- 1 Biegli zbadali list Grzegorza Borysa (101 opinii)
- 2 Paragon grozy za kurs taksówką (427 opinii)
- 3 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (275 opinii)
- 4 Zuchwały napad na sklep z elektroniką (144 opinie)
- 5 List gończy za byłym senatorem PiS (276 opinii)
- 6 Port nie radzi sobie z pyłem nad Gdańskiem (286 opinii)
Zmarł nurek, który miał wypadek podczas poszukiwań Grzegorza Borysa
Po wypadku nurka zamknięto wiadukt nad obwodnicą. Lądował śmigłowiec LPR.
Strażak Bartosz Błyskal, nurek, który brał udział w akcji poszukiwawczej Grzegorza Borysa na mokradłach nieopodal Źródła Marii, zmarł w szpitalu. Z 27-letnim nurkiem stracono kontakt, gdy znajdował się pod wodą. Grzegorz Borys, 44-letni marynarz wojskowy podejrzany o zabójstwo 6-letniego syna, jest nieuchwytny od dwunastu dni.
- Zmarły strażak służył w jednostce cztery lata
- Poszukiwania Grzegorza Borysa w okolicy Źródła Marii. Wypadek nurka
- Nurek zasłabł pod wodą. Bartosz Błyskal zmarł w szpitalu
- Dwunasty dzień poszukiwań Grzegorza Borysa
- Grzegorz Borys poszukiwany listem gończym
Zmarły strażak służył w jednostce cztery lata
Aktualizacja, godz. 17:44
Jak usłyszeliśmy od funkcjonariuszy, zmarły strażak miał 27 lat. Od czterech lat służył w jednostce w Gdańsku. Podczas prowadzenia akcji poszukiwawczej za Grzegorzem Borysem, utracono kontakt z mężczyzną znajdującym się w wodzie.
Najnowsze filmy czytelników z obławy na Grzegorza Borysa
Po tym, jak udało się go namierzyć i wydostać na brzeg, nie wykazywał już czynności życiowych. Przystąpiono do reanimacji, mężczyznę przewieziono do szpitala, gdzie niestety zmarł.
Na miejscu pracują policjanci i prokurator, którzy wyjaśniają okoliczności tragicznego zdarzenia. Ściągnięto także psychologa, który rozmawia ze strażakami oraz z najbliższymi zmarłego nurka.
Poszukiwania Grzegorza Borysa w okolicy Źródła Marii. Wypadek nurka
- W czasie działań prowadzonych na wniosek policji przez Grupę Wodno-Nurkową "Gdańsk" w obrębie zbiornika wodnego w Gdyni, w pobliżu ul. Lipowej i ul. Źródło Marii, w czasie nurkowania doszło do wypadku nurkowego. Jeden z naszych funkcjonariuszy został poszkodowany i przewieziony do Szpitala Miejskiego w Gdyni - powiedział bryg. Jacek Jakóbczyk z Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.
Wypadek nurka podczas poszukiwań Borysa (190 opinii)
Nurek zasłabł pod wodą. Bartosz Błyskal zmarł w szpitalu
Jak usłyszeliśmy od strażaków, młody mężczyzna znajdował się pod wodą, gdy utracono z nim kontakt. Z nieoficjalnych informacji wynika, że nurek miał zasłabnąć.
Niestety, poszkodowany zmarł w szpitalu.
Tragicznie zmarły, sekcyjny Bartosz Błyskal, miał doświadczenie w nurkowaniu. Trwa wyjaśnianie przyczyn tragedii.
Dwunasty dzień poszukiwań Grzegorza Borysa
Tymczasem, trwa dwunasty dzień poszukiwań Grzegorza Borysa. Mężczyzna podejrzany jest o zabójstwo swojego 6-letniego syna, Aleksandra.
Grzegorz Borys to 44-letni marynarz, który od 2017 r. pracował w Komendzie Portu Wojennego Marynarki Wojennej. W dniu zabójstwa miał przebywać na zwolnieniu.
Zatrudniony był na stanowisku starszego marynarza - to stopień wojskowy w polskiej Marynarce Wojennej odpowiadający starszemu szeregowemu w Wojskach Lądowych i Siłach Powietrznych.
![Niepublikowane zdjęcia Grzegorza Borysa](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3578/150x100/3578039__kr.webp)
Grzegorz Borys poszukiwany listem gończym
Za mężczyzną wydano list gończy. Prokurator "zaocznie" przedstawił mu także zarzut zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem. Mężczyzna poszukiwany jest już także Europejskim Nakazem Aresztowania. Nadano mu tzw. czerwoną notę interpolu.
Borys może być niebezpieczny. Policjanci proszą, by w przypadku zauważenia podejrzanego nie podejmować interwencji na własną rękę, a skontaktować się z Komendą Miejską Policji w Gdyni 47 74 21 222 (oficer dyżurny jednostki) lub na numer alarmowy 112.
Opinie wybrane
-
2023-11-01 17:12
Dlaczego? (92)
Dlaczego nie został przewieziony do Instytutu Medycyny Tropikalnej w Gdyni Orłowie gdzie po pierwsze jest komora hiperbaryczna a po drugie jest bliżej niż do Szpitala Miejskiego?
- 578 179
-
2023-11-03 15:09
Bo
w artykule nie ma informacji do jakiego szpitala został przewieziony, lecz wiem, że przyjęty został na oddział SOR w szpitalu miejskim w Gdyni. Tak naprawdę już był martwy, bo w wodzie był około godziny, gdy miał zapas tlenu na 5 minut (tak z plotkarskich informacji) Komora hiperbaryczna nie pomoże gdy człowiek jest martwy.
- 0 0
-
2023-11-03 10:04
głupie pytanie. Bo już pewnie nie żył jak go wyłowili. Trupa do szpitala śmigłowcem? Helikopter przyda się gdzie indziej wtedy
- 0 0
-
2023-11-02 19:09
Szpital Miejski nie cieszy się pozytywnymi opiniami
Byłam świadkiem jak wypuszczono pacjenta który zmarł przed drzwiami. Kolega kilka lat temu zmarł na SOR . Dla mnie to jmieralnia
- 0 0
-
2023-11-02 11:49
już nie żył
jak go zabrali
- 0 0
-
2023-11-02 10:40
Kolejny POPiS głupoty tak trzymajcie i nie puszczajcie!
- 0 0
-
2023-11-02 09:44
a na wuj mu byla kompora?
- 0 0
-
2023-11-02 09:35
Ktoś kto nurkuje
Dlatego że nie było takiej potrzeby. Te morkadła nie są na tyle głębokie żeby była potrzeba przeprowadzania dekompresji.
Większym problemem jest brak partnera nurkowego obok. W takich wodach widoczność jest zerowa, trzeba dosłownie trzymać się za ręce.- 1 0
-
2023-11-02 09:21
Kierowca
Zapewne dlatego że nie byłeś kierowca karetki. Skąd tak beznadziejne pytanie ?!
- 0 0
-
2023-11-02 09:08
Zakończcie to poszukiwanie
Bo wszyscy zginą. Takie komando za dychę
- 1 0
-
2023-11-02 09:04
Chińskie przysłowie
Dużo mówią ci co g*wno wiedzą
- 0 0
-
2023-11-02 09:01
Komora hiberbaryczna?
W jakim celu ??
- 0 0
-
2023-11-02 08:29
Kierowca
Bo nie byłeś(as) kierowca karetki. Co to za pytanie w ogóle beznadziejne ?
- 0 0
-
2023-11-02 08:25
przeciez wiesz ze powyzej kilku minut nawet jak odratuja to by zostal jak warzywo, czasem lepiej pozwolic odejsc
- 0 0
-
2023-11-02 07:08
Tam nie ma Sor-u, po za tym komorę wykorzystuje się do leczenia choroby kesonowej. Przestańcie być ekspertami od wszystkiego! Trochę wiary w ekspertów!
- 2 0
-
2023-11-02 04:37
A w redlowie jes lądowisko dla helikoptera?
- 0 0
-
2023-11-02 01:11
Logika
Zapewne nie było już funkcji życiowych, i była to tylko proforma, smutna ale prawda.
- 3 0
-
2023-11-01 23:12
Bo to bez sensu
- 0 0
-
2023-11-01 21:51
Mam nadzieje, ze ten koment to po pijaku, bo jak na trzezwo myslisz, ze po wynurzeniu z bajora potrzebna komora, to martwie sie o twoja przyszlosc :D
- 6 0
-
2023-11-01 21:37
Bo to za płytkie bajoro by gościa leczyć w komorze dekompresyjnej.
- 2 0
-
2023-11-01 20:43
Helikopter
Bo zabrał go helikopter?
I tylko tam jest na dachu lądowisko.- 6 0
-
2023-11-01 20:42
Paraolimpijskie zawody Bezpiecznego Państwa trwają w najlepsze
- 13 1
-
2023-11-01 20:32
Jak już to do Marynarki Wojennej tam maja taką komorę. Mają też komorę autonomiczną która potrafi utrzymać nurka przez ok 12h przy życiu i można ja transportować helikopterem. Zapewne tam coś innego się stało.
- 8 1
-
2023-11-01 20:28
ekspert z csi trojmiasto
- 4 0
-
2023-11-01 19:57
A po co komora hiperbaryczna???
On nurkował w stawie, nie schodził do wraku Titanic'a!
- 8 0
-
2023-11-01 19:54
Głęboki
Po co komora myślisz że ten staw taki głęboki.
- 1 0
-
2023-11-01 19:48
Bo lądowisko musi robić statystyki....
- 1 2
-
2023-11-01 19:37
Bo tam nie ma SOR
- 1 0
-
2023-11-01 19:21
W Miejskim wzięli go na SOR
- 1 0
-
2023-11-01 19:18
Bo nie Ła tam lądowiska baranku
- 2 2
-
2023-11-01 19:12
masz poziom inteligencji tak duży jak ciśnienie panujące w tym mokrdle ..
- 6 0
-
2023-11-01 19:05
A po co?
- 1 0
-
2023-11-01 18:56
A czy ty wiesz
do czego sluzy komora hiperbaryczna ? "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości."
- 11 1
-
2023-11-01 18:50
A potrafią
Tam wskrzeszać?
- 10 1
-
2023-11-01 18:44
W Redłowie.
- 1 0
-
2023-11-01 18:06
A po co
- 3 0
-
2023-11-01 18:04
oo, zaczęło się...
następny random z internetu co wie lepiej od służb ratunkowych
- 20 1
-
2023-11-01 17:51
Czytaj ze zrozumieniem. (3)
Nurek nurkował przez parę minut na bardzo niewielkiej głębokości (to jest raczej bagienko niż jezioro) więc komora hiperbaryczna do niczego by nie była potrzebna bo w takich warunkach nie dostaje się krzywika. Możesz uszkodzić płuca, to fakt, ale choroby dekompresyjnej się nie nabawisz.
- 36 1
-
2023-11-01 20:50
parę minut na bardzo niewielkiej głębokości (2)
To dlaczego tak nieszczęśliwie się skończyło :(
Czy można tam stanąć w tym zbiorniku na dnie aby głowa wystawała?- 4 7
-
2023-11-02 09:31
Np. zasłabnięcie (1)
Ale pewnie nie doświadczyłeś, ani nie widziałeś czegoś takiego, dlatego ciężko ci zrozumieć.
Gość pewnie mial zejść pod wodę na ileś minut. Czas minął, on się nie wynurzył, pewnie dopiero wtedy reszta się zorientowała, że coś jest nie tak.... a przez ten czas było niedotlenienie móżgu. Tak gdybam tylko.
Jak Borysa złapią, powinien ze 2 śmierci odpowiadać!- 1 3
-
2023-11-02 12:04
Tak może myśleć tylko ktoś kto nie ma pojęcia o nurkowaniu.
Nurkuje się zawsze w parach żeby móc sobie przekazać tlen w razie awarii obu aparatów. Jak się gdzieś zaczepisz... Partner cię odetnie odczepi. Jak zasłabniesz Partner cię wyciąga z wody. To są podstawy nurkowania. Jak ja czytam że oni go szukali. Co K*&(^^? Gdzie był partner nurkowy? Jak profesjonalistę można puścić samego i go potem szukać pod wodą? Czy oni są poważni?
- 3 0
-
2023-11-01 17:50
Gryt
Może dlatego że stracił funkcje życiowe, a wtedy to komora co ci pomoże
- 24 1
-
2023-11-01 17:41
gdynianin (2)
Dlatego ,że jak zapewnie ktoś pod pseudo "dlaczego" widziałby co to jest LPR to by się domyślił, że tylko w miejskim jest Helideck inaczej lądowisko dla helikopterów! A na dodatek 1 listopada chyba tylko czołgiem dało by się przejechać przez miasto. Kim kolwiek jesteś nie pij i nie pisz głupot !
- 49 4
-
2023-11-01 20:53
(1)
Lądowisko jeszcze nie działa
- 1 6
-
2023-11-01 22:20
Działa od kilku miesięcy, po co klamiesz?
- 8 1
-
2023-11-01 17:38
Ty wiesz do czego służy komora? (9)
Błagam...
- 28 1
-
2023-11-02 08:18
komora
służy do przechowywania słojów wecka (nie jestem mgr pielęgniarstwa ,to żaden argument nie trzeba być mgr żeby wiedzieć do czego służy komora pomijając ,że o słoju wecka mgr nie ma pojęcia ponieważ mama zupkę ładowała do twista .
- 2 0
-
2023-11-01 18:50
(7)
Jestem magistrem pielęgniarstwa więc wiem do czego służy komora hiperbaryczna
- 6 32
-
2023-11-02 12:48
To chyba ściągałeś na egzaminach.
- 1 0
-
2023-11-01 20:01
Nie chwal się tym bo wstyd medykom przynosisz
- 10 3
-
2023-11-01 18:58
Z daleka od takiego magistara - powiedz gdzie takich zatrudniaja to bede widzial gdzie nie jechac
...
- 31 4
-
2023-11-01 18:59
(3)
A ja lekarką i nurkiem i chyba jednak nie masz pojęcia o czym piszesz. Tam nie była problemem choroba kesonowa, tylko niedotlenienie. To jest płytkie bajoro. W czym miałaby mu pomóc ta komora?
- 38 1
-
2023-11-10 21:34
Chyba
Płetwonurkiem?
- 0 0
-
2023-11-02 10:57
Komora pomogłaby by właśnie jako info dla specjalistów typu ta mgr pielęgniarka wypadek nurka to wiadomo komora lol to że był na 2m to szczegół lol
- 1 0
-
2023-11-01 20:45
Ale dlaczego było niedotlenienie?
Zabrakło tlenu w butli (zaniedbanie) czy coś się rozłączyło ?
- 14 2
-
2023-11-01 17:36
(1)
A w umieralni miejskiej bez zmian pewnie na poczekalni czekał jak lekarz soe znajdzie
- 32 5
-
2023-11-02 00:07
Widziałeś kiedyś pacjenta z LPR, leżącego na kozetce na poczekalni? Nie, bo jest przewożony od razu na czerwoną strefę, gdzie czeka cały zespół medyczny. I gdzie zwykły "Kowalski" nie ma dostępu..
- 13 1
-
2023-11-01 17:34
Oj,przykre to
A ty może masz rację, dlaczego tam nie zostal przewieziony
- 1 7
-
2023-11-01 17:28
. (2)
A na Jasną cholerę przy takim wypadku komora hiperbaryczna?? Ty masz w ogóle pojęcie o czym piszesz?
- 116 3
-
2023-11-01 18:45
(1)
Tak mam jestem magistrem pielęgniarstwa
- 9 38
-
2023-11-01 19:28
Chyba po Wyższej Szkole Gier i Zabaw.
- 47 4
-
2023-11-01 17:31
QQ (7)
zdaje się że są odgórne durne ustalenia
że najpierw przewozi się wszystkich do Szpitala Miejskiego na Sor potem jak tam nie dadzą rady rozwożą dalej. Konia z rzędu kto to wymyślił. Miałem mamę onkologiczna 8 lat została przewieziona najpierw na Sor w Gdyni a w nocy do Redłowa tam w nocy operacja a nad ranem zgon.
Mamy absurdalne ustalenia co do jęczenia i rozwożenia ludzi.- 48 8
-
2023-11-03 15:16
Bo
Bo w Redłowie mają chirurgię onkologiczną i specjalistów którzy potrafili zoperować pańską mamę. Natomiast szpital w Redłowie jest szpitalem bez SOR, bez "dyżuru" tzn nie można tam zrobić badań np. obrazowych, całą dobę aby wykryć co stałą się z pańską mamą. W skrócie ujmując, pewnie pana mama trafiła na SOR do Gdyni, gdzie miała wykonane wszelkie
Bo w Redłowie mają chirurgię onkologiczną i specjalistów którzy potrafili zoperować pańską mamę. Natomiast szpital w Redłowie jest szpitalem bez SOR, bez "dyżuru" tzn nie można tam zrobić badań np. obrazowych, całą dobę aby wykryć co stałą się z pańską mamą. W skrócie ujmując, pewnie pana mama trafiła na SOR do Gdyni, gdzie miała wykonane wszelkie badania aby stwierdzić czy potrzebna jest operacja czy nie, stwierdzono, że jest, ale zespół specjalistów najbliżej dostępny był w Redłowie (w miejskim nie ma specjalistów z chirurgii onkoligicznej, bo nie ma tam takiego oddziału) i tam została przewieziona. To bardzo prosta informacja, którą powienien pan otrzymać, gdyby tak było nie oskarżałby pan teraz "procedur"
- 1 0
-
2023-11-01 18:19
faktycznie, od jęczenia jesteś specjalistą. (1)
- 1 8
-
2023-11-01 19:52
masz kogoś w służbie zdrowia co jeździ w karetkach to Ci powie między wierszami jakie mają wytyczne.
- 15 1
-
2023-11-01 17:54
jęczenia?
- 1 9
-
2023-11-01 17:40
(2)
ZRM z reguły przewozi do najbliższego szpitala
- 7 0
-
2023-11-01 18:07
(1)
niestety nie karetka zawsze zawiezie do Gdyni. O tym się nie mówi ale im tak każą kto to wymyślił.
- 15 0
-
2023-11-02 00:04
"wymyśla" to najczęściej odgórna decyzja dyżurnego dyspozytora Państwowego Ratownictwa Medycznego, proszę przestać pisać głupoty, że ktoś komuś coś każe. Są odpowiednie procedury, zasady przewozów do szpitali...
- 6 1
-
2023-11-01 17:26
Um bo primo bardzo niska różnica ciśnień. Nie ma zagrożenia DCS. Zasłabnięcie to zwykle zawał, udar, niewystarczający udział tlenu w mieszance( ale pewnie to tez nie ma zastosowania bo pewnie na mieszance odpowiadającej powietrzu).
- 51 1
-
2023-11-01 17:24
Straszna "umieralnia". (7)
Gdybym miał zawał i karetka wiozła mnie do miejskiego, wyskoczyłbym na pierwszych światłach.
- 174 17
-
2023-11-01 20:12
Straszna karetka
Gdybym miał zawal, to bym nie wsiadal do karetki, ktora się e zatrzymuje na światłach...
- 41 1
-
2023-11-01 18:34
(5)
Nie bądź niesprawiedliwy.
Akurat kardiologię inwazyjną mają na bardzo wysokim poziomie.- 40 20
-
2023-11-02 09:23
poziomy z piętrami ci się pomyliły
- 2 1
-
2023-11-01 19:42
Kardiologia (1)
No chyba nie wiesz czym jest wysoki poziom Miejski takowego nie posiada
- 19 7
-
2023-11-01 23:18
Oj, Random...
No może rzeczywiście nie wiem.
Jak widać tak jak ty, zresztą.- 3 1
-
2023-11-01 19:22
Szalenie na wysokim poziomie mają wszystko. Guzik prawda! (1)
- 38 8
-
2023-11-01 19:28
Ja byłem, widziałem i doświadczyłem.
A ty?- 26 1
-
2023-11-01 17:26
Hiperbaria?
Po wypadku w bajorku o głębokości dwóch metrów?
W tym przypadku bardziej potrzebna była toksykologia...- 134 3
-
2023-11-01 17:20
Bo tam nie ma dyżuru. Komora przy zawale lub wylewie nie pomoże
- 118 5
-
2023-11-01 17:21
Po co ?
Po co do komory jak tam pewnie żadnej głębokości nie było
- 155 3
-
2023-11-01 17:19
w tym bagnie to różnica ciśnień chyba nie była problemem (4)
jeśli jak zdawkowo podają było to zasłabniecie to raczej inna niewydolność sercowo-oddechowo-krążeniowa
- 269 2
-
2023-11-02 08:16
naglica...
- 6 1
-
2023-11-02 06:17
u nurka? (2)
badania okresowe gdzie robil ?
- 10 2
-
2023-11-02 12:50
A myślisz że Borys nie miał robionych badań okresowych? Testów psychologicznych? Miał.
- 3 0
-
2023-11-02 09:45
no zobacz, sportowcy robia badania i tez zdarza sie ze maja problemy.
- 6 0
-
2023-11-01 17:16
(6)
Szpital miejski to farsa pewnie leniwe piguły jak zwykle zajęte były piciem kawy
- 196 70
-
2023-11-02 08:12
Ktos zadecydowal do ktorego szpitala go przewiezsc..Dowdca akcji? To bedzie chyba nastepny kamyczek do jego ogrodka? (2)
Moze za smierc tego strazaka-informatyka obwinicie teraz pielegniarki? Gnoje.
- 12 2
-
2023-11-02 08:30
(1)
Niestety musze stwierdzic,ze straz pozarna ma jakas dziwna tendencje do lapanie sie wszelkiego typu ratownictwa ponad gaszenie pozarow.Nie odmawiam im poswiecenia,ale mam wrazenie,ze nie sa skupieni na tym co potrafia.
- 5 6
-
2023-11-02 11:32
po prostu tylko straz ma sprzęt, np do otwarcia samochodu aby wyciagnac zakleszczonego goscia
- 3 0
-
2023-11-02 07:01
(1)
Zostań "pigułą" i działaj... no tak, ty wolisz na socjalu siedzieć i narzekać na świat
- 27 12
-
2023-11-02 08:29
W trójmieście na socjalu? Skąd cię wykopali?
- 13 0
-
2023-11-01 23:05
ano bylysmy zajetowe
- 20 3
-
2023-11-01 17:14
Bardzo przykra wiadomość (83)
Mam nadzieję na odrobinę refleksji u tych, którzy kpią z poszukiwań i ludzi weń zaangażowanych. Ogarnijcie się i dwa razy zastanówcie, zanim dodacie komentarz o skręconej kostce.
Kondolencje dla rodziny zmarłego strażaka- 720 76
-
2023-11-02 07:26
Mam nadzieję, że w Polsce zaczną wyciągać konsekwencje do tych którzy dają te i**otyczne rozkazy
Czemu był sam pod wodą? Czemu nie było drugiego do asekuracji?
- 2 0
-
2023-11-01 23:52
Przecież to co się stało to kolejny koronny dowód ich nieudolności
- 2 1
-
2023-11-01 19:53
Niestety (1)
Właśnie się do tej pory bardzo powstrzymywałem z krytyką tych którzy szukają tego śmiecia. Ale mijają dwa tygodnie,a na terenie kilku hektarów przy użyciu śmigłowców i tysiąca ludzi nie ma żadnych efektów. Teraz jeszcze zmarł człowiek. Wygląda to dramatycznie i skrajnie nieudolnie. Polska policja pięknie pałuje kobiety i chroni jarka a nie potrafi znaleźć jednego gościa przez 2 tygodnie. Słabo.
- 15 2
-
2023-11-01 20:23
Daj spokój. Podobno wszyscy koledzy z woja się z niego śmieli...
Takich to mamy dziennikarzy i służby. Zaraz dla odwrócenia uwagi ogłoszą pandemię i zakaz wchodzenia do lasu.
- 2 6
-
2023-11-01 17:41
refleksja przydałaby się bardziej u tych poszukiwaczy
Efektów nie widać poza obnoszeniem się na zewnątrz tymi dziesiątkami pojazdów na bombach i funkcjonariuszami paradującymi z bronią, sprzętem w kaskach, kamizelkach. Chyba że chodzi o pokazówy dla ludzi jak za tzw. padnemii, wtedy też tak się obnosili i patrolowali żeby chronić siebie i innych
- 28 8
-
2023-11-01 17:30
(1)
Ktoś naraża życie szeregowych strażaków, żołnierzy i policjantów bo koniecznie chce mieć medialny sukces. Pytanie kto? Współczuję bardzo rodzinie.
- 36 6
-
2023-11-01 18:59
Współczucie Rodzinie jak najbardziej. Pracujesz, by "mieć medialny sukces"?
- 4 6
-
2023-11-01 17:26
Ta farsa pokazuje tylko, że PiSowskie hasło #bezpieczne Państwo znaczy równe Ziobro. (3)
- 27 14
-
2023-11-01 18:57
Będziemy oszczędzać na armii, bo " jak nie ma, to nie ma" . Siemoniak. Bezpieczeństwo za rządów po. (2)
- 9 10
-
2023-11-01 20:36
(1)
Czekaj czekaj 100 mld zaciągniętej pożyczki tylko na zabawki z Korei, które i tak maja wady i daleko nie pojadą. Na ten badziew to się teraz pisowcy sami składajcie, a nie cały naród wciągajcie w te swoje chore urojenia o wielkiej armii jak u Ruskich! Wam się we łbach pomieszało, my jesteśmy biednawym krajem Europy i takie są fakty, a z g bata nie
Czekaj czekaj 100 mld zaciągniętej pożyczki tylko na zabawki z Korei, które i tak maja wady i daleko nie pojadą. Na ten badziew to się teraz pisowcy sami składajcie, a nie cały naród wciągajcie w te swoje chore urojenia o wielkiej armii jak u Ruskich! Wam się we łbach pomieszało, my jesteśmy biednawym krajem Europy i takie są fakty, a z g bata nie ukręcisz i tyle! Ja za te fanaberie martyrologiczne nie mam ochoty płacić przez kolejne 50 lat. Jeszcze żeby było za co, a to jak nie kadłub źle zmodyfikowany, to brak offsetu, jak nie brak offsetu to brak pocisków i tak bez przerwy. Jednym słowem wielkie gów. o za jeszcze większe pieniądze. Dosyć tych i**otyzmów, zwyczajnie dosyć za które płaci całe społeczeństwo. Sami powinniście za to płacić i tylko WY!
- 6 2
-
2023-11-01 21:27
Przecież nawet Korea im nie chce dać kredytu, więc o czym mowa?
- 3 0
-
2023-11-01 17:23
(2)
A my mamy nadzieję na odrobinę refleksji u tych, którzy od prawie 2 tygodni robią ten cyrk z "zaciskaniem pętli" w coraz to innych rejonach 3miasta, przy okazji wypuszczając do mediów głodne kawałki o "odrzucaniu psa tropiącego", "znikaniu z termowizji" czy "oddawaniu się za kubek herbaty".
Głupie komentarze na niszowym portaliku nikogo w tej akcji nie zabiły. A nieudolność i tupolewizm?- 51 7
-
2023-11-01 20:20
Chociaż dobra ta herbata?
- 5 0
-
2023-11-01 18:54
Ciekawe, dlaczego ten aktor syn przejął się głupimi komentarzami o aktorze ojcu? Gdy chodziło o śmierć prawie setki osób jakoś n
- 3 10
-
2023-11-01 17:19
Jakich refleksji? (68)
To, że służby są nieudolne to widoczny fakt. Nie mieszaj do tego tragicznego wypadku aczkolwiek należy sobie zadać pytanie w jaki sposób nurek był zabezpieczony? Oby nie była to kolejna kompromitacja gdzie złamano procedury bezpieczeństwa.
- 86 34
-
2023-11-01 19:50
To prawda, ta akcja to kpina, zaraz zginie ileś osób żeby złapać jedną podobno nieprofesjonalną
Latają helikopterem, blokują wysyłają alerty rcb, zaraz będą w tv błagać żeby sam się zgłosił i zaoferują mu nagrodę, dno.
- 11 1
-
2023-11-01 17:46
Hej (10)
Ty jesteś nieudolny siedząc przy komputerku w ciepłym domku i głupio komentując.
Rambo za dychę- 18 9
-
2023-11-01 18:01
Zajmij się szukaniem bo do grudnia będziesz chodził po lesie. (9)
- 13 6
-
2023-11-01 18:10
(8)
Możemy przestać i wtedy zapraszamy z rodzinką na spacer do TPK! Panie wszechwiedzący
- 6 14
-
2023-11-02 07:20
Mariusz
Ty jakiś upośledzony trochę chyba jesteś, co?
- 0 0
-
2023-11-01 18:36
Oczywiście, że pójdę. (4)
Las z jednym Borysem jest 100 razy bezpieczniejszy niż chodzenie po ulicach w centrum miasta. Oczywiście jeśli zakładamy, że Borys jeszcze żyje i jest w tym lesie. Pozdrawiam. Tak na marginesie bez noża i apteczki do lasu się nie wchodzi.
- 10 7
-
2023-11-01 18:52
(3)
Ty nie masz kompletnie wyobraźni człowieku.
Jesteś zagrożeniem dla Twojej rodziny skoro twierdzisz że przebywanie w lesie w którym ukrywa się uzbrojony morderca jest bezpieczne. Jestem pełen podziwu że współistnieje w tym kraju z takimi ludźmi...- 8 11
-
2023-11-01 19:39
Mam nadzieję, że nie pracujesz w policji ani innych służbach, bo jeśli przed prawomocnym wyrokiem wiesz, że to jest morderca to bardziej się obawiam takich jak Ty... A i jeszcze pytanie pomocnicze: ile osób zabił w tej masakrze ten rzekomy groźny morderca? I ile osób w trakcie swojej ucieczki?
- 9 1
-
2023-11-01 19:26
Musi być bezpieczne, skoro policja nie dotarła na Cmentarz Witomiński w środku lasu
- 8 0
-
2023-11-01 19:19
Nie jeden przestępca ukrywa się w lesie
Jak byś wiedział niektórzy z nich mają w lasach przechowalnie fantów. No ale do lasu trzeba chodzić aby to wiedzieć. Powiedz czym różni się wyjście do lasu od wyjścia na miasto gdzie chodzi znacznie więcej przestępców? Ba nie liczę już nawet zwykłych huliganów i świrów będących pod wpływem substancji.
- 10 0
-
2023-11-01 18:35
No pacz pan, codziennie spaceruję po TPK z rodziną i jakoś żyję. Ba! Nawet pół policjanta na spacerze nie spotkałem. (1)
- 13 7
-
2023-11-01 18:42
Prawda jest taka że pewnie nawet z piwnicy nie wychodzisz tylko piszesz komentarze w internecie.
- 3 11
-
2023-11-01 17:34
(55)
Zdajesz sobie sprawę, że winy nie ponoszą ludzie, których widzisz przy drodze, ludzie, którzy przeczesują lasy i nurkują. Jedyna winę ponoszą ludzie decydujący o wszystkim. To są służby. Dostają rozkaz i idą.
- 58 10
-
2023-11-02 06:34
No to może czas zmienić ludzi decydujących
Bo widać że nie wiedzą co robią.
- 1 0
-
2023-11-01 19:35
(1)
No ale w terenie chyba też ktoś wydaje polecenia i niekoniecznie musi to robić profesjonalnie i zgodnie ze sztuką? Jeśli wypadek to efekt czyjegoś niedbalstwa, dokłada to kolejny argument w temacie jakości naszych służb.
- 7 1
-
2023-11-01 20:55
Ci na górze nie popełniają błędów. Komendant granatnik dalej pełni służbę
- 7 0
-
2023-11-01 19:28
ale o tym właśnie gość napisał - służby nieudolne, czyli rozkazy niewłaściwe
- 7 1
-
2023-11-01 18:10
No cóż, SS-mani też tylko wykonywali rozkazy. (39)
- 23 29
-
2023-11-01 18:59
(16)
Porównujesz polskie służby do ss-manow?
Ty normalny jesteś?!- 13 12
-
2023-11-02 11:43
Zapomniałeś jak cię gestapo ganiało za brak maski na ulicy?
Pamięć dobra, ale krótka?
To jest doskonałe porównanie - ja tu tylko sprzątam, czy to ma sens proszę pytać tych z góry.
Kur#a, to się w głowie nie mieści jakim głupim trzeba być, żeby kosić trawę zimą, bo tak kazali.
A jak gó#no z pod siebie każą jeść to też zjesz?- 1 1
-
2023-11-02 11:06
bardzo blisko do tego tym bandytom wrocław konin gdynia zebrało się trochę morderstw przy okazji tzw interwencji
- 0 0
-
2023-11-01 19:30
ale co się pultasz - on pisze o wykonywaniu rozkazów i że w historii mieliśmy takie przykłady (2)
Rosjanie też wykonują, ale podobno wielu nie wykonuje albo ucieka z placu boju.
- 7 1
-
2023-11-01 20:14
Tak, podobno
Nie no genialny argument, wycofuje wszystko...ehhh żal
- 1 2
-
2023-11-01 19:47
Dno i kilometr mułu
Pewnie razem siedzicie w tej piwnicy i klepiecie się po plecach.
- 0 4
-
2023-11-01 19:11
Skoro Ochojska i Holland mogą? W czym on jest gorszy? (10)
- 12 11
-
2023-11-01 19:19
Następny smutny człowieczek (9)
A to dlatego, że to zupełnie inne sytuacje, a jeżeli nie dostrzegasz różnicy to mam nadzieję, że tylko nie spłodziłeś potomstwa żadnego.
- 3 4
-
2023-11-01 19:44
Nie można się tłumaczyć ja tylko wykonywałem rozkazy. (8)
Tak robią tchórze. Jeśli coś robisz to musisz mieć świadomość odpowiedzialności i konseewencj swoich czynów. Ba jeśli ktoś chce ścigać ludzi za obrażanie funkcjonariuszy lub pisanie o nich prawdy wpierw powinien wziąć się za tzw. elity i polityków. Tak naprawdę wpierw powinien ścigać przestępców którzy także są w aparacie państwowym. Choćby słynny gość który przywiózł wybuchowy głośnik z Ukrainy.
- 7 2
-
2023-11-01 20:00
Dobrze, że tylko tutaj jesteś mocny (7)
Idź do rodziny tego strażaka i powiedz im, że ich syn zachował się jak SSman wykonując rozkaz. Ciekawe czy masz takie jaja i nie jesteś tchórzem. Przez takich domorosłych pseudo specjalistów od wszystkiego jak ty ludzie, którzy mają rzeczywistą wartość i pozytywny wpływ na społeczeństwo tracą tracą wiarę w ludzi, bo po co się trudzić skoro są "ludzie" tacy jak ty, "moralne", "etyczne", a do tego są specjalistami w każdej dziedzinie. uzdrów aparat państwowy.
- 3 7
-
2023-11-01 20:15
Nie mieszaj pojęć. (6)
Nikt tutaj poza tobą nie porównuje tragicznej śmierci strażaka do SSmana. Twoja manipulacja mająca przykryć czyjąś nieudolność i odpowiedzialnoć jest podła. To jest bezsensowna śmieć.
- 9 2
-
2023-11-01 20:39
Ty już dawno się zamieszałeś w tym co pleciesz
- 1 3
-
2023-11-01 20:37
Przeczytaj co piszesz w takim razie (4)
Bo wyraźnie, nazwałeś go tchórzem i przyrównałeś do SSmana, i tylko ty tak nie uważasz. Pozwól, że jeszcze raz ci przytoczę co napisałeś słowo w słowo:
"No cóż, SS-mani też tylko wykonywali rozkazy." Jeżeli to nie jest porownanie do SS to zapraszam znowu do podstawówki. Cytat nr. 2: "Nie można się tłumaczyć ja tylko wykonywałem rozkazy.Bo wyraźnie, nazwałeś go tchórzem i przyrównałeś do SSmana, i tylko ty tak nie uważasz. Pozwól, że jeszcze raz ci przytoczę co napisałeś słowo w słowo:
"No cóż, SS-mani też tylko wykonywali rozkazy." Jeżeli to nie jest porownanie do SS to zapraszam znowu do podstawówki. Cytat nr. 2: "Nie można się tłumaczyć ja tylko wykonywałem rozkazy. (2)
Tak robią tchórze". Po pierwsze to odnośnisz się cały czas do sytuacji o której nie masz pojęcia i stwierdzasz "fakt" nieudolności służb, na przykładzie tragicznie zmarłego strażaka. Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że w twojej główce wcale tego nie widzisz i uważasz, że wszystko jest w porządku. I nie tylko ja tak uważam, poczytaj sobie uważnie komentarze do twojego posta i weź sobie do serca radę z jednego z nich i idź do psychiatry.- 4 7
-
2023-11-01 20:50
Nie napisałem o SS chyba, że zrobiłeś to ty? (3)
Nie porównuje strażaka do nikogo. Tak jak to wcześniej napisałem. Natomiast stwierdzenie ja wykonywałem tylko rozkazy nikogo nie tłumaczy. To prawda. Nikogo nie tłumaczy. Jesteś naprawdę podły wykorzystując czyjąś śmierć. Strażacy to dla mnie jedyna służba która jeszcze szanuję. Wykorzystujesz śmierć człowieka aby ukryć, zamazać odpowiedzialność
Nie porównuje strażaka do nikogo. Tak jak to wcześniej napisałem. Natomiast stwierdzenie ja wykonywałem tylko rozkazy nikogo nie tłumaczy. To prawda. Nikogo nie tłumaczy. Jesteś naprawdę podły wykorzystując czyjąś śmierć. Strażacy to dla mnie jedyna służba która jeszcze szanuję. Wykorzystujesz śmierć człowieka aby ukryć, zamazać odpowiedzialność osób trzecich. Nieudolność służb stwierdzam po całościowych działaniach. Zresztą tę akcję krytykują byli żołnierze jednostek specjalnych. Także wysokiej rangi oficerowie Gromu. Zamilcz ..... nad trumną zmarłego.
- 4 2
-
2023-11-01 21:09
Naprawdę żałosne. (2)
Wypierasz się tego co sam wyżej napisałeś i próbujesz ze mnie zrobić złego nie argumentując tego w żaden sposób, tylko piszesz jakieś bzdury o przykrywaniu przeze mnie nieudolności służb. Ja o służbach nie wspomniałem ani razu, po za odniesieniami do twoich wypocin wszechwiedzącego Janusza. Nie tracę więcej czasu na takie dno.
- 1 5
-
2023-11-02 07:26
Ale ty masz problemy z logiką
Aż dziwne, że w ogóle pisać potrafisz.
- 0 1
-
2023-11-01 21:20
Jesteś śmieszny. Dopowiadasz sobie, że ktoś coś napisał...albo
Z góry sobie ustaliłeś, że połączysz komentarze różnych osób do podłej manipulacji. No przykro mi. Tym razem tobie się nie udało. Żadna z opcji nie jest trafna? Zapraszam do lekarza.
- 5 0
-
2023-11-01 18:27
(7)
Co za porównianie...
Może Ci potrzebny psychiatra?- 6 10
-
2023-11-01 18:34
Bardzo trafne porównanie na tekst - dostają rozkaz i idą. (6)
Kto beknie za śmierć tego strażaka, skoro wydał mu rozkaz nurkowania bez asekuracji? Nikt nie beknie, bo w tym kraju i przy tym zwierzchniku komediant granatnik potrafi rozwalić pół komendy i jeszcze nagrodę dostaje.
- 22 7
-
2023-11-01 18:59
O czym Ty w ogóle pleciesz? (1)
"Człowieku" pojęcia nie masz a się wypowiadasz, ile ty wynurkowałeś godzin? Ile lat służyłeś? Jak długo byłeś tami widziałeś co się działo, kto wydał rozkaz i gdzie widziałeś brak asekuracji?No napisz specjalisto !!! W d***e byłeś i g widziałeś. Żal mi ciebie i nic więcej.
- 13 4
-
2023-11-01 20:57
Chyba jeśli byłaby asekuracja
To by się nie wydarzyło
- 6 0
-
2023-11-01 18:50
Nic nie wiesz, ale piszesz. (1)
- 5 3
-
2023-11-01 18:53
Za to Ty wiesz wszystko internetowy specjalisto.
- 5 2
-
2023-11-01 18:49
(1)
Ale co ma komendant policji do strażaka nurka? Policja typuje miejsce a akcje nadzoruje dowódca straży pożarnej. I skąd wiesz że nurkował bez asekuracji? Miał być pod wodą 5 min. Nie wynurzył się dlatego podjęli szybką akcje wyciągnięcia go.
- 6 4
-
2023-11-01 21:21
Co ma? A kto za tę akcję odpowiada? Krasnoludki?
- 3 0
-
2023-11-01 18:26
I cyk, zgłoszenie do prokuratury (13)
- 12 18
-
2023-11-01 19:19
Nie wiem co jest złego w stwierdzeniu że SS-mani też tylko wykonywali rozkazy, (6)
Jeżeli takie rzeczy zgłaszczacie prokuraturze to się puknijcie w głowę, marnujecie cenny czas organu państwowego.
Często używa się takiego stwierdzenia, nawet przy porówynwaniu do działań wojskowych.
To tylko oznacza że od zawsze aparat państwowy właśnie polega na tym zamaskowaniu etyki za faktem że po prostu przecież wykonuję rozkazy - więc w myśli swojej nie uważam się etycznie i moralnie odpowiedzialny. Naprawdę nie macie co robić- 20 4
-
2023-11-01 19:40
Widzę, że już pała mięknie (1)
Gdzie Twoje jaja? bo rozum, a raczej jego brak, już pokazałeś
- 3 4
-
2023-11-01 21:55
To bardzo zabawne patrząc, jak wszyscy myślą, że pierwszy wpis na temat odmowy rozkazów i drugi o esesmanach to moje posty.
Nie, pierwszy jest mój, drugi nie.
Ale uważam, że porównanie nad wyraz trafne.
Nie przejmuj się, wielu mężczyzn ma wstydliwe jądra i nie ma mózgu.
A teraz idź dalej spacerować po lesie, bo przełożeni nie dali wam wystarczającej ilości latarek. Ważne, żeby polecenie było wykonane.- 5 1
-
2023-11-01 19:26
Puknąć to ty się powinieneś
Jeżeli naprawdę takie jest twoje poczucie moralności i twoja etyka, to mam nadzieję, że jedyne na co masz wpływ w swoim żałosnym żywocie to postowanie tutaj tych idotycznych wypocin.
- 6 7
-
2023-11-01 19:25
Autor wpisu spokojnie to wytłumaczy organom ścigania (2)
- 5 10
-
2023-11-02 11:05
(1)
gołą d.. im pokaże a nie wytłumaczy nie ma czego tłumaczyć
- 3 1
-
2023-11-02 12:53
Co, już galoty pełne?
- 0 0
-
2023-11-01 18:57
Ja zgłosiłem ten post do moderacji (1)
Olali parabolicznie, widać identyfikują się z tym skandalicznym wpisem.
- 6 11
-
2023-11-01 19:08
Co w nim złego?
Jego lub jej post jasno wskazuje, że nie można zdjąć z kogoś odpowiedzialności za czyny tylko dlatego, że wykonywał rozkazy.
- 17 2
-
2023-11-01 18:30
Łiło.. łiło..łiłooo.. już po niego jedziemy. (3)
Policja internetowa.
- 26 8
-
2023-11-01 18:48
No, ciekawe czy będziesz się tak śmiał jak przyjdzie za kilka tygodni wezwanie do zgłoszenia się na komendę
Nie jesteś anonimowy w internecie
- 6 19
-
2023-11-01 18:39
(1)
Namierzyliśmy jego IP adresy i wszystko o nim wiemy
- 4 9
-
2023-11-02 00:49
Namierzyliśmy? To podaj, pośmiejemy się razem z twojej głupoty.
- 0 0
-
2023-11-01 17:40
(10)
Wiesz, że istnieje możliwość odmowy wykonania rozkazu?
Ale trzeba mieć dwie rzeczy. Rozum i jaja.- 28 63
-
2023-11-02 11:07
(1)
Ciekawe czy ty je masz mądralo?
- 0 2
-
2023-11-02 11:26
Tak, posiadam.
Kiedy kierownik wysłał mnie na dwunastopiętrowy blok w celu konserwacji kamery zewnętrznej na nadbudówce od maszynowni windy (samego) to odmówiłem, a następnego dnia - po wymianie zdań na ten temat z nim oraz zarządem - się zwolniłem.
Jak on poszedł wykonać konserwację to o dziwo już przepisowo - z dwiema osobami pomocniczymi.
Więc tak, odmowa jest możliwa.
Tak, może wiązać się z konsekwencjami.
Tak, wolę odmówić niż głupio zginąć.- 1 0
-
2023-11-01 18:04
Hahaha! (2)
Tak i tym samym utrata pracy bądź w najlepszym przypadku jakieś postępowanie dyscyplinarne.
Dla tych ludzi to jest źródło utrzymania a nie zabawa. Normalnie by Cie szef wywalił gdybyś nie wykonywał swoich obowiązków a co dopiero w policji.- 29 10
-
2023-11-02 07:32
W panstwowce i wywalenie z roboty buahaaa.wez mnie nie rozszmieszaj.w panstwowce tylko za oijanstwo wyzuce i to tez nie zawsze!
Kadrowa z budzetowki
- 2 0
-
2023-11-01 21:40
Lepiej wykonać rozkaz sprzeczny z twoimi poglądami, ideałami, stojący wbrew rozsądkowi i tak dalej.
No to nie dziwne, że ludzie na niskich szczeblach wykonują głupie polecenia.
Ktoś tam ładnie napisał, że SS też tylko wykonywało rozkazy.
Spróbował ktoś kiedyś powiedzieć "ej ej, ale wie pan/pani, że to nic nie da/jestLepiej wykonać rozkaz sprzeczny z twoimi poglądami, ideałami, stojący wbrew rozsądkowi i tak dalej.
No to nie dziwne, że ludzie na niskich szczeblach wykonują głupie polecenia.
Ktoś tam ładnie napisał, że SS też tylko wykonywało rozkazy.
Spróbował ktoś kiedyś powiedzieć "ej ej, ale wie pan/pani, że to nic nie da/jest nieodpowiedzialne/ryzykujemy swoje życie, więc fajnie, gdyby miało to ręce i nogi?
I tak kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt, kilkaset, kilka tysięcy funkcjonariuszy?
Wiem, dziesięciu odmówi pałowania obywateli, ale znajdzie się dwudziestu, którzy ruszą z ochotą.
Ale tych dziesięciu przynajmniej będzie żyć w zgodzie ze sobą poza kretyńską instytucją.
A jeżeli nie umiesz zarobić na chleb liżąc dupę komendanta, albo naczelnika, to może faktycznie chodź i pałuj bo tylko na to cię stać.- 7 0
-
2023-11-01 17:52
Gdybyś tylko miał ten rozum... (4)
To może byś wiedział, że odmówić wykonania rozkazu można tylko wówczas, gdy jego wykonanie wiąże się z popełnieniem przestępstwa.
- 39 15
-
2023-11-01 21:57
(1)
Nurek wykonywał, co do niego należało, przecież zbiornik musiał zostać sprawdzony. To tragiczne, że zmarł, ale skoro zasłabł, to może niekoniecznie złamano procedury. Zobaczymy.
- 5 2
-
2023-11-01 22:16
Nie zobaczymy i nie dowiemy się, ponieważ nikt nie weźmie tego na klatę.
Odmowa wykonania rozkazu dotyczy całej tej sytuacji, czy strażaka - jak wyżej - nie dowiemy się.- 6 0
-
2023-11-01 18:00
Jakoś i w tym wypadku niewielu odnawia :) (1)
- 22 8
-
2023-11-01 21:33
Patrz wyżej, niewielu ma jedno albo drugie, a oba na raz to na palcach jednej ręki.
- 7 0
-
2023-11-01 17:14
Szok! Nie było obok drugiego nurka, który by go ubezpieczał? (30)
Współczuję :( Tam pewnie niezły śmietnik jest w tym stawie i łatwo o wypadek.
- 482 26
-
2023-11-02 22:37
a może jeden nurek sam wejsc do wody?
- 0 0
-
2023-11-01 23:52
Nie było nurka
Nie było drugiego nurka bo w takim bagnie nie wolno nurkować! Tam jest więcej mułu i gałęzi niż wody.. Zapraszam tam szefa tej akcji poszukiwawczej żeby sam sobie zanurkował w tej sadzawce.
- 20 0
-
2023-11-01 20:13
Tracą ludzi przez niekompetencję (4)
Już lepiej jak gubili drona albo uszkadzalo linię WN śmigłowcem. Cud, że się w nocy w lesie nie pozabijali jak strzelali, pewnie do siebie.
- 30 3
-
2023-11-01 21:43
(3)
Ale Ty znafffca jesteś. Pracuje tam ŻW oddziały specjalne ŻW dodatkowo policja , leśnicy straż a wina policji. Typowy Polak nie wiem a sie wypowiem . i Halinka leć po Harnasia bo siem kończy. Druga sprawa od rozliczania wojskowyuch jest z tego co wiem żandarmeria wojskowa (Military Police).
- 7 9
-
2023-11-02 07:13
Dokładnie
Dobrze powiedział, tych wszystkich "specjalistów", których wymieniłeś można określić jednym słowem: "niekompetencja". Ponadto masz duże problemy z językiem ojczystm.
- 3 0
-
2023-11-01 22:36
A kto dowodzi całą operacją? Myszka Miki?
- 17 0
-
2023-11-01 22:20
I cała ta banda super hiper komandosów
Nie może poradzić sobie z gościem przedstawionym w mediach jako harcerz z wiedzą o przetrwaniu z YouTube. No to co by było gdyby musieli szukać profesjonalisty?
Ośmieszają się jak zawsze tylko przez ich głupie zabawy zginął człowiek.- 21 0
-
2023-11-01 19:32
nie było komu śmietnika ze stawu posprzątać? (1)
- 9 1
-
2023-11-01 22:39
Gdynia i wszystko jasne
- 10 0
-
2023-11-01 18:01
O tym samym pomyślałem. Czy w straży nie nurkuje się parami? (1)
W nurkowaniu amatorskim od pierwszego kursu wbijają do głowy, że nurkuje się parami.
- 53 4
-
2023-11-01 22:37
słowo klucz - amatorskim
- 4 4
-
2023-11-01 17:37
Nie bo dzisiaj swieto (3)
Wiec platne 200%. Za drogo by wyszlo. Nie bylo tyle kasy w plecaku.
- 25 15
-
2023-11-01 21:52
jesteś tak
tanim amatorem że aż żal
- 3 2
-
2023-11-01 17:54
O czym ty pier... (1)
Jakie 200% ?? Służby nie pracują na UoP.
- 10 13
-
2023-11-01 18:32
Widzę, że mądrzy inaczej minusują. Przyjmijcie do swej ułomnej wiadomości, że w służbach nie ma wyższych stawek za pracę w nocy i święta. One nie podlegają pod Kodeks Pracy tylko mają własne ustawy, ale dla niektórych to widać wiedza tajemna.
- 31 6
-
2023-11-01 17:26
(2)
Są gorsze i trudniejsze zbiorniki, w których pracują.
Albo wyjątkowy niefart albo znalazł tam coś, czego nie powinien widzieć.- 28 53
-
2023-11-02 09:09
Znalazł kryjówkę Elvisa?
- 3 0
-
2023-11-01 20:00
Folia na glowe
Te teorie spiskowe są co raz lepsze
- 36 9
-
2023-11-01 17:22
(1)
To nie jest staw tylko leśne bajoro z konarami i syfem na dnie.
- 58 3
-
2023-11-02 08:14
Tym bardziej winni wchodzić do czegoś takiego bardzo doświadczeni nurkowie z długoletnim stażem.
- 3 0
-
2023-11-01 17:19
(2)
Zawodowi mega często pracują samotnie. Tutaj sa mokradła z niemal zerową widocznością. Po prostu nie wypłynął w zadanym czasie zdać raport. Skąd wiedzieli że trzeba poszukać nurka
- 8 31
-
2023-11-01 18:51
Czy funkcje życiowe są na bieżąco monitorowane na zewnątrz? (1)
- 10 5
-
2023-11-01 20:21
Nie
- 11 0
-
2023-11-01 17:16
Na co komu procedury? No właśnie... . (6)
- 64 7
-
2023-11-01 17:21
(5)
do jakiej procedury zastosujesz się gdy zasłabniesz?
- 25 41
-
2023-11-01 17:28
Procedury są po to aby zminimalizować skutki wypadku.
Tutaj raczej ich nie było skoro był problem z wydobyciem nurka. Niestety zawodowcy też popełniają błędy. Rutyna i marginalizowanie ryzyka.
- 35 2
-
2023-11-01 17:25
(3)
Do tej w której napisane jest że schodzą we dwóch i są w stałym kontakcie żeby w razie problemów szybko móc zareagować
- 145 7
-
2023-11-01 19:07
Procedury nie zawsze mówią o tym że nurkowie schodzą we dwoje (2)
Istnieje bynajmniej coś takiego jak nurkowanie na kablolinie by mieć łączność z nurkiem
- 4 32
-
2023-11-01 19:19
bynajmniej? Nie
- 18 0
-
2023-11-01 19:10
Niewłaściwie uzywasz slowa bynajmniej
- 77 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.