- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (174 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (331 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (44 opinie)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (219 opinii)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-09 22:07
Pomysłodawcy ,autorzy i akceptujacy tę szmire mają we łbie samą słomę !!!
- 4 0
-
2010-09-09 22:09
Podać ich do sądu to obraza rodowitych i tych kochajacych swoje miasto gdańszczan.
- 4 0
-
2010-09-09 22:13
Jak ktoś za to nie zapłaci , to ewidentnie widac będzie kto w tum województwie i w tym kraju rzadzi ...bo w miescie to od dawna
wiadomo !!!!
- 4 0
-
2010-09-09 22:46
to skandal
2 miliony na takie bzdury.panie prezydencie czas szukac nowej pracy bo o gdansku za wiele pan i panscy podwladni nie wiedza.tandeta-pani od wizerunku gdanska skad pani sie urwala ,na pewno nie z gdanska,moze koscierzyna.
- 5 0
-
2010-09-09 22:48
Mam tylko nadzieję że mieszkańcy Gdańska więcej nie zagłosują na pana Adamowicza i że ktoś poniesie odpowiedzialność za taką promocję miasta.
- 5 0
-
2010-09-09 23:09
beznadzieja
a tyle się mówi o oszczędnościach a 2 mln. dosłownie wywalone w błoto , co za idiota wymyśla takie scenariusze, na miejscu władz kazałbym zwrócić te pieniądze z powrotem do kasy miasta
- 5 1
-
2010-09-10 00:35
W d.u.p.a.ch im się poprzewracało!
Niech się miasto lepiej weźmie do prawdziwej roboty!
- 4 0
-
2010-09-10 09:09
polak za dwa miliony robi dobry film fabularny ,a im mało dwa miliony na takie łajno osmieszajace Gdańsk
ALE TO PRAWDA PO RZĄDACH ADAMOWICZA ZOSTANĄ GDAŃSZCZANIE Z GOŁYMI DUPAMI
- 4 0
-
2010-09-10 09:47
odgrywka
Warszawka odegraa się za desant gdański na sejm senat rząd i solidarność .
Bomba tak dalej a zostanie tylko zaorać Stare miasto.- 3 0
-
2010-09-10 11:36
1.9 mln PLN - szkoda tak wydanych pieniędzy
za tą kwotę można było zrobić coś znacznie lepszego
a nie takie "niekonwencjonalne" filmiki reklamowe
ten z nagim facetem to g.... jakieś, odsyłam autora i pomysłodawcę do lektury raportów o wypadkach w rolnictwie, przy maszynach rolniczych a w szczególności prasach do słomy (także przypadki smiertelne - i to nie dalej jak z tegorocznych żniw)
a panią Adamską Grażynę kierownik Referatu Wizerunku Miasta w Urzędzie Miejskim w Gdańsku w szczególności tam odsyłam.- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.