- 1 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (181 opinii)
- 2 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (53 opinie)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (68 opinii)
- 4 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (60 opinii)
- 5 Kumulacja prac na Jasieniu utrudni życie (69 opinii)
- 6 Jest nowy szef Eko Doliny. Będzie lepiej? (71 opinii)
Co z mostem nad Martwą Wisłą?
Do zakończenia budowy mostu zostało kilka miesięcy (planowany termin oddania to 15 października b.r.), w przyszłym tygodniu ma być zamontowany ostatni stalowy segment przęsła podwieszanego mostu, ale w związku z problemami finansowymi, budowa może zostać czasowo wstrzymana. Brakuje ośmiu milionów złotych na budowę infrastruktury drogowej - dojazdów i estakad. To zaledwie 5% kwoty, jaką będzie kosztował most, łącznie z projektem, zakupem terenu oraz ze zjazdami i dojazdami. Sprawa sfinansowania dokończenia budowy dojazdów powinna być rozstrzygnięta jeszcze w tym tygodniu.
Czy zakończenie budowy mostu rozwiąże problemy komunikacyjne Trójmiasta? Z pewnością nowa trasa zadowoli mieszkańców dzielnicy Stogi i Górek Zachodnich. Czy jednak, przy obecnych problemach finansowych, zbudowanie całej planowanej trasy jest realne?
Opinie (30)
-
2001-07-06 10:54
Zgadzam się z panami Mostowcami i panem Neutralnym.
Naprawdę trzeba mieć trochę wiedzy na temat, żeby móc krytykować.
A swoją drogą to po cholerę łazić od trasy warszawskiej do ul Sucharskiego ? Jedynie na spacer. Znam lepsze miejsca.
Dlatego most jest przeznaczony tylko dla ruchu kołowego.- 0 0
-
2001-07-06 12:31
Wielka Fucha - do Mostowców.
Kolego Mostowiec
Jestem laikiem w sprawach mostu ale nie w sprawach żeglugi, jestem żeglarzem.
Czy Koledzy Mostowcy widzieli mosty nad Kanałem Kilońskim, w Hamburgu ( czerowny most)czy jakikolwiek mościk w krajach Benelux-u. Tam wszystko albo jest zwodzone albo ma odpowiedni prześwit. Przecież Gdańsk ma wracać do Hanzy tylko jak ?. Przed wojną wszyskie mosty w Gdańsku były zwodzone łącznie z Siennickim i kolejowym.
Dla mnie osobiście końcem komuny będzie wybudowanie NOWEGO ZWODZONEGO MOSTU w Polsce, nie remontowanie poniemieckiego, może się mylę a jeszcze nie zrobiono.
O wszystkich parametrach tego mostu dowiedziałem się od kolegi też Mostowca który jest zaangażowany przy tej budowie. I to są jego słowa To jest FUCHA albo lepiej SABOTAŻ !!!. 8.5 m to jest podobno wymysł GUM-u.
W planach nowy Siennicki ma być zwodzony :-), więc gdzie tu logika.Już są plany że udrożni się w przyszłosci żegluge, budująć dodtkowe zwodzone przęsło,kanał też, z lewej stony patyka.
Pamiętam jak 3-lata temu G.W. rozpisywała się o projekcie tego mostu, podawali prześwit nad wodą 50m.
Słyszałem też że nasza Waadza chciała (chyba już im przeszło) na topie patyka umieśćić herb Gdańska albo lepiej
krzyż lub godło Papieża.- 0 0
-
2001-07-06 14:57
Więcej o moście...
Zainteresowanych szczegółami na temat mostu
i całej inwestycji zapraszam na stronę:
http://www.gdansk.gddp.gov.pl/tsgddp/
Pozdrawiam- 0 0
-
2001-07-06 15:27
most
a mnie prześwit mostu zwisa kalafiorem bo stoję w korkach na górny taras a wybór dogodnej drogi nie jest realny, pieniądze zamiast na most należało wydać na jedno porządne bezkolizyjne połączenie a lotniskiem, dzielnicami górnego tarasu no i autostradą A 1 która napewno w 2045 roku zosrtanie rozpoczęta
- 0 0
-
2001-07-06 19:00
Kompletna paranoja
jak większość inwestycji drogowych, nawet te które mają sens, są prowadzone w sposób łagodnie mówiąc idiotyczny.
- 0 0
-
2001-07-06 23:40
Autorzy
Autorzy projektu wywodza sie z Biura Projektow Komunalnych s.a. we Wrzeszczu. Z tego co wiem glownym projektantem byl inzynier Wachalski.
- 0 0
-
2001-07-07 17:20
swiatlo wodne
Zarzuty ondosnie swiatla pomiedzy wodą a pomostem naszego pięlnego mostu podyktowane byly (tak mi się bynajmniej wydaje) istniejącym przed nim w odleglości około 150 m starym mostem kolejowym , gdzie swialtlo mostu wynosi okolo 10 m (barki ledwo ledwo sie miesczą). Czy ma zatem sens budowa mostu wysokowodnego , jeśli pod starym kolejowym mieszczą się tylko małe jednostki (tankowiec i tak przez Martwą Wisłę nie wpłynie). Kolej mostu nie wybuduje,bo nie ma za co.
Jedak uważam że wielkim nonsensem bylo zakończenie trasy "Sucharskiego" przed ulicą Lenartowicza i Sienną (prowadzące na Stogi). Nad nimi można było przejść "Estakadą " - odpadła by dodatkowa kolizja drogowa.
Sądze ,że będą się tak tworzyły niepotrzebne "korki samochodowe" ku utrapieniu ludzi ze Stogów i okolic.- 0 0
-
2001-07-10 20:50
Uwagi do redaktora
1. Dlaczego "cieszy" oko ? Ja mam dwoje oczu.
Piszemy po prostu cieszy oko a jeszcze lepiej oczy.
2. Most Świętokrzyski w Warszawie to nazwa własna
i powinna być pisana z wielkiej litery.
3. Nie "byś", a być (KOREKTA !!!)
4. "Planowana jest budowa tunelu pod Martwą Wisłą i ul. Marynarki Polskiej, prowadzącą do Nowego Portu."
Bardzo zagmatwane zdanie, byłoby łatwiej je zrozumieć bez przecinka po "Polskiej"
albo nie używać skrótu "ul."
itd.- 0 0
-
2001-07-11 09:23
warunek
Warunkiem otrzymania pieniędzy unijnych na budowę tego mostu było zmniejszenie prześwitu.
- 0 0
-
2001-07-11 09:40
Do Wehaala
Zgłoś się na korektora do Trójmiasta, bo Twoja opinia na forum niewiele wnosi
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.