- 1 Ubywa mieszkańców i rozwodów (315 opinii)
- 2 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (26 opinii)
- 3 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (335 opinii)
- 4 Niespokojna noc na gdańskich drogach (167 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (883 opinie)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (91 opinii)
Galeria Madison. Druga najczęściej odwiedzana galeria na Pomorzu
Według rankingu najpopularniejszych galerii handlowych przygotowanego przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, Galeria Handlowa Madison jest drugą najchętniej odwiedzaną galerią na Pomorzu. Zdążyła wrosnąć w tkankę miasta, w ubiegłym roku skończyła przecież dziesięć lat.
Badanie wskazujące ogromną popularność Madisona wykonane zostało wiosną tego roku na próbie 544 osób. Respondentami byli mieszkańcy Pomorza w wieku 18 - 55 lat, odwiedzający centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu.
52 proc. respondentów wskazało, że odwiedziło galerię Madison przynajmniej raz w okresie ostatniego roku, a aż 79 proc. respondentów wybierających z przedstawionej im listy znane im centra handlowe wskazało właśnie Madison.
Z badania wyraźnie wynika także, że Galeria Handlowa Madison doceniana jest nie tylko jako dobre miejsce na zakupy, ale także jako miejsce o miłej atmosferze, idealne na spotkania biznesowe czy z przyjaciółmi.
- Taki wynik badania opinii społecznej ogromnie nas cieszy. Madison powstał jako pierwsza nowoczesna galeria handlowa w mieście i szybko stał się jednym z ulubionych miejsc spotkań mieszkańców. Jej atutem jest zróżnicowana oferta. Przychodzi się tu nie tylko na zakupy, ale także do restauracji, do kawiarni, na służbowe spotkanie w ciągu dnia. Od początku istnienia Madisona naszym celem było stworzenie miejsca wyróżniającego się atmosferą i klasą. Badanie pokazuje, że sprostaliśmy temu zadaniu - mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.
Rośnie także popularność Madisona wśród gości zza granicy. Sprzyja temu rozwój połączeń lotniczych i promowych ze Skandynawią oraz ruch graniczny z Obwodem Kaliningradzkim. Nierzadko spotkać można tu też turystów z Hiszpanii czy Japonii. Są dni kiedy Madison jest przestrzenią międzynarodową.
Dla turystów i dla gdańszczan ta galeria jest zawsze "po drodze", wstępują tu wracając z pracy czy szkoły, a w porze lunchu "wpadają" tu pracownicy okolicznych biur, mieszkańcy miasta oraz turyści. Galeria żyje tak, jak otaczające ją miasto.
Dlaczego tak chętnie tam zaglądamy? Nie chodzi tylko o lokalizację. Atmosferę tego miejsca wyraźnie kreuje przemyślana architektura. Aby w pełni zdać sobie z tego sprawę wystarczy świadomie przejść korytarzami galerii. Zobaczymy wysokiej jakości materiały wykończeniowe, detale zdobnicze i dekoracje odwołujące się do symboli z historii i legend o Gdańsku - na przykład w posadzkę wmurowana jest listwa upamiętniająca dawną ulicę Paradies Gasse, w osi której zbudowany został główny pasaż galerii, a kula przed wejściem do galerii przypomina legendę o Stolemie, który niegdyś przysiadł na wieży Bazyliki Mariackiej (czytaj więcej o detalach w Madisonie). Centralnym punktem galerii i ulubionym miejscem spotkań klientów jest fontanna - napędzane wodą młyńskie koła. Jest ona wyraźnie obecna na wszystkich kondygnacjach galerii, dlatego określana jest jej "architektonicznym sercem".
Takie detale pojawiają się w Madisonie, bo galeria od początku była mocno związana z Gdańskiem. Nie jest to zwykłe centrum handlowe, a część miasta. Przecież Madison położony jest 3 minuty od gdańskiego Dworca Głównego czy Europejskiego Centrum Solidarności przypominającego o wielkich gdańskich wydarzeniach. Jest stąd także zaledwie 5 minut do Głównego Miasta z jego wszystkimi zabytkami, atrakcjami i hotelami.
Oczywiście do Madisona przyciąga oferta handlowa i usługowa. Galeria mieści ponad 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. W ostatnim czasie pojawiło się tu wiele nowych, oczekiwanych marek: iDream, Venezia, Mohito, Sinsay, Giacomo Conti, Home&You i Rossmann. Ponadto zakupy zrobić można w: New Yorker, Reserved, Stradivarius, Intersport, Adidas, Lee Wrangler, Vero Moda, Ecco, Wittchen. Galeria mieści także wygodnie skomunikowane z podziemnym parkingiem delikatesy spożywcze Bomi Smak Tradycji oraz klub sportowy Gymasion. Na 3. piętrze galerii znajduje się Centrum Medyczne z gabinetami prywatnych lekarzy oraz Klinika Invicta.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (40) 7 zablokowanych
-
2014-10-20 11:01
Lokalizacja przede wszystkim plus dobre sklepy.
Projekt galerii faktycznie zostawia sporo do życzenia.
Plus przede wszystkim za lokalizacje. Ja mam 6 minut z domu. Druga sprawa to znajdujące się tam sklepy, które lubie, takie jak Home & You, czy Giacomo Conti...- 0 0
-
2014-11-17 21:52
11 urodziny Madisona
Żeby otrzymac zaproszenie na Hobbita to nie tylko musisz zrobić zakupy na 400 zl. ale trzeba wypełnić ankietę i podać: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr dowodu osobistego- kto wydał, nr komórki, adres maila. Skoda że nie nr konta i pin.
Komu i do czego to potrzebne? Ludzie to wszystko podają z własnej i nieprzymuszonej woli.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.