- 1 Były senator PiS trafił do więzienia (214 opinii)
- 2 Nowa godzina wodowania z historycznej pochylni (106 opinii)
- 3 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (171 opinii)
- 4 Wstrzymano zmiany na Marynarki Polskiej (18 opinii)
- 5 Rusza wyczekiwana inwestycja na Witominie (45 opinii)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (230 opinii)
Kolejny nocny transport przez centrum Gdańska
Tak wyglądał transport wielkogabarytowy w ubiegłym tygodniu
W nocy z poniedziałku na wtorek (4-5 marca) przez centrum Gdańska przejedzie kolejny transport ponadgabarytowy. Wystąpią utrudnienia w kursowaniu tramwajów i autobusów.
Ze względu na konieczność wyłączenia zasilania zamknięta dla komunikacji tramwajowej będzie ul. Jana z Kolna. W poniedziałek, 4 marca, od ok. godz. 22:00 na odcinku: Dworzec Główny - Jana z Kolna - Wyspiańskiego (al. Hallera) zostanie wprowadzona autobusowa komunikacja zastępcza.
Utrudnienia dotyczą linii tramwajowych 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12, linii autobusowej 158 oraz linii nocnych N1, N3, N4, N5, N6, N8, N9, N14, N16 i N78.
Informacje o utrudnieniach będą wyświetlane m.in. na tablicach Systemu Informacji Pasażerskiej na przystankach, których dotyczą zmiany.
Transport jest realizowany przez firmę zewnętrzną, a przewożone mają być elementy układu kompresorowego do platform wydobywczych.
To już trzeci w ostatnich tygodniach transport przez centrum Gdańska. Na początku lutego przez centrum przejechały elementy platformy wiertniczej, a w ubiegłym tygodniu elementy platformy centrum wydobywczo-magazynowego.
Ponadgabarytowe transporty w Trójmieście
Opinie (32)
-
2024-03-04 22:34
Maly znak zapytania (2)
Tak trochę się zastanawiam,przecież mamy dobre szerokie drogi dojazdowe do portów np.Sucharskiego z szerokim nabrzeżem przy terminalu promowym na Westerplatte , to dlaczego jest to toczone przez miasto? Czyżby każde nabrzeże miało inne stawki?
- 15 1
-
2024-03-04 23:12
Tak (1)
Każde nabrzeże ma inne stawki. Jednak koszt zorganizowania tego transportu przez centrum przewyższa wszystkie benefity najtańszego nabrzeża - po prostu technologicznie potrzeba dostępu do terenów stoczniowych.
- 5 1
-
2024-03-05 09:29
Doliczyć należy do tego, że nie wszystkie nabrzeża obsługują ponadgabaryty
Stąd pomysł wyniesienia większej ilość nabrzeży do zewnętrznego portu centralnego, ale to pieśń przyszłości.
- 0 0
-
2024-03-04 22:36
To dopiero początek drogi
Najpierw przez miasto do portu, potem na statek i długa droga do miejsca docelowego, Ameryka, Azja, Australia lub Afryka, a potem wyładunek, instalacja i próby, serwis, dopiero na końcu oddanie klientowi do eksploatacji i zapłata. Zatem życzę żeby to nie tylko bez przeszkód dojechało i dopłynęło, ale żeby też wszystko dobrze działało po uruchomieniu, a polska firma żeby dobrze zarobiła.
- 3 0
-
2024-03-05 23:27
Dosyć tego!!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.