• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Od dekoltów po ekologię, czyli kalendarze trójmiejskich firm

łs
29 grudnia 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 
Firma Investa w swoim kalendarzu pokazuje atrakcyjne modelki na tle własnych hal produkcyjnych. Firma Investa w swoim kalendarzu pokazuje atrakcyjne modelki na tle własnych hal produkcyjnych.

Rywalizacja w biznesie to nie tylko jak najlepsze wyniki w interesach, ale również wyścig na pomysły na... kalendarze ścienne. Jedne firmy reklamują swoją działalność zdjęciami roznegliżowanych modelek, inne stawiają na pozytywny wizerunek, związany z ich branżą. Naszym czytelnikom pokazujemy wybrane kalendarze trójmiejskich firm.



Ścienne kalendarze firmowe to już nie tylko gadżety rozdawane pracownikom i najbardziej lojalnym klientom. To coraz częściej prace aspirujące do miana małych dziełek sztuki ze zdjęciami lub grafikami znanych autorów, które często są jedyną możliwością zaprezentowania firmy w niestandardowy sposób.

Z najbardziej nietypowej strony postanowiła się zaprezentować pruszczańska firma metalurgiczna Investa. Na tle hal produkcyjnych i metalowych wyrobów zakładu swoje wdzięki prezentują dwie atrakcyjne modelki. Czy reklamowanie rur, elementów z hartowanej stali i kątowników za pomocą długich nóg, dekoltów i pośladków jest skuteczne, ocenę pozostawiamy czytelnikom. Warto jednak pamiętać, że takie wydawnictwa kalendarzowe mają sporą tradycję. Dość przypomnieć prestiżowy kalendarz firmy Pirelli, którego kolejne edycje od lat są ogólnoświatowym wydarzeniem.

Kalendarz firmy Investa celuje w modne ostatnio reklamowanie działalności gospodarczej roznegliżowanymi modelkami.



Artystycznie do tematu podeszły Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A. Wydany przez tę firmę kalendarz jest stylizowany na przedmiot najbardziej kojarzący się z jej działalnością - papierową torbę na zakupy z uchwytem, za który kalendarz można powiesić na ścianie. MTG postawiło również na minimalizm i modną ekologię. Wydawnictwo jest wykonane z tektury, a każda strona ozdobiona została oszczędnymi szablonami grafik i prostymi hasłami opartymi na słowach "od... do", np. "od A do Z", "od czasu do czasu" itp. Ten zlepek liter został wyeksponowany również w nazwie firmy.

Kalendarz Międzynarodowych Targów Gdańskich S.A. stylizowany jest na przedmiot kojarzący się z działalnością firmy - torbę na zakupy.



Ekologia jest również tematem przewodnim kalendarza wydanego przez koncern Energa. Na dwunastu stronach za pomocą prostych rycin i zdjęć pokazano najważniejsze wynalazki wpływające na produkcję zielonej energii, m.in. turbinę wodną, baterię słoneczną czy biomasę. Wydawnictwo Energi wyróżnia się przede wszystkim opisami każdego z prezentowanych urządzeń. Dzięki temu podczas przerzucania kolejnych kart możemy także dowiedzieć się paru ciekawostek z historii energetyki.

Kalendarz firmy Energa przedstawia najciekawsze ekologiczne wynalazki, a więc nawiązuje do zielonej energii, z którą firma chce być kojarzona.



To ostatnia część naszego krótkiego przeglądu trójmiejskich kalendarzy na rok 2011. Wcześniej pokazaliśmy wam kalendarze przygotowane przez trójmiejskie instytucje kulturalne oraz przygotowane przez samorządy Gdańska, Gdyni i Sopotu.
łs

Miejsca

Opinie (98) ponad 20 zablokowanych

  • kalendarz energi jest w wersji produkcyjnej...skąd taki ładny wyciek coś tu czuje reklame..

    • 1 3

  • Kalendarz Investy

    Nie jest specjalnie ciekawy. Takie animowane kółeczko z napisem "Loading...". Inne kalendarze się ładują.

    • 2 7

  • jak patrzę na kalendarz Investy to ubolewam, że rok ma tylko dwanaście miesięcy ... (2)

    j.w.

    • 18 2

    • ubolewaj dalej (1)

      bo tylko na to cie stac.

      • 0 0

      • a skąd wiesz na co mnie stać? znasz mnie?

        no właśnie, nie znasz a bawisz się w dr House'a

        • 0 0

  • Opinia wyróżniona

    Investa

    Nie przeszkadza mi golizna, ale używanie jej tam, gdzie nie ma na nią miejsca. Już widzę jak po tych halach biegają półgoli pracownicy... a BHP gdzie? Panienki z kalendarza nie mają nic wspólnego z firmą, którą ma promować. Nie przybliżają ani firmy ani produktu... mają się do siebie jak piernik do wiatraka. Choć trzeba przyznać, że zdjęcia są piękne.

    • 1 14

  • cycki w kalendarzu to podstawa

    • 10 2

  • Opinia wyróżniona

    Kalendarz bez cycków - to notes

    • 12 1

  • mozna dodac jeszcze łowce ;]

    • 2 1

  • świetny marketing

    Gratuluję , świetna forma marketingu, elegancko i ze smakiem,

    • 13 2

  • a ja czeka na kalendarz rodziny zza Buga

    • 1 0

  • darmowa reklama

    Czyżby tylko 3 firmy wydawały kalendarze w Trójmieście???? Darmowa reklama (chyba żeby nie?) i jeszcze linki do stron!

    • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane