- 1 50 lat pracuje w jednym zakładzie (147 opinii)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (219 opinii)
- 3 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (185 opinii)
- 4 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (185 opinii)
- 5 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (201 opinii)
- 6 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (133 opinie)
Centrum logistyczne w Kokoszkach
Nowoczesny kompleks magazynowy powstanie w Kokoszkach na początku przyszłego roku. Wybuduje go międzynarodowa firma deweloperska ProLogis.
Na terenie rozciągającym się między ul. Budowlanych a Bysewską docelowo ma powstać pięć budynków magazynowych, w których znajdą się także biura. W całym kompleksie ma być aż 88 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowej.
Kompleks będzie powstawać etapami. W pierwszym, który rozpocznie się w najbliższy wtorek wkopaniem kamienia węgielnego, powstaną dwa magazyny o powierzchni ok. 18 tys. m kw. W obu halach można by zmieścić trzy boiska do gry w piłkę nożną. Oba budynki mają być gotowe w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Kompleks firmy ProLogis to drugi duży zespół magazynów, którego budowę planuje się w Gdańsku. Pierwszy z nich - o nazwie Hub@Gdansk - ma powstać jako zaplecze magazynowo-logistyczne dla budowanego od kilkunastu miesięcy terminalu głębokowodnego w Porcie Północnym. Firma DCT Logistics będąca inwestorem tego przedsięwzięcia jest jednak na razie na etapie szukania partnerów, którzy pomogą jej sfinansować budowę obiektu.
Szacowany koszt pierwszej fazy inwestycji w Kokoszkach może wynieść ok. 6 mln euro. Na ziemię pod cały kompleks magazynowy wydano ok. 5,5 mln euro.
Opinie (33) 3 zablokowane
-
2006-09-08 15:35
Michał
Przejrzałęm pobieżnie projekty dróg na podanej stronie. Włos się jeż na głowie. Sztuka dla sztuki. Budować, aby budować. Po co to komu?
- 0 0
-
2006-09-08 16:09
do Mincha
w jakim ty kraju zyjesz?! Polscy truckerzy laduja po dwa 20 stopowe kontenry na naczepe, ktore waza po 25 ton kazdy i w dupie maja inspekcje drogowa przez cala Polske. To o jakiej wadze kontenera synku mowisz!
- 0 0
-
2006-09-08 18:57
no brawo. Zbudujmy tam jeszcze stadion, drugie lotnisko, a dojeżdżać będziemy drogą gruntową.
- 0 0
-
2006-09-08 19:41
niudacznicy i ignoranci
Jeśli jest jakaś budowla, którą byście poparli to dajcie znać.
Drogi nie - bo trzeba wyciać las albo ruch zakłóci się spokój mieszkańców
Hala nie - bo to pomnik władzy
Lotnisko nie- bo samoloty lataja nad osiedlami
Osiedla nie - bo zwięszky sie ruch i nie bezie gdzie z psem wyjsć
centrum logistyczne nie - bo się drogi poniszczą.
Zastanówcie sie w końcu nad sobą bo juz nie chce sie czytać tych idiotyzmów- 0 0
-
2006-09-08 20:22
do K, chłopcze
2x20 stóp i powiadasz po 27t każdy (np. z cukrem) to daje tylko 54t ładunku, z takim ciężarem to się taki TIR ... Na GTK w Gdańsku jeszcze nie widziałem idioty który by brał więcej niż 24t, jest mało prywaciarzy którzy wożą kontenery i się nie boją brać więcej. Zdecydowana większość to firmy gdzie kierowcy mają tony w d...e.
Ale kruszywo na remont np. takiej Marynarki Polskiej to biorą i po 35t :), ale to jest kawałek, parę kilometrów.- 0 0
-
2006-09-09 13:38
Popieram tą inwestycję......
inwestycja w logistykę jest najtrafniejszą z najtrafniejszych, szczegolnie dla tranzytu kraju sytuowanego w centrum europy...
- 0 0
-
2006-09-09 15:54
zmagazynują tam wszystkich z PO
którzy przegrają wybory do samorządów.
- 0 0
-
2006-09-09 22:11
kokoszki
i macie Panowie tysiące problemów!a ja mieszkam niedaleko tego obiektu i widzę w nim mozliwosc ....pracy!tak !normalnej pracy! i chyba nie tylko ja.I mam nadzieje ze nie bedzie kumoterstwa i każdy normalny człowiek,który jest zainteresowany bedzie miał ta mozliwośc.Nie tylko Ci którzy maja znajomych,rodziny itd.
- 0 0
-
2006-09-10 19:20
drogi drogami, A CO Z KOLEJĄ??
przecież miała być wznawiana kolej do Kokoszek, polaczona z dawna "Weglowka". W kazdym razie sa takie plany i sa one bardzo sensowne. Dlaczego nikt o tym powaznie nie mysli?? Przeciez lepszy jeden pociag 30 wagonow towarowych (3 osoby obslugi, jeden pojazd ciagnacy napedzany silnikiem), niz 30 tirow (30 kierowcow, 30 pojazdow ciagnacych napedzanych silnikami)
- 0 0
-
2006-09-11 12:25
Do obsługi pociągu potrzebny jest 1 człowiek - maszynista, 30 wagonów na dobę z takiego centrum - szkoda zachodu. Tereny są na taką inwestycję przeznaczone na południe od powstającego terminala w Gdańsku, jest już most wantowy, z koleją też nie będzie problemu, są to olbrzymie i dzikie tereny do zagospodarowania. Przemysł niech się rozwija na terenach przemysłowych gdzie jest już odpowiednia infrastruktura a nie na terenach gdzie można będzie budować mieszkania. Kontenery do Gdyni można tanio wozić barkami. Docelowo ani w Gdyni ani w Gdańsku byśmy TIRa z kontenerem nie zobaczyli. Więcej o planowanym kiedyś centrum na stronie
Portu Gdańskiego www.portgdansk.pl
Pracę w takim centrum znajdą przede wszystkim fizyczni (workowi, np. unijne worki z cukrem po 50kg (tak, tak 2 osobowe :) ), portowa norma 50ton/łeb/dzień za ok. 120zł na rękę - Port w Gdańsku) do przeładunku kontenerów tzw. formowanie, operatorzy sprzętu przeładunkowego, magazynierzy.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.