• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Galeria Madison. Druga najczęściej odwiedzana galeria na Pomorzu

4 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.

Według rankingu najpopularniejszych galerii handlowych przygotowanego przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, Galeria Handlowa Madison jest drugą najchętniej odwiedzaną galerią na Pomorzu. Zdążyła wrosnąć w tkankę miasta, w ubiegłym roku skończyła przecież dziesięć lat.



Badanie wskazujące ogromną popularność Madisona wykonane zostało wiosną tego roku na próbie 544 osób. Respondentami byli mieszkańcy Pomorza w wieku 18 - 55 lat, odwiedzający centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu.

52 proc. respondentów wskazało, że odwiedziło galerię Madison przynajmniej raz w okresie ostatniego roku, a aż 79 proc. respondentów wybierających z przedstawionej im listy znane im centra handlowe wskazało właśnie Madison.

Z badania wyraźnie wynika także, że Galeria Handlowa Madison doceniana jest nie tylko jako dobre miejsce na zakupy, ale także jako miejsce o miłej atmosferze, idealne na spotkania biznesowe czy z przyjaciółmi.

- Taki wynik badania opinii społecznej ogromnie nas cieszy. Madison powstał jako pierwsza nowoczesna galeria handlowa w mieście i szybko stał się jednym z ulubionych miejsc spotkań mieszkańców. Jej atutem jest zróżnicowana oferta. Przychodzi się tu nie tylko na zakupy, ale także do restauracji, do kawiarni, na służbowe spotkanie w ciągu dnia. Od początku istnienia Madisona naszym celem było stworzenie miejsca wyróżniającego się atmosferą i klasą. Badanie pokazuje, że sprostaliśmy temu zadaniu - mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

Rośnie także popularność Madisona wśród gości zza granicy. Sprzyja temu rozwój połączeń lotniczych i promowych ze Skandynawią oraz ruch graniczny z Obwodem Kaliningradzkim. Nierzadko spotkać można tu też turystów z Hiszpanii czy Japonii. Są dni kiedy Madison jest przestrzenią międzynarodową.

Dla turystów i dla gdańszczan ta galeria jest zawsze "po drodze", wstępują tu wracając z pracy czy szkoły, a w porze lunchu "wpadają" tu pracownicy okolicznych biur, mieszkańcy miasta oraz turyści. Galeria żyje tak, jak otaczające ją miasto.

Dlaczego tak chętnie tam zaglądamy? Nie chodzi tylko o lokalizację. Atmosferę tego miejsca wyraźnie kreuje przemyślana architektura. Aby w pełni zdać sobie z tego sprawę wystarczy świadomie przejść korytarzami galerii. Zobaczymy wysokiej jakości materiały wykończeniowe, detale zdobnicze i dekoracje odwołujące się do symboli z historii i legend o Gdańsku - na przykład w posadzkę wmurowana jest listwa upamiętniająca dawną ulicę Paradies Gasse, w osi której zbudowany został główny pasaż galerii, a kula przed wejściem do galerii przypomina legendę o Stolemie, który niegdyś przysiadł na wieży Bazyliki Mariackiej (czytaj więcej o detalach w Madisonie). Centralnym punktem galerii i ulubionym miejscem spotkań klientów jest fontanna - napędzane wodą młyńskie koła. Jest ona wyraźnie obecna na wszystkich kondygnacjach galerii, dlatego określana jest jej "architektonicznym sercem".

Takie detale pojawiają się w Madisonie, bo galeria od początku była mocno związana z Gdańskiem. Nie jest to zwykłe centrum handlowe, a część miasta. Przecież Madison położony jest 3 minuty od gdańskiego Dworca Głównego czy Europejskiego Centrum Solidarności przypominającego o wielkich gdańskich wydarzeniach. Jest stąd także zaledwie 5 minut do Głównego Miasta z jego wszystkimi zabytkami, atrakcjami i hotelami.

Oczywiście do Madisona przyciąga oferta handlowa i usługowa. Galeria mieści ponad 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. W ostatnim czasie pojawiło się tu wiele nowych, oczekiwanych marek: iDream, Venezia, Mohito, Sinsay, Giacomo Conti, Home&You i Rossmann. Ponadto zakupy zrobić można w: New Yorker, Reserved, Stradivarius, Intersport, Adidas, Lee Wrangler, Vero Moda, Ecco, Wittchen. Galeria mieści także wygodnie skomunikowane z podziemnym parkingiem delikatesy spożywcze Bomi Smak Tradycji oraz klub sportowy Gymasion. Na 3. piętrze galerii znajduje się Centrum Medyczne z gabinetami prywatnych lekarzy oraz Klinika Invicta.

Więcej informacji na temat Galerii Handlowej Madison oraz jej oferty znaleźć można na stronie www.madison.gda.pl

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (40) 7 zablokowanych

  • Numer 1 to na pewno Matarnia

    Jak w niedzielę przyjeżdżają do Ikei wieśniaki z rejestracjami typu CSW, CBR, GST, NBR, to klekajcie narody. Nie ma gdzie palca wcisnąć.

    • 9 2

  • Nieźle to wymyślili.

    • 0 0

  • Bazyli Mariackiej (1)

    Na Bazyli Mariackiej. To se Stolem znalazł miejsce by zasiąść. Ciekawe co Bazyla na to?

    • 1 1

    • Nadal jest o Bazyli

      Ciekawe co ci się nie podoba w moim komentarzu. Cały czas jest "Bazyli Mariackiej". Domyślam się, że temu sponsorowanemu autorowi chodziło o Bazylikę, ale wyszła mu Bazyla.

      • 0 0

  • Szklane schody prowadzące na kolejne piętra wyglądają fajnie, ale piasek z nich sypie się na głowy wchodzącym. Typowy przykład gdy teoria mija się z praktyką.

    • 2 1

  • Juz sie przyjelo w jezyku polskim ze dom towarowy to galeria.... (1)

    Ztym ze nie wystawia sie tam sztuki a towary na sprzedaz.
    Zgadza sie ze rozne galerie maja swoiste wibracje ,ktore wplywaja na to jak sie w nich czujemy.Wielce prwdopodobne ze Madison ma te wibracje pozytywne i ludzie ktorzy tam przychodza czuja sie tam dobrze.
    Chyba jednak nie wszystykie towary sa najwyzszej jakosci.Ja jak to mozliwe mieso kupuje u rzeznija , a chlebek u piekarza, a warzywa i owoce na rynku ( czy jajka od chlopa).
    Z Trojmirjdkich galerii jezeli chodzi o spozywcze towary najwyzszy ranking ma u mnie Gdysnki Klif.
    To ze Polacy zaczeli celeborwac jedzonko ,zakupy czy grilla swiadczy dobitnie o tym ze stalismy sie zamozniejsi ,ze stalismy sie spoleczenstwem konsumpcyjnym.
    Kiedys w telwizji lecialy filmy albo przemowienia,teraz programy co i jak ugotowac maja najwiejsza ogladalnosc.
    Zaniast do kosciola,co niedziela lecimy do sklepow zeby upolowac okazje.Duze sklepy staly sie miejscem spotkan towarzyskich.
    Moze to byc tez wynikiem klimatu w jakim zyjemy.

    • 4 1

    • jajka od chłopa ?

      Wolę od baby.

      • 0 0

  • oooo (1)

    Wy wszystkie galeriane capy.Lazcie se po tych galerach i kupujcie ten cchłam z Bangladeszu .To jest stolec opakowane w ladny papierek.Szajs za który przeplacacie 500 %.alno więcej. ..Żałosne. ...aaach szkoda słów...Wole isc do lumpa.Tam znajduje lepsze ciuchy.

    • 1 1

    • Jasne

      w lumpie sie ubieresz jak król...juz to widze, phihihi. Niesety, prawda taka, ze jak te centa handlowe zaczeły wypierac zwykłe sklepy to jest masówka i to droga masówka. Swego czasu Gildia była fajnym miesjcem zakupów i za dobrą cene...
      Niestety, cały świat ma centra handlowe i malutkie sklepiki juz nie istnieją....NIe ma alternatywy dla centrów...

      • 1 0

  • ***

    no nie ukrywajmy, Rosjanie atakują, wszędzie ich pełno, w Polsce i w za granicą, ale miło że nasz Madison jest w czołówce

    • 1 0

  • Tylko placu zabaw dla dzieci (1)

    NIE MA! I to jest wielki minus. Bo w centrum miasta w deszczowy dzień nie ma gdzie sie podziać z dzieckiem....Trzeba jechac gdzies na wygwizdowe dzielnice...Centrum miasta i nic dla dzieci... WSTYD!

    • 0 5

    • droga mamo

      na 3 piętrze jest lokal "Bajkowy Labirynt" gdzie dzieci mogą świetnie spędzic czas- wystarczyło zerknąć na ulotkę informacyjną przy wejściu :) lok nie istnieje od dzis ale od conajmniej 2 lat .. ;)

      • 0 0

  • Madison

    To najmniejsza i najbardziej psiuńska z galerii, kto te badania prowadził i kto za nie zapłacił, bo jakoś nie chce mi się wierzyć w te bzdury.

    • 2 6

  • To wielka ściema

    ile razy tam jestem, to tylko się utwierdzam w tym, że dobrze robiłam unikając tego miejsca, ani klimatu ani ciekawego towaru. A te koła z wodą? co to jest? Artykuł sponsorowany,ot zwyczajne skupisko sklepów.

    • 0 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane