• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nergal twarzą Demona

VIK
12 lipca 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Adam Darski starannie buduje swój demoniczny wizerunek. Adam Darski starannie buduje swój demoniczny wizerunek.

Adam Nergal Darski, lider zespołu Behemoth podpisał umowę z firmą Agros-Nova i został twarzą napoju energetycznego Demon. Teraz jego wizerunek będzie wykorzystywany w komunikacji marki, w tym na opakowaniach produktu.



Wizerunek Nergala ma pomóc warszawskiej firmie Agros - Nova trafić do nowej grupy konsumentów, fanów muzyki ekstremalnej. Jednak muzyka grupy Behemoth nie zostanie wykorzystana w kampanii promującej napój. Jak powiedział Marek Sypek, prezes Agros - Nova na stronach serwisu portalspozywczy.pl, firma ma swoją strategię, która zakłada, że Demon będzie produktem klasycznie mainstreamowym - bardzo dobrym jakościowo i w atrakcyjnej cenie. Obecnie waha się ona w okolicach 2 zł w sprzedaży detalicznej.

- W tej cenie taki produkt bardzo dobrze rotuje i się sprzedaje. Nie mamy ambicji, aby Demon kosztował powyżej 5 zł, ani w okolicach 99 gr. Żaden z tych kierunków nie jest dla nas - mówił Sypek w rozmowie z portalspozywczy.pl.

Częścią pieniędzy z każdej sprzedanej puszki i butelki Demona, warszawska firma będzie dzielić się z Fundacją DKMS Polska. Środki te przeznaczone będą na badania, pozwalające rejestrować potencjalnych dawców szpiku w bazie Fundacji.

To już kolejna znana osoba z Trójmiasta, która promuje napoje energetyczne. Twarzą takiego napoju jest bokser Dariusz Michalczewski. Początkowo współpracował on z firmą FoodCare. Dziś z jej przedstawicielami spotyka się tylko w sądzie. Od kilu lat trwa spór o markę i nazwę. Teraz napój Tiger produkuje firma Maspex z Wadowic.

Agros-Nova znana jest głównie z marki soków Fortuna, czy uda jej się wykreować cenioną markę wśród napojów energetycznych? Rynek ten w Polsce jest wart ok. 700 mln złotych. Szacuje się, że w 2012 roku spożycie w naszym kraju może wynieść ok. 160 mln litrów. Prezes Sypek zamierza zająć na tym rynku czwarte miejsce w 18 miesięcy.
VIK

Zobacz także

Opinie (119) 10 zablokowanych

  • ŻENADA.

    • 13 1

  • a może BETON....taki nowy napój energetyczny (1)

    dla osób... które mają problemy z zatwardzeniem

    • 9 0

    • BETON PLUS dla tych z problemami gastrycznymi

      • 2 0

  • Napoje energetyczne zwiększają ryzyko zawału i udaru

    Naukowcy przestrzegają, że napoje energetyzujące zagrażają nie tylko zdrowiu, ale życiu. I wystarczy tylko jedna puszka, żeby dostać zawału alarmują australijscy uczeni. Dotyczy to tak starszych, jak i całkiem młodych osób. W wielu amerykańskich szkołach zakazano sprzedaży i spożywania napojów energetyzujących po tym, jak zaobserwowano, że uczniowie po ich spożyciu odczuwali kołatanie serca, mieli nudności i inne objawy typowe dla zawału. Część naukowców, np dr Kathleen Miller z University of Buffalo, zwraca uwagę na jeszcze inną niepokojącą sprawę. Odkryła ona związek miedzy spożywaniem energetyzerów a wzrastającym poziomem agresji młodzieży. Jej zdaniem szczególnym winowajcą jest tu kofeina, której zawartość w napojach energetyzujących wiele razy przewyższa to, co organizm może przyjąć, nawet 10 razy więcej.

    • 7 0

  • Przecież on jest śmieszny a nie demoniczny

    Już nawet na gimnazjalistów to nie działa

    • 11 0

  • demon to co robi ???

    papier toaletowy czy odswierzacze do wc

    • 3 0

  • Pentagram w logo jest pozytywny a nie odwrócony, więc mało demoniczny.

    • 2 1

  • Nergal nową twarzą papieru toaletowego z lidla

    To jest bardziej aktualne

    • 8 0

  • wy tu sobie kpicie, a facet zarabia ciężki szmal

    heavy szatan \m/
    hehe

    • 2 1

  • Znowu lans tego śmiesznego pajacyka...............................

    • 0 2

  • Napój dla lemingów. Hasło kampanii reklamowej: "Demon is dżezi" (1)

    • 3 3

    • O proszę, mądrala się znalazł

      Napij się winka z Jankowskim na etykiecie. Może pomoże??:)

      • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane