- 1 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (161 opinii)
- 2 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (139 opinii)
- 3 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (187 opinii)
- 4 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (75 opinii)
- 5 50 lat pracuje w jednym zakładzie (12 opinii)
- 6 Mieszkam nad morzem i co mi zrobisz? (364 opinie)
- Nasza nowa kampania ma reklamować możliwości biznesowe miasta - mówi Joanna Grajter, rzecznik gdyńskiego magistratu. - Przedstawiamy Gdynię jako znakomite miejsce do robienia interesów, lokowania kapitału, w którym życie gospodarcze toczy się intensywnie, a walory turystyczne i rekreacyjne sprzyjają wypoczynkowi. Wybór telewizji TVN 24 jako kanału promocji Gdyni wiąże się z założoną grupą docelową reklamy, którą są menedżerowie, biznesmeni i inwestorzy. To główni odbiorcy tej stacji - dodaje rzecznik.
W ramach umowy podpisanej z Gdynią Grupa TVN wyprodukowała i emituje dwa spoty promujące miasto. Jeden trwa 8 sekund i do 17 maja będzie pojawiał się przed oraz po programie "Bilans Dnia". Drugi, 30-sekundowy, trafi na antenę 7 maja i będzie zapraszał na Międzynarodowe Forum Gospodarcze, które odbędzie się w Gdyni 23-24 maja. Dłuższy spot przez kilka dni pojawiać się będzie także w programie TVP3. Na kampanię telewizyjną Gdynia wyda 286 tys. zł.
Dlaczego Gdynia nie zdecydowała się na wspólną kampanię z Gdańskiem i Sopotem?
- Nasze miasta tak bardzo się różnią, że trudno byłoby wspólnie pokazać tysiącletni Gdańsk, letniskowy Sopot i nowoczesną Gdynię w ośmiosekundowym filmie. Gdańsk stawia na promocję turystyczną, my na biznesową. Gdańsk wybrał poetykę mrocznego miasta, w którym trzeba ryzykować odwagą, by je poznać. Gdynia promuje się jako miasto radosne i pogodne - tłumaczy Joanna Grajter. - Poza tym, fajnie jest się pościgać. Mamy ambicję zaistnieć jako konkretne miasto i nie ma w tym nic złego. Robienie wszystkiego wspólnie nie jest receptą na sukces.
Opinie (50) 2 zablokowane
-
2007-04-18 09:35
do Irys
masz kłopoty z rozumieniem słowa pisanego ? wyraźnie jest napisane "Gdańsk stawia na promocję turystyczną, my na biznesową" więc gdzie ty widzisz kampanię turystyczną
- 0 0
-
2007-04-18 09:38
w gdańsku nie lepiej. długa po 21.00 wymarła, no i arcyinteresujące ruiny na przeciwko żurawia - symbol prężnie odbudowującego się miasta. odważ się i wpadnij na przeróbkę wieczorem.
- 0 0
-
2007-04-18 09:41
A ja nie lubię Lechii
ale miasta powinny działać razem. A nie pokazywać na pierwszym miejscu ambicje trzech bufonów na prezydenckich stołkach.
- 0 0
-
2007-04-18 09:45
cóż za cynizm
Pani rzecznik Grajter nie po raz pierwszy robi ludziom wodę z mózgu, no ale za to prez. Szczurek jej płaci, trzeba coś "mądrego inaczej" powiedzieć. Jakoś nie odniosłem wrażenia, żeby spot Gdańska był mroczny - raczej atmosfera tajemniczości, a cała kampania nowoczesna i kompleksowa. W Gdyni jak zwykle - typowa amatorszczyzna i para w gwizdek. No i wrażenie, ze wszystko co z Al.Piłsudskiego wyjdzie jest naaaj... .
- 0 0
-
2007-04-18 09:47
Ostatnio mielismy wtelewizij tyle spotow reklamowych o Gdyni i o gdynskich interesach , ze te w TVN sa chyba zbedne.A dostarczycielami ich byl nie kto inny jak Pan Prezydent Wojciech Szczurek.To ON i jego pupile kolesie z prezesem ARKI J. Milewskim na czele sa jch autorami.Wstyd kompromitacja , Pani Joanno- gdzie honor? Czy nie odroznia Pani padajacego deszczu od plucia w twarz?.
- 0 0
-
2007-04-18 09:48
Pochwala roznorodnoasci
Drodzy moi
Roznorodnosc jest wlasnie cecha Trojmiasta i to jest jego sila. Jest to jedyna w Polsce Aglomeracja, ktora nie wydaje sie byc molochem. Rozne przestrzenie, rozni ludzie - bogactwo wrazen. To nalezy wspierac. To czego potrzeba naprawde to wspolny bilet i lepsza komunikacja.- 0 0
-
2007-04-18 09:48
Kloss
Proponuje ci kurs programowania i strategii, w temacie klienta docelowego oraz problemu praktycznego stosowania marketingu relacji. Zawiera on mi.wyniki pogłębionych badań empirycznych prowadzonych wśród 18 urzędów miast i gmin zaopatrujących się na podstawie ustawy o finansach publicznych i zamówieniach publicznych.
- 0 0
-
2007-04-18 10:02
Reklama w polskiej TV to nonsens
Trójmiasto ma w Polsce takie dobre notowania, że reklamowanie się w TVN24, której prawie nikt nie ogląda jest marnotrawstwem!!
Powiedzcie komukolwiek na południu, wschodzie, zachodzie, w kieleckiem, że jesteście z Trójmiasta, a KAŻDY będzie patrzył z podziwem i zazdrościł (no może przegiętymi megalomanami z Torunia i okolic... hihi).
Kasa, jeżeli już musi być wydana na reklamę, powinna być wydana w BBC, CNN, Eurosport, Travel&Living, tak żeby cudzoziemcy nie myśleli, że Gdynia to jakaś polska odmiana słowa Gdańsk - a tak jest teraz, naprawdę...- 0 0
-
2007-04-18 10:09
Gdynia - moje miasto:)
A ja tam Gdynię kocham i uważam, że ma niesamowity klimat. Niestety nie mam przyjemności tam mieszkać, ale mieści się tam mój ukochany klub (Blues Club), no i często odwiedzamy z rodziną babcię i spacerujemy sobie po klifie... Są gusta i guściki, ale urok Gdyni trzeba docenić. Brawo za pomysł jej promocji!
- 0 0
-
2007-04-18 10:10
osskaa
no nie, chcesz przebić w CNN braci K. jaka to polska jest demokratyczna i kulturalna???
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.