- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (399 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (242 opinie)
- 3 Piłeś? Nie włamuj się do auta (45 opinii)
- 4 Śmietniki będą tam, gdzie chcieli mieszkańcy (51 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (146 opinii)
- 6 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (59 opinii)
Gdyńscy śledczy wyjaśnią sprawę zgubionego na poligonie karabinu
Śledczy z wydziału wojskowego gdyńskiej prokuratury badają sprawę zgubienia karabinu BOR na poligonie wojskowym. Snajperkę odnalazł młody chłopak, który - wraz z mamą - przyniósł ją na komendę policji w Tczewie. Prokuratura prowadzi postępowanie z artykułu dotyczącego pozostawienia broni bez nadzoru.
- Karabin wyborowy zgubiony na poligonie
- Snajperka odnaleziona przez chłopca
- Sprawa zgubionego karabinu w gdyńskiej prokuraturze. Trwa postępowanie
- Karabin BOR - broń wyborowa
Karabin wyborowy zgubiony na poligonie
Przypomnijmy: wydarzenia rozegrały się 12 maja w Tczewie. Podczas ćwiczeń Wojsk Obrony Terytorialnej zgubiono karabin wyborowy. Broń zginęła w weekend, a jej brak zauważono dopiero w poniedziałek rano.
- W dniu 12.05.2024 r. w Tczewie, po intensywnych ćwiczeniach dzienno-nocnych stwierdzono zagubienie broni - karabinu BOR. Od momentu stwierdzenia zaginięcia żołnierze 7 Pomorskiej Brygady Wojsk Obrony Terytorialnej wzięli czynny udział w poszukiwaniach zagubionej broni w obszarze swoich działań z ostatnich godzin. Postępowanie wyjaśniające w tej sprawie prowadzi Żandarmeria Wojskowa wraz ze Służbą Kontrwywiadu Wojskowego - informował ppłk Robert Pękala, rzecznik prasowy DWOT.
Snajperka odnaleziona przez chłopca
Dobę temu żołnierze poinformowali, że broń została odnaleziona. Radio RMF FM podało, że broń została przyniesiona... na Komendę Powiatową Policji w Tczewie. Karabin miał przynieść "młody chłopak, który przyszedł razem z mamą".
![Wojsko szuka fachowców. Rezerwiści pracujący w tych branżach wzywani na ćwiczenia](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3708/150x100/3708588__kr.webp)
- Broń - 7,62 mm karabin wyborowy BOR - została odnaleziona. Służby zaangażowane w wyjaśnienie sprawy dalej pracują na miejscu, badając m.in. wątek o charakterze kryminalno-przestępczym - tłumaczą żołnierze.
Spłonęły doszczętnie. Pożary pojazdów na nagraniach naszych czytelników
Sprawa zgubionego karabinu w gdyńskiej prokuraturze. Trwa postępowanie
Sprawa - jak się dowiedzieliśmy - trafiła do wydziału wojskowego gdyńskiej prokuratury. Samo postępowanie prowadzone jest z art. 359 Kodeksu Karnego. Zgodnie z tym przepisem:
Żołnierz, który, nie dopełniając obowiązku lub przekraczając uprawnienia w zakresie ochrony lub nadzoru nad bronią, amunicją, materiałem wybuchowym lub innym środkiem walki, powoduje choćby nieumyślnie ich utratę, podlega karze aresztu wojskowego albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
Elbląski Oddział Żandarmerii Wojskowej informuje, że w sprawie szczegółów tej sprawy, przygotowane zostanie specjalne oświadczenie.
Karabin BOR - broń wyborowa
Zgubiony (i odnaleziony) karabin zaliczany jest do kategorii karabinów wyborowych. To broń długa na około metr i waży ponad sześć kilogramów. Przeszkolony żołnierz jest w stanie razić z niej cel oddalony nawet o 1,2 km.
Miejsca
Opinie (148) 3 zablokowane
-
2024-05-15 13:30
Opinia wyróżniona
Przede wszystkim (17)
Broni nie rusza się z miejsca. Informuje się służby o jej znalezieniu. Przenosząc ją, zacieramy dowody, które mogą być kluczowe w śledztwie, narażamy się na niebezpieczeństwo oraz konsekwencje prawne.
- 59 42
-
2024-05-18 23:24
Gowniarz przyniosl karabin do domu, matka znalazla, wziela pod pache i zaniosla na komende. Teraz dzieciak ma przerabane, pierdnie za kradziez broni zolnierzom.
- 0 0
-
2024-05-15 21:54
No bo
Chłopak z mamą na spacerze mają wiedzieć... ja się pytam bardziej czemu mamy tak bardzo niekompetentne wojsko za chwilę ktoś jakiś zagubiony czołg znajdzie w uliczce
- 12 1
-
2024-05-15 18:35
Panie kapralu, ale dzieciak z matką nie mieli jeszcze szkolenia z musztry, więc nieświadome z nich wojsko.
- 28 0
-
2024-05-15 18:36
To jak z sarenka
Tez jej nie wolno dotykać bo mama już jej nie chce. Tutaj podobnie. Bajzel! 1 do zwolnienia powinnien być dowódca a potem ci wszyscy niżej. Ten co zgubił napewno ma podpis że zdał !
- 9 2
-
2024-05-15 17:08
heheh konsekwencje prawne możesz mieć w tym kraju za oddychanie więc argument słaby
nie wiem który normlany facet znajdując takie cacuszko pochwalił by się tym komukolwiek
- 8 4
-
2024-05-15 16:39
Powiedz to mamie
- 8 1
-
2024-05-15 13:32
I czekasz w lesie dwie godziny aż przyjadą (10)
Już to widzę
- 43 1
-
2024-05-15 16:42
niestety wg prawa on ma rację (3)
niedopuszczalne jest wchodzenie w posiadanie broni jeśli nie ma się zezwolenia
- 3 10
-
2024-05-15 17:11
odpuść sobie te formułki prawne (2)
jesteśmy jako naród celowo rozbrojeni i mamy najmniej jednostek broni na osobę w całej Europie. Czemu? Bo uzbrojona ludność to nie owce, które władza może dymać na każdym kroku i zarówno władza ma tego świadomość jak i społeczeństwo.
- 12 6
-
2024-05-16 07:06
W porównaniu do Europy mamy bardzo dobry dostęp
Zapewniam
- 1 2
-
2024-05-15 17:50
O prawie rozmawiamy to jakie byś tu chciał formułki?
A czy ja mówię że nie jesteśmy rozbrojeni? Mówiłem zupełnie na inny temat. To ty wparowales z rozbrojeniem. To też dobre na dyskusję ale w innym wątku.
- 7 1
-
2024-05-15 13:33
Tak (5)
Zdecydowanie lepiej chodzić po mieście z karabinem i robić sobie selfie.
- 5 17
-
2024-05-15 13:37
Chyba dla wszystkich lepiej że matka z dzieckiem odniosła na policję, nawet po zrobieniu selfie (4)
Niż żeby w międzyczasie ktoś inny zabrał i sprzedał bandytom albo babcie zastrzelił
- 35 8
-
2024-05-15 15:53
co wy macie za siano w głowie (3)
Takie pojęcie, że każdy kto weźmie do ręki broń to od razu musi z niej strzelać do ludzi. Nie wiem kto to pisze jacyś zakompleksieni małolaci. Broń to broń, to samo co samochód czy nóż, też w nieodpowiedzialnych rękach jest niebezpieczny.
- 12 6
-
2024-05-15 19:14
co ty pierd... (1)
nie zostawia sie broni!!! myslisz dlaczego zolnierz ma sprawe w sadzie? bo to wlanie NIE samochod, noz, czy obieraczka do ziemniakow
- 3 0
-
2024-05-17 16:17
Bo to wlanie....ze co proszę??
- 0 0
-
2024-05-15 19:05
nikt nie pisze że każdy ma zamiar strzelać, to ty nie zrozumiałeś małolacie
autor wątka mówił tylko o prawie i co ono stanowi. Nie mówimy o słuszności ani o ocenie moralnej tylko o tym co stanowi prawo. Jeśli jesteś dorosły i taką broń sobie zatrzymasz np. na tydzień to odpowiesz za to karnie. Natomiast w przypadku małolata nastąpi raczej uniewinnienie lub umorzenie. Zależy ile ma lat. Zamknijmy już temat bo widze że niektórzy zaczynają mówić o zupełnie czym innym.
- 1 2
-
2024-05-15 13:29
Opinia wyróżniona
W tym wocie są dzieciaki. (17)
Nie ukradł, nie sprzedał nikomu, tylko zgubił. Może musiał na stronę, ciemno było i zapomniał gdzie zostawił. Inny dzieciak znalazł, w końcu to zabawa dla dużych chłopców
- 69 50
-
2024-05-16 08:04
Co do wieku byś się zdziwił,to raz. Po drugie wiecie tyle co na podstawie artykułów od tych pseudo pismaków nabijająvych sobie wejścia.... Czyli g*wno wiecie o tym co się tam wydarzyło...a po trzecie zagubienia czy kradzieże były, są i będą zarówno w wojsku, jak i każdej innej formacji mundurowej. Więc może przestańcie pierd##ić bez sensu. Ta ryba (MON) gnije zdecydowanie od głowy.
- 1 3
-
2024-05-15 19:11
zawsze w woju w czynnej służyły dzieciaki, ale zagubienie na pewno nie nastąpiło w okopie :D
tylko przy zdaniu broni. Ktoś zarachował, odłożył na bok zamiast do skrzynki i zapomnieli. Tak zawsze było. Inne przypadki zagubienia broni to już tylko kradzieże.
- 0 0
-
2024-05-15 14:31
(1)
Tak i zorientował się po dwóch dniach.
- 11 1
-
2024-05-16 04:14
Tak to jest jak sie przyjmuje do wojska wyborcow tuska
Codziennie na raporcie tez czytam co to nie zgubili wyborcy tuska, od portfeli przez plecaki az do psów i kotów
- 0 0
-
2024-05-15 14:25
metr długości i 6 kg wagi (1)
jak trzeba być nieogarniętym ,żeby zgubić taka broń , jak dla mnie gość nie nadaje się do pełnienia służby z bronią , niech lepiej obiady im na poligonie gotuje
- 19 3
-
2024-05-15 17:12
trawa po pas i zielony kolor
dodaj do tego pakowanie sprzętu pewnie ze 2-3 ciężarówki i zawsze może coś zaginąć
- 1 5
-
2024-05-15 14:20
dzieciakiem to ty jestes umysłowym lewaku (3)
- 5 19
-
2024-05-15 18:28
O cie piernik. Czyli każdy kto myśli inaczej to lewak? A gdzie podziały się obrazy typu głupek, czub itp? No chyba ze już tylko z polityka trzeba przeżywać.
- 2 0
-
2024-05-15 15:09
O jo, joj. My pracy już wiemy ,ze palce musiał maczać np. Świerczewski .
- 1 1
-
2024-05-15 14:30
Czy ci lewacy są teraz z nami w pokoju?
- 7 2
-
2024-05-15 13:41
No tak:) (6)
Proszę przyjść na 16 dniowe szkolenie, następnie rotację i ochrona granicy jesienno zimowa, myślę że zmieni Pan/Pani zdanie... a i jeszcze radzę zajrzeć do wojska "zawodowego" na okręty, a wtedy gwarantuję że powierzył by Pan życie żołnierzowi WOT a nie "zawodowemu" w Wot-ach jest w większości bardzo dobra kadra i są realne ćwiczenia.
- 13 20
-
2024-05-15 17:42
Ale mnie zaskoczyłeś swoimi zasługami?
W latach 70-tych w LWP po 16 dniach tzw. unitarki żołnierz co najwyżej umiał maszerować równym krokiem i słać łóżko prasując je taboretem. Broń dostawał po przysiędze czyli jakieś 1,5 miesiąca od wcielenia do armii, ale wtedy były prawdziwe 24 godzinne służby, poligony zimowe w -20 stopni, letnie czy jesienne i warty w każdych warunkach pogodowych,
W latach 70-tych w LWP po 16 dniach tzw. unitarki żołnierz co najwyżej umiał maszerować równym krokiem i słać łóżko prasując je taboretem. Broń dostawał po przysiędze czyli jakieś 1,5 miesiąca od wcielenia do armii, ale wtedy były prawdziwe 24 godzinne służby, poligony zimowe w -20 stopni, letnie czy jesienne i warty w każdych warunkach pogodowych, służba była dwu letnia. A teraz jednostek czy magazynów pilnują ochroniarze często z grupą inwalidzką lub kamery na ścianach. Więc nie mów mi człowieku jaki to wielki wysiłek fizyczny włożyłeś w pilnowanie granicy stojąc jak kołek 2 metry od płotu czekając aż ktoś z tamtej strony trafi w ciebie kamieniem lub konarem. Ale to, że stałeś w tym miejscu to nie Twoja wina bo tak ci kazali co jest działaniem bez sensu. Rozpoznanie terenu i zamiarów wroga robi się z odległości i z ukrycia.
- 6 1
-
2024-05-15 15:56
Sredecznie proszę o
Komentarz z - em o argumenty . To niczego nie pokazuje że szanowni Państwo dają - a nie argumentują tego:)
- 1 1
-
2024-05-15 14:46
jestem starym fakirem i jestem lepiej przeszkolony jak wotowcy, (3)
- 8 1
-
2024-05-15 15:08
Ok (2)
W takim razie prosba do Ciebie żebyś się zgłosił do WOT-ów 7 PBOT i sprawdzimy Twoje "przeszkolenie" stary fakir" ( jak sam siebie nazwaleś):) zacznę od drona RTK gdzie jesteś (noc czy dzień mam Cię) , następnie podstawową bronią jaką jest Grot z kolimatorem zadzwonię do Ciebie i podam Ci dokładne współrzędne gdzie jesteś i czekasz na ... Stare
W takim razie prosba do Ciebie żebyś się zgłosił do WOT-ów 7 PBOT i sprawdzimy Twoje "przeszkolenie" stary fakir" ( jak sam siebie nazwaleś):) zacznę od drona RTK gdzie jesteś (noc czy dzień mam Cię) , następnie podstawową bronią jaką jest Grot z kolimatorem zadzwonię do Ciebie i podam Ci dokładne współrzędne gdzie jesteś i czekasz na ... Stare trepy, kalach, prasowanie prześcieradła taboretem i ciagla musztra ktora zwiększyła "Twoją zdolność bojową" temat rzeka. Dowódcy 7 PBOT to nie są golibrodzi a fachowcy swojego rzemiosła a że ktoś zgubił karabin to nie ich wina. Nie oceniajcie ludzi poprzez odpowiedzialność grupową.
- 6 10
-
2024-05-15 17:45
A niby czyja?
- 3 0
-
2024-05-15 16:33
No i dalej:)
- 0 0
-
2024-05-15 12:05
Opinia wyróżniona
Wyobraźmy sobie co mogłoby się stać, gdyby broń trafiła w niepowołane ręce! (16)
- 112 31
-
2024-05-16 10:41
Słowacja 2.0
Może ktoś by z niej zrobił użytek...
- 1 1
-
2024-05-16 07:04
Niepowołane ręce
No trafiła w te niepowołane ręce. Stało się coś? ;)
- 4 0
-
2024-05-15 15:38
Niepowolane rece maja swoja bron.
- 13 0
-
2024-05-15 13:54
Np. Komendanta POlicji...
- 17 2
-
2024-05-15 12:33
9/10 osób które miały by go w ręce nie wiedziały by jak ustawić lunetę po pierwszym strzale i jaki punkt obrać przy innej (5)
Ale to że to wypłynęło świadczy o tym, że nasze służby w tym dziurawa policja chyba po każdej podobnej akcji dzwoni do redakcji różnych żeby się tym pochwalić. W normalnym kraju nikt by o tym się nie dowiedział, bo to uderza propagandowo w służby....szkoda że tacy sprawni nie są w ściganiu śmieci wycinających i skupujących kradzione katalizatory...
- 25 8
-
2024-05-15 13:34
Sprawę (2)
prowadzi żandarmeria wojskowa i prokurator wojskowy. Policja zabrała broń w depozyt od znaleźcy i wydała wojsku. Ewentualnie na szybko przesłuchali osobę w charakterze świadka ale całość materiału i tak przekażą żandarmerii. Nie bij więc piany, idź na spacer.
- 5 4
-
2024-05-15 17:18
Skąd służbisto media dowiedziały się o tym? (1)
dzieciak zadzwonił do radia i powiedział, hej znalazłem karabin wyborowy na trawniku pod domem jak jechałem rowerem? Skądś to info do mediów wypłynęło więc zadaj sobie pytanie skąd.
- 3 1
-
2024-05-15 19:13
gumowe uszy w policji, albo woju, to normalne i zawsze tak było
dziennikarz płaci więc się opłaci
- 2 0
-
2024-05-15 13:24
(1)
Śmieszy mnie to, że piszesz " dziurawa policja". Nie oni poinformowani media. Po za tym zacznij widzieć błędy w innych formacjach, np WOT, to ich żołnierz zgubił karabin wyborowy lub wojsko, które chciało zamieść pod dywan całą sytuację . W ostatnim czasie zrobiło się modne psioczyć na Policję, choć ona żadnych czynności nie prowadzi
- 5 0
-
2024-05-15 17:20
Umiesz czytać ze zrozumieniem czy tylko wycinki sobie wybierasz jak redakcje niektórych gazet?
Jest jasno napisane służby. Poza tym WOT nie ma takiego sprzętu na stanie obecnie.
- 0 1
-
2024-05-15 12:27
wyobrazmy sobie, co by sie stalo, gdybys nam tego nie uswiadomila? Bysmy spali spokojnie a dookola trupy same?
zapomnialas dodac cos o dzieciach albo tych, ktorzy jezdza za szybko
- 18 2
-
2024-05-15 12:12
.. (4)
Zeby bron miała działać trzeba miec magazynek z amunicją plus wiedzieć co z nią zrobić...
- 19 3
-
2024-05-16 12:17
dzieciak jest z liceum mundurowego
Feniks w Starogardzie. Wie co zabierał, kwestia po co.
- 0 0
-
2024-05-15 19:17
tak, i dlatego wojsko i policja taka afere zrobili....
- 0 1
-
2024-05-15 19:15
amunicję można zawsze zdobyć, np. na kolegę który ma pozwolenie, albo zrobić elaborkę. To też popularne.
- 0 1
-
2024-05-15 12:20
Można np użyć jako maczugi.
- 24 0
Wszystkie opinie
-
2024-05-15 12:02
Harcerze Macierewicza to naprawdę elitarna jednostka :D (10)
Nawet karabin potrafią zgubić...
- 39 34
-
2024-05-15 12:05
To już było. Teraz to są dzielni chłopcy broniący granicy. (1)
- 11 3
-
2024-05-15 12:11
Czy czasem jeden z nich nie zdezerterował na Białoruś
A drugi nie zachlał na śmierć na służbie?
- 5 7
-
2024-05-15 12:05
Przeciez
Tygrysek nawet przepraszal ostatnio za slowa wobec WOT plus niestety mamy kogo mamy u władzy wiec w kazdej chwili moga rozwiazac WOT.
- 12 3
-
2024-05-15 12:10
Zmień narrację, twoi uśmiechnieci juz teraz ich chwalą. Odmieniło im się.
- 10 3
-
2024-05-15 12:13
Rycerze Kosiniaka pod wodzą Kamysza
- 7 3
-
2024-05-15 12:41
Duzi chłopcy się bawią w wojnę za pieniądze polskiego podatnika. Ważne, że macior ich kosztem rozbroił regularną armię. (1)
Pewnie jeszcze jakiś medal od Putina za to dostał.
- 9 4
-
2024-05-15 13:02
OK silniczku...
- 2 1
-
2024-05-15 13:22
Oj biednyś
ty
- 2 2
-
2024-05-15 18:50
To nawet nie harcerze. To ciapy.
- 2 1
-
2024-05-15 19:18
a myślisz że kiedyś tak nie było?
to tylko ludzie, na poligonach bardzo często ginął sprzęt. W latach 80 kiedy służył mój ojciec to nawet mu zaproponowali kupno AK-47 z 500 sztukami amunicji. Nasz ówczesny sojusznik karał srogo za zatarcie silnika w czołgu, ale za "zagubienie" drobnego sprzętu już nie
- 2 0
-
2024-05-15 12:02
(5)
Brawo dla chłopca który znalazł, ale jak snajper mógł zasiać swoją strzelbę?Przecież nawet w grze Sniper to niemożliwe,a snajperzy w wojsku to miszczowie kamuflażu i sokole oczy,które mogą trafić wroga nawet z 2 km z dokładnością do 2 cm.
- 14 11
-
2024-05-15 12:05
Ja bym wziął sobie karabin do domu (2)
I trzymał na godzinę w. Oby nigdy nie nadeszła.
- 1 4
-
2024-05-15 19:19
i co tam byś nim zdziałał? (1)
zasztrzelił żołnierza? Dwóch? I co dalej mitomanie?
- 1 1
-
2024-05-16 06:31
Zawsze jednego albo 2 mniej
- 0 1
-
2024-05-15 12:10
(1)
Bardzo mało tu opisali. Robi się coraz ciekawiej.
Znalazł? Albo miał znaleźć. Tak szybko po ćwiczeniach, wiedzieć gdzie. Uczeń szkoły o profilu mundurowym, mają zajęcia na strzelnicy, podstawy UoBiA zapenwe też. Wziął karabin do domu, chyba wiedział jakie mogą być tego konsekwencje. A tu pech mama znalazła.... ciekawa sprawa.
AKMS czy Grota to nie wiem jak można zgubić, czegoś brakuje ci jak przewieszony masz z przodu. Ale BOR'a o wadze ca. 6 kg? Zakończył ćwieczenia nie czująć, że najważniejszego narzędzia nie ma z przodu przewieszonego?- 7 5
-
2024-05-15 19:21
bo nie zgubił go w czasie działań tylko przy zdawaniu broni
- 0 1
-
2024-05-15 12:03
To miało wyglądać na zgubienie (1)
czego nie rozumiecie
- 19 5
-
2024-05-15 14:33
Dobrze że czołg nie zgubili))))))))
A tą snajperką to tylko ruskich rozśmieszyć- 2 1
-
2024-05-15 12:04
(2)
Nie mniej niż 3 miesiące za kratami.
Już się chłopakowi na zawsze odechce zabawy w żołnierza.- 20 11
-
2024-05-15 13:13
albo dziewczynie :)
tam stosunkowo duzo ich
- 3 0
-
2024-05-15 19:22
wow ale ty jesteś męski, chociaż bardziej głupi. Zawsze były przepisy na to. Wystarczy poczytać.
- 2 1
-
2024-05-15 12:05
Opinia wyróżniona
Wyobraźmy sobie co mogłoby się stać, gdyby broń trafiła w niepowołane ręce! (16)
- 112 31
-
2024-05-15 12:12
.. (4)
Zeby bron miała działać trzeba miec magazynek z amunicją plus wiedzieć co z nią zrobić...
- 19 3
-
2024-05-15 12:20
Można np użyć jako maczugi.
- 24 0
-
2024-05-15 19:15
amunicję można zawsze zdobyć, np. na kolegę który ma pozwolenie, albo zrobić elaborkę. To też popularne.
- 0 1
-
2024-05-15 19:17
tak, i dlatego wojsko i policja taka afere zrobili....
- 0 1
-
2024-05-16 12:17
dzieciak jest z liceum mundurowego
Feniks w Starogardzie. Wie co zabierał, kwestia po co.
- 0 0
-
2024-05-15 12:27
wyobrazmy sobie, co by sie stalo, gdybys nam tego nie uswiadomila? Bysmy spali spokojnie a dookola trupy same?
zapomnialas dodac cos o dzieciach albo tych, ktorzy jezdza za szybko
- 18 2
-
2024-05-15 12:33
9/10 osób które miały by go w ręce nie wiedziały by jak ustawić lunetę po pierwszym strzale i jaki punkt obrać przy innej (5)
Ale to że to wypłynęło świadczy o tym, że nasze służby w tym dziurawa policja chyba po każdej podobnej akcji dzwoni do redakcji różnych żeby się tym pochwalić. W normalnym kraju nikt by o tym się nie dowiedział, bo to uderza propagandowo w służby....szkoda że tacy sprawni nie są w ściganiu śmieci wycinających i skupujących kradzione katalizatory...
- 25 8
-
2024-05-15 13:24
(1)
Śmieszy mnie to, że piszesz " dziurawa policja". Nie oni poinformowani media. Po za tym zacznij widzieć błędy w innych formacjach, np WOT, to ich żołnierz zgubił karabin wyborowy lub wojsko, które chciało zamieść pod dywan całą sytuację . W ostatnim czasie zrobiło się modne psioczyć na Policję, choć ona żadnych czynności nie prowadzi
- 5 0
-
2024-05-15 17:20
Umiesz czytać ze zrozumieniem czy tylko wycinki sobie wybierasz jak redakcje niektórych gazet?
Jest jasno napisane służby. Poza tym WOT nie ma takiego sprzętu na stanie obecnie.
- 0 1
-
2024-05-15 13:34
Sprawę (2)
prowadzi żandarmeria wojskowa i prokurator wojskowy. Policja zabrała broń w depozyt od znaleźcy i wydała wojsku. Ewentualnie na szybko przesłuchali osobę w charakterze świadka ale całość materiału i tak przekażą żandarmerii. Nie bij więc piany, idź na spacer.
- 5 4
-
2024-05-15 17:18
Skąd służbisto media dowiedziały się o tym? (1)
dzieciak zadzwonił do radia i powiedział, hej znalazłem karabin wyborowy na trawniku pod domem jak jechałem rowerem? Skądś to info do mediów wypłynęło więc zadaj sobie pytanie skąd.
- 3 1
-
2024-05-15 19:13
gumowe uszy w policji, albo woju, to normalne i zawsze tak było
dziennikarz płaci więc się opłaci
- 2 0
-
2024-05-15 13:54
Np. Komendanta POlicji...
- 17 2
-
2024-05-15 15:38
Niepowolane rece maja swoja bron.
- 13 0
-
2024-05-16 07:04
Niepowołane ręce
No trafiła w te niepowołane ręce. Stało się coś? ;)
- 4 0
-
2024-05-16 10:41
Słowacja 2.0
Może ktoś by z niej zrobił użytek...
- 1 1
-
2024-05-15 12:14
Jeśli ktoś dostanie zarzuty w tej sprawie to pewnie rodzice dziecka (5)
a dziecko oczywiście do poprawczaka
- 33 23
-
2024-05-15 12:25
nielegalne posiadanie broni (1)
do paki
- 11 6
-
2024-05-15 15:14
Koń który znalazł rakietę, a był taki cieszy podniebienie z kabanosów. Za ujawnienie tajemnicy.
- 2 1
-
2024-05-15 12:35
to trochę jak z typem co pogiętą pordzewiałą lufę z 2 wojny przyniósł jak z wykrywaczem chodził (1)
i się do niego przyczepili, to państwo z kartonu silne jak mafia w ściganiu obywateli strzeżeniu ich z kasy w podatkach
- 12 2
-
2024-05-15 12:39
Oczywiście, bo pan z wykrywaczem grzecznie mówi co znalazł.
A w piwnicy pewnie pół tony niewybuchów wszelkiej maści.
- 5 12
-
2024-05-15 19:24
rodzice nie dostaną zarzutów bo powiedzą że syn przyniósł
i teraz zależnie od wieku będzie uniewinnienie bądź warunkowe umorzenie sprawy. A jak umorzenie to dlatego że niska szkodliwość czynu. Znalazł i od razu odniósł.
- 2 0
-
2024-05-15 12:16
Kara więzienia za zgubienie broni? (1)
Wystarczyłaby dyscyplinarka...
- 6 13
-
2024-05-15 15:15
Na wszystkie zajęcia noszenie TM 54, oczywiście ćwiczebnej.
- 0 1
-
2024-05-15 12:25
(6)
8 lat pisu, Macierewicz, później Błaszczak, przynosi rezultaty.
- 25 26
-
2024-05-15 13:28
Co za bezdennie głupi wpis (1)
- 7 3
-
2024-05-15 15:42
twój podpis to dopiero jest głupota, bezdenna i bezmyślna
- 2 3
-
2024-05-15 15:10
(1)
Gdyby to było po 8 latach rządów Tuska to pewnie w WP i WOT Rosjanie by nas bronili...
Przecież Tusk chciał by Rosja do NATO dołączyła xD
Byśmy teraz razem z Putinem na Ukrainę najeźdżali- 6 2
-
2024-05-15 18:33
Nie wiem co brałeś ? ale musi mieć moc :)
- 2 1
-
2024-05-15 15:42
a po minusach widać jak ruska propaganda zryła berety tego narodu (1)
- 2 5
-
2024-05-15 19:26
po minusach widać jedynie brak akceptacji na głupotę komentarzy małolatów
na poligonie sprzęt ginął zawsze i tylko szczawiki tego nie wiedzą bo nigdy nie służyły
- 2 0
-
2024-05-15 12:27
(1)
oj to Wotowiec już sie nie pobawi w żołnierzyka he he he
- 21 5
-
2024-05-15 13:20
Konsekwencje
Najgorzej że za tego "roztargnionego" żołnierza konsekwencje poniesie też dowódca kompani
- 5 1
-
2024-05-15 12:35
(2)
Żałosna armia... Nie potrzeba nam wojny, Polacy sami wyginą.
- 13 19
-
2024-05-15 14:52
Nie gorączkuj się tak. To tylko jeden karabin wyborowy, nie głowica jądrowa. Na Ukrainie przyznano, że utracono kontrolę nad 1 do 5 milionów sztuk broni, nie wiadomo co się z nią dzieje i na razie nie ma możliwości kontrolowania tego.
Teraz, wiecie że to zboże to nie było kontrolowane na bramkach? W zbożu mogłyby wjechać i głowice, nikt by nie zauważył. To jest powód do zmartwień, bo nie wiadomo co do nas wjechało i w jakiej ilości.- 3 1
-
2024-05-15 15:43
armia? przecież to WOT
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.