- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (452 opinie)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (40 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (163 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (279 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Problemy z opłatą za lotniskowy parking
Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.
W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.
Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.
Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.
Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.
W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.
Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".
W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.
Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł.
W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.
Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.
Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.
Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Miejsca
Opinie (261) 6 zablokowanych
-
2017-07-15 15:41
Tak to jest
jak się trefnymi kartami płaci. Zawieszka za zawieszką ;)
- 8 15
-
2017-07-15 15:42
Miałem tak samo, przecież to jest naciąganie ludzi (1)
W poniedziałek 10 lipca odwoziłem dziewczynę na lotnisko, liczyłem sie z dużą opłatą ponieważ żegnałem się z dziewczyną. Przy wyjeździe z parkingu są dwie kasy automatyczne, na obu naklejane kartki - jedna informująca TYLKO GOTÓWKA a DRUGA GOTÓWKA I TYLKO ZBLIŻENIOWO, u mnie wyszło 40 złotych próbowałem kilkakrotnie i paypass nie działał, zanim podbiegłem do kolejnej kasy oddalonej o 40 metrów i zapłaciłem opłata wzrosła do 50 zł. Lotnisko powinno wypowiedzieć operatorowi- nie dość że akurat PRZYPADKOWO kasy przy wyjezdzie nie działają w pełni to jeszcze nie są w stanie tego naprawić przez 4 dni robocze.
- 59 6
-
2017-07-16 07:21
Opłaty są tak ustalone nie po to, żeby kroić klientów, tylko
żeby parking był zawsze dostępny (wolny).
Niestety nie wszyscy to rozumieją i zamiast albo od razu jechać na sąsiedni parking, gdzie opłata wynosi ułamek ceny Kiss&Fly, (albo przestawić tam auto od razu po wysadzeniu pasażera i bagażu) to zostawiają auto na długo w tym najdroższym miejscu, a potem płaczą jak wyniknie jakiś problem podczas płacenia - tym bardziej, że opłata szybko się zwiększa.
Nie znaczy to oczywiście, że zarządca parkingu nie mógłby zmienić nieco podejścia do klientów, przede wszystkim w kwestii uprzejmości i chęci pomocy w kryzysowych sytuacjach.- 4 5
-
2017-07-15 15:46
Pewnie kobita pinu zapomniała (szminki i puderniczki nie) (3)
a teraz struga na siłę poszkodowaną aby pieniążki jej zwrócić.
- 15 31
-
2017-07-15 20:38
;)
Kasia. A Ty nie na triathlonie?
- 3 0
-
2017-07-16 09:05
Pewnie bi myśli umiesz czytać
- 0 0
-
2017-07-16 09:22
Co to są pieniążki???
- 2 0
-
2017-07-15 15:46
Tak to jest jak szkoda wydać 3 czy 4 pln i wjechać na krótkoterminowy
- 14 7
-
2017-07-15 15:47
(2)
Lotnisko współpracuje tylko z amber gold
- 35 15
-
2017-07-15 15:54
To pociągiem (1)
- 3 0
-
2017-07-15 18:12
Bój się, bój , ABW juz idzie tam
- 0 1
-
2017-07-15 15:48
(2)
14 lipca odwoziłem znajomego na lotnisko. Automat ciągle wyrzucał bilet parkingowy nie pokazując ile mam zapłacić. Ostatecznie zapłaciłem w biurze parkingu. Zdarzyło mi się to pierwszy raz - ewidentnie był problem z automatami , pani Olga ma rację.
- 59 9
-
2017-07-15 16:29
(1)
Zapomniałeś się podpisać - kolega pani Olgi.
- 6 9
-
2017-07-16 09:06
Ty co wszystko wiesz jakie będą numery totka
- 3 1
-
2017-07-15 15:53
Połączyć się z pracownikiem za pomocą magicznego przycisku
Prawie nierealne
- 35 2
-
2017-07-15 15:54
złodzieje i naciągacze od co!
to już nie pierwszy przypadek
- 30 6
-
2017-07-15 15:56
Interparking i wszystko jasne
- 25 3
-
2017-07-15 16:00
(1)
Nalezy uwaznie czytac i nie jechac gdzie popadnie to po pierwsze ale po drugie to obsluga tych urzadzen a juz kontakt z nimi to juz piekło. Co w nas jest ze nienawidzimy sie wzajemnie? Wystarczy chyba byc troszke tylko zyczliwszym a swiat bedzie piekniejszy.
- 38 2
-
2017-07-15 23:20
jazda jak na torze przeszóód
Tak skomplikowanych wjazdów , pasów ruchu , znaków i oznaczeń nigdzie nie spotkałem . Dla wjeżdżających po raz pierwszy na parkingi przy lotnisku to istna makabra . A do tego na parkingu nikogo z obsługi . Życzę kierowcom cierpliwości .
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.