• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdynia na wizji

kaf
18 kwietnia 2007 (artykuł sprzed 17 lat) 
Ruszyła kampania reklamowa Gdyni w TVN 24.

- Nasza nowa kampania ma reklamować możliwości biznesowe miasta - mówi Joanna Grajter, rzecznik gdyńskiego magistratu. - Przedstawiamy Gdynię jako znakomite miejsce do robienia interesów, lokowania kapitału, w którym życie gospodarcze toczy się intensywnie, a walory turystyczne i rekreacyjne sprzyjają wypoczynkowi. Wybór telewizji TVN 24 jako kanału promocji Gdyni wiąże się z założoną grupą docelową reklamy, którą są menedżerowie, biznesmeni i inwestorzy. To główni odbiorcy tej stacji - dodaje rzecznik.

W ramach umowy podpisanej z Gdynią Grupa TVN wyprodukowała i emituje dwa spoty promujące miasto. Jeden trwa 8 sekund i do 17 maja będzie pojawiał się przed oraz po programie "Bilans Dnia". Drugi, 30-sekundowy, trafi na antenę 7 maja i będzie zapraszał na Międzynarodowe Forum Gospodarcze, które odbędzie się w Gdyni 23-24 maja. Dłuższy spot przez kilka dni pojawiać się będzie także w programie TVP3. Na kampanię telewizyjną Gdynia wyda 286 tys. zł.

Dlaczego Gdynia nie zdecydowała się na wspólną kampanię z Gdańskiem i Sopotem?

- Nasze miasta tak bardzo się różnią, że trudno byłoby wspólnie pokazać tysiącletni Gdańsk, letniskowy Sopot i nowoczesną Gdynię w ośmiosekundowym filmie. Gdańsk stawia na promocję turystyczną, my na biznesową. Gdańsk wybrał poetykę mrocznego miasta, w którym trzeba ryzykować odwagą, by je poznać. Gdynia promuje się jako miasto radosne i pogodne - tłumaczy Joanna Grajter. - Poza tym, fajnie jest się pościgać. Mamy ambicję zaistnieć jako konkretne miasto i nie ma w tym nic złego. Robienie wszystkiego wspólnie nie jest receptą na sukces.
Gazeta Wyborczakaf

Opinie (50) 2 zablokowane

  • do Irys

    masz kłopoty z rozumieniem słowa pisanego ? wyraźnie jest napisane "Gdańsk stawia na promocję turystyczną, my na biznesową" więc gdzie ty widzisz kampanię turystyczną

    • 0 0

  • w gdańsku nie lepiej. długa po 21.00 wymarła, no i arcyinteresujące ruiny na przeciwko żurawia - symbol prężnie odbudowującego się miasta. odważ się i wpadnij na przeróbkę wieczorem.

    • 0 0

  • A ja nie lubię Lechii

    ale miasta powinny działać razem. A nie pokazywać na pierwszym miejscu ambicje trzech bufonów na prezydenckich stołkach.

    • 0 0

  • cóż za cynizm

    Pani rzecznik Grajter nie po raz pierwszy robi ludziom wodę z mózgu, no ale za to prez. Szczurek jej płaci, trzeba coś "mądrego inaczej" powiedzieć. Jakoś nie odniosłem wrażenia, żeby spot Gdańska był mroczny - raczej atmosfera tajemniczości, a cała kampania nowoczesna i kompleksowa. W Gdyni jak zwykle - typowa amatorszczyzna i para w gwizdek. No i wrażenie, ze wszystko co z Al.Piłsudskiego wyjdzie jest naaaj... .

    • 0 0

  • Ostatnio mielismy wtelewizij tyle spotow reklamowych o Gdyni i o gdynskich interesach , ze te w TVN sa chyba zbedne.A dostarczycielami ich byl nie kto inny jak Pan Prezydent Wojciech Szczurek.To ON i jego pupile kolesie z prezesem ARKI J. Milewskim na czele sa jch autorami.Wstyd kompromitacja , Pani Joanno- gdzie honor? Czy nie odroznia Pani padajacego deszczu od plucia w twarz?.

    • 0 0

  • Pochwala roznorodnoasci

    Drodzy moi
    Roznorodnosc jest wlasnie cecha Trojmiasta i to jest jego sila. Jest to jedyna w Polsce Aglomeracja, ktora nie wydaje sie byc molochem. Rozne przestrzenie, rozni ludzie - bogactwo wrazen. To nalezy wspierac. To czego potrzeba naprawde to wspolny bilet i lepsza komunikacja.

    • 0 0

  • Kloss

    Proponuje ci kurs programowania i strategii, w temacie klienta docelowego oraz problemu praktycznego stosowania marketingu relacji. Zawiera on mi.wyniki pogłębionych badań empirycznych prowadzonych wśród 18 urzędów miast i gmin zaopatrujących się na podstawie ustawy o finansach publicznych i zamówieniach publicznych.

    • 0 0

  • Reklama w polskiej TV to nonsens

    Trójmiasto ma w Polsce takie dobre notowania, że reklamowanie się w TVN24, której prawie nikt nie ogląda jest marnotrawstwem!!

    Powiedzcie komukolwiek na południu, wschodzie, zachodzie, w kieleckiem, że jesteście z Trójmiasta, a KAŻDY będzie patrzył z podziwem i zazdrościł (no może przegiętymi megalomanami z Torunia i okolic... hihi).

    Kasa, jeżeli już musi być wydana na reklamę, powinna być wydana w BBC, CNN, Eurosport, Travel&Living, tak żeby cudzoziemcy nie myśleli, że Gdynia to jakaś polska odmiana słowa Gdańsk - a tak jest teraz, naprawdę...

    • 0 0

  • Gdynia - moje miasto:)

    A ja tam Gdynię kocham i uważam, że ma niesamowity klimat. Niestety nie mam przyjemności tam mieszkać, ale mieści się tam mój ukochany klub (Blues Club), no i często odwiedzamy z rodziną babcię i spacerujemy sobie po klifie... Są gusta i guściki, ale urok Gdyni trzeba docenić. Brawo za pomysł jej promocji!

    • 0 0

  • osskaa

    no nie, chcesz przebić w CNN braci K. jaka to polska jest demokratyczna i kulturalna???

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane