- 1 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (143 opinie)
- 2 Złe parkowanie nie pozwoliło posprzątać ulic (133 opinie)
- 3 Czemu śmieci rozsypano obok śmieciarki? (52 opinie)
- 4 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (169 opinii)
- 5 Prokuratura już nie chce ścigać Nergala (297 opinii)
- 6 Wyciek oleju do Motławy. Wznowiono ruch (96 opinii)
Kontrolerzy z kolejki SKM do oceny
Pan Sylwester został przez pracowników Renomy nastraszony mandatem i wyproszony z kolejki SKM. Wszystko dlatego, że zamiast biletu normalnego, skasował dwa bilety ulgowe. Rzecznik SKM: - Czekamy na wszystkie sygnały o nieprawidłowościach. Jeśli będzie ich dużo, w kolejnym przetargu tej firmy nie wybierzemy.
Pechowy pasażer został poproszony o opuszczenie pociągu na następnej stacji. W przeciwnym razie - usłyszał - zostanie ukarany mandatem. Razem z nim wysiadła kobieta, która także nabyła bilety na Zaspie. Również "niepoprawne". - Kupiliśmy nowe bilety, tym razem normalne i wsiedliśmy do następnej kolejki - mówi z rozgoryczeniem pan Sylwester. - Nie dostałem mandatu, ale mam żal, bo potraktowano mnie jak oszusta i "gapowicza". I pomimo że zapłaciłem za swój przejazd, zostałem w sposób niekulturalny wyproszony z pociągu.
Postawy swoich pracowników broni Adam Lidzbarski, zastępca dyrektora Zakładu Kontroli Biletów z Renomy. - Ten pan podróżował na bilecie ulgowym, w świetle przepisów nie miał do tego prawa. To tak, jakby jechał w ogóle bez biletu, nawet jeśli uiszczona suma była odpowiednia - mówi Lidzbarski. - Takie sytuacje czasem się zdarzają. Nasi kontrolerzy raczej nie wystawiają wtedy mandatów, tylko upominają pasażera. Nie wypraszają ich z pociągu. Może ten pan sam wolał wysiąść, żeby nie mieć problemów.
Pan Sylwester jest oburzony. - Nie wiem, czemu miałbym zmyślać - denerwuje się. - Kazali mi wysiąść.
Tymczasem, proste rozwiązanie sytuacji proponuje rzecznik prasowy SKM, Leopold Naskręt. - Rozumiem, że pasażer czuje się upokorzony - mówi Naskręt. - Sprawa jednak nie jest stracona. Ten pan powinien do nas napisać, albo skontaktować się bezpośrednio z rzecznikiem praw klienta i opisać tą sytuację. Sprawdzimy to. Aktualnie prowadzimy kampanię informacyjną dla naszych klientów. Każde takie zgłoszenie jest dla nas bardzo ważnym elementem do rozmowy z Renomą. Jeśli skarg będzie dużo, w kolejnym przetargu po prostu tej firmy nie wybierzemy.
Opinie (515) ponad 20 zablokowanych
-
2008-02-04 10:58
(1)
przybij Zosiu piątke
same czerwone kapturki z jednej strony i złe wilki z renomy dybiące na babcie z wnuczką
tu właśnie wychodzi poziom umysłowy tych "pokrzywdzonych":-) żenada- 0 1
-
2008-02-04 12:05
To dokładnie
jak z rencistami, którzy okradają nasz piękny kraj .... ale przecież każdemu się renta należy. No nie?
- 0 0
-
2008-02-04 10:59
Kiedys ze znajomymi tez spotkaliśmy się z przykrą sytuacją. Wsiedlismy ze znajomymi do kolejki, niestety kasy na dworcu bylu juz zamknięte, wiec trzeba bylo kupic bilet w kolejce. My w trójkę usiadłysmy a koledzy poszli po bilety dla nas i dla siebie. Gdy odeszli, facet siedzący obok nas okazal sie kontrolerem i dostalysmy mandaty za brak biletów, na nic zdały się tłumaczenia ze zaraz będzie je mieć. Tak się stalo, ale kontrolerzy stwierdzili, ze juz "za pozno".
- 0 0
-
2008-02-04 10:59
DO g;) TY CHYBA Z RENOMY JESTEŚ?! PRZESTAŃ BANIALUKI OPOWIADAĆ.PANOWIE Z RENOMY SĄ TOTALNYMI BEZMÓZGAMI - PRZYKŁAD: 15 MINUT
WYTRZĄCHALI SIĘ W SKM NAD NIEPEŁNOSPRAWNYM I JEGO MATKĄ! A JAKIE SŁOWNICTWO-SZKODA GADAĆ. MOJA RADA-PRZY SPORNEJ SYTUACJI DZW
- 1 0
-
2008-02-04 10:59
heh
Sam jestes niedorozwoj, sa wypadki i przypadki, sa tez kombinatorzy, ale to jak w zyciu. Sam mialem rozne przygody z renoma i nie jedno widzialem, czasem az dziw, ze ci ludzie sa kontrolerami...
- 0 0
-
2008-02-04 11:02
(1)
podróżny
nie jestem z renomy
jestem z sopotu:-)
mam 56 lat i od 14 roku życia korzystam z transportu publicznego- 0 0
-
2008-02-04 12:07
To po co się
wypowiadasz baranie na temat autobusów w Gdańsku? Kiedy ostatni raz jakimś jechałeś? Wróć lepiej do swojego ulubionego tematu PiS i okolice.
- 0 0
-
2008-02-04 11:05
takie prawo i niech sie renoma w nos ugryzie :P
Prawda jest taka, jezeli ktos nie ma biletu zgodnie z prawem ma prawo wejsc do pierwszego wagony kolejki SKM i po wejsciu normalnym krokiem udac sie do czola w celu zakupienia biletu, wiec wowczas natrafiajac na kontrole biletow osoba ta ma prawo spokojnym glosem powiedziec "przepraszam" i udac sie dalej w kierunku czola pociagu, bez najmniejszych dyskusji. Bo ma do tego prawo !!! Rozumiem ze kazda osoba idaca do czola pociagu w pierwszym wagonie wowczas nei ma obowiazku posiadania waznego biletu, ale takie prawo !!!
- 0 0
-
2008-02-04 11:05
(1)
raz w życiu byłem ukarany mandatem - słusznie
wracając z sopotu do wrzeszcza, mając kupiony w kasie bilet, zwyczajnie zapomniałem go skasować
zero pretensji do ludzi z renomy- 0 0
-
2008-02-04 17:24
Niemożliwe?! Kretyn jakiś,czy co?! Zwyczajnie zapomniał bilet skasować. Ja też nie miałam pretensji do renomy o mój błąd, tylko mam pretensje, że bez mojej zgody przetrzymali mnie do czasu obejścia całego wagonu, bo rzekomo nie mogą się rozłączać. A co? Boi się, że w gębę dostanie jak kolegi nie będzie?!
- 0 0
-
2008-02-04 11:06
do tych nielicznych, ktorzy bronia renomy, albo pisza ze takie przepisy sa!
wlasnie w tym problem!!! dla debila z renomy przepisy, to instrukcja obslugi!!! on nie mysli, nie ma uczuc... mowie o tej konkretnej sprawie, bo oczywiscie, jak ktos jezdzina gape, to niech wypisuja! ...ale w tym przypadku i wielu innych, gdyby te popaprance byli ludzmi, to by przymkneli oko na rownie idiotyczny przepis, jak oni sami i decenili, ze koles ZAPLACIL za 2 ulgowe, bo normalnych nie bylo! ...ale zeby to wydedukowac, trzeba miec MÓZG!!!!!!!
- 0 0
-
2008-02-04 11:06
g:-) WIDOCZNIE MAŁO WIDZIAŁEŚ PODCZAS SWYCH PODRÓŻY
- 0 0
-
2008-02-04 11:07
Do g;)
Widocznie skoro pan już tyle czasu jeździ kolejkami i nie wyrobił pan sobie jeszcze prawo jazdy to oznacza że jest pan z Renomą zapan brat i nigdy pan sie nie dowie panie g;) jacy ONI tak naprawde sa i jak się zachowują!!!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.