• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Galeria Madison. Druga najczęściej odwiedzana galeria na Pomorzu

4 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.

Według rankingu najpopularniejszych galerii handlowych przygotowanego przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, Galeria Handlowa Madison jest drugą najchętniej odwiedzaną galerią na Pomorzu. Zdążyła wrosnąć w tkankę miasta, w ubiegłym roku skończyła przecież dziesięć lat.



Badanie wskazujące ogromną popularność Madisona wykonane zostało wiosną tego roku na próbie 544 osób. Respondentami byli mieszkańcy Pomorza w wieku 18 - 55 lat, odwiedzający centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu.

52 proc. respondentów wskazało, że odwiedziło galerię Madison przynajmniej raz w okresie ostatniego roku, a aż 79 proc. respondentów wybierających z przedstawionej im listy znane im centra handlowe wskazało właśnie Madison.

Z badania wyraźnie wynika także, że Galeria Handlowa Madison doceniana jest nie tylko jako dobre miejsce na zakupy, ale także jako miejsce o miłej atmosferze, idealne na spotkania biznesowe czy z przyjaciółmi.

- Taki wynik badania opinii społecznej ogromnie nas cieszy. Madison powstał jako pierwsza nowoczesna galeria handlowa w mieście i szybko stał się jednym z ulubionych miejsc spotkań mieszkańców. Jej atutem jest zróżnicowana oferta. Przychodzi się tu nie tylko na zakupy, ale także do restauracji, do kawiarni, na służbowe spotkanie w ciągu dnia. Od początku istnienia Madisona naszym celem było stworzenie miejsca wyróżniającego się atmosferą i klasą. Badanie pokazuje, że sprostaliśmy temu zadaniu - mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

Rośnie także popularność Madisona wśród gości zza granicy. Sprzyja temu rozwój połączeń lotniczych i promowych ze Skandynawią oraz ruch graniczny z Obwodem Kaliningradzkim. Nierzadko spotkać można tu też turystów z Hiszpanii czy Japonii. Są dni kiedy Madison jest przestrzenią międzynarodową.

Dla turystów i dla gdańszczan ta galeria jest zawsze "po drodze", wstępują tu wracając z pracy czy szkoły, a w porze lunchu "wpadają" tu pracownicy okolicznych biur, mieszkańcy miasta oraz turyści. Galeria żyje tak, jak otaczające ją miasto.

Dlaczego tak chętnie tam zaglądamy? Nie chodzi tylko o lokalizację. Atmosferę tego miejsca wyraźnie kreuje przemyślana architektura. Aby w pełni zdać sobie z tego sprawę wystarczy świadomie przejść korytarzami galerii. Zobaczymy wysokiej jakości materiały wykończeniowe, detale zdobnicze i dekoracje odwołujące się do symboli z historii i legend o Gdańsku - na przykład w posadzkę wmurowana jest listwa upamiętniająca dawną ulicę Paradies Gasse, w osi której zbudowany został główny pasaż galerii, a kula przed wejściem do galerii przypomina legendę o Stolemie, który niegdyś przysiadł na wieży Bazyliki Mariackiej (czytaj więcej o detalach w Madisonie). Centralnym punktem galerii i ulubionym miejscem spotkań klientów jest fontanna - napędzane wodą młyńskie koła. Jest ona wyraźnie obecna na wszystkich kondygnacjach galerii, dlatego określana jest jej "architektonicznym sercem".

Takie detale pojawiają się w Madisonie, bo galeria od początku była mocno związana z Gdańskiem. Nie jest to zwykłe centrum handlowe, a część miasta. Przecież Madison położony jest 3 minuty od gdańskiego Dworca Głównego czy Europejskiego Centrum Solidarności przypominającego o wielkich gdańskich wydarzeniach. Jest stąd także zaledwie 5 minut do Głównego Miasta z jego wszystkimi zabytkami, atrakcjami i hotelami.

Oczywiście do Madisona przyciąga oferta handlowa i usługowa. Galeria mieści ponad 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. W ostatnim czasie pojawiło się tu wiele nowych, oczekiwanych marek: iDream, Venezia, Mohito, Sinsay, Giacomo Conti, Home&You i Rossmann. Ponadto zakupy zrobić można w: New Yorker, Reserved, Stradivarius, Intersport, Adidas, Lee Wrangler, Vero Moda, Ecco, Wittchen. Galeria mieści także wygodnie skomunikowane z podziemnym parkingiem delikatesy spożywcze Bomi Smak Tradycji oraz klub sportowy Gymasion. Na 3. piętrze galerii znajduje się Centrum Medyczne z gabinetami prywatnych lekarzy oraz Klinika Invicta.

Więcej informacji na temat Galerii Handlowej Madison oraz jej oferty znaleźć można na stronie www.madison.gda.pl

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (40) 7 zablokowanych

  • Lokalizacja przede wszystkim plus dobre sklepy.

    Projekt galerii faktycznie zostawia sporo do życzenia.
    Plus przede wszystkim za lokalizacje. Ja mam 6 minut z domu. Druga sprawa to znajdujące się tam sklepy, które lubie, takie jak Home & You, czy Giacomo Conti...

    • 0 0

  • 11 urodziny Madisona

    Żeby otrzymac zaproszenie na Hobbita to nie tylko musisz zrobić zakupy na 400 zl. ale trzeba wypełnić ankietę i podać: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr dowodu osobistego- kto wydał, nr komórki, adres maila. Skoda że nie nr konta i pin.
    Komu i do czego to potrzebne? Ludzie to wszystko podają z własnej i nieprzymuszonej woli.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane