców oraz Rady Dzielnicy, znalazły się w budżecie miejskim pieniądze na inwestycję, która ujrzała światło dziennie w grudniu.
Pojawiły się także środki na sygnalizator na kolejnym niebezpiecznym przejściu w okolicach skrzyżowania z ul. Parkową i Racławicką. Jesienią, podczas pierwszego przetargu nie udało się wyłonić wykonawcy. Za kilka dni kolejne podejście.
- Mamy gotowy projekt, pozostaje wyłonienie wykonawcy i myślę, że tym razem się uda. W przyszłości chcemy natomiast przebudować całe skrzyżowanie i na pewno stanie się to w pewnym momencie konieczne - wyjaśnia Maciej Karmoliński, zastępca dyrektora ZDiZ w Gdyni.
Sygnalizacja nie będzie blokowała ruchu samochodowego. Zielone światło na przejściu będzie bowiem włączane na żądanie pieszego. Całość ma być zsynchronizowana z instalowanym wciąż systemem Tristar i powinna pojawić się w trakcie wakacji.
- Po zamontowaniu sygnalizatora, kończymy z inwestycjami w najbliższym czasie na Wielkopolskiej - dodaje Karmoliński.
Miejsca
Opinie (177)
-
2014-05-05 08:30
????
A gdzie to jest?
Czy to jest gdzieś za obwodnicą?- 1 3
-
2014-05-05 08:37
im dłużej w tym kraju żyje tymbardziej nabieram przekonania ,że to jednak chory kraj! (1)
zarządzany niekompetentnymi ludżmi , trwoniący mase kasy na bzdurne osobiste nieprzemyślane zachcianki tych ludzi !!! - Przecież panie Karmoliński !- można ustalić ,że na wszystkich ważnych i głównych ciągach komunikacyjnych powinno być co 30- 50m. przejście z sygnalizacją świetlną ! ,można też podjąć decyzje ,że corocznie na tych ciągach uciekamy z trzema -czterema przejściami {nie będącymi w obrębie skrzyżowań -tzw.indywidualnymi!} pod jezdnie bądź na kładki nad jezdniowe - spowoduje to w odróżnieniu od pierwszej powodującej dodatkowe czopowanie i spowalnianie ruchu - upłynnienie i przyspieszenie tegoż ruchu !!! . takie przejścia są również na ul. Morskiej - przy kościele św. Rodziny , przy Poczcie na Grabówku , przy Kcyńskiej , na Al. Zwycięstwa przy Harcerskiej przy Tech.Transportowym itd. Ja wiem głównym argumentem ,będzie zaraz ;- Koszty !. proszę wziąć ołówek i policzyć ,to wcale nie są tak duże koszty , -Wykopać dziure ,przełożyć instalacje jeżeli takowe są . przykryś betonowymi płytami i jest podziemne przejście - po krzyku !!!
- 3 2
-
2014-05-05 15:00
sam się schowaj pod ziemię
ze swoim autem. i niech Cię zakopią. piesi górą. żadnych tuneli. likwidować stare, nie budować nowych. tunele dla pieszych w miastach to pomyłka. poza tym dochodzi jeszcze ich utrzymanie.
usiądź sobie z ołówkiem w reku i w bij go sobie głęboko do ucha, albo zacznij myśleć nie tylko o tym, że musisz z a do b siebie trochę powietrza przewieźć samochodem.- 1 0
-
2014-05-05 08:56
POSTULAT
Zamknąć Wielkopolską !!!!
A póżniej następne ulice:))- 4 2
-
2014-05-05 09:25
To jest planowana autostrada przez wieś Olszynka
- tyle że jej nie zrobią bo sołtys Olszynki przypiął się do jabłonki razem z ekologami i nie chce pozwolić na jej budowę ze względu na zagrożone gatunki mrówek występujące w wiosce oraz planowaną wycinkę jabłonki z której jabłuszek babcia Genowefa robiła pyszne kompoty ;-)
- 2 1
-
2014-05-05 09:45
Tristar wygeneruje zieloną falę i światła nie będą przeszkadzać
j.w
- 3 2
-
2014-05-05 11:37
Tak, według opinii co niektórych osób przejść wcale nie powinno być a piesi niech sobie skrzydła założą albo niech się dogadają z bocianami - może któryś ich przeniesie nad jezdnią...
- 3 1
-
2014-05-05 12:39
Warto też
ułatwić wyjazd z ulicy Spokojnej od strony cmentarza w ul. Wielkopolską (w lewo).
Są dnie gdy tworzy się kolejka pojazdów i często dochodzi do wymuszeń pierwszeństwa i groznych sytuacji. Kiedy wreszcie wydział komunikacji dostrzeże konieczność zainstalowania tam świateł. Przyczyni się t przy okazji do likwidacji wyścigów samochodów jadących z góry ul. Wielkopolskiej w stronę centrum. Dotychczas zwalniają one do bezpiecznej prędkości, dopiero przed stojącym poniżej radarem. Czy na każdym niebezpiecznym skrzyżowaniu musi dojść do wielu wypadków, aby się wysoki urząd obudził.- 2 0
-
2014-05-05 15:06
światła źle, fotoradar źle
najlepiej zasuwać, na nikogo nie zwracać uwagi i nie ma problemu. a piesi niech przechodzą w środku nocy, jak ruch mały.
kierowcy samochodów to naprawdę zabawni ludzie. w sumie śmieszni. wszystkich mają w d*pie, byle by było zawsze zielone, albo w ogóle brak świateł, bez ograniczeń prędkości, albo w zasadzie bez fotoradarów, bo wtedy już można bezkarnie łamać przepisy i jest ok. a niechroniony uczestnik ruchu drogowego niech walczy o przetrwanie. w imię przepustowości. pajace.
jestem za spowalniaczami, światłami, fotoradarami i wszystkimi formami egzekwowania porządku na drodze, który na co dzień jest łamany przez idiotów, którzy chcą zaoszczędzić parę minut. bo w korkach i tak będą stali.- 3 0
-
2014-05-05 19:15
Jestem kierowca jak i pieszym, mieszkam nie daleko tego przejscia.. i wiele razy widzialam jak jedne auto sie zatrzymuje wchodzi pieszy na pasy aaa tu zaraz obok jedzie rozpedzone auto...
- 2 1
-
2014-05-05 19:23
Tunele wzdłuż ulicy ? To jest głupota ! Tunele drogowe służą do przeprawy prostopadle do ulic,cieków wodnych ,torów kolejowych ,tak buduje się na Świecie .Natomiast pod ulicami powinno się budować przejścia podziemne dla pieszych ! Światła owszem ,ale nie co kilkadziesiąt metrów !!!!!!!!!!!
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.