- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (143 opinie)
- 2 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (88 opinii)
- 3 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (449 opinii)
- 4 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (257 opinii)
- 5 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (89 opinii)
- 6 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (70 opinii)
Gdańscy hotelarze mili jak Japończycy
Hotelarze z Gdańska i Tokio oferują najbardziej przyjazną gościnność - tak wynika z 4 mln ankiet wypełnionych w portalu hotel.info.
Tak wynika przynajmniej z analizy wyników 4 mln ankiet przeprowadzonych przez serwis hotel.info, który prowadzi serwis rezerwacji pokoi hotelowych online. W jego zasobach jest ponad 210 tys. hoteli na całym świecie.
- Klienci serwisu ocenili, że goście hoteli w Gdańsku przyznawali najwięcej punktów za obsługę. Również hotelarze w Tokio uzyskiwali od gości wysokie noty. Z kolei hotelarze z Londynu i Pekinu mogliby starać się bardziej - wyjaśnia Aleksander Szumilas z serwisu hotel.info, który ma swoją siedzibę w Norymberdze.
Gdańsk przede wszystkim okazał się bezkonkurencyjny w rankingu krajowym. Nasze hotele uzyskały od gości najwyższe oceny dla personelu, który został uznany za najbardziej przyjazny i kompetentny w kraju. Na kolejnych miejscach za Gdańskiem znalazły się Katowice i Kraków. Warszawa jest czwarta. Ogólnie, klienci serwisu oceniali polskich hotelarzy na średnio 8,22 punktu w kategoriach miłej i kompetentnej obsługi (Gdańsk otrzymał 8,57 punktów).
- Bardzo się cieszymy z takich opinii, myślę że duży wpływ ma na to fakt, że nasz region słynie przede wszystkim z gościnności. Japończycy są kulturowo mili i im to przychodzi naturalnie - podkreśla Monika Ugodowska z hotelu Hilton w Gdańsku.
W rankingu miast z całego świata pierwszą pozycję zajęło Tokio. Stolica Japonii, z wynikiem 8,62 punktu pod względem miłej i kompetentnej obsługi, osiągnęła wyraźną przewagę nad plasującymi się zaraz za nią Helsinkami. Również pracownicy hoteli w Wiedniu i Bernie okazali się szczególnie uprzejmi wobec gości i nastawieni na jakość usług. Polska w światowym rankingu jest na siódmym miejscu z wynikiem 8,26.
W Chinach goście hotelowi wydawali się mniej zadowoleni z personelu hoteli. Rezerwujący pokoje przyznali za miłą obsługę w chińskich hotelach średnio 7,76 punktu. Również Brytyjczycy, stereotypowo uważani za uprzejmych, muszą jeszcze trochę popracować nad przyjazną i kompetentną obsługą gości. Zjednoczone Królestwo uzyskało jako całość tylko średnio 7,58 punktu, a sama stolica, Londyn, została oceniona na zaledwie 7,35 punktu.
W naszym katalogu znajdziesz każdy hotel w Trójmieście
Opinie (76)
-
2011-12-09 12:03
Obsługa hotelu Mercure-Hevelius znacznie
podniosła punktację dla Gdańska (zeby nie kadra kierownicza byłoby jeszcze wyżej)
- 0 2
-
2011-12-09 13:02
drodzy kelnerzy ,drogi gdańsku przestańcie robic z siebie pajacy,przestańcie pajacować.
- 3 0
-
2011-12-09 13:06
gdańsk weroną ,gdańsk wenecją, gdańscy hotelarze jak japończycy, ze śmiechu juz nie mogę. (2)
ale gdańsk sie kompromituje w tych opisach,śmiech na sali, co za wieśniacy.
- 6 2
-
2011-12-09 14:29
gdyni nie ma w tym rankingu bo w gdyni nie ma hoteli
i nikt tam nie przyjeżdża,bo i po nie ma po co
- 2 1
-
2011-12-09 19:23
Ale
sobie jaja robicie !!
- 1 1
-
2011-12-09 13:07
i to mi sie podoba . (1)
- 4 1
-
2011-12-09 16:39
Wszystkie miasta Trójmiasta mają tu i ówdzie swoje mocne strony.
I to jest budujące, że możemy się od siebie uczyć, zerkając tuż "za miedzę". W pierwszej kolejności Sopot od Gdańska (bo Sopot też hotelami stoi), potem Gdynia od obu (bo w Gdyni to najpierw trzeba porządne hotele pobudować, zanim zacznie się edukować ich obsługę; niby centrum nad morzem jak w Sopocie, ale wciąż hotelowa bida z nędzą).
- 1 0
-
2011-12-09 16:41
ten artykuł kłamie
- 4 0
-
2011-12-09 20:51
przy japońskich cenach muszą
- 2 0
-
2011-12-10 02:33
euro euro... nie tak ciezko byc uprzejmym... (1)
...no i w koncu mamy w polsce europe. nie jestesmy zmanierowanymi anglikami. mamy najlepszych specjalistow, czas odslonic swe atuty, nawet w tak wydawaloby sie prostej obsludze klienta. poza tym Polska od dawna slynie z goscinnosci. a kasa? we wszystkim chodzi o pieniadze, wiec czemu ich nie ciagnac gdzie i jak sie da)))
- 0 1
-
2011-12-10 13:04
Nasza
gościnność to obskubać klijenta z forsy , nic więcej , biedacy są w tym dobrzy !!!!!
- 0 0
-
2011-12-10 02:59
" promocje " w gdańskich hotelach :) w ramach portali " grupowych " (2)
realnie , obłożenie hotelu 10 % , cena na ladzie 240 zł :) na ladzie na portalach " zniżkowych " 219 zł
11 zł hi hi hi hi hi za tyle tak WAS robią portale zniżkowe :) hi hi hi hi hi hi i z pustego hotelu robi się " grup....owe " stadko naiwnych
LUDZIE CZYTAJCIE :) i sprawdzajcie ceny bo hotele śmieją się z Waszej naiwności- 3 0
-
2011-12-10 04:18
nic dziwnego, ze ex- pracownik..
skoro z matematyka tak slabo to lepiej siegnac po bezrobotnego studenta niz pol debila po pseudo marketingu na WSZ czy innym badziewiu. W dodatku jesli oblozenie bylo 10% to swiadczy tylko o twoich efektach marketingowych :D parodia!! poprosze o wiecej
- 1 1
-
2011-12-10 12:58
Nasze
hotele to wielka żenada i syf !!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.