- 1 Były senator PiS trafił do więzienia (133 opinie)
- 2 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (155 opinii)
- 3 Opóźnione wodowanie z historycznej pochylni (85 opinii)
- 4 Rusza wyczekiwana inwestycja na Witominie (39 opinii)
- 5 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (230 opinii)
- 6 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (88 opinii)
Kolejny nocny transport przez centrum Gdańska
Tak wyglądał transport wielkogabarytowy w ubiegłym tygodniu
W nocy z poniedziałku na wtorek (4-5 marca) przez centrum Gdańska przejedzie kolejny transport ponadgabarytowy. Wystąpią utrudnienia w kursowaniu tramwajów i autobusów.
Ze względu na konieczność wyłączenia zasilania zamknięta dla komunikacji tramwajowej będzie ul. Jana z Kolna. W poniedziałek, 4 marca, od ok. godz. 22:00 na odcinku: Dworzec Główny - Jana z Kolna - Wyspiańskiego (al. Hallera) zostanie wprowadzona autobusowa komunikacja zastępcza.
Utrudnienia dotyczą linii tramwajowych 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12, linii autobusowej 158 oraz linii nocnych N1, N3, N4, N5, N6, N8, N9, N14, N16 i N78.
Informacje o utrudnieniach będą wyświetlane m.in. na tablicach Systemu Informacji Pasażerskiej na przystankach, których dotyczą zmiany.
Transport jest realizowany przez firmę zewnętrzną, a przewożone mają być elementy układu kompresorowego do platform wydobywczych.
To już trzeci w ostatnich tygodniach transport przez centrum Gdańska. Na początku lutego przez centrum przejechały elementy platformy wiertniczej, a w ubiegłym tygodniu elementy platformy centrum wydobywczo-magazynowego.
Ponadgabarytowe transporty w Trójmieście
Opinie (32)
-
2024-03-04 17:06
A po co to komu? (3)
A dlaczego?
- 5 24
-
2024-03-04 17:10
mieszkancy odczuwają skutki a kto zarabia?
- 6 4
-
2024-03-04 17:11
Dla mnie
Bo potrzebuje
- 6 0
-
2024-03-04 17:51
Po to, zebyś się pytał
- 3 1
-
2024-03-04 17:07
Wcześniej transporty z elementami do wiatraków w ogóle nie przejeżdżały przez Gdańsk bo PiS zablokował politykę (4)
budowy wiatraków na wiele lat. Lansowali tylko `brudny węgiel` który na potęgę ściągali ( nie bez własnych korzyści ) z Australii i Ameryki Południowej. Gdańszczanie z tego mieli wyłącznie brud na ulicach w postaci pyłu węglowego oraz pylicę w płucach. To ja już wolę jak czasem przyblokują centrum miasta w nocy na przejazd platform wiatrakowych :))))))))))))))
- 52 29
-
2024-03-04 17:10
nie masz pojecia o tych zagadnieniach
- 10 14
-
2024-03-04 17:41
Tak a teraz będzie odwdzięczanie się Niemcom za wygrane wybory i kupowanie wiatraków Siemensa. Dziękuję bardzo.
- 8 10
-
2024-03-04 17:50
Przecież to nie
Do wiatraków!
- 5 0
-
2024-03-05 09:24
Brud i pył miału węglowego
Przecież do tej pory leży na hałdach w porcie i tli się od czasu do czasu,a my wdychamy ten syf w NP i Letnicy.
- 0 0
-
2024-03-04 17:13
Beda utrudnienia w komunikacji ? Przyzwyczailismy sie.
Wydali grube miliony na Fale, system kasowników z którego nikt nie korzysta. Na tabor już nie starczyło ani na otwarcie nowych połączeń..
- 18 8
-
2024-03-04 17:51
Ale fajnie
Podziwiam tych ludzi cała logistyka przejazdu i ci kierowcy taka odpowiedzialność
- 34 1
-
2024-03-04 18:32
Chciałbym aby kiedyś (7)
To nasze polskie firmy były dostarczycielami zarówno takich urządzeń jak i technologii do nich.
Tak, potrzeba nam dużych graczy- 28 4
-
2024-03-04 19:21
Przecież to Polska firma Rockfin jest producentem. (3)
- 13 3
-
2024-03-04 22:51
(1)
Polska firma inżynieryjna Rockfin trafiła w czeskie ręce w 2022 r. (JET 2 gamma a.s.)
- 6 1
-
2024-03-05 05:55
I dzięki temu nadal istnieje.
- 0 4
-
2024-03-05 09:37
Rockfin wpadł w ręce czeskiego fundu
A produkt który wykonali jest dla Szwajcarów.
Nam chodzi o to byśmy to my zdobyli taki kontrakt i byśmy to my wykonywali. Wtedy kasa zostaje w kraju.- 1 0
-
2024-03-04 21:52
(2)
Bez dużych międzynarodowych węzłów transportowych - nigdy nic dużego nie powstanie.
- 4 0
-
2024-03-05 07:00
(1)
Zgadzam sie, dlatego tusku nie chce CPK, bo to by oznaczało rozwój Polski i polskich firm, a nie niemieckich...
- 4 6
-
2024-03-05 09:26
Bzdury pleciesz
Właśnie odwrotnie. Duże międzynarodowe węzły zwłaszcza lotnicze powstają wtedy gdy jest jakiś przewoźnik, które tego potrzebuje. Jedyny Polski przewoźnik, który mógłby tego potrzebować to byłby Inpost, ale on nastawił się na przesyłanie transportem drogowym, bo gra na cenie, a nie szybkości. Inni gracze co mogli by chcieć to np LPP, ale oni także bazują na tanim transporcie drogowym. My mamy duże korporacje, które mogłyby potrzebować CPK, ale u nas priorytet ma transport drogowy, potem kolejowy, potem morski, a lotniczy na końcu. Zobacz sobie pierwszą 5 lotnisk z Cargo i zobacz, że każdy z nich został stworzony w oparciu jakąś firmę.
- 0 1
-
2024-03-04 18:37
(3)
Gdybyśmy mieli transport rzeczny...
- 5 1
-
2024-03-05 07:01
Nie wolno, bo "ekologia". Takie rzeczy, to mogą być tylko w Niemczech...
- 0 2
-
2024-03-05 08:23
to co? uważasz że budowa licznych portów rzecznych i coroczne prace utrzymaniowe będą tańsze? (1)
Kilka transportów gabarytowych dla których trzeba zdemontować kilka znaków i podnieść sieć tramwajową ma uzasadniać sens ekonomiczny regularnego pogłębiania Wisły oraz budowy nabrzeży w całym kraju gdzie w ogóle będzie to można na barki załadować? Wartość ładunków które można by Wisłą przewieźć na barkach nie zbliża się nawet do wartości prac jakie by trzeba dokonać aby Wisła była zdatna do pływania. A przypominam że to i tak dotyczyło by maksymalnie 9 miesięcy w roku przy optymistycznych prognozach bo latem jest za mało wody na cokolwiek większego niż kajak.
- 0 1
-
2024-03-05 09:28
Ul.Wyzwoleniaw Nowym Porcie niszczona przez ciężki transport portowy.
Taki ponadgabarytowy ciężar niszczy gdańskie ulice.
- 0 0
-
2024-03-04 18:58
Rockfin
Jak widać po oznaczeniach na skrzyniach, na mieście "zamieszał" Rockfin. Życzę dalszego i owocnego rozwoju tej firmie!
- 22 2
-
2024-03-04 19:29
Ciekaw jestem jak by sobie Rajbud poradził ?
- 5 0
-
2024-03-04 21:03
kierunek ukraina
- 0 5
-
2024-03-04 21:15
Brawo Rockfin!!
Świetna robota!! Gratulacje
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.