- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (174 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (331 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (44 opinie)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (219 opinii)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-09 17:15
KG - kupa g...a
- 0 0
-
2010-09-09 19:14
Promocja, promocja, promocja !!!
Wolność, to nie to samo co głupota. A Gdańsk nie zasługuje na symbol słomy. To miasto z tradycją X. wieków, amen.
- 3 0
-
2010-09-09 19:32
okropieństwo!!!!
CO TO MA BYĆ? ZA TĄ KASĘ MOZNA BY ZDZIAŁAĆ WIELE DOBREGO.
- 4 0
-
2010-09-09 19:41
siano
to nie siano tylko słoma
- 0 2
-
2010-09-09 19:45
Fale GDN zawsze działają na Chełmie
Fale GDN działały już zimą, wystarczy zobaczyć-
www.youtube.com/watch?v=sauHabfk0qY&feature=related
I love Chopin- taki napis na śniegu wykonał mieszkaniec Gdańska (Chelm). Na sąsiedniej skarpie narysował klawiaturę. Pomimo mrozu odśnieżał to wytrwale po kolejnych opadach śniegu. Napis przetrwał od stycznia, aż po ostatni śnieg w kwietniu.- 3 0
-
2010-09-09 19:45
uważny
paranoja..2 miliony złotych!!!!!!! Lepiej byłoby nakręcić krótki film jak wsypujemy do garnka z mlekiem gęsty proszek i mieszamy aż powstanie budyń..wizytówka przemian w Gdańsku...siano przypomina mi Chochoła ..tylko ten nic nie mówi o złotym rogu tylko od razu popełnia samobója...coś tu nie gra...nic nie kumam, może wyjaśni to pani Adamska...może mnie już całkiem pogięło, ale nie widzę w tym "strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością"...jak wciska mi ta pani...
- 4 0
-
2010-09-09 20:07
nawet dzisiaj w FAKTACH na TVN-ie obsmiali te filmiki-))
- 5 0
-
2010-09-09 20:09
wycinanie postow nic tu nie pomoze
nawet tvn zjechal taka promocja miasta gdanska
- 4 0
-
2010-09-09 20:15
Po prostu Gdansk..i wszystko jasne
Ktos chcial blysnac viral marketingiem, tylko ze jak wszystko inne w Gdansku - nie ma to kompletnie sensu, znaczenia, polotu, jakosci - po prostu jakie miasto - taki marketing
- 4 0
-
2010-09-09 20:27
Jakiś protegowany debil/ka ZMARNOWAŁ 2 mln zł na takie byle g..no!!!Wstyd!
K t o to zaakceptował? KTO zatwierdził???
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.