- 1 50 lat pracuje w jednym zakładzie (46 opinii)
- 2 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (169 opinii)
- 3 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (147 opinii)
- 4 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (189 opinii)
- 5 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (77 opinii)
- 6 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (124 opinie)
Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł
Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.
- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.
Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.
- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.
Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.
Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.
Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (96) 6 zablokowanych
-
2015-06-20 07:29
cba
PRALNIA!!!
- 13 1
-
2015-06-20 08:07
opinia
Kryptodotacja...
- 14 1
-
2015-06-20 08:19
Budyń promuje islam aktualnie a nie Gdańsk, wyglada strasznie: jak swój rzecznik
Bezkrytycznie podąża za głupią modą. Dotujmy także golarkę. Odstawmy kozy...
- 11 1
-
2015-06-20 08:36
Reklama...
Najlepszą "reklamą" Gdańska na stadionie był brak wody w kranach toalet (np. sektor 23). Pewnie operator stadionu namawiał do umycia rąk w muszlach klozetowych. WSTYD I HAŃBA dla Gdańska. Następnym razem głęboko przemyślę udział w jakiejkolwiek imprezie.
- 11 0
-
2015-06-20 08:46
Lepiej zapłacić za reklamę operatorowi naszego stadionu niż prywatnej telewizji, to chyba oczywiste
- 1 7
-
2015-06-20 09:17
Bzdura (1)
Nie ma promocji miasta w taki sposób. Proszę wymienić z pamięci w jakich miastach były mecze podczas mistrzostw w RPA?
- 10 1
-
2015-06-21 14:58
RPA
- 0 0
-
2015-06-20 11:37
Promocją za darmo są: (1)
- przy samej plaży w Brzeźnie głęboki, niczym nie zabezpieczony dół - całe lata miasto nie potrafi niczego tu załatwić, tylko wizualizacje i ściema, niemożliwe, żeby na samej plaży nie można było czegoś pięknego zbudować raz dwa - można było stadiony, drogi. Po prostu ktoś nie chce, albo odwrotnie: tak chce;
- oszczane i zakrzaczone podwórka na Głównym Mieście;
- prymitywnie i prowizorycznie zakopany dół przy bazylice Mariackiej;
- lumpeksy - mnóstwo ich - w "strefie prestiżu", np. na Świętojańskiej,
- tanzbuda zwana budynkiem opery w mieście kandydacie do miana europejskiej stolicy kultury;
- itd.- 9 0
-
2015-06-21 23:48
Uważaj bo się zaplujesz z tej nienawiści. A swietojanska jest w Gdyni
- 0 0
-
2015-06-20 18:43
Takie promowanie (2)
to jeden z najlepszych patentów na wałki. Trzeba być niezłym gagatkiem, żeby zapłacić 400 000 zł w zasadzie za nic :) Oj, urzędaski, urzędaski...
- 9 0
-
2015-06-22 00:03
Dobrze, że jeszcze nie wyciągnęli 100000 za konsulting w sprawie opłacalności tej reklamy.
- 1 0
-
2015-06-22 08:47
jak to za nic???
przeca należy utworzyć fundusz na wypłaty premii dla kolesi zatrudnionych u operatora stadionu.
czym innym jest doroczne pokrywanie budzetowego deficytu /bo tam nie ma premii/ a czym innym zaplata za wątpliwą usługę, no bo niby jak można promować Gdańsk wobec Gdańszczan na gdańskim stadionie- 0 0
-
2015-06-20 20:47
Czytam:,,Gdansk wydal,Gdansk zaplacil-Jaki Gdansk?To ..jakis konkretny zlodziej urzednik z imienia i nazwiska.
Tak nas okradaja z podatkow..Niezaleznie czy z po czy z pis...Zawsze trzeba wladzy patrzyc na lapki...I bic po lapkach jak niedobra wladza kradnie lub marnotrawi.Urzedniku.Wydaj ze swoich na drugi raz.
- 4 0
-
2015-06-21 10:32
Buahahahahahahahahahahahahaha
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.