- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (468 opinii)
- 2 Czy opłata za wejście do kościoła ma sens? (63 opinie)
- 3 Szybko odzyskali skradzione auto (60 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza. "Nie płaciliśmy" (50 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (194 opinie)
- 6 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (206 opinii)
Lewoskręt na Havla. Cztery oferty w przetargu
Pod koniec grudnia ub.r. zakończyła się budowa drugiego prawoskrętu na al. Havla na Chełmie. Z kolei 6 maja poznaliśmy oferentów chętnych do budowy lewoskrętu
na tej samej ulicy. Inwestycja będzie realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego i zakończy się po czterech miesiącach od dnia podpisania umowy.
Lewo- i prawoskręt na Havla. Realizacja z Budżetu Obywatelskiego
Zarówno zrealizowany pod koniec grudnia prawoskręt, jak i planowany lewoskręt to wynik przegłosowanego projektu z Budżetu Obywatelskiego.
- Budowę prawoskrętu zrealizowano w ramach Budżetu Obywatelskiego. Została ona przegłosowana podczas edycji w 2019 r. Koszt budowy wyniósł niecałe 950 tys. zł. Teraz poznaliśmy oferentów chętnych do budowy lewoskrętu. Na realizację zadania zabezpieczono ponad 944 tys. zł - informuje Aneta Niezgoda z biura prasowego Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska.
Czytaj także:
Prawoskręt z Havla w Armii Krajowej już gotowy
Cztery oferty i różnice w cenie na ponad 300 tys. zł
Oferty w przetargu na budowę lewoskrętu poznaliśmy w czwartek, 6 maja. Na realizację zadania zabezpieczono ponad 944 tys. zł. Wpłynęły cztery oferty, które są obecnie analizowane.
- MTM SA - 622 040,24 zł;
- "Aspergo" Maciej Dziechciński - 765 000 zł;
- HYDRO-MAG sp. z o.o. - 980 000 zł;
- WPRD Gravel sp. z o.o. - 722 960,70 zł.
- W ramach inwestycji powstanie lewoskręt na al. Havla w kierunku obwodnicy Trójmiasta. Ponadto przebudowane zostaną oświetlenie i sygnalizacja świetlna - kończy Aneta Niezgoda.
Zadanie będzie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2020. Prace potrwają cztery miesiące od daty podpisania umowy.
Miejsca
Opinie (168) 2 zablokowane
-
2021-05-07 20:51
wiaduktu nie można, bo to za proste
to może tunel? Najlepiej z rozgałęzieniami pod metro
- 5 1
-
2021-05-07 21:35
(1)
- A nie można było wybudować skrzyżowanie z odpowiednimi skrętami od razu?
- Nie! Bo teraz zarobimy na poprawkach.- 3 1
-
2021-05-07 23:05
Mtm musi zarobić
- 0 0
-
2021-05-07 22:35
Prawoskret
Śmieszne jest to wraz ze zrobieniem prawoskretu zmieniono sygnalizację i teraz prawoskret ma tak samo długo zielone jak jadący i wprost.... może wystarczyło tylko to.zmienic ?
- 2 3
-
2021-05-08 00:13
czy ktos zacznie myslec (3)
Czy ktoś zacznie w końcu myśleć w tym urzedzie nie można bylo tego zrobić przy budowie calej drogi ile jeszcze poprawek bedzie bliki sie buduje a drogi ????? za co oni nasz kase biora ludzie wystarczy troche pomyslec
- 35 3
-
2021-05-08 08:25
pełna zgoda - tylko ten co buduje i potem 5x poprawia płaci 10x drożej...
...w konsekwencji zamiast oszczędności mamy koszty budowy najdroższe w UE... ale jeżeli głównym specjalistą np. ds. inwestycji jest np. taki józef bąk w ZTM... to o czym tu mowa... myślicie że będzie taniej i lepiej? :)
- 2 1
-
2021-05-08 08:41
A co z mostem (1)
nad tym skrzyżowaniem? Na pewno by się przydał
- 1 0
-
2021-05-08 09:11
Yyyyy.....
....ale tam nie ma wody,więc po co most ?
- 2 0
-
2021-05-08 00:57
A zjazd z Armii Krajowej w lewo w Hawla??
To tam auta blokują jazdę na wprost w stronę obwodnicy!! Czemu nie wydłuży się lewoskrętu, jest hałda ziemi od początku, miejsce jest!
- 2 2
-
2021-05-08 07:40
Takie są rządy POpaprańców
- 1 1
-
2021-05-08 07:51
Koty
To już nie karmią kotów z budżetu obywatelskiego? Przecież te biedne kotki pozdychają bez dokarmiania
- 2 0
-
2021-05-08 08:36
Budzet Obywatelski przeznaczany na drogi
w glowie sie nie miesci
- 3 0
-
2021-05-08 08:50
miasto dało ciała przy budowie, a teraz z bidżetu obywatelskiego!!!!
ktoś rozumie Dulkiewicz?
- 3 0
-
2021-05-08 09:10
Wiadukt.
Idealnym rozwiązaniem jest wiadukt ,który kiedyś był nawet w planach.
Wiadukt w ciągu Armii Krajowej nad Łostowicką jest idealnym rozwiązaniem.- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.