- 1 Przyjdź zobaczyć wodowanie z historycznej pochylni (58 opinii)
- 2 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (207 opinii)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (88 opinii)
- 4 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (77 opinii)
- 5 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (78 opinii)
- 6 Kumulacja prac na Jasieniu utrudni życie (75 opinii)
Łoś zaatakował 64-latkę. Z poważnymi obrażeniami trafiła do szpitala
Po ataku łosia w Gdańsku 64-letnia kobieta ma ciężkie obrażenia wewnętrzne. Do zdarzenia doszło na działkach przy ul. Zamiejskiej. Stan poszkodowanej jest stabilny, jednak konsekwencje spotkania z łosiem mogą poważnie odbić się na jej zdrowiu.
- To wydarzyło się przy ul. Zamiejskiej na Chełmie, przy ogródkach działkowych. Łoś przeskoczył przez płot ogródka działkowego i zaatakował mamę. Jest obecnie po poważnej operacji. Obecnie przebywa na Oddziale Chirurgii w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku - relacjonuje mężczyzna.
Przyjęcie pacjentki potwierdziła nam Katarzyna Brożek, rzeczniczka szpitala.
10 września duży byk widziany był w kanale Raduni, nieopodal ul. Zamiejskiej.
Co istotne, z informacji przekazanych przez syna poszkodowanej kobiety wynika, że jego matka zgłaszała problem z biegającym w okolicy łosiem jednemu z kół łowieckich. Myśliwi kazali jej wówczas sprawdzić, w którym miejscu dokładnie znajduje się zwierzę.
Zadzwoń do myśliwych. Telefony do kół łowieckich
Łosie coraz śmielej zapuszczają się w pobliże dużych miast. Widywane są już nie tylko w okolicy lasów, ale również w centrum aglomeracji.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Zamiast "krzaków" dookoła jest las. Ile kosztuje takie mieszkanie?
Nie tak dawno mieszkańcy Trójmiasta z dużym zainteresowaniem śledzili losy łosia, który pojawił się najpierw w Gdańsku, a później w Gdyni. Zwierzę odstrzelono: było ranne, chore, agresywne i stwarzało zagrożenie dla ludzi.
Myśliwy: łosie są groźniejsze niż dziki
Jak się jednak okazało, na tym nie skończyły się wizyty łosi w Trójmieście. W ostatnich dniach czytelnicy regularnie informują nas, że te dzikie zwierzęta podchodzą w pobliże miejskich zabudowań.
Sami myśliwi ostrzegają, że zwierzęta - choć wyglądają na łagodne i ślamazarne - gdy poczują się zagrożone, mogą być niebezpieczne.
Łosie podchodzą bardzo blisko zabudowań miejskich. Mogą być niebezpieczne. Film archiwalny.
- Na swojej drodze zdecydowanie wolałbym spotkać dzika niż łosia - mówił nam Rafał Lemańczyk, prezes Wojskowego Koła Łowieckiego "Raróg" z Gdańska.
Łosie są niebezpieczniejsze niż dziki. Lepiej ich unikać
Miejsca
Opinie (301) ponad 10 zablokowanych
-
2023-09-12 10:51
Opinia wyróżniona
(29)
Każda dzika zwierzyna jest niebezpieczna i nie powinno się do niej podchodzić aby zrobić zdjęcie czy próbować samodzielnie odganiać. Zastanówcie się dlaczego dziki i łosie uciekają z Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, podpowiem trochę tak zwana gospodarka leśna czyli ciężki sprzęt typu harwestery, transport tego ściętego drewna oraz całe połacie
Każda dzika zwierzyna jest niebezpieczna i nie powinno się do niej podchodzić aby zrobić zdjęcie czy próbować samodzielnie odganiać. Zastanówcie się dlaczego dziki i łosie uciekają z Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, podpowiem trochę tak zwana gospodarka leśna czyli ciężki sprzęt typu harwestery, transport tego ściętego drewna oraz całe połacie lasu ogołocone z drzew. Do tego dokładają się myśliwi którzy z jednej strony podrzucają w lesie jedzenie dla dzikich zwierząt a z drugiej dookoła TPK budują ambony zaganiając w ten sposób zwierzynę w stronę zatoki, miasta. Teraz będą radośnie usuwać stworzony przez siebie problem.
- 452 65
-
2023-09-12 21:35
Sam pomysl
No normalnie w lasach tylko i wylacznie harwestery dodatkowo mysliwi z bazookami no tak zwierzaki nie maja wybory i wala do miasta tutaj dopiero moga odetchnac i hasac. Moze ty sie zastanow co piszesz?
- 2 1
-
2023-09-12 17:20
(1)
Gospodarka leśna nie ma nic do rzeczy! Według ciebie z lasu uciekają do hałasu samochodów ,tramwajów itp? Nie uciekają do miasta przed innym zagrożeniem a mianowicie rosnąca populacja wilków w okolicznych lasach,a one wegetarianami raczej nie śa
- 5 3
-
2023-09-13 10:11
Powtarzam
Przestań straszyć wilkami - nie dajemy naszej zgody na odstrzał! One są zagrożone a nie my.
- 1 1
-
2023-09-12 17:19
(1)
Łosie nie uciekają z TPK, ich jeszcze parę lat temu nie było w ogóle w okolicy. Odkąd się pojawiły niemal od razu zaczęły przychodzić w zabudowane okolice.
- 5 0
-
2023-09-14 12:40
parę lat temu siedzialy w lesie, teraz w lesie są harwestery
- 1 1
-
2023-09-12 17:07
Ciekawe, gdzie są takie wyręby pod Warszawą (choć nie tylko), skoro tam również dzika zwierzyna opanowuje tereny miasta.
- 3 0
-
2023-09-12 15:22
Zgadza się.
- 1 0
-
2023-09-12 15:00
Łosie i dziki. w parku
Nie mają co jeść. One żyją na polach, jedza zboza, teraz kukurydzę
- 3 1
-
2023-09-12 11:37
Dziki nie uciekają z lasów, tylko migrują do miasta (a później się i w nich rodzą) dla łatwiej dostępnego pożywienia,
- 26 5
-
2023-09-12 11:36
To tylko część prawdy. Zwykli ludzie też dokładają swoje przysłowiowe 2 grosze. Kilka lat temu rozmawiałem z leśniczym na obrzeżach Sopotu. Mówił mi, że teraz zwierzęta nie mają spokoju nawet w nocy. Wciąż ktoś jeździ na rowerze, biega (nie mówiąc o motorach krosowych). Ponoć nawet o 3 w nocy nierzadko widać światła latarek.
- 24 4
-
2023-09-12 11:37
Każdy pretekst dobry do ataku na leśników (2)
Żenada.
- 15 26
-
2023-09-12 14:46
Leśników i myśliwych to akurat słusznie się atakuje.
Szkodniki i pasożyty.- 22 6
-
2023-09-12 11:59
Każdy pretekst dobry do ataku na łosie i dziki
- 21 14
-
2023-09-12 11:07
(6)
Widziałem świeże zdjęcia lotnicze trójmiejskiego parku krajobrazowego - ciężko zauważyć różnice w zalesieniu w porównaniu z poprzednimi latami. A z komentarzy wynika ze wycinka jak w Amazonii (tam akurat jest problem i to duży)
- 35 27
-
2023-09-12 14:22
Tną "mądrze" z powietrza nie zobaczysz różnicy ale jest bardzo przerzedzony las gdzie nie spojrzysz.
- 12 6
-
2023-09-12 11:35
To pochwal się tymi zdjęciami.
- 5 9
-
2023-09-12 11:11
Zależy co kto widzi, są liczby ile wycięto. (3)
- 22 18
-
2023-09-12 11:19
(2)
Dlatego powinnismy zostać przy plastiku i oszczędzać drzewa
- 11 8
-
2023-09-12 12:47
Nie, wystarczy nie eksportować hurtem do Chin. (1)
- 27 6
-
2023-09-12 17:08
Czyli mamy sprzedawać Niemcom i Brukseli? Wtedy to będzie działanie proekologiczne.
- 4 8
-
2023-09-12 10:59
To co napisałeś to jedno, ja widzę jeszcze drugie połączenie (8)
Dziki i łosie zaczęły uciekać z lasu w momencie kiedy pojawiły się w nich wilki. Dlaczego nikt o tym nie wspomina?
- 16 49
-
2023-09-14 12:29
te, myśliwy, chcesz postrzelać do wilków? se kup gumowego
- 0 0
-
2023-09-12 17:20
Łosie wróciły do nas tak samo niedawno jak wilki. Także nie do końca się zgadza Twój tok rozumowania o ucieczce z lasu przed wilkami.
- 11 0
-
2023-09-12 15:20
Bzdura.
- 1 0
-
2023-09-12 11:37
(4)
Ale wilki na pomorzu są od zawsze, zarówno w Puszczy Darżlubskiej jak i Nadleśnictwie Kościerzyna, szczególnie ta druga jest dobrze znana od ponad 10 lat.
- 22 7
-
2023-09-13 10:03
Tak!
Strasz wilkami, może sobie utorujesz drogę do "kontrolowanego" odstrzału.
- 0 0
-
2023-09-13 04:53
Wilki są od niedawna. Racje ma gościu, że zwierzyna ma więcej powodów niż jeden aby opuszczać lasy. Wilki sa od niedawna, może od kilkunastu lat ale na tyle sporadyczne były, że problem jakby nie istniał. Dla Saren, Danieli i łosi napewno jednak istnieje od liku ładnych lat.
- 0 0
-
2023-09-12 17:05
(1)
Dziecinko, 10 lat to żywot zaledwie jednego wilczego pokolenia. Dekadę temu wilków w całej Polsce było może kilkaset.
- 6 2
-
2023-09-12 17:23
W okolicach sulmina ,leźna kolbud są dwie rodziny wilcze
- 2 0
-
2023-09-12 12:41
Opinia wyróżniona
ROD (5)
Od początku lipca te ogródku działkowe pozbawione są ogrodzenia od strony zarośli przy schodach prowadzących od Kol.Anielinki do cmentarza. Płot został rozebrany i do dnia dzisiejszego nowy nie został postawiony. Myśle, że takich " gości" będzie coraz więcej! A naprawdę dzikiej zwierzyny w zaroślach między ul.Brzegi i Kol.Anielinki jest sporo!
- 86 5
-
2023-09-12 19:17
(1)
Łoś słuszał , że pani dzwoni do związku łowieckiego , wnerwił się i przerwał jej kapowanie .
- 0 8
-
2023-09-12 20:12
Przygłupie - w sytuacji, kiedy kobieta cudem przeżyła, jest w ciężkim stanie, grozi jej sepsa a nawet jeśli nie, to być może będzie kaleką do końca życia, twój dowcip jest wyjątkowo niskiego lotu.
- 9 0
-
2023-09-12 13:48
(2)
Zgadza się. Miało (i ma nadal) zostać postawione nowe ogrodzenie panelowe w miejsce bardzo już zniszczonego z siatki. Zarząd podpisał umowę z wykonawcą. Częścią prac (co oczywiste) był demontaż starego ogrodzenia. Tę część wykonawca wykonał a potem zaczęły się schody. Nowe słupki zostały zamontowane wyjątkowo tandetnie - dało się je wyciągnąć ręką
Zgadza się. Miało (i ma nadal) zostać postawione nowe ogrodzenie panelowe w miejsce bardzo już zniszczonego z siatki. Zarząd podpisał umowę z wykonawcą. Częścią prac (co oczywiste) był demontaż starego ogrodzenia. Tę część wykonawca wykonał a potem zaczęły się schody. Nowe słupki zostały zamontowane wyjątkowo tandetnie - dało się je wyciągnąć ręką (mimo, że zgodnie z umową miały być zabetonowane). i kilka skradziono. Próby zmuszenia wykonawcy do dokonania poprawek zakończyły się tym, że porzucił pracę. Na ile wiem, Zarząd ROD szuka teraz pilnie innego wykonawcy, który poprawi to, co poprzednik spartolił i dokończy resztę prac. A możliwości są niewielkie, bo budżet jest mocno ograniczony, w dodatku nadszarpnięty przez poprzednika, który dostał już część wynagrodzenia w formie zaliczki.
- 10 1
-
2023-09-12 14:43
(1)
Dziękuję za wyjaśnienie Pani Prezes.
- 4 4
-
2023-09-12 16:19
Pisałem powyższe, jako jeden z działkowców, dobrze zorientowany w całosci sytuacji.
A że nie pisała tego Pani Prezes zapewne wkrótce się sama przekonasz.- 8 1
-
2023-09-12 10:49
Opinia wyróżniona
dla ludzi którzy bywali na wsi i obchodzili się ze zwierzętami jest sprawą oczywistą że tym bardziej dzikie zwierze jest niebezp (16)
skoro hodowlane, przyzwyczajone do ludzi, potrafi zabić. Zwierzę czasem nawet jak nie jest zagrożone może się tak poczuć. Szczególnie jeśli samo w wyniku ewolucji nie znalazło się na szczycie łańcucha pokarmowego.
- 156 10
-
2023-09-13 07:35
Dlatego zwierzę jest najlepsze, gdy jest martwe, upieczone i leży na talerzu.
- 2 0
-
2023-09-12 16:13
A może sprowokowała zwierzę
- 3 7
-
2023-09-12 13:26
(5)
Jakie zwierzę hodowlane zabija ludzi?
- 4 6
-
2023-09-12 14:40
(2)
byk np, co roku mnóstwo przypadków i to wcale nie musisz go wkurzać. Ma tyle testosteronu że prawie jak hipopotam jest permanentnie wkurzony. Koń też może, wystarczy że kopnie i dobrze trafi, ale też maciora która ma młode. Świnie w ogóle potrafią zamęczyć najsłabsze osobniki, a jak jedna padnie i nie zauważysz to następnego dnia będzie już w połowie zjedzona. Takie miłe uśmiechnięte zwierzątka.
- 12 0
-
2023-09-13 19:59
A ludzie jacy mili i uśmiechnięci ^^
Ciesz sie ze nie jestes na ich miejscu, hodowano by cie na mieso ale chyba za malo iq masz zeby moc sobie to wyobrazic.
- 0 1
-
2023-09-13 07:37
Miłe...na talerzu.
- 0 0
-
2023-09-12 13:33
(1)
Nie zabija, tylko może zabić. Każde,które jest większe i silniejsze od ciebie.
- 15 1
-
2023-09-12 14:04
Punkty: 0:0, a komunikat: już głosowałeś. To, gdzie ten glos?
- 1 2
-
2023-09-12 12:12
Co ty mówisz, przecież to takie słodziaki
- 7 3
-
2023-09-12 11:18
(4)
zdrowe dzikie zwierze ucieka przed człowiekiem, jeśli nie ucieka to jest coś nietak, np chore albo z innych przyczyn agresywne i trzeba je eliminować
- 12 12
-
2023-09-12 12:12
(3)
Niekoniecznie. Zdrowe dzikie zwierzę nie ucieka przed człowiekiem jeśli....uwaga....zacznie się żywić ludźmi!
Może ten łoś po prostu żywi się 64-letnim kobietami i w całym zdarzeniu nie ma nic nadzwyczajnego...- 11 14
-
2023-09-12 12:48
(2)
Tak, zwłaszcza roślinożerny łoś nagle zapragnie mięska. Bo kobiece i w dodatku dobrze już skruszałe...
- 9 1
-
2023-09-12 15:09
(1)
znasz tego łosia?
jadasz z nim obiady?- 2 3
-
2023-09-12 18:01
Nie trzeba znać tego łosia, wystarczy znać ten gatunek. Łosie są roślinożercami. Polecam lekcje biologii w podstawówce.
- 7 0
-
2023-09-12 11:08
(1)
W mieście ludzie biorą wiedzę o zwierzątkach z bajek Disneya.
- 39 3
-
2023-09-12 16:20
Właśnie z bajki Disneya dowiedziałem się, że łosie są bardzo agresywne
Polecam film "Polowanie na łosia" w wykonaniu Mikiego, Donalda i Goofy'ego.
- 4 3
Wszystkie opinie
-
2023-09-12 10:43
polityka władz miasta do tego doprowadziła (10)
Mam nadzieję że teraz zrobią porządek z tym problemem.
- 77 61
-
2023-09-12 10:47
tak, to wszystko przez program "mieszkania komunalne dla łosi" (6)
- 18 9
-
2023-09-12 10:56
Raczej program Betonoza Miasta (5)
- 11 12
-
2023-09-12 11:15
(2)
raczej brak panowania nad rozrodem takiej szarańczy jak dziki łosie itd
- 5 6
-
2023-09-12 14:13
Jedyny gatunek, którego rozród należy ograniczyć, to człowiek.
- 5 1
-
2023-09-12 14:54
...i pisowcy
- 6 0
-
2023-09-12 11:29
To dzikie zwierzęta wolą beton niż las?
- 3 0
-
2023-09-13 01:29
Bo jak wiadomo łosie uwielbiają wylegiwać się na betonie i zajadają się kostką brukową,
czyli - co ma piernik do wiatraka?
- 0 0
-
2023-09-12 20:57
No właśnie polityka
Zamiast gospodarowania. Święta racja
- 0 0
-
2023-09-13 01:26
Przestań kacperzyć, czyli pleść bzdury.
To nie miasto wycina okoliczne lasy, które były ostoją zwierzyny. Robi to systematycznie niszczący Polskę rząd.
- 0 1
-
2023-09-14 11:11
Miasto nie hoduje łosi, a za leśną zwierzynę odpowiada Skarb Państwa, czyli wojwoda+koło łowiecki
- 0 0
-
2023-09-12 10:46
I zaczyna się... Nie wiadomo czy kobieta przeżyje. Dalej władze będą bagatelizować problem dzików, łosi i innych dzikich (5)
- 118 35
-
2023-09-12 11:10
(2)
Konsekwencja głupiutkich gwiazdeczek telewizji promujących kochanie dzików.
- 22 8
-
2023-09-12 11:15
dzik jest dobry w formie pieczonej najwyżej
- 22 8
-
2023-09-12 11:45
Ale jakie dziki, pampuszku, artykuł jest o ataku łosia.
- 6 10
-
2023-09-12 11:41
nie zapominajmy o jakiś 100 tys. sr...ych codziennie na Gdańsk psach (1)
a potem wystarczy jeszcze tylko napisać, że legionella atakuje, bo wycinamy lasy :)
- 5 11
-
2023-09-12 13:29
I kierowcach powodujacych wypadki i zabijających lub raniących innych ludzi! Trzeba coś z nimi zrobić!
- 0 0
-
2023-09-12 10:46
Dobro zwierząt powinno być ponad dobrem ludźmi (10)
inaczej wielkomiejscy bambiniści zaraz zaczną się mazać :)
Komentarze typu "na pewno sprowokowała biedne zwierzę, do więzienia za niepokojenie łosia" czas start :)- 66 80
-
2023-09-12 10:51
Oczywiście, my bambiniści i tak wolimy zwierzęta niż ludzi...I co, zabronisz nam ignorancie? (1)
- 4 19
-
2023-09-12 11:38
Dlatego dla dobra zwierząt powinniście udać się do Belgii
Tam uleczą wasze problemy za pomocą poduszki.
- 12 2
-
2023-09-12 10:55
Zleciła zabicie łosia. (1)
A on się zemścił. Gdyby nie dzwoniła do myśliwych to by żyła.
- 8 11
-
2023-09-12 11:02
albo nawet machała grabiami lub łopatą i łoś się wkurzył i przeskoczył przez ogrodzenie...
- 3 9
-
2023-09-12 11:03
Zawsze pisze Pan niemerytorycznie, nielogicznie, a zjadliwie i z agresją (2)
- 4 4
-
2023-09-12 11:37
Będziesz Pan miał prawdziwą agresję gdy ludzie powstaną przeciwko idiokracji (1)
- 10 0
-
2023-09-12 12:35
spróbuj to leczyć
- 0 1
-
2023-09-12 11:11
Nie, nie powinno być
- 0 0
-
2023-09-12 11:30
Jak widzę taki tytuł to od razu patrzę czy nie będzie więcej minusów niż plusów i ludzie nigdy mnie nie zawiedli. :)
- 0 0
-
2023-09-12 12:33
co masz do Bambika
Mati MOradziecki
- 0 4
-
2023-09-12 10:46
łosie i dziki do odstrzału (10)
Zaraz ŁOSIE odezwą się, że ludzie zabierają dzikim zwierzętom przestrzeń życiową przez rozbudowę miast.
- 88 49
-
2023-09-12 10:48
(4)
A tak nie jest?
- 15 19
-
2023-09-12 10:55
tak własnie jest
- 10 13
-
2023-09-12 11:16
nie jest id..to zdaje się że przy dworcu pkp Gdynia Główna lasu nie ma już od 100 lat lekko licząc
- 17 4
-
2023-09-12 17:25
To miejsce jest 100 metrów do Szańca Jezuickiego, wybudowanego w 1868 roku, więc to miejsce od dawna należy do ludzi
to zwierzęta przychodzą do miast bo tu nie trzeba polować na jedzenie i nie ma drapieżników.
- 2 0
-
2023-09-12 18:13
Jest. Przybyliśmy z Marsa i zajmujemy biednym zwierzątkom miejsce.
- 0 0
-
2023-09-12 10:52
Co za bzdury (4)
Województwo Pomorskie 39% powierzchni to lasy. Jesteśmy na 3 miejscu pod tym względem w Polsce.
- 5 8
-
2023-09-12 11:03
Nie zmienia to faktu, że wycinamy coraz więcej (2)
- 6 10
-
2023-09-12 11:45
A sadzimy jeszcze więcej, już niemal 30% Polski to lasy a do 2050 ma być 33%
- 11 8
-
2023-09-12 11:49
blad, ,,wycinaja" Obajtkow dwoch.
- 4 4
-
2023-09-12 11:45
powierzchni lasów czy gruntów leśnych?
to jest zasadnicze pytanie
grunt leśny nie musi być zadrzewiony
zgodnie z przepisami nie można zmniejszać powierzchni gruntów leśnych w Polsce- 5 0
-
2023-09-12 10:47
A nasze gdyńskie dziki? (1)
Cała rodzinka ładnie maszeruje ulicami. Śpią na Zwycięstwa. Władza nie reaguje!! Uważajcie na losie, bo faktycznie bardzo niebezpieczne. Mnie gonił jeden pod Grajewem
- 49 9
-
2023-09-12 11:57
Ale czym cię gonił?
Samochodem, rowerem czy motorem
- 4 5
-
2023-09-12 10:47
(9)
Czy łoś celowo poszedł akurat na działkę tej jednej pani, która nie lubi łosi? Łosie atakują gdy poczują się zagrożone. Wnioski nasuwają się same
- 55 83
-
2023-09-12 10:52
Skąd takie bzdury wymyślasz? (2)
Łoś atakuje bez powodu, bo ma mózg wielkości orzecha włoskiego, podobnie jak twój
- 38 19
-
2023-09-12 10:57
(1)
większy nadal niż twój
- 10 12
-
2023-09-12 13:27
A czyli jednak masz móżdżek wielkości orzeszka?
- 1 4
-
2023-09-12 10:54
(2)
Tak dowiedział się , że dzwoniła do koła łowieckiego więc postanowił wejść na jej działkę i ją wypatroszyć. To dzikie zwierzę i nie jesteś w stanie przewidzieć co ono zrobi. Jestem ciekaw jak dyskusja na ten temat w przyszłości się rozwinie jak słońcu ktoś zginie i co na ten temat powiedzą Bambiniści
- 27 7
-
2023-09-12 11:04
Dlaczego nie działasz w tym temacie?
Kontakt do UM i działaj
- 2 7
-
2023-09-12 12:50
Odezwał się przedstawiciel sekty myśliwskiej.
- 3 5
-
2023-09-12 11:52
Nikt nie lubi łosi, łosiu.
- 2 7
-
2023-09-12 12:08
A jakie to wnioski ci się nasuwają? Rozpędź się i przydzwoń najpierw. (1)
- 1 2
-
2023-09-12 13:03
ty już przydzwoniłeś widać
- 1 0
-
2023-09-12 10:48
najlepiej,a co zpolityka obrony zwierzecia dzikiego w miescie!.
- 14 9
-
2023-09-12 10:49
liberalne podejści do dzikich zwierząt i oto efekty (4)
czekać tylko aż dziki kogoś zabiją...
- 79 35
-
2023-09-12 12:51
Są ich setki od wielu lat i żaden dzik nikogo nie zabił.
- 6 9
-
2023-09-12 13:30
Tak samo jak liberalne podejście do kierowców, codziennie zabijaja lub ranią ludzi!
- 5 1
-
2023-09-14 08:29
Ewolucja i tyle
To prawda po prostu ewolucja, kiedyś zwierzęta się bały ludzi, bo te które się nie bały zostały zjedzone.
- 1 0
-
2023-09-14 08:33
Ewolucja P.S.
Gdyby np. przez setki lat tolerować ataki dzików na ludzi (np. z powodu jakiejś głupiej religii składania ofiar przyrodzie) jakieś grupy mogłyby wyewoluować w bardziej mięsożerne stworzenia, wyspecjalizowane w powolnych tłustych ofiarach. Zwierzęta nie są tak syte jak ludzie, a głodni ludzie też są skłonni do strasznych czynów, można poczytać o wojnach, kataklizmach...
- 1 0
-
2023-09-12 10:49
Opinia wyróżniona
dla ludzi którzy bywali na wsi i obchodzili się ze zwierzętami jest sprawą oczywistą że tym bardziej dzikie zwierze jest niebezp (16)
skoro hodowlane, przyzwyczajone do ludzi, potrafi zabić. Zwierzę czasem nawet jak nie jest zagrożone może się tak poczuć. Szczególnie jeśli samo w wyniku ewolucji nie znalazło się na szczycie łańcucha pokarmowego.
- 156 10
-
2023-09-12 11:08
(1)
W mieście ludzie biorą wiedzę o zwierzątkach z bajek Disneya.
- 39 3
-
2023-09-12 16:20
Właśnie z bajki Disneya dowiedziałem się, że łosie są bardzo agresywne
Polecam film "Polowanie na łosia" w wykonaniu Mikiego, Donalda i Goofy'ego.
- 4 3
-
2023-09-12 11:18
(4)
zdrowe dzikie zwierze ucieka przed człowiekiem, jeśli nie ucieka to jest coś nietak, np chore albo z innych przyczyn agresywne i trzeba je eliminować
- 12 12
-
2023-09-12 12:12
(3)
Niekoniecznie. Zdrowe dzikie zwierzę nie ucieka przed człowiekiem jeśli....uwaga....zacznie się żywić ludźmi!
Może ten łoś po prostu żywi się 64-letnim kobietami i w całym zdarzeniu nie ma nic nadzwyczajnego...- 11 14
-
2023-09-12 12:48
(2)
Tak, zwłaszcza roślinożerny łoś nagle zapragnie mięska. Bo kobiece i w dodatku dobrze już skruszałe...
- 9 1
-
2023-09-12 15:09
(1)
znasz tego łosia?
jadasz z nim obiady?- 2 3
-
2023-09-12 18:01
Nie trzeba znać tego łosia, wystarczy znać ten gatunek. Łosie są roślinożercami. Polecam lekcje biologii w podstawówce.
- 7 0
-
2023-09-12 12:12
Co ty mówisz, przecież to takie słodziaki
- 7 3
-
2023-09-12 13:26
(5)
Jakie zwierzę hodowlane zabija ludzi?
- 4 6
-
2023-09-12 13:33
(1)
Nie zabija, tylko może zabić. Każde,które jest większe i silniejsze od ciebie.
- 15 1
-
2023-09-12 14:04
Punkty: 0:0, a komunikat: już głosowałeś. To, gdzie ten glos?
- 1 2
-
2023-09-12 14:40
(2)
byk np, co roku mnóstwo przypadków i to wcale nie musisz go wkurzać. Ma tyle testosteronu że prawie jak hipopotam jest permanentnie wkurzony. Koń też może, wystarczy że kopnie i dobrze trafi, ale też maciora która ma młode. Świnie w ogóle potrafią zamęczyć najsłabsze osobniki, a jak jedna padnie i nie zauważysz to następnego dnia będzie już w połowie zjedzona. Takie miłe uśmiechnięte zwierzątka.
- 12 0
-
2023-09-13 07:37
Miłe...na talerzu.
- 0 0
-
2023-09-13 19:59
A ludzie jacy mili i uśmiechnięci ^^
Ciesz sie ze nie jestes na ich miejscu, hodowano by cie na mieso ale chyba za malo iq masz zeby moc sobie to wyobrazic.
- 0 1
-
2023-09-12 16:13
A może sprowokowała zwierzę
- 3 7
-
2023-09-13 07:35
Dlatego zwierzę jest najlepsze, gdy jest martwe, upieczone i leży na talerzu.
- 2 0
-
2023-09-12 10:50
Wybijać tę zwierzynę- ileż można?! (5)
- 51 38
-
2023-09-12 11:49
Sadysta się znalazł, zwierzęta były pierwsze na tych terenach (1)
Łoś ucieka i nie atakuje
- 10 22
-
2023-09-12 11:50
To chyba był ślepy łoś.
- 11 1
-
2023-09-12 13:57
Łosie są pod ochroną agresorze
- 2 1
-
2023-09-12 14:11
"A czym są, zobaczy się później ".
- 2 1
-
2023-09-12 14:18
wybij to lepiej swoją głupotę z głowy
bez równowagi fauny i flory wobec środowiska ludzkiego liczne ekosystemy runą (w zasadzie ten proces jest w trakcie, a nasza dobrze nam znana cywilizacja prawdopodobnie runie jak wszystkie poprzednie ) i dopiero będziesz miał problem gagatku...
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.