• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdynia na wizji

kaf
18 kwietnia 2007 (artykuł sprzed 17 lat) 
Ruszyła kampania reklamowa Gdyni w TVN 24.

- Nasza nowa kampania ma reklamować możliwości biznesowe miasta - mówi Joanna Grajter, rzecznik gdyńskiego magistratu. - Przedstawiamy Gdynię jako znakomite miejsce do robienia interesów, lokowania kapitału, w którym życie gospodarcze toczy się intensywnie, a walory turystyczne i rekreacyjne sprzyjają wypoczynkowi. Wybór telewizji TVN 24 jako kanału promocji Gdyni wiąże się z założoną grupą docelową reklamy, którą są menedżerowie, biznesmeni i inwestorzy. To główni odbiorcy tej stacji - dodaje rzecznik.

W ramach umowy podpisanej z Gdynią Grupa TVN wyprodukowała i emituje dwa spoty promujące miasto. Jeden trwa 8 sekund i do 17 maja będzie pojawiał się przed oraz po programie "Bilans Dnia". Drugi, 30-sekundowy, trafi na antenę 7 maja i będzie zapraszał na Międzynarodowe Forum Gospodarcze, które odbędzie się w Gdyni 23-24 maja. Dłuższy spot przez kilka dni pojawiać się będzie także w programie TVP3. Na kampanię telewizyjną Gdynia wyda 286 tys. zł.

Dlaczego Gdynia nie zdecydowała się na wspólną kampanię z Gdańskiem i Sopotem?

- Nasze miasta tak bardzo się różnią, że trudno byłoby wspólnie pokazać tysiącletni Gdańsk, letniskowy Sopot i nowoczesną Gdynię w ośmiosekundowym filmie. Gdańsk stawia na promocję turystyczną, my na biznesową. Gdańsk wybrał poetykę mrocznego miasta, w którym trzeba ryzykować odwagą, by je poznać. Gdynia promuje się jako miasto radosne i pogodne - tłumaczy Joanna Grajter. - Poza tym, fajnie jest się pościgać. Mamy ambicję zaistnieć jako konkretne miasto i nie ma w tym nic złego. Robienie wszystkiego wspólnie nie jest receptą na sukces.
Gazeta Wyborczakaf

Opinie (50) 2 zablokowane

  • spoty promujące miasto.

    Pani Joanno Grajter w związku, ze ktoś tu "miły" wspomniał TKKF, więc dobrze by było, aby w reklamach wykorzystać ruch i słońce w służbie outdooru, a Gdynia to słoneczne i wietrzne miasto.
    Outdoor, tak jak wszystkie inne media, można wykorzystać i poszukać nowych dróg dotarcia do odbiorcy. Wiem, że w Urzędzie Miejskim, marketerów ograniczają budżety oraz brak możliwości technicznych.
    Reklama wielkoformatowa, kiedyś dostępna nielicznym, wraz z rozwojem rynku spowszedniała, wiec tu nie ma o czym myśleć. Dziś bombardowanie konsumentów setkami billboardów, najczęściej wywołuje dwie rzeczy: wysokie koszty i irytację przechodniów, a zreszta nie o takich klientów tu chodzi. Dzisiejszy superkonkurencyjny rynek miast premiuje innowacje i tu Gdańskowi udało sie przez EURO 2012 – to on zapewni przewagę nad konkurentami, ale czy Gdańsk to odpowiednio wykorzysta?. Reklama zewnętrzna ciągle szuka nowych, efektownych rozwiązań, nie zapominając przy tym o prawach rządzących komunikacją marketingową osobiście uważam kampanie reklamowa Gdyni w TVN 24 za trafioną.

    • 0 0

  • faszka weż sie już zamknij szczurowaty kase ci

    już napewno wypłaci.
    Nie męcz normalnych ludzi tym pseudointelektualnym bełkotem.

    • 0 0

  • koniec TELE-TOP`u

    A tu gdyńska szmira w postaci TELE-TOP`u padła ... dziecko ex-Szel-Satu i MULTIMEDIA POLSKA. Wiało tam grozą, nudą a tyle obiecali ...

    • 0 0

  • Gdynia.

    Masto, które wprowadziło nowy styl w architekturze. Szara blacha i aluminium, w przebrzydłych z daleka rzucających się w oczy, molachach handlowych; Biedronki,Teska, Rojal- dawny Geant,Lidl, Kaufland,ogrom stacji benzynowych. Te wszystie straszydła poskrecano na nity w Centrum Gdyni w niedalekiej odległosci od siebie. A miało być na obrzeżach, by nie straszyło. Gdzie ta Gdynia z przd roku 1990. Coraz bardziej komicznie wypowiada się Pani Rzecznik.

    • 0 0

  • kultura

    Pogratulowac tylko co niektorym kultury i wyobrazni.....

    • 0 0

  • Irys, mylisz się, Gdynia to turystyka inteligentna

    ...nie trzeba mieć ponad 500 letniej Starówki (odbudowanej zresztą)czy najdłuższego molo i najbardziej zapchanego w Polsce deptaka żeby mówić o dobrym produkcie turystycznym --> Może się zdziwisz ale gdyński modernizm może mieć wieksze szansę na wpisanie do promocyjnej listy dziedzictwa UNESCOo niz gdańskie stare miasto, jest bardziej autetyczny i niepowtarzalny, stanowi jedyny chyba w Europie przykład spójnej zabudowy modernistycznej która ukształtowała na trwałe centrum wspólczesnego miasta europejskiego; kolejny element tradycje i dziedzictwo morskie! Gdynia to salon morski zbudowany w II RP i nadal akutalny. Tu jest Port wojenny, największy Port morski, jedyne w Polsce porządne OCeanarium, stąd płynął TEliga, Baranowski itp. Gdańsk odbudowuje teatr szekspirowski, a Gdynia ma szansę (w budowie) na największy "trójkąt kulturalny" w Polsce, na niewielkim obszarze - Muzea, Teatry itp. Najsłynniejsze imprezy kulturalne na Wybrzeżu (Opener, Gdyński Festiwal Filmowy), największe zagłębie jazzowe w Polsce (5 klubów gra live jazz ) Fakt brakuje porządnego symbolu miasta - bo obecny Skwer to raczej duch PRL, ale jak mądrze rozwiążą zagospodarowanie terenow po Dalmorze (co może stanąć na końcu nabrzeża visa vi Skweru???). Fakt Gdynia nie jest dla ludzi dla których zabytek kojarzy się z czerwoną cegłą, eklektyczną kamienicą, czy renesansowym oknem...kamienicy, a styl życia z pokazaniem się na zatłoczonym "wybiegu" "kurortu" Sopot i wepchnięcie się po godzinie do modnej - "Mandarynki" czy kultowego Sfinksa. Gdynia wciąż dynamicznie kreuje swój współczesny styl i symbole, i jak ktos tego nie widzi i nie czuje to sorki... zapraszam na zdjęcie z Neptunem, spektakl szekspirowski do Gdańska albo na "kultowy" festiwal sopocki. Irys gratuluje gustu:-)

    • 0 0

  • typowy bełkot marketingowy z folderu um gdynia

    Każdy kto ma oczy to widzi czym jest gdynia.
    Szaro- bure ohydne miasto otoczone blokowiskami w stylu syberyjskim.
    Gdyby nie to że leży nad morzem i trójmiejski park krajobrazowy to byłaby najbrzydszym miastem europy.

    Do tego ta inwazja blaszaków jak w łomży

    • 0 0

  • gdynia

    Taaaaa,jako gdynianin to wiem ze w letniwie nie kupie smazonej rybki,bylem i widzialem cudowna architekture ulicy Starowiejskiej w Gdansku,czulem ten klimat.Lokalizacja Baltic Arena to strzal w 10.

    • 0 0

  • :/

    Ludzie. Skąd w Was tyle nienawiści?Az się przykro robi, jak się Was czyta...Uważam, że wszystkie 3 miasta się dopełniają. Gdąnsk ma wspaniałą, wiakową architekturę, Sopot klimatyczne uliczki, a Gdynia przestrzeń. Razem tworzą niepowtarzalny "zestaw".

    • 0 0

  • strach

    Taaaaa,mysle ze mieszkancy Gdanska choruja na Gdyniofobie.TAK ,JESTEM TEGO PEWNY.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane