- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (145 opinii)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (507 opinii)
- 3 50 lat pracuje w jednym zakładzie (190 opinii)
- 4 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (209 opinii)
- 5 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (195 opinii)
- 6 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (211 opinii)
Celem akcji jest zachęcenie kobiet i ich partnerów do świadomego planowania życia, poczynając od pierwszej randki po przyjście na świat dziecka. Wspólne życie z partnerem, bezpieczny seks i planowana ciąża - to gra miłości, która powinna być prowadzona z wyboru, a nie z przypadku. Akcja na terenie województwa pomorskiego obejmie: Trójmiasto, Juratę, Jastarnię, Chałupy i będzie trwała od połowy lipca do połowy września. Na plażach będzie można otrzymać ulotki z przydatnymi adresami internetowymi oferującymi kompleksową wiedzę na temat życia, miłości, seksu i antykoncepcji: www.femalelife.pl i www.schering.pl. Promocja wiedzy to także setki tysięcy rozdanych koszulek, baloników, serwetek, podstawek pod piwo. Nad wybranymi miastami pojawią się też samoloty z banerami popularyzującymi wymienione wyżej strony internetowe i hasła akcji. Akcję na Wybrzeżu Gdańskim zaplanowano 24 i 25 lipca, 2 i 3 sierpnia oraz 9 i 10 sierpnia (m.in. podczas Jarmarku Dominikańskiego w Gdańsku). Akcji towarzyszy też konkurs fotograficzny "Wakacyjna miłość" - może w nim wziąć udział każdy, kto robi zdjęcia. Przewidziano nagrody pieniężne, szczegóły konkursu można znaleźć na stronie www.schering.pl.
- W Polsce blisko 42 procent osób nadal jako główną metodę antykoncepcji stosuje stosunek przerywany - mówił dr Grzegorz Południewski, wiceprzewodniczący Towarzystwa Rozwoju Rodziny w Warszawie. - Bardzo popularna jest prezerwatywa - stosuje ją - w zależności od grupy wiekowej - od 40 do 70 procent par. Tylko około 12 procent kobiet stosuje pigułki antykoncepcyjne. Kobiety wybierając metodę antykoncepcji kierują się przede wszystkim jej skutecznością. Jednak by antykoncepcja była rzeczywiście skuteczna, trzeba nauczyć się ją właściwie stosować. Stąd potrzeba takiej akcji.
Opinie (274)
-
2002-07-24 11:47
mała
z takich dyskusji rzadko cos wynika :)
Poprostu jest tu teraz pełno informacji o różnych metodach, efektach ubocznych i ich braku.
Puenta? "Make love not war"
albo - też na temat choć bardziej z murów wzięte "Make love not children"
:))- 0 0
-
2002-07-24 11:47
do eeech
mało orginalna ale dzięki uśmiałam się śliczna prowokacja :)
- 0 0
-
2002-07-24 11:48
do eeech
eeeeeeecchhhhh.....
- 0 0
-
2002-07-24 11:49
ej nie pointujcie jeszcze
jest fajnie
- 0 0
-
2002-07-24 11:50
do mala
dlaczego tak sadzisz, ja uwazam ze jest to najbardziej oryginalne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2002-07-24 11:51
do eeech
a znasz przyslowie: nie kupuj kota w worku?
- 0 0
-
2002-07-24 11:52
Krzy$iek
dobre! :)))
- 0 0
-
2002-07-24 11:52
a czy Ty zone to kupujesz, czy tez masz zamiar kupic, to nie jest towar
- 0 0
-
2002-07-24 11:53
do eeech
orginalne bo nie ma racji bytu, bo jest jak antyk w muzeum, lub jak zachcianka ekscentryka :)
- 0 0
-
2002-07-24 11:55
eeech
dziewic sie zachciało taaak ???
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.