- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (145 opinii)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (500 opinii)
- 3 50 lat pracuje w jednym zakładzie (190 opinii)
- 4 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (208 opinii)
- 5 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (195 opinii)
- 6 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (211 opinii)
Celem akcji jest zachęcenie kobiet i ich partnerów do świadomego planowania życia, poczynając od pierwszej randki po przyjście na świat dziecka. Wspólne życie z partnerem, bezpieczny seks i planowana ciąża - to gra miłości, która powinna być prowadzona z wyboru, a nie z przypadku. Akcja na terenie województwa pomorskiego obejmie: Trójmiasto, Juratę, Jastarnię, Chałupy i będzie trwała od połowy lipca do połowy września. Na plażach będzie można otrzymać ulotki z przydatnymi adresami internetowymi oferującymi kompleksową wiedzę na temat życia, miłości, seksu i antykoncepcji: www.femalelife.pl i www.schering.pl. Promocja wiedzy to także setki tysięcy rozdanych koszulek, baloników, serwetek, podstawek pod piwo. Nad wybranymi miastami pojawią się też samoloty z banerami popularyzującymi wymienione wyżej strony internetowe i hasła akcji. Akcję na Wybrzeżu Gdańskim zaplanowano 24 i 25 lipca, 2 i 3 sierpnia oraz 9 i 10 sierpnia (m.in. podczas Jarmarku Dominikańskiego w Gdańsku). Akcji towarzyszy też konkurs fotograficzny "Wakacyjna miłość" - może w nim wziąć udział każdy, kto robi zdjęcia. Przewidziano nagrody pieniężne, szczegóły konkursu można znaleźć na stronie www.schering.pl.
- W Polsce blisko 42 procent osób nadal jako główną metodę antykoncepcji stosuje stosunek przerywany - mówił dr Grzegorz Południewski, wiceprzewodniczący Towarzystwa Rozwoju Rodziny w Warszawie. - Bardzo popularna jest prezerwatywa - stosuje ją - w zależności od grupy wiekowej - od 40 do 70 procent par. Tylko około 12 procent kobiet stosuje pigułki antykoncepcyjne. Kobiety wybierając metodę antykoncepcji kierują się przede wszystkim jej skutecznością. Jednak by antykoncepcja była rzeczywiście skuteczna, trzeba nauczyć się ją właściwie stosować. Stąd potrzeba takiej akcji.
Opinie (274)
-
2002-07-24 11:33
uwazam, ze kochanie sie w czasie miesiaczki jest niehigieniczne!!! A zajsc w ciazy rowniez mozna, przeciez nie ma 100% metody
- 0 0
-
2002-07-24 11:34
ty Mała sama nie wiesz czego chcesz:)))
typowa kobieta .....- 0 0
-
2002-07-24 11:35
ależ rozmawiam i ustaliliśmy jedno: nie chcemy teraz potomka i nie będziemy ryzykować w tej kwestii. A stresów mam duzo w pracy i nie potrzebuje ich dodatkowo w domu i to z powodu który ma min odpreżać :))))
teraz to dopiero będzie lament :))- 0 0
-
2002-07-24 11:35
do eeech
a moze dziewczyna tez miec ochote na sex? moze nie liczyc, nie mierzyc nie obserwowac tylko sie kochac kiedy chce? nie myslalem tu tylko o sobie - to sprawa dobra dla obu stron. caluje
- 0 0
-
2002-07-24 11:37
DR JA
A jakie metody stosowała? Z tego co napisałeś o jej 'co do dnia regularnych cyklach' to nie stosowała żadnej metody, po za tym, że korzystała z informacji, że cykl trwa 28 dni i w jego połowie następuje owulacja. Tylko że to propagandowa bzdura...
- 0 0
-
2002-07-24 11:40
oczywiscie, ze tak, to jest wolna wola, kazdy inaczej po prostu podchodzi do rzeczy, jedni wola pigulki inni metody naturalne. Ale dalo sie zauwazyc, ze jak ktos stosuje metody naturalne i o tym mowi, to jest albo nieuswiadomiony albo staroswiecki. A to chyba nie tak
- 0 0
-
2002-07-24 11:40
akcja informcyjna
No to teraz młodziez sobie te posty poczyta i już będa wiedzieć wszystko o antykoncepcji :)))
Ot, i cała akcja- 0 0
-
2002-07-24 11:41
Krzychu ty prowokatorze
wyczułem jak zacierasz ręce:))))))
ale dyskusja z antykoncepcji zeszła na pożycie
a najlepszą przecież antykoncepcją jest wszak brak pożycia
i gdzie tu logika??- 0 0
-
2002-07-24 11:43
nie alex
jeszcze nie koniec akcji musi być przecież jakaś puenta, żeby dyskusja nie była bezowocna :)
co proponujecie??
może "Kochać to nie znaczy zawsze tak samo" : )- 0 0
-
2002-07-24 11:45
KOCHAC SIE ALE TYLKO W MALZENSTWIE- TO JEST PUENTA
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.