- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (43 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (66 opinii)
Gdynia: Przy stadionie ruch wahadłowy, bo remontują wiadukt
Do połowy sierpnia potrwa remont wiaduktu kolejowego w okolicach stadionu miejskiego w Gdyni . Rozpoczęte kilka dni temu prace są częścią modernizacji linii kolejowej 201 do Kościerzyny i mogą przysporzyć trudności kierowcom.
Po raz kolejny wiadukt będzie jednak jedynie wzmacniany, a powodem prac jest przystosowanie torów do poruszania się pociągów z prędkością większą o 20 km/h do Kościerzyny i o 40 km/h do Helu.
- Dotychczas było to maksymalnie 90 kilometrów na godzinę, zaś po gruntownej modernizacji prędkość pociągów wzrośnie nawet do 120 kilometrów na godzinę - zapewnia Ewa Symonowicz-Ginter z Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A.
Czytaj też: Będą nowe tory na Hel i do Kościerzyny
Nowe tory i wzmocniony wiadukt przydadzą się w perspektywie czekających inwestycji. W niedalekiej przyszłości w rejonie ma powstać przystanek Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Jako lokalizację wybrano okolice biurowca i stacji Pod Żaglami .
Na razie na trudności muszą przygotować się kierowcy. Do czwartku będzie obowiązywał w tym miejscu ruch wahadłowy. Później, z powodu zawodów Red Bull Air Race będzie pełna przejezdność. W poniedziałek, 28 lipca powróci ruch wahadłowy, a prowadzone prace przestaną przeszkadzać zmotoryzowanym w środę, 13 sierpnia.
Opinie (35) 4 zablokowane
-
2014-07-21 23:09
Jak zwykle trojmasto
błysnęło obiektywizmem i rzetelnością dziennikarską."Ci, którzy liczyli na gruntowną przebudowę wiaduktu, po raz kolejny obejdą się smakiem"...
Nie ma już żadnego lokalnego portalu informacyjnego?- 0 3
-
2014-07-22 03:17
Ten stadion trzeba zburzyć.
Jak jest mecz to zamykają drogę i nie można wrócić do domu, bo bydło nie umie chodzić po chodniku.
- 11 1
-
2014-07-22 05:54
Zróbcie lepiej artykuł
o tym jak 36 wagonów po 35 ton samego towaru w kontenerach rozjezdza torowisko które niedawno było remontowane dla pociągów pasażerskich zapraszam do lasu na witamino podczas takiego przejazdu lub na mały Kack tu jest dopiero o czym pisać
- 2 0
-
2014-07-22 06:52
haha
Urzedasy gdyńskie przechulaly cala kasę z uni także PKM w Gdyni będzie tylko z nazwy.
- 1 2
-
2014-07-22 07:24
moje trzy grosze
Teraz dopuszczalna predkosc bedzie 25 i 45 km/h. Witaj XXI wieku
- 0 3
-
2014-07-22 07:42
za waski chodnik
Kochana redakcjo - dlaczego nie pociagniecie watku zwiazanego z tym ze chodnik pod tym wiaduktem po obu stronach jezdni jest za waski i nie spelnia zadnych norm bezpieczenstwa !!! po zakonczeniu tego remontu nikt nie tknie tego przez lata swietlne a tamtedy nie mozna ani przejsc bezpiecznie ani przejechac z wozkiem nie mowiac juz o tym ze 50 m przed wiaduktem po obu stronach przebiegaja sciezki rowerowe, ktore nigdy nie zastana polaczone. Tutaj jest temat do dziennikarskiego dochodzenia do dobrego rozwiazania komunikacyjnego. Przestanicie pisac nieistotne i przeterminowane informacje tylko niech dziennikarze "sledczy" wykryją afere kto na to pozwolił i dlaczego w skali takiej inwestycji jak PKM lub sam remont linii 201 nie znalazly sie srodki na poszerzenie drogi pod wiaduktem ???
- 5 0
-
2014-07-22 09:44
Po raz kolejny wiadukt będzie jednak jedynie wzmacniany, a powodem prac jest przystosowanie torów do poruszania się pociągów z
to do Helu tędy też pociągi pojadą?
- 1 0
-
2014-07-22 10:00
poprawcie tez wiadukt za CH Klif
remontują go to zamiast zrobić przejad na 2 auta to zostawili na jeden-brawo!
- 1 0
-
2014-07-22 10:47
Zaczynamy cos robić i nie robimy do końca
Po co wzmacniać wiadukt jak wiadomo że musi zostać zmodernizowany , wyrzucanie pieniędzy w błoto. Marnować pieniądze to my umiemy.
- 0 0
-
2014-07-22 11:19
Ten kto jest odpowiedzialny za układ i stan drog w Gdyni
powinien zostać zwolniony w trybie natychmiastowym. Zmodernizowanie tego tunelu prosi sie od lat. Brak jest w Gdyni połączenia dzielnic po jednej stronie torów z drugimi po przeciwnej. Od trasy Kwiatkowskiego do Rumii nie ma możliwości swobodnego przejazdu pozostają szlabany w centrum miast w 21 wieku.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.