- 1 Zgubiłeś ponton na morzu? Szukają cię (57 opinii)
- 2 Kolbe i rodzina Ulmów wrócą do muzeum (300 opinii)
- 3 Nowożeńcy w kłopotach, bo zabrali to z plaży (12 opinii)
- 4 Dźwig wpadł do kanału. Moment upadku (305 opinii)
- 5 Zatopiony dźwig wyciągnęli w częściach (216 opinii)
- 6 Okręt podwodny przypłynie do zwiedzania (74 opinie)
Adam Nergal Darski, lider zespołu Behemoth podpisał umowę z firmą Agros-Nova i został twarzą napoju energetycznego Demon. Teraz jego wizerunek będzie wykorzystywany w komunikacji marki, w tym na opakowaniach produktu.
- W tej cenie taki produkt bardzo dobrze rotuje i się sprzedaje. Nie mamy ambicji, aby Demon kosztował powyżej 5 zł, ani w okolicach 99 gr. Żaden z tych kierunków nie jest dla nas - mówił Sypek w rozmowie z portalspozywczy.pl.
Częścią pieniędzy z każdej sprzedanej puszki i butelki Demona, warszawska firma będzie dzielić się z Fundacją DKMS Polska. Środki te przeznaczone będą na badania, pozwalające rejestrować potencjalnych dawców szpiku w bazie Fundacji.
To już kolejna znana osoba z Trójmiasta, która promuje napoje energetyczne. Twarzą takiego napoju jest bokser Dariusz Michalczewski. Początkowo współpracował on z firmą FoodCare. Dziś z jej przedstawicielami spotyka się tylko w sądzie. Od kilu lat trwa spór o markę i nazwę. Teraz napój Tiger produkuje firma Maspex z Wadowic.
Agros-Nova znana jest głównie z marki soków Fortuna, czy uda jej się wykreować cenioną markę wśród napojów energetycznych? Rynek ten w Polsce jest wart ok. 700 mln złotych. Szacuje się, że w 2012 roku spożycie w naszym kraju może wynieść ok. 160 mln litrów. Prezes Sypek zamierza zająć na tym rynku czwarte miejsce w 18 miesięcy.
Zobacz także
Opinie (119) 10 zablokowanych
-
2012-07-12 17:38
Już nie kupię żadnego produktu (2)
firmy Agros - Nova. Szkoda, bo lubiłam ich marki: Łowicz, Kotlin, Włocławek, soki Pysio...
- 18 8
-
2012-07-12 17:42
Fortuna, Tarczyn, Dr Witt - sporo tego
- 0 2
-
2012-07-12 18:28
nooo... woda w kranie jest, kartofli na polu nakopać samemu można, wydoić krowę :) wyżyjesz jakoś:)
- 9 3
-
2012-07-12 17:39
tak jak pisałam wczoraj o sekcie jehowych dzisiaj o satanistach (1)
a jutro o czym?
- 8 0
-
2012-07-12 20:00
Wczorajszy artykuł nie był o jehowitach, a o pochwale komercyjnego najmu
każdemu kto jest skłonny za to zapłacić, a dzisiejszy to też marketingowy śmieć.
- 2 0
-
2012-07-12 17:40
Napoje energetyczne pije glownie plebs
- 10 3
-
2012-07-12 18:21
Czego nie robi się dla kasy
- 6 0
-
2012-07-12 18:23
napój energetyzujący (1)
A wam chodzi o napój czy Nergala? Jakby reklamował wodę sodową to też byłoby źle. On i tak ma was w głębokim poważaniu. I ma racje!!!!!!!!!
- 9 7
-
2012-07-12 20:03
Skoro lansuje się jak tania %^&*
to chyba nie ma gdzieś :-) Kompletnie zje... swój wizerunek. Plastikowy satanista :-D
- 5 0
-
2012-07-12 18:25
ale on staro wygląda (1)
- 4 2
-
2012-07-12 19:13
bo jest stary
- 5 0
-
2012-07-12 18:28
Michalczewski powinien reklamować dopalacze albo wódkę
- 4 0
-
2012-07-12 18:37
W takim razie zaczynam bojkot produktów Agros Nova
i namawiam do tego samego
- 10 10
-
2012-07-12 18:40
fortuna
rezygnuję z zakupów soków firmy fortuna; niech pamiętaja o przysłowiu: lepiej z mądrym stracić niż z głupim zyskać"
- 6 8
-
2012-07-12 18:41
A ja widzialam Nargala... (3)
jak w Bomi w CH Alfa robił zakupy ;) Co prawda nie mał duzo w koszyku bo w bomi juz tylko puste półki
- 9 0
-
2012-07-12 18:45
Czosnku pewnie nie brał (1)
- 5 0
-
2012-07-12 18:51
ale szukał kołków
- 3 0
-
2012-07-12 20:12
No i
co z tego? Nie miał nic w koszyku, bo widocznie nie zgarnął jeszcze gaży za reklamową prostytucję. Wpadł się polansować. W końcu to BOMI w upadłości czy nie :-)
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.