• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sprzedawali smycze z wulgarnymi treściami

Maciej Korolczuk
8 czerwca 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
Sieć sklepów Żabka potępiła i odcięła się od działalności najemcy i zapewniła, że gadżety zostały już usunięte ze sklepu. Sieć sklepów Żabka potępiła i odcięła się od działalności najemcy i zapewniła, że gadżety zostały już usunięte ze sklepu.

Najemca jednego ze sklepów sieci Żabka w Gdańsku oferował swoim klientom smycze do kluczy, na których znalazły się obraźliwe napisy dotyczące Arki Gdynia. Sieć przeprasza, a smycze nie są już dostępne w gdańskim sklepie.



Kibicowskie smycze z wulgarnymi treściami w sklepie spożywczym to:

Zdjęcie zrobione tuż przy stanowisku kasjera sklepu Żabka otrzymaliśmy od jednego z naszych czytelników. Widać na nim biało-zielone smycze z wulgarnymi napisami, obrażającymi klub z Gdyni. Czytelnik nie napisał, w którym sklepie natknął się na kibicowskie gadżety, nie wiemy też, czy właściciel sklepu sprzedawał je swoim klientom, czy tylko rozdawał.

Warto dodać, że podobne gadżety bez większego trudu można kupić za kilkanaście złotych w internecie. Dyskusyjnym wydaje się fakt, że pojawiły się w sklepach spożywczych.

Biuro Prasowe sieci Żabka odcięło się od działalności swojego franczyzobiorcy, podkreślając że wszelkie przejawy dyskryminacji i obrażania innych osób są niedopuszczalne i niezgodne ze standardami obsługi przyjętymi w sieci.

- Jesteśmy przeciwni wyrażaniu opinii i poglądów społecznych, wyznaniowych i politycznych przez franczyzobiorców i obsługę sklepów prowadzonych pod naszymi szyldami. Wszelkie przejawy dyskryminacji i obrażania innych osób są niedopuszczalne i niezgodne ze standardami obsługi przyjętymi w naszej sieci - mówi Anna Jarzębowska, rzecznik prasowy sieci sklepów Żabka.
Nietypowa oferta już jest komentowana przez naszych czytelników.

- Jestem z Gdańska i bardzo mi się nie podoba. Prymitywy! - pisze jeden z nich.
Jak zostaliśmy zapewnieni, sklep, w którym można było dostać lub kupić kontrowersyjne gadżety został zlokalizowany, a jego najemca "w trybie pilnym" zobowiązany do natychmiastowego usunięcia smyczy.

- W imieniu sieci Żabka przepraszamy wszystkie osoby, które poczuły się urażone z uwagi na ten incydent. Szacunek dla drugiego człowieka jest dla nas najwyższą wartością i tego samego wymagamy od naszych franczyzobiorców - dodaje Jarzębowska.

Opinie (388) ponad 50 zablokowanych

  • rąbac Arke... rozchylcie poslady,bo chce Was wydymac...

    • 2 1

  • ...

    • 0 0

  • brud

    te polki by lepiej umyly poki sanepid nie wjechal

    • 2 1

  • ZObaczcie jakie uj*bane półki brudem w tym sklepie. Co na to sanepid?

    • 2 1

  • Czas na szorowanie regalow!

    • 3 1

  • (1)

    Jaki asortyment - taka sieć.
    I nie są w cale tani, jak wieść niosła..

    • 2 0

    • Drożyzna i to jaka......

      nigdy tam nie kupuję

      • 0 0

  • Ale prymitywy...

    dno....

    • 2 1

  • Guzik mnie obchodzi jakaś Lechia, czy Arka....

    ten sam beznadziejny poziom kibiców.

    • 1 1

  • Moja noga w sklepie

    żabka już nigdy nie stanie. Taki tam syf? Ble....

    • 1 1

  • Żabka to ni polski sklep więc nie dziwi sprzedaż rzeczy obrqzajacych Polaków

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane