- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (449 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (36 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (162 opinie)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 5 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (277 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Gdańsk ponownie szuka menadżera Śródmieścia
Gdańsk ponownie szuka menadżera Śródmieścia. Tym razem nowy pracownik będzie zatrudniony bezpośrednio w Zarządzie Dróg i Zieleni, a nie jak było to wcześniej - jako pełnomocnik prezydenta miasta.
Zgodnie z zapowiedziami, po rezygnacji drugiego menadżera, miasto ponownie szuka osoby, która zajmie się Śródmieściem.
Właśnie ogłoszono konkurs na "głównego specjalistę ds. Śródmieścia", który zatrudniony zostanie bezpośrednio w strukturach Zarządu Dróg i Zieleni. Wcześniej menadżerowie byli pełnomocnikami prezydenta.
- Obowiązki nie zmieniają się. Główny specjalista ds. Śródmieścia będzie pracował w strukturach jednostki, która w większości zajmuje się zagadnieniami najpilniejszymi dla tego rejonu miasta - gospodarką komunalną, estetyzacją, rozwojem przestrzeni publicznej, utrzymaniem zieleni, ewidencją i zajęciem pasa drogowego, parkowaniem, utrzymaniem dróg, inżynierią ruchu - wylicza Katarzyna Kaczmarek, rzecznik ZDiZ.
Nowy menadżer, którego poznamy już w styczniu (oferty pracy składać można do 11 stycznia), będzie musiał już w aplikacji zawrzeć "autorską koncepcję zarządzania i rozwoju przestrzeni miejskiej Śródmieścia ze szczególnym uwzględnieniem Głównego i Starego Miasta."
Ponadto od kandydata wymaga się m.in.: wykształcenia wyższego, pięcioletniego stażu pracy, doświadczenia w prowadzeniu projektów społecznych, znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym, znajomości przepisów ustaw o drogach publicznych, czystości i porządku w gminach, samorządzie gminnym.
Wśród obowiązków głównego specjalisty ds. Śródmieścia wymienia się m.in.: prowadzenie komunikacji społecznej z mieszkańcami i podmiotami gospodarczymi w Śródmieściu, dopasowanie układu komunikacyjnego do specyfikacji tej części miasta, nadzór nad organizacją imprez, negocjowanie zmian form użytkowania przestrzeni wspólnych (placów zabaw, podwórek, skwerów) oraz koordynację działań mających zapobiegać niekorzystnym zjawiskom, takim jak: nielegalny handel, nieporządek, nielegalne reklamy.
Pensja nowego urzędnika ma składać się z wynagrodzenia zasadniczego w granicach 3,4-3,9 tys. zł oraz dodatku funkcyjnego 300-500 zł (ostateczna kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji).
Spacer po Śródmieściu w lutym z menadżerami, którzy zrezygnowali ze swojej pracy.
Miejsca
Opinie (124) 8 zablokowanych
-
2015-12-28 22:40
dziwne mam odczucia czytając te newsy, (5)
po pierwsze, skoro kandydat już na etapie składania CV musi przedłożyć "autorską koncepcję zarządzania i rozwoju przestrzeni miejskiej Śródmieścia ze szczególnym uwzględnieniem Głónwego i Starego Miasta." - to po co go zatrudniać? ZDiZ już ma to czego potrzebuje czyli nowego pomysłu :)
po drugie, wynagrodzenie brutto wręcz odstrasza od podjęcia się tego karkołomnego i niewdzięcznego zadania, przy konieczności posiadania tylu kompetencji i wiedzy :)- 31 0
-
2015-12-28 23:09
bo kandydat już jest, już czeka POwitać kolegę:-> (2)
Autorska koncepcja to ściema, bo przecież to ma być zwykły pracownik w ZDiZ
- 7 2
-
2015-12-28 23:11
prawdopodobnie komuś chcą dać zarobić, to będzie młoda osoba po studiach, bez doświadczenia
- 2 0
-
2015-12-29 11:46
Na serio uważasz, ze ta posada to okazja?
- 0 0
-
2015-12-29 08:49
masz rację
bo to cwaniaki są i chcą , żeby ktoś za nich pracę wykonał , a oni będą się lenić .
- 1 0
-
2015-12-29 17:28
niby 4000 brutto, z drugiej strony: ZUS pełny, urlop, czas pracy pewnie niekontrolowany
same wymagania nie są jakieś powalające, poza tym projektem
- 0 0
-
2015-12-28 22:42
czy można gdzieś przeczytać autorskie koncepcje poprzedników
jeśli je wybrano to pozostaje wdrożenie :-)
ile wdrożyli poprzednicy?- 27 1
-
2015-12-28 22:58
dlaczego nie podali ile nas podatników kosztowało poprzednicy
Co zrobili i ile kasy pobrali za te stanowisko!!Mnożenie biurokracji to cały czas standard PO.Koszty naturalnie wysokie by żyło się lepiej kolesiem partyjnym taka jedna zasada PO.Zamiast likwidować biurokrację powiększaja ją ile się da!!!
- 23 2
-
2015-12-28 23:03
A co robi Ratusz? Co robi Prezio tego miasta?
Zaraz będzie 1000 urzędników odpowiedzialnych za każdą ulicę. Budyń, przejdź się trochę ulicami i zobacz co trzeba zrobić. Zaplanuj i zrób. Nie róbcie złodzieje jaj!!!
- 23 2
-
2015-12-28 23:13
Prawdopodobnie komuś chcą dać zarobić, to będzie młoda osoba po studiach, bez doświadczenia
obstawiam kogoś młodego z FRAG
- 7 5
-
2015-12-29 00:01
pilnie zatrudnie
menedzera piwnicy. obowiazki: zmiatanie petow, sypanie ziarna golebiom, pilnowanie zeby koty nie sikaly. umowa o dzielo, pensja 800zl brutto, nienormowany czas pracy przez cala dobe. doswiadczenie na sr*nowisku menedzerskim bedzie atutem!
- 21 0
-
2015-12-29 00:21
Proponuję zatrudnić The Social One.
Jest świetnym managerem, czego dowiódł we Wrocławiu i Ołomuńcu.
- 3 3
-
2015-12-29 00:21
Mało tego, że potrzebujemy menadżera potrzebujemy wypasionego biura dla menadżera i 10 pokoi w, których będzie siedziało po 5 asystentek menadżera tak jak to jest w naszych Polskich urzędach im więcej darmo zjadających tym lepiej.
- 7 1
-
2015-12-29 01:58
Nie za te pieniądze...
4K PLN to stanowczo za mało dla osoby która potrafi to zrobić...
- 6 0
-
2015-12-29 02:15
Ja sie zglaszam!!!!
Koks, dziw..i, konserwy, muzyka bez przerwy:-)))
- 3 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.