- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (487 opinii)
- 2 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (55 opinii)
- 3 Czy opłata za wejście do kościoła ma sens? (326 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza. "Nie płaciliśmy" (219 opinii)
- 5 Mogli wlepić mandat, a zmienili mu koło (29 opinii)
- 6 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (194 opinie)
Miał prawie 3 promile i chciał ominąć kontrolę bezpieczeństwa na lotnisku
Pijany 37-latek kilka razy usiłował ominąć bramkę kontroli bezpieczeństwa w Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Gdy pracownik zawrócił go i nakazał opróżnienie kieszeni oraz zdjęcie obuwia, ten odmówił. Powiedział, że nie musi tego robić, bo to bezprawie. Awanturnik miał 2,7 prom. alkoholu w wydychanym powietrzu.
- Ponieważ odmówił stosowania się do poleceń funkcjonariuszy, zmuszeni byli zastosować wobec niego środki przymusu bezpośredniego i siłą doprowadzić do pomieszczenia Straży Granicznej. Strażnicy graniczni ustalili, że 37-latek kilka razy usiłował ominąć bramkę kontroli bezpieczeństwa. Gdy pracownik SOL zawrócił go i nakazał opróżnienie kieszeni oraz zdjęcie obuwia, ten odmówił. Powiedział, że nie musi tego robić, że to bezprawie. Dodał, że chce lecieć i nie będzie poddawać się kontroli - mówi kmdr ppor. SG Andrzej Juźwiak z Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku.
Awanturnik miał prawie 3 promile w wydychanym powietrzu
Mężczyznę przebadano na zawartość alkoholu. Miał przeszło 2,7 prom. w wydychanym powietrzu. Nadal był agresywny i utrudniał pracę funkcjonariuszom: zniszczył nawet drzwi i zamek pomieszczenia, w którym przebywał.
Ostatecznie awanturnik został przewieziony do Pogotowia Socjalnego dla Osób Nietrzeźwych w Gdańsku. Gdy wytrzeźwiał, funkcjonariusze Straży Granicznej ukarali go mandatem w wysokości tysiąca zł.
Miejsca
Opinie (147) ponad 10 zablokowanych
-
2022-08-25 14:59
Opinia wyróżniona
Wysokość Kar (17)
Kiedy w końcu Straż Graniczna zmieni taryfikator. Za takie cos od razu 10 000. Za wybryki na pokładzie samolotu od 5000-50000 i towarzystwo od razu byłoby wyleczone.
- 351 38
-
2022-08-26 13:03
Bilet do Luton powinien kosztować 10.000 i od razu byłby spokój na lotniskach i pokładach. Inny sort by zaczął latać.
- 1 2
-
2022-08-26 10:59
Za jakie coś? Chciał siedzieć sobie na lotnisku, tez mi zbrodnia.
Facet powiedział, ze kontrola to bezprawie i nie chciał się jej poddać, a po chwili NADAL był agresywny. Kiedy ktoś zaczął gościa szarpać, ten próbował się wyrwać, czym dał pretekst do interwencji, która juz trwała. Nachlany klient to ulubiony klient, bo w razie czego można go wszelkich praw pozbawic.
- 0 1
-
2022-08-26 10:11
To tak samo jak (1)
Jesteś pijany kierujesz 20 000
Przekroczenie prędkości o 10km kara 10 000- 1 2
-
2022-08-26 13:18
Baza pomysł kolego
- 0 0
-
2022-08-26 09:13
Od razu zrobmy milion zlotych kary, po co sie rozdrabniac?
- 1 1
-
2022-08-25 20:36
No jasne, i co jeszcze? (1)
No weźmy i się zastanówmy - dla kogo ten człowiek był zagrożeniem albo komu zrobił krzywdę? Odwalił cyrk no i ok, kara się należy ale nie taka, przeciętny kierowca jadący po mieście 80 jest dużo gorszym problemem niż jakiś pijak na lotnisku bo kierowca może kogoś zabić a pijak nie. Zacznijmy szukać problemów tam gdzie realnie są a nie jakieś bzdury. Pijaków awanturujących się jest pełno nie tylko na lotnisku ale to nie jest w tym kraju najważniejsze zmartwienie.
- 6 35
-
2022-08-26 09:49
Koń jak ciągnie to go batem ?
- 0 1
-
2022-08-25 20:09
(3)
Za co kara?
Człowiek ma rację
Rok 2022 technika dostępna każda, człowiek nie powinien być zaczepiany na lotnisku o cokolwiek, pomijam covid i inne przyszłe produkty;)- 8 36
-
2022-08-26 13:53
tobie też bym dał karę
za gadanie bzdur
- 1 0
-
2022-08-26 08:39
(1)
Ja bym nie chciał siedzieć przy naje śmierdzielu w samolocie. No chyba że sam z nim butle owaliłeś i a to był jedyny co z was znał angielski i drogę do domu
- 13 3
-
2022-08-26 11:00
Ty bys nie chciał? A to ma jakieś znaczenie?
Linie lotnicze i lotniska kochają pijaków bardziej niż Ciebie, nie miej złudzeń.
- 2 1
-
2022-08-25 18:35
Odrazu (1)
Ty napewno często latasz samolotem
- 5 1
-
2022-08-26 14:44
Pewnie na pewno
- 0 0
-
2022-08-25 16:05
Uszczypnijcie mnie. Ty naprawdę myślisz, że to Straż Graniczna ustala wysokości mandatów? (3)
Czy w szkole nie ma już nic z podstaw prawa i ustroju?
- 37 8
-
2022-08-26 13:21
nie ma i nigdy nie było, niestety
- 0 0
-
2022-08-26 10:13
Przepraszam czego " podstaw prawa i ustroju? "chyba żarcik.
- 2 2
-
2022-08-25 21:28
Nie mieszaj, chodzi o wysokość kar. Wiadomo, że straż tego nie ustala. Jesteś jakimś politykiem, czy co? Oni tak potrafią wywrócić kota ogonem. Doj....bać wszelkiej patologii kary, które ich nauczą. Bo niestety spałować już w tych czasach nie można.
- 14 10
Wszystkie opinie
-
2022-08-25 14:36
1.000 zł to zbyt mało za takie wybryki. (1)
Nie wiem ile by było odpowiednio 10.000 zł może 100.000 zł
- Kara powinna być adekwatna do stanu posiadania i nieuchronna !!- 42 21
-
2022-08-26 10:55
znaczy biedny może rozwalać co chce za "złotówkę" bo go nie strać na wysoka karę?
- 2 0
-
2022-08-25 14:37
(8)
Takim "wolnym ludziom" nie dogodzisz. Nie dość, że w samolocie nie można wwalić tyskiego z puchy, pluć na podłogę i sluchać disco-polo z głośnika, to jeszcze to. Aż strach pomyśleć, co byłoby gdyby ten menel kaszlał, i ktoś zwróciłby naszemu "wolnemu" człowiekowi uwagę za brak maseczki. Ehhh polacy cebulacy;) W tym wszystkim dziwią mnie mandaty. 1000zł, co to k... jest???? To ma odstraszać meneli od awantur???
- 155 32
-
2022-08-25 17:27
(1)
Już nie trzeba maseczek w samolotach.
- 9 5
-
2022-08-25 18:07
to był przykład
- 9 3
-
2022-08-25 21:01
Tak zwana Maseczka (5)
Chroni przed wirusem, podobnie jsk siatka ogrodzeniowa na działce przed komarami
- 9 15
-
2022-08-25 23:48
Zwolennicy tzw maseczek dają łapki w dół (2)
A do tego jeszcze majteczki, skarpeteczki, spodeneczki itd , plus wiara w słowa z telewizora
- 4 12
-
2022-08-26 08:12
(1)
Kolejna fala covid przed nami
- 1 2
-
2022-08-26 11:09
G. mnie obchodzi co jest przed Wami.
- 0 0
-
2022-08-26 08:22
piękne porownanie
- 0 0
-
2022-08-26 08:34
skąd się takie kocopoły wymyśla?
- 0 0
-
2022-08-25 14:38
taki stary a taki głupi... (1)
- 24 1
-
2022-08-25 21:11
Tylko nie stary tak
- 0 0
-
2022-08-25 14:40
To można dostać mandat za samo "bycie pijanym" czy "utrudnianie komuś pracy"? Wg jakiego przepisu? (15)
Bycie agresywnym polega na odmówieniu poddania się kontroli ? Co to ma być ? W jakim kraju to się działo ? Dobre.
- 15 77
-
2022-08-25 14:46
(8)
Co do bycia agresywnym: zniszczył drzwi i zamek pomieszczenia, w którym przebywał.
- 20 2
-
2022-08-25 15:14
Czytaj ze zrozumieniem. Cytuję: (2)
"... i utrudniał pracę funkcjonariuszom: zniszczył nawet drzwi i zamek pomieszczenia, w którym przebywał". Nie wyjaśniono na czym polegała jego "agresja". Nie myl faktów. Kliknięcie w kciuka nie odpowie zamiast Ciebie.
- 9 6
-
2022-08-26 09:24
(1)
To nie publiczny przetarg, żeby była podana dokładna rozpiska. Przypuszczam, że on i jego ew. adwokat taką dostaną.
Jeżeli był pijany i rozwalił drzwi wraz z zamkiem, to jakoś nie powątpiewam, że był agresywny wobec ludzi.- 3 1
-
2022-08-26 13:28
Zamknięty we wiadrze szczur wygryzie sobie droge ucieczki przez cialo czlowieka...
ale to wcale nie znaczy, ze szczury sa agresywne wobec ludzi.
- 0 2
-
2022-08-25 17:48
(2)
Dobrze zrobił
W morde powinien was lać- 2 7
-
2022-08-26 09:54
Ciebie i pobobnych prostaków odstrzelic i PO problemie !
- 2 0
-
2022-08-26 12:47
Marnizno
Starzy na próbę cię zrobili i zapomnieli udusić
- 1 0
-
2022-08-26 11:10
A zgodnie z prawem ograniczono nu wolność, zamykając go w jakimś tam pomieszczeniu na lotnisku? (1)
- 0 2
-
2022-08-26 15:39
Nie kuźwa nagrode mu dać....
I darmowe voucher na VIP
- 0 0
-
2022-08-26 07:38
Mozna mozna (4)
Prawo lotnicze i akty prawne obowiązujące na lotnisku duzo o tym mowia
- 4 2
-
2022-08-26 09:01
"Prawo lotnicze" - dobre sobie. (3)
A jeśli "prawo osobiste" lub karne mówi inaczej ?
- 0 3
-
2022-08-26 09:04
Nie musial lecieć
Jak mu sie nie podoba kontrola bezpieczeństwa na lotnisku
- 5 0
-
2022-08-26 10:56
to może wtedy iść na piechotę do domu
- 2 0
-
2022-08-26 14:49
Jak prawo osobiste ..
To niestety ale pks musisz wybrać
- 0 0
-
2022-08-26 10:58
tak, można dostać mandat za utrudnianie wykonywania obowiązków.
Chcesz powiedzieć, że jak np. ktoś celowo blokuje karetke na sygnale z umierającym dzieckiem, nie należy mu sie kara? Przecież jedynie utrudnia pracę....
- 1 0
-
2022-08-25 14:44
Ech,czasy (22)
W poprzedniej,słusznie minionej epoce takim agresywnym,za nic mający sobie przepisy i regulacje porządkowe obowiązujące nie tylko w strefie nadgranicznej ale i w całym cywilizowanym świecie osobnikiem zająłby się funkcjonariusz Łomot.Nauka zostałaby zapamiętana na długo.
- 132 41
-
2022-08-25 16:19
(9)
Tak, tak, niech jakiś pajac, który nie dał rady na studiach i został krawężnikiem będzie sędzią i niech z sebą ze zmiany decydują komu i jaki wp***dol się należy.
Po co komu porządne przepisy (konkretne grzywny) i szybkie sądy. Przecież Polak tęskni za wszechwładzą posterunkowego.
Aa, i po tym twoim łomocie ma iść do publicznego szpitala, bo za dużo lekarzy mamy?- 30 10
-
2022-08-25 17:08
Polak nie tęskni, Polak tego potrzebuje - jak widać po zachowaniu miłującego wolność pajaca z artykułu. (8)
- 17 21
-
2022-08-25 20:54
Chyba Ty.
- 17 10
-
2022-08-25 21:24
(4)
A ja poproszę o podstawę prawną ściągania butów słucham
- 6 12
-
2022-08-26 08:31
ewangelia św ...tak Mateusza M
- 4 1
-
2022-08-26 08:43
I to jest właśnie przykład tępaka, który nie zna podstaw, praw obowiązujących w cywilizowanym świecie jeśli chodzi o życie w społeczeństwie. Ale podstaw tego, że ktoś chroni tych praw, że ktoś od niego wymaga, to już żąda ;) jakie to żałosne w tym społeczeństwie... Art
186f ustawy o lotnictwie np. poczytaj trochę w necie a nie robisz z siebie barana- 4 2
-
2022-08-26 09:01
(1)
chodzi o sprawdzenie czy pasażer nie ma takich paznokci u nóg które mogłyby posłużyć jako narzędzie do steroryzowanie obsługi
- 0 0
-
2022-08-26 10:11
a gdyby miał sandałki to polecenie powinno brzmieć : - proszę zdjąć skarpety bo nie widzę stóp i paznokci
wszak każdy Polak nosi skarpety do sandałów
- 0 0
-
2022-08-26 08:44
(1)
a jak to jest na innych lotniskach świata ?
- 1 0
-
2022-08-26 10:29
Tak samo albo nawet bardziej rygorystycznie. Np. wchodzi się do takiej kabiny, ręce do góry i prześwietlają dookoła.
- 1 2
-
2022-08-25 17:13
(3)
po lajkach widac ,ze starym komuchom to az sie lezka w oku zakrecila...
- 19 11
-
2022-08-26 08:34
(2)
A chciałbyś mieć za sąsiada podróży takiego pasażera? Taki co ma prawie 3 promila i nie wie co się wokół niego dzieje który by siedział obok ciebie albo obok twojej żony czy dziecka ?
- 9 10
-
2022-08-26 08:52
(1)
Pewnie chciałby.
Klimat domowy, znany i przez niego lubiany.Mialby kolegę do rozmowy z podobnym IQ- 8 9
-
2022-08-26 13:18
Przeczytaj moj komentarz ze zrozumieniem ,a potem zacznij blyszczec tym swoim IQ w internecie. Moj komentarz odnosil sie do wymierzania samosadu przez sluzby ,,i w całym cywilizowanym świecie osobnikiem zająłby się funkcjonariusz Łomot'' . Brawo Panie inteligentny ! Na przyszlosc jak sie podniecisz to najpierw wyjmij reke z gaci i ochlon zanim napiszesz komentarz w ktorym sam sie osmieszasz.
- 7 0
-
2022-08-25 18:06
(3)
W slusznie minionej epoce nie bylo takiego terroru. Do samolotu wsiadalo sie jak do autobusu. Tak dlugo was na smyczy trzymaja ze juz nawet nie pamietacie jak to nie miec obrozy. Przykre
- 13 2
-
2022-08-25 21:47
W słusznie minionej epoce... (1)
...przeciętny Polak leciał samolotem raz, dwa razy w życiu (większość - nigdy) i było to dla niego wydarzenie niczym audiencja u papieża.
Teraz lata każdy i wszędzie - to i patologia zagościła.- 16 0
-
2022-08-25 22:55
w Europie zachodniej tak było od dawna i co ty na to?
- 0 0
-
2022-08-26 08:41
W słusznej minionej epoce leciałem samolotem tylko raz i nie wiedzieć dlaczego poproszono mnie do rewizji osobistej. Nie wiem więc jak było na co dzień ale po pierwsze nikt nie słyszał wtedy o zamach terrorystycznych , przemycie narkotyków czy wysadzaniu samolotów . Wolę poddać się takiej kontroli by mieć pewność że zrobiono wszystko by wyeliminować niebezpieczeństwo w czasie lotu i aby koło mnie nie siedział ktoś taki jak ten.....gość .
- 4 0
-
2022-08-25 21:23
(1)
W tamtej epoce żaden zaj..b umysłowy nie kazał komuś butów ściągać
- 2 7
-
2022-08-26 08:42
bo nie był to kanał przerzutowy dla narkotyków
- 1 4
-
2022-08-26 08:06
w poprzedniej, niesłusznie minionej epoce, taki osobnik nie wiedziałby, że ma jakiekolwiek prawa.
- 4 1
-
2022-08-26 10:13
Za takie coś min 30 dni aresztu!
I to bezwarunkowego.
- 0 0
-
2022-08-25 14:45
To ile razy próbował? :O)
- 13 1
-
2022-08-25 14:59
Opinia wyróżniona
Wysokość Kar (17)
Kiedy w końcu Straż Graniczna zmieni taryfikator. Za takie cos od razu 10 000. Za wybryki na pokładzie samolotu od 5000-50000 i towarzystwo od razu byłoby wyleczone.
- 351 38
-
2022-08-25 16:05
Uszczypnijcie mnie. Ty naprawdę myślisz, że to Straż Graniczna ustala wysokości mandatów? (3)
Czy w szkole nie ma już nic z podstaw prawa i ustroju?
- 37 8
-
2022-08-25 21:28
Nie mieszaj, chodzi o wysokość kar. Wiadomo, że straż tego nie ustala. Jesteś jakimś politykiem, czy co? Oni tak potrafią wywrócić kota ogonem. Doj....bać wszelkiej patologii kary, które ich nauczą. Bo niestety spałować już w tych czasach nie można.
- 14 10
-
2022-08-26 10:13
Przepraszam czego " podstaw prawa i ustroju? "chyba żarcik.
- 2 2
-
2022-08-26 13:21
nie ma i nigdy nie było, niestety
- 0 0
-
2022-08-25 18:35
Odrazu (1)
Ty napewno często latasz samolotem
- 5 1
-
2022-08-26 14:44
Pewnie na pewno
- 0 0
-
2022-08-25 20:09
(3)
Za co kara?
Człowiek ma rację
Rok 2022 technika dostępna każda, człowiek nie powinien być zaczepiany na lotnisku o cokolwiek, pomijam covid i inne przyszłe produkty;)- 8 36
-
2022-08-26 08:39
(1)
Ja bym nie chciał siedzieć przy naje śmierdzielu w samolocie. No chyba że sam z nim butle owaliłeś i a to był jedyny co z was znał angielski i drogę do domu
- 13 3
-
2022-08-26 11:00
Ty bys nie chciał? A to ma jakieś znaczenie?
Linie lotnicze i lotniska kochają pijaków bardziej niż Ciebie, nie miej złudzeń.
- 2 1
-
2022-08-26 13:53
tobie też bym dał karę
za gadanie bzdur
- 1 0
-
2022-08-25 20:36
No jasne, i co jeszcze? (1)
No weźmy i się zastanówmy - dla kogo ten człowiek był zagrożeniem albo komu zrobił krzywdę? Odwalił cyrk no i ok, kara się należy ale nie taka, przeciętny kierowca jadący po mieście 80 jest dużo gorszym problemem niż jakiś pijak na lotnisku bo kierowca może kogoś zabić a pijak nie. Zacznijmy szukać problemów tam gdzie realnie są a nie jakieś bzdury. Pijaków awanturujących się jest pełno nie tylko na lotnisku ale to nie jest w tym kraju najważniejsze zmartwienie.
- 6 35
-
2022-08-26 09:49
Koń jak ciągnie to go batem ?
- 0 1
-
2022-08-26 09:13
Od razu zrobmy milion zlotych kary, po co sie rozdrabniac?
- 1 1
-
2022-08-26 10:11
To tak samo jak (1)
Jesteś pijany kierujesz 20 000
Przekroczenie prędkości o 10km kara 10 000- 1 2
-
2022-08-26 13:18
Baza pomysł kolego
- 0 0
-
2022-08-26 10:59
Za jakie coś? Chciał siedzieć sobie na lotnisku, tez mi zbrodnia.
Facet powiedział, ze kontrola to bezprawie i nie chciał się jej poddać, a po chwili NADAL był agresywny. Kiedy ktoś zaczął gościa szarpać, ten próbował się wyrwać, czym dał pretekst do interwencji, która juz trwała. Nachlany klient to ulubiony klient, bo w razie czego można go wszelkich praw pozbawic.
- 0 1
-
2022-08-26 13:03
Bilet do Luton powinien kosztować 10.000 i od razu byłby spokój na lotniskach i pokładach. Inny sort by zaczął latać.
- 1 2
-
2022-08-25 15:18
Dumny Polski Naród rwie się w świat !!! (3)
Taki reprezentant.
Sól ziemi.- 36 4
-
2022-08-25 15:28
(1)
Tylko, że sól jest niezdrowa ...
- 3 0
-
2022-08-26 13:58
no no...ryby się przekonały...
- 0 0
-
2022-08-26 09:55
1-szy w sołectwie polecieć chciał .
- 0 0
-
2022-08-25 15:38
lotnisko
burak z lublina 10 kola mandatu i zakaz lotow z gdanska
- 33 8
-
2022-08-25 16:22
Większe kary
5000 minimum
- 17 22
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.