• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańscy hotelarze mili jak Japończycy

km
9 grudnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Według portalu hotel.info gdańscy hotelarze są pierwsi w kraju pod względem miłej i kompetentnej obsługi. Według portalu hotel.info gdańscy hotelarze są pierwsi w kraju pod względem miłej i kompetentnej obsługi.

Hotelarze z Gdańska i Tokio oferują najbardziej przyjazną gościnność - tak wynika z 4 mln ankiet wypełnionych w portalu hotel.info.



Czy dostrzegasz róznicę w zachowaniu obsługi hotelowej w różnych krajach?

Brytyjczycy słyną z uprzejmości, a Chiny są znane jako kraina uśmiechu. Jednak wrażenia gości hotelowych sugerują, że także inne narodowości, a przynajmniej ich hotelarze, zasługują na podobną opinię.

Tak wynika przynajmniej z analizy wyników 4 mln ankiet przeprowadzonych przez serwis hotel.info, który prowadzi serwis rezerwacji pokoi hotelowych online. W jego zasobach jest ponad 210 tys. hoteli na całym świecie.

- Klienci serwisu ocenili, że goście hoteli w Gdańsku przyznawali najwięcej punktów za obsługę. Również hotelarze w Tokio uzyskiwali od gości wysokie noty. Z kolei hotelarze z Londynu i Pekinu mogliby starać się bardziej - wyjaśnia Aleksander Szumilas z serwisu hotel.info, który ma swoją siedzibę w Norymberdze.

Gdańsk przede wszystkim okazał się bezkonkurencyjny w rankingu krajowym. Nasze hotele uzyskały od gości najwyższe oceny dla personelu, który został uznany za najbardziej przyjazny i kompetentny w kraju. Na kolejnych miejscach za Gdańskiem znalazły się Katowice i Kraków. Warszawa jest czwarta. Ogólnie, klienci serwisu oceniali polskich hotelarzy na średnio 8,22 punktu w kategoriach miłej i kompetentnej obsługi (Gdańsk otrzymał 8,57 punktów).

- Bardzo się cieszymy z takich opinii, myślę że duży wpływ ma na to fakt, że nasz region słynie przede wszystkim z gościnności. Japończycy są kulturowo mili i im to przychodzi naturalnie - podkreśla Monika Ugodowska z hotelu Hilton w Gdańsku.

W rankingu miast z całego świata pierwszą pozycję zajęło Tokio. Stolica Japonii, z wynikiem 8,62 punktu pod względem miłej i kompetentnej obsługi, osiągnęła wyraźną przewagę nad plasującymi się zaraz za nią Helsinkami. Również pracownicy hoteli w Wiedniu i Bernie okazali się szczególnie uprzejmi wobec gości i nastawieni na jakość usług. Polska w światowym rankingu jest na siódmym miejscu z wynikiem 8,26.

W Chinach goście hotelowi wydawali się mniej zadowoleni z personelu hoteli. Rezerwujący pokoje przyznali za miłą obsługę w chińskich hotelach średnio 7,76 punktu. Również Brytyjczycy, stereotypowo uważani za uprzejmych, muszą jeszcze trochę popracować nad przyjazną i kompetentną obsługą gości. Zjednoczone Królestwo uzyskało jako całość tylko średnio 7,58 punktu, a sama stolica, Londyn, została oceniona na zaledwie 7,35 punktu.

W naszym katalogu znajdziesz każdy hotel w Trójmieście
km

Opinie (76)

  • Obsługa hotelu Mercure-Hevelius znacznie

    podniosła punktację dla Gdańska (zeby nie kadra kierownicza byłoby jeszcze wyżej)

    • 0 2

  • drodzy kelnerzy ,drogi gdańsku przestańcie robic z siebie pajacy,przestańcie pajacować.

    • 3 0

  • gdańsk weroną ,gdańsk wenecją, gdańscy hotelarze jak japończycy, ze śmiechu juz nie mogę. (2)

    ale gdańsk sie kompromituje w tych opisach,śmiech na sali, co za wieśniacy.

    • 6 2

    • gdyni nie ma w tym rankingu bo w gdyni nie ma hoteli

      i nikt tam nie przyjeżdża,bo i po nie ma po co

      • 2 1

    • Ale

      sobie jaja robicie !!

      • 1 1

  • i to mi sie podoba . (1)

    • 4 1

    • Wszystkie miasta Trójmiasta mają tu i ówdzie swoje mocne strony.

      I to jest budujące, że możemy się od siebie uczyć, zerkając tuż "za miedzę". W pierwszej kolejności Sopot od Gdańska (bo Sopot też hotelami stoi), potem Gdynia od obu (bo w Gdyni to najpierw trzeba porządne hotele pobudować, zanim zacznie się edukować ich obsługę; niby centrum nad morzem jak w Sopocie, ale wciąż hotelowa bida z nędzą).

      • 1 0

  • ten artykuł kłamie

    • 4 0

  • przy japońskich cenach muszą

    • 2 0

  • euro euro... nie tak ciezko byc uprzejmym... (1)

    ...no i w koncu mamy w polsce europe. nie jestesmy zmanierowanymi anglikami. mamy najlepszych specjalistow, czas odslonic swe atuty, nawet w tak wydawaloby sie prostej obsludze klienta. poza tym Polska od dawna slynie z goscinnosci. a kasa? we wszystkim chodzi o pieniadze, wiec czemu ich nie ciagnac gdzie i jak sie da)))

    • 0 1

    • Nasza

      gościnność to obskubać klijenta z forsy , nic więcej , biedacy są w tym dobrzy !!!!!

      • 0 0

  • " promocje " w gdańskich hotelach :) w ramach portali " grupowych " (2)

    realnie , obłożenie hotelu 10 % , cena na ladzie 240 zł :) na ladzie na portalach " zniżkowych " 219 zł

    11 zł hi hi hi hi hi za tyle tak WAS robią portale zniżkowe :) hi hi hi hi hi hi i z pustego hotelu robi się " grup....owe " stadko naiwnych

    LUDZIE CZYTAJCIE :) i sprawdzajcie ceny bo hotele śmieją się z Waszej naiwności

    • 3 0

    • nic dziwnego, ze ex- pracownik..

      skoro z matematyka tak slabo to lepiej siegnac po bezrobotnego studenta niz pol debila po pseudo marketingu na WSZ czy innym badziewiu. W dodatku jesli oblozenie bylo 10% to swiadczy tylko o twoich efektach marketingowych :D parodia!! poprosze o wiecej

      • 1 1

    • Nasze

      hotele to wielka żenada i syf !!

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane