- 1 Przyjdź zobaczyć wodowanie z historycznej pochylni (58 opinii)
- 2 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (207 opinii)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (85 opinii)
- 4 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (72 opinie)
- 5 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (78 opinii)
- 6 Kumulacja prac na Jasieniu utrudni życie (75 opinii)
Przemycili 700 kg narkotyków w agregatach prądotwórczych
Osiem osób, w tym siedmiu mężczyzn i jedną kobietę, oskarżono o udział w zorganizowanej grupie przestępczej, a także udział i pomocnictwo w przemycie znacznych ilości marihuany z Półwyspu Iberyjskiego do Polski. Wszyscy oskarżeni to mieszkańcy Pomorza. Zarzucane im czyny zagrożone są karą do 15 lat pozbawienia wolności.
- Marihuanę przewożono ukrytą w atrapach agregatów prądotwórczych transportowanych na zlecenie przedsiębiorców nieprowadzących realnych działalności gospodarczych. Śledczy ustalili, że takich transportów było co najmniej 14 i obejmowały prawie 700 kilogramów narkotyków o szacunkowej czarnorynkowej wartości co najmniej 35 mln złotych - mówi kmdr ppor. SG Andrzej Juźwiak z Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku.
Sprawa narkotykowa z 2020 roku
Prowadzone czynności procesowe są kontynuacją działań zapoczątkowanych w sierpniu 2020 r., w trakcie których w rejonie Trójmiasta zatrzymano dwóch mężczyzn podczas rozładunku niespełna 60 kg narkotyków ukrytych w atrapie agregatu.
Wobec nich akt oskarżenia do Sądu Okręgowego w Gdańsku został skierowany w kwietniu ubiegłego roku.
Apteki całodobowe w Trójmieście
Opinie (158) 5 zablokowanych
-
2023-04-25 11:09
Opinia wyróżniona
Dostojny Szpilek. (38)
Gdyby marihuana była legalna skarb państwa zarabiałby na akcyzie ,podatku VAT.Rolnicy zarabiali by na uprawie ,sklepy na sprzedaży .Znikłyby koszta za ściganie przestępasw związanych z marihuaną przez organa ścigania.Nic tylko zalegalizować i palić legalnie.Popierajcie legalizację marihuany.
- 214 46
-
2023-04-25 14:37
widziałem co legalność różnych specyfików robi z banią wielu w Holandii (1)
szczególnie odlot mają angole bo hamulców nie mają żadnych, wniosek jeden zero tolerancji na to.
- 2 3
-
2023-04-25 23:08
widziałem co klepanie zdrowasiek robi na bani wielu w kościele
- opłatek?
- dziękuję, nie biorę- 2 0
-
2023-04-25 13:44
(9)
Gdyby zalegalizować kradzieże mienia nie trzeba by armii policjantów i ochroniarzy . Może jeszcze dalej , gdyby zalegalizować zabójstwa branża pogrzebowa rozrosła by się , ludzie mieliby pracę a państwo podatki od działalności tej branży .Głupie? Takie same głupie gadanie jak to o zyskach ze sprzedaży narkotyków tylko nigdzie nie napisałeś o złu jakie wyrządzają te narkotyki . Popieraj dalej.
- 5 7
-
2023-04-25 13:55
(8)
jedyne faktyczne złe oddziaływanie marihuany, to inhalacja benzenów ... do uniknięcia stosując waporyzację.
Miło mi, że mogłem wyjaśnić.
Pozdrawiam- 4 3
-
2023-04-25 14:13
(7)
zapomniałeś o kradzieżach , napadach , okradaniu bliskich żeby zaspokoić głód narkotykowy , niebezpiecznych nieprzewidywalnych zachowaniach po zażyciu narkotyków . jeżeli ktoś sam chce się truć jego sprawa ale jeżeli z powodu jego uzależnienia cierpią inni to nie jest już tylko sprawa narkomana
- 3 3
-
2023-04-25 14:42
(6)
zapomniałeś, że marihuana nie uzależnia fizycznie, nie występuje, dla niej, zjawisko głodu narkotykowego.
- 6 3
-
2023-04-25 15:13
(1)
marihuana uzależnia fizycznie, dlatego ludzie nie mogą przestać jej palić, gdy są uzależnieni
- 2 5
-
2023-04-25 18:02
Uzależnia się na stan po trawie czyli uzależnienie psychiczne. O wiele łatwiej jest z tego sie wyrwać niz od fajek cztyli uzaleznieniem fizycznym wiem to na własnym przykładzie, chociaż fajek tez już nie palę.
- 2 1
-
2023-04-25 14:49
(1)
oczywiście , w każdej chwili mogę przestać palić marihuanę .... tak mówią ci których marihuana nieuzależnia tyle że palą coraz więcej i coraz częściej . każda używka uzależnia
- 3 2
-
2023-04-26 13:56
z tym "coraz więcej i coraz więcej", to Ci powiem, że kolega waporyzuje dzyń-w-dzyń po robocie ponad dwie dekady. I wychodzi zdecydowanie taniej niż fajki. Które z resztą rzucił parę lat temu.
nie ma co demonizować trafki, nikt się nią nie odurza do nieprzytomności, jak nierzadko alkiem- 1 0
-
2023-04-25 14:46
(1)
ja nic nie zapomniałem ja znam ludzi uzależnionych od marihuany
- 2 5
-
2023-04-25 23:05
a ja uzależnionych od a, b, c ... x, y, z
co kompletnie bez znaczenia
bo wciąż zapomniałeś doczytać, czym rodzaje uzależnienia się różnią
poza tym, nie słyszałem jeszcze nigdy historii a'la: "napadł, aby mieć na dawkę... marihuany";D to jakiś kompletny... odlot!xD- 1 1
-
2023-04-25 13:06
(5)
Serio? Mało ludzi już ćpa? Kto tych ludzi będzie leczył? Tu byłby koszt i kto będzie płacił za wypadki na przykład po jeździe samochodem pod wpływem. Wszyscy wiedzą, że trawa zmysłów nie wyostrza, już nic nie mówiąc o agresji ćpunów.
- 3 5
-
2023-04-25 13:40
xDDD (4)
agresywny użytkownik marihuany - no na pewno
jak ktoś walnie połówkę i zapali jointa. To zapewniam Cię, że to nie ten joint nim trzepie.
parafrazując "zupa była za słona, ale i tak zjadł cały garnek"
pozdrawiam- 5 3
-
2023-04-26 05:56
nie chcę oglądać ćpunów na ulicach (1)
brudnych i śmierdzących
i tyle w temacie- 0 1
-
2023-04-26 09:15
ty nie jesteś tu od chcenia, mordeczko;D
śmierdzący narkoman to, przy pielgrzymce, rodzynek xDDD
makao, po makale xDDD- 1 0
-
2023-04-25 15:12
(1)
tak, agresywny użytkownik marihuany, zgadza się, niejednego takiego można spotkać, mieszkam niestety obok, ludzie tak zwani na poziomie, a po berecie
- 1 6
-
2023-04-25 17:57
Widzisz nikły % społeczeństwa i to patusów i na tej podstawie oceniasz ogół? Jara tyle ludzi, że co drugi co Cie mija to ćpun.
- 1 0
-
2023-04-25 12:37
Holandia (7)
Tam legalizacja się nie sprawdziła niestety, pogłębiło to tylko przestępczość. Wiem żyłem widziałem
- 9 4
-
2023-04-25 15:05
Mam takie samo odczucie
byłem tam wiele razy i z roku na rok jest gorzej, do tego w ten biznes wchodzą klany z Afryki i Bliskiego Wschodu o czym się nie mówi za dużo. Do tego po ostatnich akcjach zaćpanych brytoli też temat jest dosyć medialny.
- 2 0
-
2023-04-25 13:31
anegdota, to nie dowód (4)
taką opinię lubią ferować pisma konserwatywno katolickie, ale nie jest ona ugruntowania w rzetelnych badaniach.
Czytałem wiele opracowań twierdzących wręcz przeciwnie, że legalizacja była korzystna.
Jednakowoż chętnie dam się zaskoczyć, podziel się swoim źródłem, proszę!:)- 5 2
-
2023-04-25 15:09
mam gdzieś pisma jedne i drugie (3)
Aby zobrazować problem, bo chyba nie wielu jest tego świadomych, tam w ciągu jednego dnia widziałem więcej ćpunów leżących albo turlających się po ulicy niż u nas w kraju w ciągu roku podobnie nawalonych alkoholików. Stoją jak zoombie czasami w parkach i kołyszą się do przodu i do tyłu bez kontaktu. Ze zwykłymi jaraczami tak nie ma, ale też w rozmowie wyczujesz kto dłużej jara, bo z biegiem czasu to w banię idzie.
- 3 2
-
2023-04-26 09:45
To nie od trwaki
- 1 0
-
2023-04-25 22:40
też mam gdzieś pisemka
ale już nie rzetelne opracowania soc./ med.
I też byłem w Amsterdamie. I nic to nie zmienia, że widziałem uśmiechniętych palaczy, bez społecznej stygmy. Bo, krótko, dowody anegdotyczne, to g***o nie dowody.
A i Holandia średnio pasuje do naszego zagadnienia, bo ich legalizacja to historia sprzed pół wieku.
Dobrze, natomiast, pasuje parę stanów w stanach i Kanada. Ich, jakże bieżące, obserwacje są bardzo (bardzo!) ciekawe. Polecam
i pozdrawiam- 2 0
-
2023-04-25 22:17
też mam gdzieś pisemka
- 0 0
-
2023-04-25 13:18
no właśnie to ciekawa historia, coś tę słyszałem, ze od dawna np. w ansterdamie nie wydają licencji, że sa tylko te co jeszcze mają, ale czy przedłuż a nie wiadomo. coś jest na rzeczy
- 3 1
-
2023-04-25 12:34
Juz za kilka miesiecy marihuana bedzie legalna w Niemczech. (3)
Kazdy bedzie mogl posiadac przy sobie 50gramow. Do kupienia bedzie w specjalnych social klubach w ktorych trzeba bedzie byc czlonkiem.
- 2 0
-
2023-04-25 13:07
(2)
No to niech ćpuny wyjeżdżają do Niemiec. Nie będzie mi szkoda. W końcu społeczeństwo będzie normalniejsze.
- 6 10
-
2023-04-25 17:08
Jak żresz cukier to też jesteś ćpunem.
- 6 0
-
2023-04-25 13:33
alco-ćpuny też?;D
by się nieco wyludniło...
- 12 0
-
2023-04-25 12:25
Legalizacja marihuany to tylko (5)
legalizacja zysków mafijnych. Już oni by zadbali aby zwykły obywatel nic na tym nie zarobił.
- 9 13
-
2023-04-25 18:15
Glupis
Jest dokładnie odwrotnie. Ale z głupim nie ma co gadac
- 0 2
-
2023-04-25 14:38
jak ze wszystkim
- 2 0
-
2023-04-25 13:25
mógłyś wyjaśnić? (2)
mafia zajmuje się bardzo szerokim zakresem działalności, a marihuana to tylko jeden ze środków, którym obraca.
Po porostu ~20mld PLN (za money.pl) nie trafiło by na młyny półświatka, a circa połowa z tego mogła by trafić do fiskusa...- 9 0
-
2023-04-25 15:02
mafia zajmuje się wszystkim co przynosi kasę (1)
i teraz robi to w białych kołnierzykach zgodnie z prawem do pewnego momentu, potem jak dawniej. Otwórz coś co stoi w konflikcie z ich monopolem albo interesami to zrozumiesz o co biega. Wie o tym chyba każdy kto interesował się np tematem przetwórstwa śmieci albo złomu
- 2 1
-
2023-04-25 21:51
bardzo mocno generalizujesz
Oczywiście. Większa/ mniejsza część bieżących importerów/ producentów/ kontrolerów zajmie "nowy" rynek, tak, jak piszesz, "aby zwykły obywatel nic na tym nie zarobił". Ale tu nie chodzi o tworzenie "nowych" miejsc pracy, tylko o instytucjonalną kontrolę nad jakością, ograniczanie budżetu grup przestępczych, które środki z handlu marihuaną mogą wykorzystywać do finansowania pozostałej działalności, oraz, z pożytkiem dla "zwykłych obywateli", wpływy do fiskusa.
- 1 0
-
2023-04-25 11:25
eeee tam (1)
a po co Polacy i skarb państwa ma zarabiać? Z resztą już za późno, bo legalną, medyczną marihuanę sprowadza się z farm plantacji niemieckich :). Wy, zacofani polacy, hodujcie sobie pomidorki
- 11 10
-
2023-04-25 12:21
Pomidorki sprowadza sie z Hiszpanii. Tutaj tylko buraki, cebula, ziemniaki.
- 6 5
-
2023-04-25 11:13
Opinia wyróżniona
Dlaczego alkohol czy papierosy sa legalne a marihuana nie? (37)
Palenie papierosów praktycznie zawsze kończy się choroba/śmiercią przed wczesna. Właśnie pożegnałam wujka, nałogowego palacza, który wiadomo zmarł na raka płuc w wieku 67 lat. Nie wiem na prawdę dlaczego tytoń jest legalny. Marihuana nie powoduje takich powiklan
- 179 48
-
2023-04-25 11:29
Opinia wyróżniona
Bo lobby alkoholowe i papierosowe jest silne i boi się o utratę zysków.
- 111 17
-
2023-04-25 14:25
tyle ze po wypaleniu papierosa dalej kontrolujesz swoje zachowania i nie stajesz się niebezpieczny dla otoczenia po marihuanie i uzaleznieniu od niej tak
- 5 4
-
2023-04-25 13:13
Moja ciocia też niedawno zmarła na raka płuc (1)
Paliła jak smok, nawet jak już miała raka płuc to nadal paliła te faje
- 2 1
-
2023-04-25 14:07
To jest takie głupie że na prawdę nie wiem jakimś cudem tytoń jest legalny. Na końcu człowiek powoli zadusza się na śmierć. Wiadomo od dawna że palenie powoduje szereg schorzeń i szybka śmierć a wciąż jest wszędzie legalny
- 3 0
-
2023-04-25 13:08
Po trawie też się żegna ludzi, tylko uzależnionych od czegoś innego, niż alko i pety. Powoduje. Wyjedź do Niemiec i ćpaj do woli.
- 2 3
-
2023-04-25 12:33
bo stado ma sie zabijac nie leczyc
dlatego
- 4 1
-
2023-04-25 12:18
Bo to nie ma znaczenia.
Szkodliwosc danego produktu nie jest kryterium, wedle ktorego dany produkt sie ocenia. Przeciez przywolany przez Ciebie alkohol to jest twardy narkotyk, ktorego destrukcyjne oddzialywanie na czlowieka, a takze sila, z jaka czlowieka uzaleznia, kaza umiescic alkohol na jednej polce z heroina. Czy kogos to wzrusza? Znacznie czesciej uslyszysz, ze
Szkodliwosc danego produktu nie jest kryterium, wedle ktorego dany produkt sie ocenia. Przeciez przywolany przez Ciebie alkohol to jest twardy narkotyk, ktorego destrukcyjne oddzialywanie na czlowieka, a takze sila, z jaka czlowieka uzaleznia, kaza umiescic alkohol na jednej polce z heroina. Czy kogos to wzrusza? Znacznie czesciej uslyszysz, ze picie grzdylka co wieczor jest zbawienne. A ile szkodliwych substancji jest stosowanych w przemysle spozywczym? Ile trucizn jest dopuszczonych do stosowania w produktach spozywczych dla dzieci? Tutaj chodzi wylacznie o pieniadze. Zalegalizuj roslinke i niech choc milion Polakow przestanie pic, a zamiast tego zacznie sobie sadzic to w doniczce. Wiesz ile akcyzy odplynie? A to tylko haracz narzucony przez najjasniejsza RP, co dopiero wplywy branzy.
- 8 1
-
2023-04-25 12:04
Przecież jest legalna, wczoraj sam kupowałem w aptece (1)
- 2 0
-
2023-04-25 13:50
w przypadku zdrowia - ok, ale
bywają problemy z dostępnością
i cała kasa idzie za granicę, zamiast do naszego rolnika i u. skarbowego...- 4 1
-
2023-04-25 11:47
Bo nie jest obłożona akcyzą
I tylko dlatego
- 9 1
-
2023-04-25 11:41
powoduje dużo gorsze, ale ty już tego nie zrozumiesz bo wypaliłeś tyle że nie ogarniesz (1)
- 17 14
-
2023-04-25 13:14
Tak? A jakie? Podaj badania
- 4 2
-
2023-04-25 11:36
Marihualniści to roślinki (6)
Po latach regularnego palenia stają się roślinkami niezdolnymi do samodzielnej pracy. Wszystko podzlecają tak im się kurczy napęd do samodzielnego wysiłku psychicznego.
- 20 21
-
2023-04-25 13:28
Marihuana to jest drzewo
Tylko mu nie dają wyrosnąć
Alkohol robi z ludzi rośliny- 6 4
-
2023-04-25 12:57
Bzdura (4)
Palę jakieś 12 lat, oczywiście nie chodzę cały dzień ujarany tylko wieczorkiem w weekend usiądę i odpocznę. Mam pracę, samochód, działeczkę za miastem, żonę i dwójkę szczęśliwych dzieci. W wolnych chwilach lubię czytać książki i jeżdzić na rowerze. Czy to brzmi jak ktoś niezdolny do samodzielnej pracy? Dodam jeszcze że nie ruszam alkoholu ani żadnych innych używek od 9 lat.
- 15 7
-
2023-04-25 13:14
(3)
Czyli nie palisz 12 lat, tylko popalasz. Pal codziennie to będziesz warzywem. Stępi Ci zmysły, i zostaniesz zwyczajnym zombie. Poza tym na pewno po tylu latach popalania coś Ci jest. Zasobność portfela i posiadanie rodziny nie stanowi o normalności.
- 6 13
-
2023-04-25 13:44
(1)
Dzień dobry, staram się wykonywać badania regularnie i póki co jestem zdrowy. Jeśli chodzi o zdrowie psychiczne to nie korzystałem nigdy z pomocy psychologa czy psychiatry.
- 7 2
-
2023-04-25 15:14
To nie wiesz czy po tylu latach palenia jesteś zdrowy na umyśle.
- 1 4
-
2023-04-25 13:39
Pij alkohol codziennie
To skonczysz jako uchlany chlor. Spytaj się kogokolwiek ze sluzb/pracujacych w osrodkach gdzie takich ludzi sie umieszcza, jaka jest przyjemnosc z bliskiego kontaktu z nimi. Wszystko jest dla ludzi, ale w odpowiednich dawkach
- 12 1
-
2023-04-25 11:22
bo o to chodzi żebyś umierał najlepiej w wieku 64 lat (1)
żebyś zusu nie ograbił
- 27 4
-
2023-04-25 14:02
Ale ile leci kasy na takie leczenie? Dla mnie jest jasnez jak świadomie i z premedytacją niszczysz swoje zdrowie i innych to powinnien za to płacić.
- 4 0
-
2023-04-25 11:17
(1)
zainteresuj sprawą swojego posła
- 20 0
-
2023-04-25 13:44
Pani Beata na pełnym propsie
I z wdzięcznością od elektoratu!:D
- 1 0
-
2023-04-25 11:18
(13)
bo połowa Polaków ma poglądy rodem z średniowiecza - ludzie od zawsze bali sie tego czego nie znali
- 27 20
-
2023-04-25 13:09
Bo narkotyki to narkotyki, a ćpuny to ćpuny. Chcesz palić rekreacyjnie? Wyjedź do innego kraju.
- 5 9
-
2023-04-25 11:31
(2)
Polacy zawsze bali się nowości i zmian dlatego wolą tkwić w g..., które znają zamiast cokolwiek zmienić.
- 17 17
-
2023-04-25 12:01
Mówi niemiecki homoseksualista - z polskiej wioski
"Polacy zawsze bali się nowości i zmian dlatego wolą tkwić w g..., które znają zamiast cokolwiek zmienić."
Problem w tym ,że ci ta nowoczesność odby.em wychodzi, a kto tkwi w g*wnie to zostawię bez komentarza.- 7 3
-
2023-04-25 11:43
idź i zmieniaj gdzie indziej a nas zostaw w tym g...
podążaj za swoją "nowością" zobaczymy jak daleko zajdziesz...
- 19 10
-
2023-04-25 11:23
dokładnie (8)
polacy są zacofani niestety i bez wiedzy
- 21 16
-
2023-04-25 14:27
(2)
to znaczy że tylko w Polsce marihuana jest nielegalna a wszędzie na świecie handel i jej palenie legalne? gdybyś chciał mnie oświecić
- 4 2
-
2023-04-25 15:14
(1)
Naucz się czytać ze zrozumieniem, to zrozumiesz, i nikt nie będzie musiał oświecać
- 1 4
-
2023-04-25 16:42
i tyle?
- 0 1
-
2023-04-25 13:09
(3)
To jedź tam, gdzie są z wiedzą i niezacofani. Do Kolumbii lub innego narkokraju. Jak tu Ci nie pasuje.
- 5 7
-
2023-04-25 18:10
(2)
Narkotykiem jest wszystko co działa na układ nerwowy. Cukier, batoniki, ciasteczka mniam mniam, pewnie wpitalasz i nie widzisz w sobie ćpuna, . Widzisz nawet w swojej cebulandii masz narkokraj, ale jesteś z tych prostych i niedoinformowanych i naprawdę nie porównuję Ciebie do średniowiecznej hołoty, bo ta nie miała możliwości dostępu do wiedzy, a Ty ją masz na wyciągnięcie ręki, korzystasz z tego narzędzia, ale chyba nieskutecznie. Dać małpie młotek to też z tego pożytku nie będzie, pozdrawiam.
- 4 1
-
2023-04-25 18:37
A masturbacja? (1)
- 1 0
-
2023-04-25 23:12
ciach bajera:D
zdrowe, naturalne, endorfinki
kardio krótkie, ale liczy się
zapobiega problemom z prostatą- 0 0
-
2023-04-25 12:08
A ty?
- 4 3
Wszystkie opinie
-
2023-04-25 11:01
typ na foto (6)
ale łapy wielkie
- 33 4
-
2023-04-25 12:04
Szacun za cwiczenie (2)
Wiekszosc ma gdzies dbanie o forme, a tylko siedza i hejtuja
- 7 3
-
2023-04-25 13:59
(1)
osobiście, przy takich obwodach, nabieram podejrzeń czy to same ćwiczenia;)
- 1 2
-
2023-04-25 14:13
nawet jeśli "wspomagany"
to wciąż wymaga sporo pracy i treningu żeby mieć siłę i duże łapy. Wbrew obiegowym opiniom - od sterydów samo nie rośnie.
- 0 2
-
2023-04-25 13:04
Te 700 kg zioła sam przeniesie
- 4 0
-
2023-04-25 14:09
(1)
Chętnie zapoznalabym :p
- 1 2
-
2023-04-25 19:27
Ha ha...przecież to zupełny kret#%y&n.
Takie drzwiczki otwiera się wkrętakiem a nie bezskutecznie krzywić profil łomem. Ta kupa mięsa nie ma żadnego mózgu. No ale dla cię wystarczy.
- 0 3
-
2023-04-25 11:04
I co z tego jak na polskich wiochach uprawia sie na potege marihuanę, sam widzialem na własne oczy. (1)
Oczywiście jest zmowa milczenia, a pali młody i stary, bo macie takie strasznie stresujące życie.
- 7 12
-
2023-04-25 13:22
tak było, nie zmyślam...
- 1 0
-
2023-04-25 11:04
panie (2)
gdzie z tym łomem do elektroniki!
- 14 4
-
2023-04-25 11:05
szkoda
tyle ziółka :(
- 5 6
-
2023-04-25 11:07
Tam nie było żadnej elektroniki i oni to wiedzieli ;)
RTG im to powiedział
- 5 2
-
2023-04-25 11:09
Opinia wyróżniona
Dostojny Szpilek. (38)
Gdyby marihuana była legalna skarb państwa zarabiałby na akcyzie ,podatku VAT.Rolnicy zarabiali by na uprawie ,sklepy na sprzedaży .Znikłyby koszta za ściganie przestępasw związanych z marihuaną przez organa ścigania.Nic tylko zalegalizować i palić legalnie.Popierajcie legalizację marihuany.
- 214 46
-
2023-04-25 11:25
eeee tam (1)
a po co Polacy i skarb państwa ma zarabiać? Z resztą już za późno, bo legalną, medyczną marihuanę sprowadza się z farm plantacji niemieckich :). Wy, zacofani polacy, hodujcie sobie pomidorki
- 11 10
-
2023-04-25 12:21
Pomidorki sprowadza sie z Hiszpanii. Tutaj tylko buraki, cebula, ziemniaki.
- 6 5
-
2023-04-25 12:25
Legalizacja marihuany to tylko (5)
legalizacja zysków mafijnych. Już oni by zadbali aby zwykły obywatel nic na tym nie zarobił.
- 9 13
-
2023-04-25 13:25
mógłyś wyjaśnić? (2)
mafia zajmuje się bardzo szerokim zakresem działalności, a marihuana to tylko jeden ze środków, którym obraca.
Po porostu ~20mld PLN (za money.pl) nie trafiło by na młyny półświatka, a circa połowa z tego mogła by trafić do fiskusa...- 9 0
-
2023-04-25 15:02
mafia zajmuje się wszystkim co przynosi kasę (1)
i teraz robi to w białych kołnierzykach zgodnie z prawem do pewnego momentu, potem jak dawniej. Otwórz coś co stoi w konflikcie z ich monopolem albo interesami to zrozumiesz o co biega. Wie o tym chyba każdy kto interesował się np tematem przetwórstwa śmieci albo złomu
- 2 1
-
2023-04-25 21:51
bardzo mocno generalizujesz
Oczywiście. Większa/ mniejsza część bieżących importerów/ producentów/ kontrolerów zajmie "nowy" rynek, tak, jak piszesz, "aby zwykły obywatel nic na tym nie zarobił". Ale tu nie chodzi o tworzenie "nowych" miejsc pracy, tylko o instytucjonalną kontrolę nad jakością, ograniczanie budżetu grup przestępczych, które środki z handlu marihuaną mogą wykorzystywać do finansowania pozostałej działalności, oraz, z pożytkiem dla "zwykłych obywateli", wpływy do fiskusa.
- 1 0
-
2023-04-25 14:38
jak ze wszystkim
- 2 0
-
2023-04-25 18:15
Glupis
Jest dokładnie odwrotnie. Ale z głupim nie ma co gadac
- 0 2
-
2023-04-25 12:34
Juz za kilka miesiecy marihuana bedzie legalna w Niemczech. (3)
Kazdy bedzie mogl posiadac przy sobie 50gramow. Do kupienia bedzie w specjalnych social klubach w ktorych trzeba bedzie byc czlonkiem.
- 2 0
-
2023-04-25 13:07
(2)
No to niech ćpuny wyjeżdżają do Niemiec. Nie będzie mi szkoda. W końcu społeczeństwo będzie normalniejsze.
- 6 10
-
2023-04-25 13:33
alco-ćpuny też?;D
by się nieco wyludniło...
- 12 0
-
2023-04-25 17:08
Jak żresz cukier to też jesteś ćpunem.
- 6 0
-
2023-04-25 12:37
Holandia (7)
Tam legalizacja się nie sprawdziła niestety, pogłębiło to tylko przestępczość. Wiem żyłem widziałem
- 9 4
-
2023-04-25 13:18
no właśnie to ciekawa historia, coś tę słyszałem, ze od dawna np. w ansterdamie nie wydają licencji, że sa tylko te co jeszcze mają, ale czy przedłuż a nie wiadomo. coś jest na rzeczy
- 3 1
-
2023-04-25 13:31
anegdota, to nie dowód (4)
taką opinię lubią ferować pisma konserwatywno katolickie, ale nie jest ona ugruntowania w rzetelnych badaniach.
Czytałem wiele opracowań twierdzących wręcz przeciwnie, że legalizacja była korzystna.
Jednakowoż chętnie dam się zaskoczyć, podziel się swoim źródłem, proszę!:)- 5 2
-
2023-04-25 15:09
mam gdzieś pisma jedne i drugie (3)
Aby zobrazować problem, bo chyba nie wielu jest tego świadomych, tam w ciągu jednego dnia widziałem więcej ćpunów leżących albo turlających się po ulicy niż u nas w kraju w ciągu roku podobnie nawalonych alkoholików. Stoją jak zoombie czasami w parkach i kołyszą się do przodu i do tyłu bez kontaktu. Ze zwykłymi jaraczami tak nie ma, ale też w rozmowie wyczujesz kto dłużej jara, bo z biegiem czasu to w banię idzie.
- 3 2
-
2023-04-25 22:17
też mam gdzieś pisemka
- 0 0
-
2023-04-25 22:40
też mam gdzieś pisemka
ale już nie rzetelne opracowania soc./ med.
I też byłem w Amsterdamie. I nic to nie zmienia, że widziałem uśmiechniętych palaczy, bez społecznej stygmy. Bo, krótko, dowody anegdotyczne, to g***o nie dowody.
A i Holandia średnio pasuje do naszego zagadnienia, bo ich legalizacja to historia sprzed pół wieku.
Dobrze, natomiast, pasuje parę stanów w stanach i Kanada. Ich, jakże bieżące, obserwacje są bardzo (bardzo!) ciekawe. Polecam
i pozdrawiam- 2 0
-
2023-04-26 09:45
To nie od trwaki
- 1 0
-
2023-04-25 15:05
Mam takie samo odczucie
byłem tam wiele razy i z roku na rok jest gorzej, do tego w ten biznes wchodzą klany z Afryki i Bliskiego Wschodu o czym się nie mówi za dużo. Do tego po ostatnich akcjach zaćpanych brytoli też temat jest dosyć medialny.
- 2 0
-
2023-04-25 13:06
(5)
Serio? Mało ludzi już ćpa? Kto tych ludzi będzie leczył? Tu byłby koszt i kto będzie płacił za wypadki na przykład po jeździe samochodem pod wpływem. Wszyscy wiedzą, że trawa zmysłów nie wyostrza, już nic nie mówiąc o agresji ćpunów.
- 3 5
-
2023-04-25 13:40
xDDD (4)
agresywny użytkownik marihuany - no na pewno
jak ktoś walnie połówkę i zapali jointa. To zapewniam Cię, że to nie ten joint nim trzepie.
parafrazując "zupa była za słona, ale i tak zjadł cały garnek"
pozdrawiam- 5 3
-
2023-04-25 15:12
(1)
tak, agresywny użytkownik marihuany, zgadza się, niejednego takiego można spotkać, mieszkam niestety obok, ludzie tak zwani na poziomie, a po berecie
- 1 6
-
2023-04-25 17:57
Widzisz nikły % społeczeństwa i to patusów i na tej podstawie oceniasz ogół? Jara tyle ludzi, że co drugi co Cie mija to ćpun.
- 1 0
-
2023-04-26 05:56
nie chcę oglądać ćpunów na ulicach (1)
brudnych i śmierdzących
i tyle w temacie- 0 1
-
2023-04-26 09:15
ty nie jesteś tu od chcenia, mordeczko;D
śmierdzący narkoman to, przy pielgrzymce, rodzynek xDDD
makao, po makale xDDD- 1 0
-
2023-04-25 13:44
(9)
Gdyby zalegalizować kradzieże mienia nie trzeba by armii policjantów i ochroniarzy . Może jeszcze dalej , gdyby zalegalizować zabójstwa branża pogrzebowa rozrosła by się , ludzie mieliby pracę a państwo podatki od działalności tej branży .Głupie? Takie same głupie gadanie jak to o zyskach ze sprzedaży narkotyków tylko nigdzie nie napisałeś o złu jakie wyrządzają te narkotyki . Popieraj dalej.
- 5 7
-
2023-04-25 13:55
(8)
jedyne faktyczne złe oddziaływanie marihuany, to inhalacja benzenów ... do uniknięcia stosując waporyzację.
Miło mi, że mogłem wyjaśnić.
Pozdrawiam- 4 3
-
2023-04-25 14:13
(7)
zapomniałeś o kradzieżach , napadach , okradaniu bliskich żeby zaspokoić głód narkotykowy , niebezpiecznych nieprzewidywalnych zachowaniach po zażyciu narkotyków . jeżeli ktoś sam chce się truć jego sprawa ale jeżeli z powodu jego uzależnienia cierpią inni to nie jest już tylko sprawa narkomana
- 3 3
-
2023-04-25 14:42
(6)
zapomniałeś, że marihuana nie uzależnia fizycznie, nie występuje, dla niej, zjawisko głodu narkotykowego.
- 6 3
-
2023-04-25 14:46
(1)
ja nic nie zapomniałem ja znam ludzi uzależnionych od marihuany
- 2 5
-
2023-04-25 23:05
a ja uzależnionych od a, b, c ... x, y, z
co kompletnie bez znaczenia
bo wciąż zapomniałeś doczytać, czym rodzaje uzależnienia się różnią
poza tym, nie słyszałem jeszcze nigdy historii a'la: "napadł, aby mieć na dawkę... marihuany";D to jakiś kompletny... odlot!xD- 1 1
-
2023-04-25 14:49
(1)
oczywiście , w każdej chwili mogę przestać palić marihuanę .... tak mówią ci których marihuana nieuzależnia tyle że palą coraz więcej i coraz częściej . każda używka uzależnia
- 3 2
-
2023-04-26 13:56
z tym "coraz więcej i coraz więcej", to Ci powiem, że kolega waporyzuje dzyń-w-dzyń po robocie ponad dwie dekady. I wychodzi zdecydowanie taniej niż fajki. Które z resztą rzucił parę lat temu.
nie ma co demonizować trafki, nikt się nią nie odurza do nieprzytomności, jak nierzadko alkiem- 1 0
-
2023-04-25 15:13
(1)
marihuana uzależnia fizycznie, dlatego ludzie nie mogą przestać jej palić, gdy są uzależnieni
- 2 5
-
2023-04-25 18:02
Uzależnia się na stan po trawie czyli uzależnienie psychiczne. O wiele łatwiej jest z tego sie wyrwać niz od fajek cztyli uzaleznieniem fizycznym wiem to na własnym przykładzie, chociaż fajek tez już nie palę.
- 2 1
-
2023-04-25 14:37
widziałem co legalność różnych specyfików robi z banią wielu w Holandii (1)
szczególnie odlot mają angole bo hamulców nie mają żadnych, wniosek jeden zero tolerancji na to.
- 2 3
-
2023-04-25 23:08
widziałem co klepanie zdrowasiek robi na bani wielu w kościele
- opłatek?
- dziękuję, nie biorę- 2 0
-
2023-04-25 11:11
Nie dało rady tego otworzyć kluczykiem? (12)
Jeden z łomem drugi z młotem.
Rozumiem, że to atrapy, ale żeby niszczyć...
Ciekawi mnie, gdzie potem trafiają takie dragi. Założę się, że Policja czy Straż Graniczna ma dostęp i jarają.- 70 27
-
2023-04-25 11:14
(2)
Tak, na pewno mieli kluczyki ale postanowili dla hecy otworzyć łomem.
- 21 6
-
2023-04-25 11:30
do tych zamków jest jakieś 20-30 kluczyków
ale jeszcze prościej małym wytrychem
- 6 4
-
2023-04-25 12:00
Mogli zwyczajnie nie wpasc na to, ze to mozna otworzyc klamka. To przeciez zamaskowane osilki z polskiej mundurowki.
- 13 5
-
2023-04-25 11:15
Gdyby tego nie niszczyli to by skarb Państwa mógł sprzedać, a tak...
- 4 10
-
2023-04-25 11:18
Jesteś błyskotliwy jak salceson
- 11 2
-
2023-04-25 11:18
jak to gdzie na handel pod kuratelą policji i innych służb :) i handlują ci co mają pozwolenie a jak ktoś nowy wchodzi na rynek to go szybciutko aresztują zabierają towar i zabawa trwa dalej :)
- 11 5
-
2023-04-25 11:21
sprzedają
- 3 2
-
2023-04-25 11:44
tak, jeszcze kluczyk im zostawili ty geniuszu... ty pewnie byś tak zrobił :D (1)
- 3 5
-
2023-04-25 12:14
Zamki tego typu otwiera się prostymi narzędziami w 10s
Ale łom jest bardziej pokazowy
- 2 3
-
2023-04-25 11:50
Widać, że tam tylko keratyna sterydy i poza tym próżno szukać oznak jakiegokolwiek mózgu
- 8 3
-
2023-04-25 14:10
Do magazynu...
Haha- 1 0
-
2023-04-25 14:25
już niedługo do spalarni - i całe miasto oddycha :)
- 1 0
-
2023-04-25 11:12
Przemycili by gdyby ich nie złapano. A tak to jedynie przemycali.
- 6 1
-
2023-04-25 11:12
Tylko co tan funkcjonariusz bierze?
- 5 5
-
2023-04-25 11:13
A skąd pan policjant ze zdjęcia ma sterydy (10)
chyba nie z legalnego obrotu , tylko też z przemytu albo z lipnych recept, bo na jajkach i kurczaczku to takiej masy nie zbudował
- 52 15
-
2023-04-25 11:17
to nie policjant
to straż graniczna. A na czym zbudował masę to jego sprawa. Bardzo przez to cierpisz?
- 16 14
-
2023-04-25 11:20
Zabierają dla siebie, mi tez kiedys zabrali, a jak bym sie sprzeciwial
To na komisariat..
- 4 4
-
2023-04-25 11:27
Można to legalnie kupić w aptece, polecam zapisać się do szkoły
- 6 0
-
2023-04-25 11:29
Jesteś typowy suchoklates, pochodziłeś kiedyś z 2 tygodnie na siłkę, nie widziałeś natychmiastowych efektów, (6)
odpuściłeś i teraz każdy kto ma bicka to dla ciebie sterydziarz. Funkcjonariusz ze zdjęcia zdecydowanie ułomkiem nie jest, ale perspektywa zdjęcia i pochylona pozycja mocno tu podkręca efekt. Pana z foto nie znam i nie bronię, męczy mnie wrzucanie wszystkich do jednego wora.
- 8 10
-
2023-04-25 11:43
Tak tak (1)
Kuzyn w rodzinie ma policjanta. Normalny chudy chłopak a od wstąpienia do Polic zrobiła mu się masa sterydowa. Sama się zrobiła ,;)
- 4 5
-
2023-04-25 11:56
Zaraz kolego usuna Ci komentarz, bo teraz na policje sie nie gada na portalach
- 1 4
-
2023-04-25 11:55
Jes, jak wiekszosc ;)
- 1 2
-
2023-04-25 12:23
Ojoj, meczy Cie? To po co sam wskakujesz do wora pelnego i**otow? (1)
- 2 0
-
2023-04-25 12:26
tu mnie masz.
chyba w ramach przypomnienia, że nie warto :)
- 1 0
-
2023-04-25 17:05
Strachu a ile tego teścia bijesz? czlowieku w życiu sterydów nie brałem, Strachu przecież sam ci zastrzyki robię
- 1 0
-
2023-04-25 11:13
Opinia wyróżniona
Dlaczego alkohol czy papierosy sa legalne a marihuana nie? (37)
Palenie papierosów praktycznie zawsze kończy się choroba/śmiercią przed wczesna. Właśnie pożegnałam wujka, nałogowego palacza, który wiadomo zmarł na raka płuc w wieku 67 lat. Nie wiem na prawdę dlaczego tytoń jest legalny. Marihuana nie powoduje takich powiklan
- 179 48
-
2023-04-25 11:17
(1)
zainteresuj sprawą swojego posła
- 20 0
-
2023-04-25 13:44
Pani Beata na pełnym propsie
I z wdzięcznością od elektoratu!:D
- 1 0
-
2023-04-25 11:18
(13)
bo połowa Polaków ma poglądy rodem z średniowiecza - ludzie od zawsze bali sie tego czego nie znali
- 27 20
-
2023-04-25 11:23
dokładnie (8)
polacy są zacofani niestety i bez wiedzy
- 21 16
-
2023-04-25 12:08
A ty?
- 4 3
-
2023-04-25 13:09
(3)
To jedź tam, gdzie są z wiedzą i niezacofani. Do Kolumbii lub innego narkokraju. Jak tu Ci nie pasuje.
- 5 7
-
2023-04-25 18:10
(2)
Narkotykiem jest wszystko co działa na układ nerwowy. Cukier, batoniki, ciasteczka mniam mniam, pewnie wpitalasz i nie widzisz w sobie ćpuna, . Widzisz nawet w swojej cebulandii masz narkokraj, ale jesteś z tych prostych i niedoinformowanych i naprawdę nie porównuję Ciebie do średniowiecznej hołoty, bo ta nie miała możliwości dostępu do wiedzy, a Ty ją masz na wyciągnięcie ręki, korzystasz z tego narzędzia, ale chyba nieskutecznie. Dać małpie młotek to też z tego pożytku nie będzie, pozdrawiam.
- 4 1
-
2023-04-25 18:37
A masturbacja? (1)
- 1 0
-
2023-04-25 23:12
ciach bajera:D
zdrowe, naturalne, endorfinki
kardio krótkie, ale liczy się
zapobiega problemom z prostatą- 0 0
-
2023-04-25 14:27
(2)
to znaczy że tylko w Polsce marihuana jest nielegalna a wszędzie na świecie handel i jej palenie legalne? gdybyś chciał mnie oświecić
- 4 2
-
2023-04-25 15:14
(1)
Naucz się czytać ze zrozumieniem, to zrozumiesz, i nikt nie będzie musiał oświecać
- 1 4
-
2023-04-25 16:42
i tyle?
- 0 1
-
2023-04-25 11:31
(2)
Polacy zawsze bali się nowości i zmian dlatego wolą tkwić w g..., które znają zamiast cokolwiek zmienić.
- 17 17
-
2023-04-25 11:43
idź i zmieniaj gdzie indziej a nas zostaw w tym g...
podążaj za swoją "nowością" zobaczymy jak daleko zajdziesz...
- 19 10
-
2023-04-25 12:01
Mówi niemiecki homoseksualista - z polskiej wioski
"Polacy zawsze bali się nowości i zmian dlatego wolą tkwić w g..., które znają zamiast cokolwiek zmienić."
Problem w tym ,że ci ta nowoczesność odby.em wychodzi, a kto tkwi w g*wnie to zostawię bez komentarza.- 7 3
-
2023-04-25 13:09
Bo narkotyki to narkotyki, a ćpuny to ćpuny. Chcesz palić rekreacyjnie? Wyjedź do innego kraju.
- 5 9
-
2023-04-25 11:22
bo o to chodzi żebyś umierał najlepiej w wieku 64 lat (1)
żebyś zusu nie ograbił
- 27 4
-
2023-04-25 14:02
Ale ile leci kasy na takie leczenie? Dla mnie jest jasnez jak świadomie i z premedytacją niszczysz swoje zdrowie i innych to powinnien za to płacić.
- 4 0
-
2023-04-25 11:29
Opinia wyróżniona
Bo lobby alkoholowe i papierosowe jest silne i boi się o utratę zysków.
- 111 17
-
2023-04-25 11:36
Marihualniści to roślinki (6)
Po latach regularnego palenia stają się roślinkami niezdolnymi do samodzielnej pracy. Wszystko podzlecają tak im się kurczy napęd do samodzielnego wysiłku psychicznego.
- 20 21
-
2023-04-25 12:57
Bzdura (4)
Palę jakieś 12 lat, oczywiście nie chodzę cały dzień ujarany tylko wieczorkiem w weekend usiądę i odpocznę. Mam pracę, samochód, działeczkę za miastem, żonę i dwójkę szczęśliwych dzieci. W wolnych chwilach lubię czytać książki i jeżdzić na rowerze. Czy to brzmi jak ktoś niezdolny do samodzielnej pracy? Dodam jeszcze że nie ruszam alkoholu ani żadnych innych używek od 9 lat.
- 15 7
-
2023-04-25 13:14
(3)
Czyli nie palisz 12 lat, tylko popalasz. Pal codziennie to będziesz warzywem. Stępi Ci zmysły, i zostaniesz zwyczajnym zombie. Poza tym na pewno po tylu latach popalania coś Ci jest. Zasobność portfela i posiadanie rodziny nie stanowi o normalności.
- 6 13
-
2023-04-25 13:39
Pij alkohol codziennie
To skonczysz jako uchlany chlor. Spytaj się kogokolwiek ze sluzb/pracujacych w osrodkach gdzie takich ludzi sie umieszcza, jaka jest przyjemnosc z bliskiego kontaktu z nimi. Wszystko jest dla ludzi, ale w odpowiednich dawkach
- 12 1
-
2023-04-25 13:44
(1)
Dzień dobry, staram się wykonywać badania regularnie i póki co jestem zdrowy. Jeśli chodzi o zdrowie psychiczne to nie korzystałem nigdy z pomocy psychologa czy psychiatry.
- 7 2
-
2023-04-25 15:14
To nie wiesz czy po tylu latach palenia jesteś zdrowy na umyśle.
- 1 4
-
2023-04-25 13:28
Marihuana to jest drzewo
Tylko mu nie dają wyrosnąć
Alkohol robi z ludzi rośliny- 6 4
-
2023-04-25 11:41
powoduje dużo gorsze, ale ty już tego nie zrozumiesz bo wypaliłeś tyle że nie ogarniesz (1)
- 17 14
-
2023-04-25 13:14
Tak? A jakie? Podaj badania
- 4 2
-
2023-04-25 11:47
Bo nie jest obłożona akcyzą
I tylko dlatego
- 9 1
-
2023-04-25 12:04
Przecież jest legalna, wczoraj sam kupowałem w aptece (1)
- 2 0
-
2023-04-25 13:50
w przypadku zdrowia - ok, ale
bywają problemy z dostępnością
i cała kasa idzie za granicę, zamiast do naszego rolnika i u. skarbowego...- 4 1
-
2023-04-25 12:18
Bo to nie ma znaczenia.
Szkodliwosc danego produktu nie jest kryterium, wedle ktorego dany produkt sie ocenia. Przeciez przywolany przez Ciebie alkohol to jest twardy narkotyk, ktorego destrukcyjne oddzialywanie na czlowieka, a takze sila, z jaka czlowieka uzaleznia, kaza umiescic alkohol na jednej polce z heroina. Czy kogos to wzrusza? Znacznie czesciej uslyszysz, ze picie grzdylka co wieczor jest zbawienne. A ile szkodliwych substancji jest stosowanych w przemysle spozywczym? Ile trucizn jest dopuszczonych do stosowania w produktach spozywczych dla dzieci? Tutaj chodzi wylacznie o pieniadze. Zalegalizuj roslinke i niech choc milion Polakow przestanie pic, a zamiast tego zacznie sobie sadzic to w doniczce. Wiesz ile akcyzy odplynie? A to tylko haracz narzucony przez najjasniejsza RP, co dopiero wplywy branzy.
- 8 1
-
2023-04-25 12:33
bo stado ma sie zabijac nie leczyc
dlatego
- 4 1
-
2023-04-25 13:08
Po trawie też się żegna ludzi, tylko uzależnionych od czegoś innego, niż alko i pety. Powoduje. Wyjedź do Niemiec i ćpaj do woli.
- 2 3
-
2023-04-25 13:13
Moja ciocia też niedawno zmarła na raka płuc (1)
Paliła jak smok, nawet jak już miała raka płuc to nadal paliła te faje
- 2 1
-
2023-04-25 14:07
To jest takie głupie że na prawdę nie wiem jakimś cudem tytoń jest legalny. Na końcu człowiek powoli zadusza się na śmierć. Wiadomo od dawna że palenie powoduje szereg schorzeń i szybka śmierć a wciąż jest wszędzie legalny
- 3 0
-
2023-04-25 14:25
tyle ze po wypaleniu papierosa dalej kontrolujesz swoje zachowania i nie stajesz się niebezpieczny dla otoczenia po marihuanie i uzaleznieniu od niej tak
- 5 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.