- 1 Złe parkowanie nie pozwoliło posprzątać ulic (105 opinii)
- 2 Prokuratura już nie chce ścigać Nergala (234 opinie)
- 3 Czemu śmieci rozsypano obok śmieciarki? (50 opinii)
- 4 Wyciek oleju do Motławy. Wznowiono ruch (90 opinii)
- 5 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (156 opinii)
- 6 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (63 opinie)
Kontrolerzy z kolejki SKM do oceny
Pan Sylwester został przez pracowników Renomy nastraszony mandatem i wyproszony z kolejki SKM. Wszystko dlatego, że zamiast biletu normalnego, skasował dwa bilety ulgowe. Rzecznik SKM: - Czekamy na wszystkie sygnały o nieprawidłowościach. Jeśli będzie ich dużo, w kolejnym przetargu tej firmy nie wybierzemy.
Pechowy pasażer został poproszony o opuszczenie pociągu na następnej stacji. W przeciwnym razie - usłyszał - zostanie ukarany mandatem. Razem z nim wysiadła kobieta, która także nabyła bilety na Zaspie. Również "niepoprawne". - Kupiliśmy nowe bilety, tym razem normalne i wsiedliśmy do następnej kolejki - mówi z rozgoryczeniem pan Sylwester. - Nie dostałem mandatu, ale mam żal, bo potraktowano mnie jak oszusta i "gapowicza". I pomimo że zapłaciłem za swój przejazd, zostałem w sposób niekulturalny wyproszony z pociągu.
Postawy swoich pracowników broni Adam Lidzbarski, zastępca dyrektora Zakładu Kontroli Biletów z Renomy. - Ten pan podróżował na bilecie ulgowym, w świetle przepisów nie miał do tego prawa. To tak, jakby jechał w ogóle bez biletu, nawet jeśli uiszczona suma była odpowiednia - mówi Lidzbarski. - Takie sytuacje czasem się zdarzają. Nasi kontrolerzy raczej nie wystawiają wtedy mandatów, tylko upominają pasażera. Nie wypraszają ich z pociągu. Może ten pan sam wolał wysiąść, żeby nie mieć problemów.
Pan Sylwester jest oburzony. - Nie wiem, czemu miałbym zmyślać - denerwuje się. - Kazali mi wysiąść.
Tymczasem, proste rozwiązanie sytuacji proponuje rzecznik prasowy SKM, Leopold Naskręt. - Rozumiem, że pasażer czuje się upokorzony - mówi Naskręt. - Sprawa jednak nie jest stracona. Ten pan powinien do nas napisać, albo skontaktować się bezpośrednio z rzecznikiem praw klienta i opisać tą sytuację. Sprawdzimy to. Aktualnie prowadzimy kampanię informacyjną dla naszych klientów. Każde takie zgłoszenie jest dla nas bardzo ważnym elementem do rozmowy z Renomą. Jeśli skarg będzie dużo, w kolejnym przetargu po prostu tej firmy nie wybierzemy.
Opinie (515) ponad 20 zablokowanych
-
2008-02-04 10:09
czesto tak jest ze w kioskach sprzedaja dwa ulowe zamiast jednego normalnego, tak jest tez w autobusach wiec o jakim lamaniu prawa mowimy..
- 0 0
-
2008-02-04 10:10
ZRÓBCIE SONDĘ NA TEMAT RENOMY! TO WSZYSTKO WYJAŚNI
- 0 0
-
2008-02-04 10:10
czesto mi sprzedawali
2 bilety ulgowe czy to SKM czy na ZKm i jakos to tej pory nnie natrafilam na kontrole biletow. To chyba paranoja, przeciez cena biletu sie zgadzala i podroz byla oplacona. Nie rozumiem dlaczego musial kupic nowy bilet, ja bym jechal na starym bilecie i zazadal odszkodowania za straty moralne i strate czasu od ddyrekcji PKP.
- 0 0
-
2008-02-04 10:18
W GęBE
-CZA BYłO LAć PETA
- 0 0
-
2008-02-04 10:20
To jest chore.
Opisane perypetie Pana Sylwestra nie zdarzyły mi się jak dotąd, ale obawiam się, że sytuacja taka może mi się przytrafić. Moja żona ma prawo do przejazdów zgodnie z taryfą ulgową. Wsiadając do autobusu bez biletów kupujemy u kierowcy karnet ulgowy i za siebie kasuję podwójnie, tak aby kwota skasowana była poprawna. Odwrotnie się nie da. Normalnego biletu nie skasuję jedynie w połowie. No chyba że Panowie z Renomy to potrafią. Do tej pory nie miałem pojęcia, że popełniam wykroczenie. Toż to totalny absurd. Czy trzeba z tym aż do komisji Palikota?
- 0 0
-
2008-02-04 10:28
Renoma?brudasy i prostaki bez szkoły
Są nie mili,ubrani jak wieśniaki... gdzie są te niby ich eleganckie ciuchy?bojówki i sporotwe buty to ma być elegancja?
Kozaczą..myślą że są niewiadomo kim a tak naprawde to gamonie po podsawówce.
Co to za kontrola biletów jeśli jeden siada i kończy jeść kebapa a drugi kontroluje?- 0 0
-
2008-02-04 10:32
CENY BILETÓW w 3city - Zdzierstwo
Proszę zauważyć, że ceny biletów w 3city sa bardzo wysokie. np. TRZYMIESIĘCZNA sieciówka na całą Warszawę jest tańsza niż sieciówa JEDNOMIESIĘCZNA w Trójmieście - a obejmuje zarówno tramwaje, autobusy, metro, tereny podmiejskie (Warszawska Kolej Dojazdowa i Kolej Mazowiecka) !!!
- 0 0
-
2008-02-04 10:32
Klient SKM Trójmiasto!
Renoma zachowuje się jak GESTAPO!! Nie raz widziałem takie zdarzenia i nie raz pisałem do BOA SKM, i zawsze dostawałem maila że mam pisać do biura renomy... a tam przecież ręka ręke myje!
- 0 0
-
2008-02-04 10:33
Renoma jest jaka jest
Renoma może i działa czasem agresywnie, ale fakt jest taki że są skuteczni, i o to chodzi!
Pozdrówki dla Remnomy!!! :)- 0 0
-
2008-02-04 10:36
Każdy wie jaka jest renoma?
Z 10 lat temu miałem z nimi ciezkie problemy. Wtedy zatrudniali po prostu bandziorów, którzy jak dostana prawo do kontyrolowania ludzi to dzieje się wlasmnie tak jak w opisanym przypadku. Uważam że renoma dawno powinna zając sie prokuratura a żadna szanująca się firma nie powinna ich zatrudniać
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.