• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jak mecz Euro 2012 w knajpie, to przy carlsbergu

Jakub Knera
19 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Nie masz carlsberga? Możesz pokazać najwyżej "mecz piłkarski" - ale nie "Euro 2012". Nie masz carlsberga? Możesz pokazać najwyżej "mecz piłkarski" - ale nie "Euro 2012".

To, jak będzie przebiegało Euro 2012 w trójmiejskich lokalach, w których będą odbywać się transmisje meczów, nie zależy tylko od ich właścicieli, ale także od tego jakie piwo będą sprzedawać. Bez carlsberga w menu nie będzie można nawet zaprosić na mecze Euro 2012.



Marki serwowanego piwa mają dla ciebie znaczenie przy wyborze miejsca na oglądanie meczu?

Właściciele lokali, którzy podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej planują organizować transmisje telewizyjne meczów, muszą pamiętać o tym, że aby wykorzystywać logo i hasła związane z Euro, trzeba mieć podpisaną umowę z browarem Carlsberg, jednym ze sponsorów UEFA. Co to oznacza?

Lokale, które nie będą sprzedawać tego piwa, nie będą mogły używać nazw i symboli zastrzeżonych przez UEFA. Przykładowo - zamiast hasła "Zobacz mecze Euro 2012", trzeba będzie przygotować hasło "Piłka nożna na żywo!".

Jak na taką sytuację zapatrują się przedstawiciele trójmiejskich lokali?

- Mamy podpisaną umowę z Carlsbergiem i bardzo się nam to opłaca - tłumaczy Agnieszka Potrykus z pubu Olimpijska 5. - Wiąże się to z dodatkowym sprzętem, który dostarczają nam do ogródka oraz promocją.

Lokal, który będzie wyświetlał transmisje dla liczby większej niż 300 osób, musi wykupić w tym celu specjalną licencję. Carlsberg dla swoich partnerów przygotował również promocję, w której do wygrania są bilety na mecze - do lokalu wystarczy wstawić lodówkę Carlsberg. Ale nie we wszystkich miejscach wygląda to tak różowo.

- Carlsberg teoretycznie powinien nam pomagać w promocji, ale na razie jestem tym mocno zawiedziony - wyjaśnia Dominik Wiwatowski z Elizjum. - Nie przygotowali żadnego harmonogramu, a na razie nie zaoferowali nam żadnej pomocy. Konkurs z lodówkami jest organizowany na takich samych zasadach jak dla zwykłych klientów, nie jest to jakaś wyjątkowa okazja.

Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w barze T29 przy PGE Arenie. Obecnie lokal ma podpisaną umowę z Kompanią Piwowarską, ale piwo Carlsperg będzie tam sprzedawane od maja - wtedy kiedy UEFA przejmie cały stadion na czas mistrzostw.

Jednak w Trójmieście coraz więcej lokali nawiązuje współpracę i zyskuje specjalne nagrody w konkursach - m.in. rzutniki czy telewizory. Dzięki współpracy ze sponsorem, klub nie tylko zyskuje prawo do odtwarzania meczów i wykorzystywania logo oraz nazw związanych z Euro 2012, ale przede wszystkim otrzymuje pomoc promocyjną.

- Lokalom zależy na prawach autorskich do transmisji meczów, programie dzięki któremu mogą zyskać dodatkowe urządzenia do obsługi podczas Euro 2012 oraz brandingu kojarzonym z mistrzostwami i piłką nożną - wyjaśnia Marcin Dehling z działu marketingu Carlsberg. - Dzięki takiej ofercie łączymy się w sieć współpracy. My mamy korzyść promowania naszej marki, a oni przez charakterystyczne logo zyskują większą komunikatywność, prestiż oraz zabawę przez szereg wydarzeń w oficjalnie wskazanych lokalach podczas trwania mistrzostw.

Miejsca

Opinie (206) 7 zablokowanych

  • najlepsza jak dla mnie (1)

    perla chmielowa:) cena takze nie wygorowana

    • 7 5

    • perła: 3/10

      nie jest tragiczna ale te regionalne jeszcze lepsze

      • 3 0

  • niech sobie Marcin Dehling z działu marketingu Carlsberg daruje swoją nowomowę, czyli bełkot dobry dla motłochu i poczyta co naprawdę sądzą konsumenci o produkcie przez niego tak nachalnie oferowanym. zapomniał, że w tym kraju nie da się ludzi zmusić do określonych zachowań. carlsberg - won do korei północnej. tu jest wolny kraj i tu każdy sobie sam świadomie podejmie dezycję, co chce pić.

    • 11 3

  • a ja wlewam w siebie codziennie

    mocnego fula az w głowie mi hula

    • 5 0

  • brawo trojmiasto.pl!

    kAmpania piwowarska to jakaś nowa firma? Czy może KP startuje w wyborach piwnych? Poza tym ten artykuł to bełkot. Wiadomo, że Carlsberg jest partnerem UEFA Euro 2012 i ma wyłączność na logotyp i nazwę Euro 2012. No i co z tego? Wystarczy napisać "Zapraszamy na Mecze Mistrzostw Europy na żywo!". Co to za problem i po co to wielkie halo? Jak ktoś ma umowę z Żywcem lub KP to dla jakiegoś rzutnika od Calsberga ją zerwie?! Nie bądźmy śmieszni. Browary płacą duże pieniądze, żeby ich produkt był sprzedawany i reklamowany w danym lokalu (oczywiście w dobrym punkcie, np. centrum Sopotu, Zakopanego itd.) i Carlsberga jakoś nie widać w topowych miejscach trójmiasta...

    • 15 0

  • Tylko czasem pije piwo

    ale tego SIKACZA do ust nawet jak by dopłacali nie wezmę!

    • 12 2

  • napój piwopodobny dla gejów i panienek

    napój piwopodobny dla gejów i panienek.
    Prawdziwe Piwo sie w grobie przewraca

    • 17 3

  • To ja wolę w domku przy Perełce chmielowej lub Ciechanie :)

    • 12 1

  • Najgorsze piwo CALSBERG za darmo nie chce:

    Najlepsze AMBER Naturalny.

    • 13 1

  • Ja pije wóde a nie jakieś szczyny dla chłoptasiów

    • 2 7

  • Ja własnie popijam piwko

    i jest to Perła, najlepsze polskie piwo.

    • 4 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane