- 1 Przyjdź zobaczyć wodowanie z historycznej pochylni (58 opinii)
- 2 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (207 opinii)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (87 opinii)
- 4 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (77 opinii)
- 5 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (78 opinii)
- 6 Kumulacja prac na Jasieniu utrudni życie (75 opinii)
Muldy na Podwalu Przedmiejskim do remontu
Na fragmencie ulicy niszczonej latami przez ciężarówki, stale zakorkowanej w godzinach szczytu zostanie wymieniona nawierzchnia. Prace ruszą w połowie maja. W tym czasie należy spodziewać się gigantycznych utrudnień w ruchu w centrum Gdańska.
Koleiny, jakie potworzyły się na Podwalu Przedmiejskim mogą przyprawić przejeżdżających tamtędy kierowców o ból zębów. Niestety ich ilość wzrasta wraz z dojazdem do skrzyżowania z ul. Okopową. Niedługo powinno się to zmienić. Gdański ZDiZ ogłosił właśnie przetarg na modernizację tego odcinka jezdni, od ul. Słodowników w kierunku centrum.
- Prace powinny ruszyć w połowie maja, czyli w momencie kiedy skończymy modernizację al. Zwycięstwa. Nie chcemy wprowadzać jednocześnie utrudnień w dwóch miejscach - wyjaśnia Wiesław Szańca, zastępca kierownika działu utrzymania dróg Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.
Nowa nawierzchnia ma zakończyć jeden problem kierowców, ale podczas jej wymiany może powstać inny - korki. Postój w kilkusetmetrowym sznurze aut to już dzisiaj codzienność kierowców z Dolnego Miasta, Przeróbki czy Stogów, jadących do Centrum. Wykonawca w trakcie trwania remontu trzypasmowej jezdni będzie zobowiązany udostępnić pozostałe pasy do jazdy. Może to jednak nie wystarczyć i ilość aut stojących w korku może drastycznie wzrosnąć.
- Remont potrwa dziewięć tygodni. Gdybyśmy mogli zamknąć całą jezdnię to wyrobilibyśmy się nawet w trzy tygodnie - tłumaczy Wiesław Szańca.
Niestety niemożliwe jest zamknięcie całego, ponad 300-metrowego odcinka ulicy. Nie ma też możliwości stworzenia sensownego objazdu. Jedyny realny musiałby prowadzić ul. Kotwiczników i dalej ulicami Głównego Miasta, a to zniszczyłoby ich infrastrukturę.
W trakcie wymiany nawierzchni wyremontowana zostanie także izolacja podziemnych tuneli na wysokości ul. Żabi Kruk i pod węzłem Okopowa.
Opinie (229) 2 zablokowane
-
2009-03-31 07:04
(18)
dobrze, niech robią byleby nie "na odwal" zeby za kilka miesiecy znów nasze oczy nowych kolein nie oglądały
- 134 5
-
2009-03-31 07:50
nawierzchnia jedno - rozum drugie (9)
wymiana nawierzchni - oczywiscie, konieczne! gdyby twoj samochod byl w takim stanie jak ta droga to nikt by ci przeglądu technicznego nie dał - nawet za łapówkę. musimy być ciężko chorym społeczeństwem skoro cos takiego jak taka nawierzchnia tolerujemy tyle czasu. w normalnym kraju kierowcy dawno by już zrobili protest.
drugą sprawą jest samo skrzyżowanie - które generuje korki. niech ktos mi powie po co jest przejazd spod lotu na poziomie ziemi w kierunku na tczew, skoro jest zrobiony przejazd tunelem? a po co jest przejazd spod lotu na poziomie ziemi w kierunku na warszawę, skoro jest przejazd górą? i analogicznie - z tczewa na wrzeszcz - skoro tunel? gdyby na poziomie ziemi zlikwidowac swiatla i dac tylko mozliwosc jazdy na wprost lub w prawo (z wszystkich kierunków) nagle by sie okazało - że KOREK ZNIKNIE. należałoby zostawić tylko światła dla tramwajów - ale właczające się tylko gdy tramwaj naprawdę jedzie
trzecia sprawa - nalezy otworzyc mozliwosc skrótu z podwala boczną drogą koło katowni i zdjąć zakaz ruchu (obowiązujący przez 5 metrów) nie pozwalający wjechać przed teatr wybrzeże.- 23 4
-
2009-03-31 08:17
Pogubiłem się. Mówisz o tych co jadą z Podwala? Czy jedynką?
- 0 3
-
2009-03-31 08:57
(1)
przejazd na wprost, jest dla primo - autobusów które jadą w kier św. wojciecha, secundo - dla samochodów wyjezdzajacych z bocznych ulic tuż przed skrzyzowaniem, chcacych jechac prosto. Imho potrzebne by było przeorganizowanie zarówno przystanków jak i puszczenie tych aut z bocznych uliczek jakims lekkim objazdem, ale nie analizowalem sobie jeszcze tego którędy. Jednym słowem - to wcale nie jest takie oczywi
co do bocznej drogi koło katowni - skrót był fajny, choc czasem potrafil zakorkowac sie jeszcez gorzej niż prawoskręt na okopowej - teraz cos sie tam dzieje, zerwali asfalt, pewnie beda budowac jakich parking albo wejdą znowu archeolodzy, nie wiem, sam sie zastanawiam...- 4 0
-
2009-03-31 14:02
Jak czytam to co napisałeś to cieszę się że nie muszę jeździć w centrum...
- 1 2
-
2009-03-31 09:11
Wystarczy wstrzymać przejazd górą na wprost i w lewo od strony Pruszcza. Już tak było podczas remontu na skrzyżowaniu i nie było prawie korków.
- 2 0
-
2009-03-31 12:03
komunikacja
autobusy muszą tak jechać
- 0 0
-
2009-03-31 14:57
A co z przejściem dla pieszych przez AK na przystanki tramwajowe? Piesi przechodzą kiedy zielone jest dla pojazdów w poziomie szyn. Brak możliwości skrętu w lewo z Traktu na AK spowoduje, że pojazdy te przeniosą się na Hucisko i korek odłoży się przed Węzeł. Tak źle i tak niedobrze.
- 0 0
-
2009-03-31 15:00
A co z przejściem dla pieszych przez AK na przystanki tramwajowe. Piesi idą kiedy światło zielone mają samochody z Centrum i z Oruni. Jeżeli zakaże się skręcać w lewo z Traktu na Chełm samochody te przeniosą się na Hucisko i będzie korek tylko dalej. Tak źle i tak niedobrze.
- 0 0
-
2009-03-31 20:57
rozwiązanie problemu za darmo.
A wszystko dlatego, że ty potrzebowałeś kilka minut aby rozwiązać korki, na jednym skrzyżowaniu i zrobiłeś to za darmo, a np. taki Tristar zrobi to samo za 230 mln zł, a efekt będzie ten sam.
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=31984
Lepiej pomyśl o innych skrzyżowaniach w Gdańsku, to może zgarniesz troszkę kasy za opracowanie, to i tristar nie będzie potrzebny ;)- 0 0
-
2009-03-31 22:08
baran
za duzo ludzi tam chodzi, jak ty to sobie wypobrazasz?!!!
- 0 0
-
2009-03-31 08:26
Będzie na odwal, bo tylko asfalt stary zerwą i położą nowy. Na piasku
- 1 2
-
2009-03-31 08:30
Dobrze?? (1)
Znam gorsze drogi niż to skrzyżowanie. Np Trakt św Wojciecha to jest dopiero ser szwajcarski. Jak zgubie zawiechę lub rozwalę amor osobiście zgłoszę się do Zarządu tych dróg o odszkodowanie znam przypadki gdzie na tej trasie gubili koła. A te pseudo "naprawy" to osobiście widziałem. Wbiega koleś z taczką drugi to rozlewa sypną żwirem i uciekają zanim światło się na zielone zmieni po czym autobus przejeżdża i "naprawę" szlak trafił. to jest żenujące. Ile nam przyjdzie żyć jeszcze w tak popie....m systemie??
- 7 1
-
2009-03-31 08:53
zeby wszystko było glanc, trzeba by czekać na wybudowanie trasy sucharskiego i zamknac ten odcinek, po czym wyremontowac go solidnie, od podstaw - zrobic przede wszystkim nową podbudowę i deszczówkę. No ale do tego czasu grozi to lejami jak po bombach, dlatego teraz starają się cos z tym zrobic. Inna sprawa, że naprawa potrwa dwa miechy - sezon będzie ciekawy :]. Mieszkańcom przeróbki, dolnego miasta, stogów samochód staje sie niepotrzebny :)
co do sposobu naprawiania - bedzie to wyglądało tak jak na zwyciestwa, to nie będzie łatanie dziur, tylko zerwanie starej i położenie nowej nawierzchni, czyli nie tak źle, ale do ideału i tak sporo brakuje...- 2 0
-
2009-03-31 10:12
Muszą robić to takze nocą !!!! (2)
Wszystko OK - trzeba przeboleć ten remont ale powinno się to odbywać jak na zachodzie . W takich miejscach remont powinien trwać 24h/dobę - tak aby jak najszybciej skończyć mordęgę. Zobaczymy jak będzie u Nas :)
- 11 1
-
2009-03-31 13:10
na pewnonie bedzie w nocy
a szkoda :(
- 0 2
-
2009-03-31 14:41
A zadajesz sobie sprawę, jak kosztowne i trudne jest budowanie w nocy?
Wszyscy by chcieli jak najszybciej, ale myślmy rozsądnie
- 0 1
-
2009-03-31 19:23
tam to by się przydał wiadukt, taki jak jest w druga stronę, a nawet wykorzystać ten co jest i jeden pas zrobić w jedną i w drugą stronę. Teraz to lepiej nie jechać na dolne miasto bo mozna postać i ze trzy godz.
- 1 0
-
2009-03-31 19:25
wreszcie
i nareszcie ktoś wyremontuje izolację pod tunelem na Okopowej, skakanie po chwiejnych cegiełkach stało się mało śmieszne...
- 0 0
-
2009-03-31 07:05
(6)
wreszcie! :)
- 51 3
-
2009-03-31 07:29
W czasie remontu najszybciej będzie przez Pruszcz. (4)
A potem obwodnicą.
- 2 3
-
2009-03-31 07:42
nie da rady, tam tez jest korek :] (3)
- 4 0
-
2009-03-31 08:04
To może przez Malbork? (2)
- 9 0
-
2009-03-31 09:15
chyba tak będzie najszybciej (1)
a najlepiej objechać, odbić od Warszawy i spróbować dostać się od Torunia przez Gdynię
- 6 0
-
2009-03-31 12:20
A ja mam ten remont w pupie
bo mieszkam i pracuję na Olszynce.
Bon voyage!
Bon voyage!
Bon voyage!- 2 2
-
2009-03-31 08:26
Freshcie!
:D
- 2 5
-
2009-03-31 07:12
(11)
myslalem, ze sie juz tego nie doczekam;p
- 58 2
-
2009-03-31 07:14
Czego? Megakorka? (10)
- 4 7
-
2009-03-31 07:15
(6)
remontu pajacu
- 6 4
-
2009-03-31 07:39
Sam jesteś pajac (5)
- 1 3
-
2009-03-31 08:12
? (4)
ale z was dwa pajace
- 1 1
-
2009-03-31 08:21
Nie wtrącaj sie w dyskusję. (3)
- 3 0
-
2009-03-31 14:43
Sam jesteś dyskusja (2)
- 0 0
-
2009-03-31 16:30
twój stary (1)
- 0 0
-
2009-03-31 22:22
i ty tez
- 0 0
-
2009-03-31 15:08
No ładnie :-( (2)
Panie Brancewicz, Pan sobie chyba jaja robisz? :-( Nowy problem??? Ten problem koszmarny i nieogarniony jest stary jak .... ekipa Adamowicza. Korki zaczynają się coraz częściej przy skrzyżowaniu z Elbląską. Gdzie będą zaczynać się teraz? Przy Urzędzie Celnym? Przy Rafinerii? A może w Przejazdowie??? Skoro są bezmyślnie podejmowane takie działania, to należy przewidywać ich konsekwencje i zapobiegać skutkom np. zakazać w godzinach szczytu od X do Y poruszania się po tej drodze TIR-om etc. Adamowicz, ty chyba nie tylko nie chcesz być wybrany na kolejną kadencję, ale i %^&**
- 3 0
-
2009-03-31 15:16
He he he
Od połowy maja korki od Lotosu, a od 01 czerwca za miesięczne bliety na ZTM zapłacicie o 100% więcej. Cóż za wyczucie chwili (wielu z samochodów przesiadzie się na ZTM, który i tak będzie jeździł jeszcze z większymi opóźnieniami niż dotychczas) i zero informacji o horrendalnych podwyżkach cen biletów. Komentarze są tu kasowane aby przpadkiem ludzie za wcześnie się nie dowiedzieli o planowanym złodziejstwie. Dopiero 01 czerwca pójdą do kasy i rozdziawią paszcze ze zdumienia, że zamiast 35 PLN lub 53 PLN zapłacą prawie 80 PLN.
- 2 0
-
2009-03-31 15:20
I jeszcze jedno Panie Adamowicz
Czy w związku z planowanym utrudnieniem i tak już niełatwego życia dojeżdżających do pracy i szkoły Podwalem Przedmiejskim, zostaną wprowadzone dodatkowe kursy tramwajów obligatoryjnie trzywagonowych w godzinach szczytu? Czy to proste a jednocześnie skuteczne działanie również przekracza możliwości pana percepcji i zamierza Pan wypinając się na mieszkańców powiedzieć wzorem ekipy rządzącej "jakoś to będzie" i "dacie sobie radę". Mam dosyć pańskiego lekceważenia problemów tego miasta :-( Koszty? Zawsze są jakieś koszty. Skoro się palnuje wydatki na określone działąnia należy być przygotowanym również na koszty dodatkowe, a nie zamieniać życie mieszkańców w koszmar.
- 1 0
-
2009-03-31 07:12
Świetnie... (13)
"Nowa nawierzchnia ma zakończyć problem" - problemem są korki a nie koleiny
"Remont potrwa dziewięć tygodni. "
Gdzie my żyjemy do K... nędzy. Przez tyle czasu można cały węzeł rozebrać i postawić na nowo a nie wymienić nawierzchnię. W gdańsku jest gorzej niż w biednych afrykańskich krajach. Tam mają porządne drogi.
Realny termin to max 3 dni na każdy pas.
W europie właśnie w ten sposób rozpisuje się przetargi: remont ma być skończony w 30 dni, kto potrafi, staje do przetargu i negocjuje cenę.- 82 18
-
2009-03-31 08:19
Co się dziwisz. Nigdy nie słyszałeś, że jesteśmy 20 lat za murzynami? (8)
- 12 1
-
2009-03-31 09:00
Tak, to prawda - (6)
Polska jest około 40 lat za murzynami. Byłem i widziałem. Wiem.
- 13 1
-
2009-03-31 09:55
a Niemcy mają takie fajne kombajny drogowe... (5)
Jedzie taka maszyna drogą, z przodu zrywa frezem stary asfalt, w środku miele go, podgrzewa, miesza z nowym spoiwem, a z tyłu wylewa i wygładza walcem.
Efekt jest taki, że za maszyną jest nowa droga.
Kiedy u nas?- 20 0
-
2009-03-31 10:03
(4)
tylko ze to dziala jedynie jesli jest robione regularnie. jesli mozesz zdjac gore z samego asfaltu. jesli koleiny sa glebokie na 10cm (a takie sa) to kombajn nic nie da :/
- 4 0
-
2009-03-31 10:37
(3)
Fakt, tu jeszcze jest wymiana podbudowy ALE:
Kombajn może zedrzeć asfalt, kolejny wymienia podbudowę, walec ją ubija. Na końcu wylewana jest warstwa ścieralna. 3 dni każdy pas.- 2 2
-
2009-03-31 14:27
A Świstak siedzi i ...
- 3 1
-
2009-03-31 14:45
(1)
To załóż firmę skoro masz patent na remont w trzy dni. Zbijesz fortunę
- 5 0
-
2009-03-31 16:07
jaki jest sens
Skoro trzeba stanąć do przetargu, w którym wygrywają ci, którzy biorą najmniej i robią najgorzej
- 4 0
-
2009-03-31 10:39
Bo u nas kryterium jest wlasnie cena
A czas to moga sobie mieszkancy tracic-wszak wladz nic to nie kosztuje.
- 2 0
-
2009-03-31 09:48
cóż za mądrości
może czas się douczyć - zostać inżynierem drogowym i pracować na budowie - skoro taki mądry jesteś i kilka warstw chcesz ułożyć w 3 dni, czy też wybudować węzeł Okopowa w 9 tygodni.
korki swoją drogą na tej drodze to porażka ale nawierzchnia to wstyd.
z drugiej strony dobrze, że korki bo przy większych prędkościach na tej nawierzchni w takim stanie technicznym o wypadek łatwo.- 3 7
-
2009-03-31 10:34
(1)
Mam propozycje jedź i żyj w Europie..mieszkaj w biednych afrykańskich krajach. Nie wierze, że ktoś zrobi w 3 dni jeden pas....
- 0 3
-
2009-03-31 10:40
tak jak pisał ktos wyżej
Jeden kombajn z przodu zrywa asfalt, z tyłu zostawia nową nawierzchnię.
W tym wypadku będzie wymiana górnej warstwy podbudowy, stąd 3 dni na pas zamiast jednej nocy (tak, takie rzeczy robi się w nocy w cywilizowanych krajach).- 6 1
-
2009-03-31 14:45
Widzę że sami inżynierowie się wypowiadają. Gratulacje.
- 1 3
-
2009-03-31 07:13
Tylko muldy? (7)
Tam trzeba poszerzyć i wcześniej zacząć lewoskręt. Nie można tego zrobić od razu?
Jak zwykle byle szybciej, byle taniej.- 74 1
-
2009-03-31 09:14
(4)
Dłuższy lewoskręt nie jest uzasadniony - nie będzie potrzebny jak nie będzie korków. Jak wymienią nawierzchnie to wszyscy będziemy tam śmigać 80 km/h. Teraz każdy uważa na swoje auto i jedzie bardzo powoli stąd te korki.
- 1 7
-
2009-03-31 09:36
Tak naprawdę to tam jest potrzebny długi prawoskręt z barierką oddzielającą od reszty jezdni.
Poważny komentarz
- 7 0
-
2009-03-31 10:19
przyczyną korków nie jest tam ograniczenie prędkości (2)
a skrzyżowanie z okopową które nie radzi sobie z takim natężeniem ruchu.
- 4 1
-
2009-03-31 12:26
Co Ty nie powiesz.
- 3 1
-
2009-03-31 14:46
szacunek, takiej informacji potrzebowałem
- 2 1
-
2009-03-31 10:35
Tam to by się przydał wiadukt nad wiaduktem łączący Podwale z Armii Krajowej
- 6 0
-
2009-04-05 21:05
Naprawa nawierzni - super - ale kiedy estakada?
Tak naprawdę jedynym sposobem usunięcia korków z całego ciągu Elbląska - Armii Krajowej - Kartuska jest:
1. zlikwidowanie lewoskrętu "ślimaka" z kierunku Podwale-Elbląska i w zamian tego wybudowanie 4-pasmowej estakady na wprost z Elbląskiej w AK - jako drugi poziom nad istniejącym węzłem.
2. wybudowanie wiaduktu na skrzyżowaniu AK-Łostowicka, co było przewidziane już za Gierka.
3. dociągnięcie AK do obwodnicy i budowa tam pełnego węzła autostradowego.
Dzięki temu przejazd W-Z przez prawie cały Gdańsk odbywałby się bezkolizyjnie.- 1 0
-
2009-03-31 07:13
(14)
Niech pomysla, zeby na ten czas zwiekszyc częstotliwośc kursowania tramwajów, szczególnie w godzinach szczytu.Najwiekszym problemem na tym odcinku sa tiry, któregos razu policzyłam sobie ile ich stoi w korku na trasie Podwale-do Akademii Muzycznej, i wyszlo mi, ze 40, niektóre z przyczepami.Dopóki nie zbuduja obwodnicy Południowej i nie pociagna Suchraskiego mało sie zmieni.Ale nie rementuja, bo koleiny sa starszliwe.
- 49 1
-
2009-03-31 08:06
hehehe (6)
Czemu myslisz ze to wina ciezarówek?? gdyby nie ciezarówki to ciezkie by było zycie człowiek na swiecie!!! Gdyby nie ciezarówki to by nigdy nie powstała zadna droga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak czytam takie posty tak prostych ludzi jak ty to sie chce zygac normalnie!!! jak zwykle wina ciezarówki bo jest wielka i wazy 40 ton!!!!!!!!! Śmiechu warte tylko w tak śmiesznym kraju jak polska moze tak być
- 1 18
-
2009-03-31 08:07
Masz paraliż małego palca u lewej dłoni?
- 0 1
-
2009-03-31 08:44
TIRy na tory!
ale przeciez to jest wina ciezarowek,
- 3 1
-
2009-03-31 09:12
panie kierowco - jest w hoey wiecej srodkow transportu, tyle ze polsce jest to mega zaniedbane i dlatego tiry to nasza zmora, zło konieczne. Jest to najdrozszy i najbardziej 'nieekologiczny' srodek transportu. Tiry na pociągach to rzecz powszechnie stosowana, ale nie u nas ze wzgledu na z*******y stan polskiej kolei...
- 5 1
-
2009-03-31 11:18
Uważasz, że przejazd ciężarówek przez centrum miasta jest w porządku "prosty" człowieku? (1)
A wiesz, że przejazd jednego załadowanego TIRa, ma taki wpływ na nawierzchnię jak przejazd kilkuset aut osobowych mój Ty "śmieszny" i "prosty" panie inżynierze?
- 5 1
-
2009-03-31 13:17
kolego, kulkuset tysiecy! I o tyle razy wiekszy podatek powinni placic ciezakowkowcy
wjezdzajacy do miast. Wystarczy zbudowac przy obwodnicy centrum przeladunkowe i do 3miasta wpuszczac tylko samochody do 3,5 tony. Oczywiscie po zbudowaniu obwodnic do portow.
- 2 2
-
2009-03-31 14:48
jedyny rozsądny komentarz, ale z nimi nie wygrasz. Sami inżynierowie i specjaliści w dziedzinie dróg
- 1 3
-
2009-03-31 08:06
Tramwaje jeżdżą tamtędy co 5 minut. A reszta to banały. (3)
A z tym liczeniem - to często tak masz?
- 1 6
-
2009-03-31 11:16
jakie banały? (2)
tramwaje jeżdżą co 5 minut? kiedy? chyba tylko w części godzin szczytu. druga sprawa to oblężenie tych tramwajów, często nie da się wcisnąć szpilki. jest naprawdę masakra.
- 4 1
-
2009-03-31 11:41
(1)
No i trzeba dodać, że te tramwaje nie dojeżdżają np. do Wrzeszcza. Tak więc całe mnóstwo ludzi chcących dostać się np. na Politechnikę czy Uniwersytet musi zapychać kolejne tramwaje - przy przesiadce.
- 2 0
-
2009-03-31 19:54
na polibudę to akurat 13stka dociera...
- 0 0
-
2009-03-31 09:32
40 tirów w korku w środku miasta? brawo:(
- 3 0
-
2009-03-31 14:51
(1)
a ile było czerwonych?
A tak całkiem serio to dzisiaj na stacji benzynowej naliczyłem pięć samochodów i jeden autobus. Masakra! Autobus na stacji benzynowej?! W sumie tez mi wyszło 40. Komu również wyszło 40?- 0 0
-
2009-03-31 22:50
ja nie umiem liczyc do 40
ale ostatnio naliczylam 3 motocykle i 10 rowerow...
- 0 0
-
2009-03-31 07:21
MAM NADZIEJE, ŻE PIS BĘDZIE WOZIŁ BETON W TACZKACH (2)
- 28 23
-
2009-03-31 11:14
a ja mam nadzieję, że twoja stara imbecylu PO
- 4 8
-
2009-03-31 15:23
A ja mam nadzieję,
że na taczce wywiozą Adamowicza i jego kumpla Lisickiego.
- 6 1
-
2009-03-31 07:24
Ogromnym problemem Gdańska jest brak objazdu w przypadku remontu tej drogi :( (2)
Gdańsk czeka na obwodnicę południową :)
- 67 0
-
2009-03-31 09:11
to dość daleki objazd jednak...
- 2 0
-
2009-03-31 15:42
Dobre pytanie.
Jakie działania w zakresie reorganizacji ruchu i usprawnienia jego przepływu zostaną podjęte równolegle do działan remontowych? To nie jest Słowackiego, gdzie istnieje alternatywa kilku równoległych nieodległych od siebie ulic. Tutaj alternatyw nie ma. Obowiązkowo muszą być: dodatkowe tramwaje, objazdy przez Dolne Miasto i Olszynkę, pomoc policji w kierowaniu ruchem, ograniczenie ruchu samochodów ciężarowych w ciągu dnia itp. Co z tego zamierza UM wprowadzić? Czy w ogóle ktoś ten temat poruszał? Przecież ten remont to właściwie zadanie dla sztabu antykryzysowego.
- 3 0
-
2009-03-31 07:37
wkoncu ;d
- 12 2
-
2009-03-31 07:42
wkońcu remont tylko dlaczego tak długo trzeba na niego czekac?
- 18 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.