• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Możesz zmienić transport miejski w Gdańsku. Wyraź swoją opinię

km
14 stycznia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Obecny schemat sieci tramwajowych w Gdańsku. Obecny schemat sieci tramwajowych w Gdańsku.

Mieszkańcy Gdańska mogą zgłaszać uwagi, wnioski i propozycje zmian do transportu zbiorowego w mieście. Zarząd Transportu Miejskiego czeka na pomysły do 4 lutego.



Po kliknięciu w okładkę projektu pobierzesz cały dokument w formacie pdf. Po kliknięciu w okładkę projektu pobierzesz cały dokument w formacie pdf.
Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że opracowany został projekt "Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Gdańska na lata 2014-2030" (Planu transportowego). W związku z tym do 4 lutego wszyscy zainteresowani mieszkańcy Gdańska mogą zgłaszać swoje uwagi, propozycje czy wnioski do wieloletniego planu transportowego dla Gdańska.

Opracowany dokument, wyłożony do publicznego wglądu, zawiera informacje o planowanych strategicznych działaniach miasta w sferze zrównoważonego publicznego transportu zbiorowego. Wyłożenie dokumentu daje możliwość wpływu na jego kształt poprzez zgłaszanie uwag i wniosków oraz propozycji zmian. ZTM rozpatrzy wszystkie zgłoszone opinie, a w przypadku gdy zmiany będą zasadne, zostaną dokonane odpowiednie korekty w projekcie planu transportowego.

Opinie wraz z wnioskami, uwagami czy propozycjami zmian dotyczącymi projektu planu transportowego będą przyjmowane wyłącznie pisemnie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania, na specjalnie przygotowanym formularzu. 

Czy wprowadziłbyś zmiany w miejskiej komunikacji?

Pobierz projekt Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Gdańska na lata 2014-2030 (plik PDF)

Pobierz wzór formularza do zgłaszania wniosków, uwag lub propozycji zmian (plik PDF)

Plan został także wyłożony do publicznego wglądu do 4 lutego w siedzibie ZTM w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, pokój nr 411 (po uprzednim zgłoszeniu się w pokoju 419), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15.

Wypełnione formularze można przekazywać listownie (liczy się data wpływu), drogą elektroniczną na adres plantransportowy@ztm.gda.pl (wpisując w tytule wiadomości "Opinia do projektu planu transportowego") lub bezpośrednio w sekretariacie ZTM, pokój nr 112, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15.
km

Miejsca

Opinie (254) 5 zablokowanych

  • 118 do Rębowa (1)

    Jestem mieszkaćem Os. Jabłoniowegdzie kursowanie autobusów nie jest zaczęste. Fajnie by było gdyby została wydłuzona linia nr 118 ktora zawraca na Ujeścisku a mogła by się kończyć w Rębowie koło Fashion House. Byłaby to druga linia bez przesiadki do Centrum

    • 7 2

    • inne dzielnice maja jedna linię lub w cale. A wam ciagle malo?

      • 2 2

  • Jasień - Stogi

    połączyć Jasień ze Stogami chociaż kilka razy dziennie a latem częściej

    • 7 2

  • Jadyne to bym zamieniła te stare tramwaje konstale czy jakoś tam na coś nowoczesnego!!!

    • 4 1

  • niech sie przejada na Stogi i zobacza rozpadajacy sie wiadukt i droge...

    w wielu miastach i krajach bylem ale takiego syfu co jest na Przerobce i moscie to nie widzialem,czekam tylko kiedy dojdzie do katastrofy,Adamowicz ty k...

    • 14 3

  • . (2)

    Przez całą Ul. Kościuszki do Grunwaldzkiej powinien być tramwaj bo trzeba się cofać przez Hallera na około a na pieszo kawał drogi :/

    • 16 0

    • lepiej autobus

      Od Hallera (albo i dalej od Brzeźna), Kościuszki, potem Hynka, Lewoniewskich, Grunwaldzką do Bażyńskiego, powrót Abrahama, Wojska Polskiego, Lewoniewskich itd.

      • 3 2

    • rower miejski rozwiązałby wiele problemów tego typu

      • 0 0

  • JEDEN BILET na komunikację publiczną w trójmieście. Jak jakiś URZĘDNIK-IDIOTA twierdzi, (1)

    że to niemożliwe, niech sobie pojedzie do np. Barcelony gdzie po torach jeździ kilku przewoźników,są tramwaje, autobusy chyba obsługiwane chyba przez kilkuset przewoźników, ponad 5 milionów mieszkańców, i obszar całego województwa pomorskiego. A BILET JEDEN np 10 przejazdowy.

    • 12 0

    • Prawda

      W Danii też tak jest. Nie da się? A jednak!

      • 4 1

  • Proponuję, aby (1)

    Wyspa Sobieszewska była lepiej skomunikowana z Gdańskiem jak i z Pruszczem, bo prawdopodobnie na Wyspie Sobieszewskiej musi być horror w godzinach szczytu, gdy pasażerowie jadą do pracy/szkoły

    • 5 2

    • tylko,że nie wszędzie dojadę tramwajem:)

      • 2 2

  • Chciałbym wreszcie pojechać na Przeróbkę tramwajem gdzie są wszystkie okna, działa ogrzewanie i jedzie on po szynach, a nie resztkach torowiska.

    • 5 2

  • xPPP (1)

    Po co tam komu tramwaje nie lubie ich, zróbcie jeszcze kilka obwodnic - wschodnią najlepiej 8 pasów i będzie git, najwyżej zburzy się parę falowców oj tam oj tam

    • 2 3

    • 3xTAK dla obwodnicy północnej Gdańska!!!

      najlepiej po estakadzie nad plażą

      • 4 2

  • (2)

    plan niby zakłada wyższy priorytet dla komunikacji zbiorowej i ograniczenie transportu indywidualnego tymczasem w tabelce na str 36 za wariant optymistyczny przyjmuje się posiadanie jak największej ilości aut przez gdańszczan (nawet do 680/1000 mieszkańców! to już prawie 2 razy więcej niż w Berlinie)
    a smutkiem napawa brg spadek ilości samochodów do zaledwie 530 w 2035r....

    to oraz realizacja obecnych planów (budowa różnorakich autostrad miejskich) obrazuje prawdziwą twarz i wolę naszych władz, które mamią nas wizją zrównoważonej metropolii a w rzeczywistości budują typowe miasto pod samochód...

    p.s. my optymistycznie zakładamy że do 2030r będzie 680 samochodów na 1000 mieszkańców tymczasem Hamburg przyjął projekt co by za 20 lat auto w mieście było zbędne...

    • 11 1

    • A potem dziwić się wiecznym korkom, nerwom i parkowaniem gdzie popadnie.

      • 8 0

    • Ad. Ps

      tak, też mnie to uderzyło. Dla mnie wariant optymistyczny to malejąca ilość samochodów. Widocznie dla władz miasta wręcz przeciwnie. Widać, jakie mają w rzeczywistości oczekiwania.

      • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane