• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Po awarii SKM: kolejki jeżdżą już regularnie

piw
13 lipca 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
aktualizacja: godz. 20:21 (13 lipca 2013)
Przed godz. 18 opóźnienia kolejek wynosiły średnio 20 min. Przed godz. 18 opóźnienia kolejek wynosiły średnio 20 min.

Około godz. 17:20 doszło dziś do awarii kolejki, która zatrzymała się na peronie w Gdyni Głównej. Do godziny 20 składy między Gdynią a Gdańskiem jeździły nieregularnie, niezgodnie z rozkładem.



Aktualizacja godz. 20:22 Kolejki jeżdżą już zgodnie z rozkładem.

***


Według naszych czytelników, którzy poinformowali nas o awarii, opóźnienia na trasie między Gdynią a Gdańskiem są bardzo duże i sięgają już ponad 20 minut w obu kierunkach. Jak twierdzą, ruch między Gdynią Główną a Orłowem odbywa się tylko jednym torem.

Przedstawiciele SKM potwierdzają, że kolejki jeżdżą niezgodnie z rozkładem, zapewniają jednak, iż do wieczora sytuacja ma wrócić do normy.
piw

Opinie (67) 5 zablokowanych

  • Dzień pieszego pasażera (2)

    Dzień dobry, cześć i czołem. Pytacie wciąż co zrobić z SKM? Oddać Niemcom i kolejki bedą jeździć jak za dawnych lat co 5 min. i okaże sie, ze to nawet opłacalne jest!

    • 5 2

    • Wszystko byś oddał Niemcom (1)

      Tak zapewne myślisz jak widać, ale wystarczy gospodarność i trzymanie za mordę patologi jaka jeździ skmką pijani studenci menele i robole i będzie lepiej wierz mi lecz Niemiec nie będzie woził bydła.Będziesz musiał mieć bilet a nie w kolejce po niego stać

      • 1 1

      • Niemcy czy Chińczycy, czy polski zarząd serio,
        ktokolwiek przejmie SKM
        zacznie od wywalenia całej załogi
        bo tam nie ma normalnych pracowników

        • 0 1

  • SKM wybudowano za głębokiej komuny od podstaw. (4)

    Tabor pochodził z metra berlińskiego(w ramach odszkodowań wojennych)i na owe czasy był w miarę nowoczesny. Za Gierka po 22 latach wymieniono tabor na nowy i przerobiono zasilanie. Obecnie po 33 latach dokonuje się reanimacji tego taboru i peronów robiąc z tego faktu wielkie halo. Tu już dawno powinien jeździć nowy tabor a i o perony należało dbać na bieżąco.

    • 6 1

    • Ten tabor jest nowy, technicznie. (3)

      Nowe silniki, wnętrza, okna, drzwi, kabiny, pancerz... Wszystko to nówka. Po prostu szkielet jest wieczny. Czas oddania na złom tego co Ci chodzi po głowie wypadłby w tym samym momencie co tych zmodernizowanych.

      • 0 3

      • a gdzie klimatyzacja w tych super "odnowionych" składach?? (1)

        • 2 1

        • Nawet gdyby nie miał foteli, nadal byłby nowy z technicznego punktu widzenia.

          Za wiele najistotniejszych elementów jest nowowyprodukowanych, by nie nazwać tych pojazdów nowymi. Po prostu, mają lekko podobny kształt do starych.

          • 1 2

      • Dziękuję za informację. Wszystkiego człowiek nie wie.

        • 0 0

  • to juz norma SKM

    powinno sie zapisac w slownikach nowe pojecie, punktualny jak PKP i niezawodny jak SKM

    • 1 0

  • dla mnie najlepszym hitem sę rewitalizowane składy, które w dzisiejszych czasach nie mają klimatyzacji (3)

    po prostu śmiech i żenada, jak może nie być klimatyzacji. Kto to w ogóle zatwierdza takie remonty !!

    • 4 2

    • Kup sobie samochód. (2)

      Klima w komunikacji publicznej próbuje złamać najbardziej niezłamywalne prawo fizyki: Nie da się zadowolić wszystkich.

      Taki poziom chłodzenia, który uważasz za najlepszy, dla innych będzie za silny, dla trzecich za słaby. Albo odwrotnie. To samo tyczy się grzania. Ja osobiście, lubię na cały regulator. Tymczasem jakieś 2/3 innych klientów leciutko...

      W aucie włączona jest tylko wtedy kiedy chcesz i na takim poziomie jaki chcesz. Masz pasażerów? Pięć osób łatwiej zadowolić niż kilkadziesiąt.

      • 1 1

      • Jakoś w autobusach nie ma tego problemu, i jeździ wiecej ludzi niż pięciu, po częsci zgadzam się z Tobą że nie zadowolisz wszystkich, ale stojąc czy nawet siedząc w 30 stopniach to średnia
        przyjemność, a taka wyśrodkowana temperatura zrobiłaby wszystkich dobrze.

        • 3 1

      • Jakoś od października do kwietnia nie ma takich dylematów

        i pociągi jeżdżą napalone jak do wytopu stali.

        • 0 0

  • czekamy na następną awarię :]

    • 1 0

  • SKMka ma dwie zalety, pierwszą i ostatnią - mianowicie JEST.

    Poza tym, że jest i turla się przez trójmiasto, nie ma do zaoferowania absolutnie nic. Gorszy standard oferowałyby już tylko wagony towarowe.

    • 5 1

  • SKM w rozkładzie jazdy powinna uwzględnić planowe awarie

    • 1 0

  • Proponuję

    dzień pieszego pasażera

    • 1 0

  • Żenada

    Gorąca śmierdząca droga wolna awaryjna kolej miejska

    • 5 0

  • Leje z tych opini frustratów i maruderów netowych..... Kto wam każe korzystać ???

    pojechałem kiedyś pociągiem do Jeleniej Góry i było niewygodnie , drugi raz nie pojade , wybiorę auto lub jakiś autobus z przesiadką. Jak wam tak żle z skm to po chu,,, jeżdzicie , przesiąść się na auto , autobus , tramwaj. ale prawda jest taka że tego nie zrobicie bo mimo wszystkich wad to i tak skmką dojedziecie najszybciej i najtaniej

    • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane