- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (477 opinii)
- 2 Czy opłata za wejście do kościoła ma sens? (282 opinie)
- 3 Gdynia najszczęśliwsza. "Nie płaciliśmy" (161 opinii)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (194 opinie)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (228 opinii)
- 6 Szybko odzyskali skradzionego pheatona (67 opinii)
Nie wyszła z autobusu, bo sprawdzali bilety
Gdyński kontroler nie wypuścił z autobusu kobiety, która miała bilet, a kierowca zamknął drzwi i odjechał, bo w pojeździe byli gapowicze. ZKM przeprasza i zapowiada dodatkowe szkolenia kontrolerów, by takie sytuacje nie miały już miejsca.
- Kierowca widząc na przystanku kontrolerów otworzył jedynie środkowe drzwi. Kontrolerzy popchnęli dwoje z pasażerów chcących wysiąść razem ze mną i krzyknęli do kierowcy, aby zamknął drzwi. Ja, po okazaniu ważnego biletu, zostałam ponownie poproszona o bilet przez drugiego z nich. Pierwszy w dalszym ciągu przepychał się z pasażerami bez biletów. Niestety kierowca zamiast ponownie otworzyć drzwi i umożliwić pasażerom posiadającym ważne bilety opuszczenie pojazdu, postanowił odjechać - relacjonuje nasza czytelniczka, pani Ewa.
Zarząd Komunikacji Miejskiej przyznaje, że taka sytuacja rzeczywiście miała miejsce. Nieprofesjonalne podejście kontrolerów i kierowcy autobusu niezbicie potwierdza zapis monitoringu, na którym wszystko widać i słychać.
- Na przystanku do autobusu wsiadło trzech kontrolerów - każdy innymi drzwiami. Niestety, jeden z kontrolerów nie pozwolił opuścić pojazdu pasażerom, tylko poprosił o bilety - trójka z nich biletu nie posiadała. Osoby te "zablokowały" wyjście pasażerce. Kierowca autobusu nie zrozumiał intencji kontrolerów i zamknął wszystkie drzwi, a pojazd odjechał - przyznaje Marcin Gromadzki, rzecznik gdyńskiego ZKM.
Pani Ewa wysiadła dopiero na kolejnym przystanku, musiała się cofnąć, a w efekcie spóźniła się do pracy.
- Pasażerka zostanie przez nas pisemnie przeproszona, a kontroler, który nie pozwolił pasażerce opuścić pojazdu, zostanie ukarany finansowo. Opisany przypadek zostanie również wykorzystany w szkoleniach kontrolerów, jak unikać podobnych zdarzeń w przyszłości. Przeprosiny składamy także za pośrednictwem Państwa portalu - podkreśla Marcin Gromadzki.
Miejsca
Opinie (354) 2 zablokowane
-
2013-02-28 03:14
nigdy nie mialem z nimi problemu
zazwyczaj mam bilet, ale nawet jak go nie mialem to i tak mnie puszczali po krotkiej rozmowie, bez wyzwisk z mojej ani ich strony, poprostu trzeba wiedziec co im powiedziec...
- 0 3
-
2013-02-28 04:27
Odszkodowanie
Powinna zażądać odszkodowanie za stracony czas, za straty moralne, za uszczerbek na zdrowiu psychicznym, a przede wszystkim za ograniczenie prawa do swobody od przewoźnika.
- 5 0
-
2013-02-28 05:07
Odszkodowanie vniech płacą
a nie tylko bzdurny list z przepros9inami. A kanarów i kierowcę wypieprzyć z pracy za nadgorliwość, która jest gorsza od faszyzmu.
- 6 1
-
2013-02-28 07:09
co sie oburzata
gemba w kubeł Wy jesteśta dla nas i bendzieta robic co sie wam każe
stary kanar- 1 0
-
2013-02-28 07:16
wampiry
uwazajcie bo kanary gryza w autobusach.niestety mnie to spotkalo doslownie!
- 0 1
-
2013-02-28 07:17
Niestety większość tych postów jest kolejnym dowodem na upośledzenie mentalne tego niby społeczeństwa.
- 0 2
-
2013-02-28 07:35
(1)
Brakuje relacji ze strony kontrolerow ze strony kierowcy i czy osoba publikujaca ten artykul widziala monitoring.
- 1 1
-
2013-02-28 08:22
a
" Kierowca autobusu nie zrozumiał intencji kontrolerów i zamknął wszystkie drzwi, a pojazd odjechał "
- 1 0
-
2013-02-28 08:36
Gdansk - Gdynia
Gdanscy kontrolerzy sa ok. Przynajmniej wiekszosc zawsze "prosze", "dziekuje". Za to Gdynscy, o ile od roku nic sie nie zmienilo, sa lekko mowiac nieuprzejmi. Moze to zalezy od lini.
- 4 0
-
2013-02-28 09:02
typowe zachowanie kontrolerów w Gdańsku przeszło do Gdyni?
skoro w Gdańsku bezkarni...
- 1 1
-
2013-02-28 09:03
kanary
chyba w gdyni im potrzeba 'krawca' gdanskiego nauczyli by sie szanowac ludzi :p buhaha
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.