- 1 Sopot bez golizny i zakłócania spokoju (66 opinii)
- 2 Będzie pył, nie będzie premii? (197 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (45 opinii)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (252 opinie)
- 5 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (343 opinie)
- 6 "Mężczyzna z wężem" z zarzutami (183 opinie)
Odwiedziliśmy plac budowy ul. Chwarznieńskiej
1,5-kilometrowy odcinek dwujezdniowej ul. Chwarznieńskiej między Chwarznem a Witominem powstaje bez utrudnień. Wykonawca zapewnia, że nawet wyprzedza harmonogram robót.
Zwiedziliśmy budowę leśnego odcinka ul. Chwarznieńskiej w Gdyni. Kończą się tu prace związane z montażem konstrukcji nośnej wiaduktu, pod którym będą mogły swobodnie przechodzić dzikie zwierzęta. Podczas naszej wizyty na placu budowy opuszczano kolejne elementy stalowe na łożyska przyczółku. Z kolei przy wiadukcie od strony obwodnicy trwa zagęszczanie gruntów nasypu.
Ruszyła także budowa pętli autobusowej na granicy Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego i Witomina. Dotychczas zostały tam wypoziomowane krawężniki.
Tuż obok Zakładu Opieki Pielęgnacyjnej
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Tak w czerwcu tego roku wyglądała rozbudowa leśnego odcinka ul. Chwarznieńskiej. Film archiwalny.
- W tej chwili wyprzedzamy przyjęty przed rozpoczęciem budowy harmonogram. Jeśli zima będzie dla nas łaskawa, najpóźniej do 15 stycznia kierowcy pojadą po nowej - południowej - nitce drogi - mówi Maciej Konopka z firmy Strabag.
Po obu stronach drogi, na całej długości odcinka leśnego, stanie ogrodzenie z siatki. Co ciekawe, na całej wysokości będzie ono miało różnej wielkości oczka. Te najmniejsze znajdą się na samym dole, dzięki czemu na jezdnię nie wtargną nawet małe zwierzęta. Przyjazne dla zwierząt będzie także odwodnienie ulicy: system zamkniętych kanałów sprawie, że nie zakleszczy się w nich żadne stworzenie.
Na przebudowę wciąż czeka odcinek ul. Chwarznieńskiej na Witominie. Gdynia zakłada jej przebudowę w nowej perspektywie budżetowej UE na lata 2014-2020.
Miejsca
Opinie (106) 2 zablokowane
-
2013-11-07 14:49
(2)
A droga rowerowa gdzie ? Jak zwykle w tym mieście brak ?
- 4 12
-
2013-11-07 15:17
precz z cyklistami do lasu ... (1)
- 6 1
-
2013-11-07 15:35
spadaj na a1 ze swoim złomem.
- 3 4
-
2013-11-07 14:50
a korki na witominie (rolinicza i małokacka)??
Wejherowo przyjezdza do Rivery i zamęt robi, tak samo jak przy lidlu na witominie!
- 13 2
-
2013-11-07 14:58
Mialem okazje tam jezdzic kilka razy, tak mniej wiecej od pol roku.
Jak dla mnie postęp prac w tym miejscu, to chyba nie to słowo.
- 3 9
-
2013-11-07 15:00
Już teraz
W zasadzie korki twprzą sie na drogach dojazdowych do Witomina a nie w miejscu gdzie jest przebudowywana Chwarznienska na odcinku leśnym. Patrząc na ruch pojazdów obecnie zbudowanie odcinka leśnego nic nie zmieni a przynajmniej nie zmieni na lepsze bo wszyscy bedą chcieli przejechać nową droga a wąskie gardło jak było tak pozostanie.
- 10 3
-
2013-11-07 15:01
tylko w tym afrykańskim kraju buduje się 1,5 km przez ponad rok! a po co ten most? dla zwierząt? co za idiotyzm (4)
strabag dziadostwo ostatnie więcej leżą niż robią, przeciez kiedy tam nie jadę to może z jedna maszyna coś robi i paru ludzi, to można było zrobić w miesiąc to z czym oni się tyle babrają, po prostu głąby nie umieją, no ale to musi kosztować, musi trwać bo bydlaki krwiopijcy muszą zarobić
- 14 18
-
2013-11-07 15:06
Most dla zwierząt -chociaż tyle...
Jakby nie patrzeć - to my - ludzie niszczymy zwierzątom dom.
- 12 2
-
2013-11-07 15:37
Głupku, widzę że lubisz slalom między jeleniami czy dzikami na drodze ?
- 5 1
-
2013-11-07 15:48
czas budowy zależy od ceny (1)
taniej budować za pomocą 50 maszyn i 200 pracowników przez 1,5 roku, niż 200 maszynami i 500 pracownikami przez pół roku.
- 2 0
-
2013-11-08 08:38
jak żeś to obliczył? to taniej wozić taczką przez rok niż wywrotką w jeden dzień?
po prostu strabag to papraki, urzednicy którzy to nadzorują to idioci
to czemu w Niemczech takie coś jest budowane w 3 miesiące? nie wspomne o Chinach, Indiach czy Dubaju- 0 0
-
2013-11-07 15:05
...
potraficie tylko stekac...! nie buduja zle, buduja nie tam gdzie trzeba! a tam powinni a tu nie itd itp. zalosne marudzenie to przeciez takie nasze narodowe chobby :-/
- 15 4
-
2013-11-07 15:13
to tylko propaganda bo nic sie nie zmieni, korki sa i beda jeszcze dlugo (4)
gdyż skrzyżowanie przy Witawie jest nieporozumieniem i caly ruch jest tam blokowany. W Gdyni jak zwykle organizacja do bani nie mowiac o drogach dojazdowych do Witomina i super kretynskich pomysłach Buspasa na Kieleckiej.Tu się zyje w "korkach"
- 8 4
-
2013-11-07 15:19
a czemu wg ciebie buspas na kieleckiej jest złym pomysłem? (3)
chcesz siedziec sam w samochodzie jak 90 % kierowców to stój w korku. Ja wybiorę komunikację miejska i przejadę buspasem bez korków na Witomino
- 4 3
-
2013-11-07 15:27
a co dalej??? (2)
tylko do Witomina??? To jakas kolejna improwizacja UM Gdynia.
- 0 0
-
2013-11-07 16:43
a po co dalej? (1)
Tam sa korki, wiec tam jest taki busspas potrzebny.
Jak korkow nie bedzie , to i busspas w tym miejscu bedzie zbedny. Paniatno, czy nie nadazasz?- 1 0
-
2013-11-07 17:57
nie kumasz, ze buspas nie rozwiaze problemu?
skumales? to takie proste.
- 0 0
-
2013-11-07 15:17
(1)
ten kawałek ma 800m a nie 1,5km!!!!
- 4 6
-
2013-11-07 15:22
800 m? chyba żartujesz ma dokładnie 1450 m
- 2 1
-
2013-11-07 15:17
kładka w lesie (1)
z dwoma windami
- 6 2
-
2013-11-07 16:13
bedzie gdzie sie załatwić w drodze... :)
- 3 1
-
2013-11-07 15:21
Ominiecie Witomina (2)
Tylko połączenie ul. Witominskiej zaraz za cmentarzem przez las z nowo budowano dwupasmówką rozwiąże problem korków na głównym skrzyżowaniu Witomina. Puścić ruch z Gdyni za jednostka wojskowa. No ale to trójmiejski Park Krajobrazowy, i Ci nieszczesni ekolodzy , najwięksi truciciele mieszkaniowe miast.
- 19 6
-
2013-11-07 15:39
To może go wyrąb do cna ten las. Jak słyszę takie wypowiedzi jak twoja (1)
to wtedy lubię ekologów.
- 8 2
-
2013-11-07 20:43
Wycięcie 50 drzewek z 50 tys. z trójmiejskiego parku krajobrazowego przeszkadza tylko ekologom.
- 3 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.