- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (477 opinii)
- 2 Czy opłata za wejście do kościoła ma sens? (285 opinii)
- 3 Gdynia najszczęśliwsza. "Nie płaciliśmy" (168 opinii)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (194 opinie)
- 5 Szybko odzyskali skradzionego pheatona (68 opinii)
- 6 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (228 opinii)
Ostatnie tygodnie rozbudowy ul. Kwiatkowskiego
Przebudowa ul. Kwiatkowskiego wchodzi w decydującą fazę. W związku z tym w najbliższych dniach kierowców czekają zmiany na tej trasie.
Planowane zamknięcia:
- łącznica zjazdowa do Unruga w terminie 25.04-11.05.2022 r.,
- łącznica wjazdowa z Unruga w terminie 10.05-12.05.2022 r.,
- wjazd na ul. Podgórską, Ledóchowskiego, do Kwiatkowskiego 102, zjazd do garaży - w terminie 09.05-14.05.2022 r.,
- asfaltowanie głównych jezdni w terminie 09.05-14.05.2022 r.,
- lewoskręt z Oksywia wyłączony w dniu 12.05.2022 r. (objazd zostanie poprowadzony pętlą od strony ul. Maciejewicza).
W ostatni czwartek i piątek ułożono natomiast nawierzchnię drogi rowerowej na odcinku od ul. Unruga do ul. Płk. Dąbka.
Wszystko wskazuje więc na to, że inwestycję uda się zakończyć w połowie roku. Początkowo informowano, że przebudowa ul. Kwiatkowskiego zakończy się w październiku ubiegłego roku. Dopiero latem termin ten wydłużono do stycznia 2022. Jednak potem zdecydowano, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom ul. Kwiatkowskiego będzie miała po przebudowie nie cztery pasy ruchu, a pięć: dwa buspasy, dwa pasy w każdym kierunki oraz jeden, dodatkowy, w kierunku północnym.
Koszty rozbudowy ul. Kwiatkowskiego
Obecnie zakres prac wyceniany jest na 23 360 471,06 zł brutto, w tym roboty finansowane przez PEWIK GDYNIA pochłoną 140 965,75 zł. Dofinansowanie Ministerstwa Infrastruktury i Ministerstwa Finansów wynosi: 9 023 794 zł brutto.
Droga rowerowa dofinansowana jest natomiast ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Wartość robót to 1 319 042,35 zł, a dofinansowanie wynosi 58 proc. kosztów kwalifikowanych.
Opinie (177) 7 zablokowanych
-
2022-04-19 07:29
To kiedy remont?
- 6 1
-
2022-04-19 07:30
Gdynia się rozwija, tu się żyje. (2)
Marek
- 5 19
-
2022-04-19 08:40
Maryś, o 9 w moim gabinecie.
- 6 0
-
2022-04-19 13:39
Gdynia zwija się a nie rozwija się
- 0 0
-
2022-04-19 07:39
Czy przewidziano na trasie progi zwalniające lub odcinkowe pomiary? (5)
Chodzi o to, żeby usprawnić przejazd.
- 26 5
-
2022-04-19 07:46
Tak. Progi będą co 50 metrów na pasie
dla rowerów.
- 16 1
-
2022-04-19 08:47
Tak postawią delfinki i będzie ruch wahadłowy dla spowolnienia ruchu
- 7 0
-
2022-04-19 09:56
rower
proponuję radary dla rowerzystów - aż strach tam chodzić
- 3 0
-
2022-04-19 11:00
Chodzi o to, żeby wolniej jeżdżono i nie robiono wypadków.
Tym samym było by bardziej przejezdne. Szybciej wcale nie znaczy że będzie przejezdne więc zdecydowanie jestem za progami!!!!
- 1 3
-
2022-04-19 18:13
3X tristar rozsieje czerwoną falę
- 0 0
-
2022-04-19 07:49
Dzięki genialnemu projektowi rowerzyści pod górę będą jeździć jezdnią. (24)
Pas dla rowerów jest tylko po stronie "zjazdowej".
Lepiej byłoby go zrobić "na podjeździe", a najlepiej po obu stronach.- 33 88
-
2022-04-19 08:01
(5)
Boszeeee, a rajtuzowym znowu się coś nie podoba. Z której strony by ścieżka nie była, o tak wiecznie będziecie narzekać.
- 49 15
-
2022-04-19 08:04
Do dla przeciwwagi napisz coś o parkingach :) (1)
- 12 4
-
2022-04-19 08:07
Nie napiszę, poruszam się komunikacją miejską :-)
- 4 9
-
2022-04-19 08:14
Widzę że masz uczulenie na słowo rower... (2)
Jako samochodziarz, wolałbym nie jechać za wlokącym się pod górę rowerzystą - ergo lepszy byłby pas dla rowerów pod górę.
- 18 6
-
2022-04-19 09:03
(1)
Nie mam uczulenia na słowo rower. Mam uczulenie na najbardziej roszczeniową społeczność.
- 20 6
-
2022-04-19 09:23
na przespawanych do samochodu
nie dziwię się, masz prawo, zaraz będą narzekać, ze gdzieś tam parkingu im nie zbudowano
- 3 10
-
2022-04-19 08:03
(1)
"Miszczu" dedukcji święta nie przyczyniły się w twoim wypadku na poprawę przyswajania tematu. Powstaje pytanie gdzie przebiega ścieżka rowerowa przy dojeździe do nowej ścieżki? Po lewej patrząc z dołu czy po prawej? Po estakadzie i tak rowerem nie jedziesz,spod estakady i tak musisz wbić się w nową bo na wprost masz zakaz i pod górkę i z górki jedziesz jedną stroną. Więc gdzie problem?
- 17 1
-
2022-04-19 08:06
Nie tłumacz mu, krzyczy krzyczy a i tak jeździ chodnikiem albo ulica.
- 15 2
-
2022-04-19 08:05
W tym kraju (9)
Nie wszystko musi być pod rowerzystów.
Jest ścieżka z jedej strony - wystarczy. Rozumiałbym ten ból d*py gdyby w ogóle nie było.- 21 4
-
2022-04-19 08:25
Do tej pory to wszystko budowane jest z priorytetem dla samochodów. (6)
Jak tylko zrobi się jakieś ograniczenia lub niedogodności dla aut to krzyk jest wielki.
- 8 16
-
2022-04-19 09:04
A dlaczego ma być z priorytetem dla rowerzystów ? robi się dla większości. (3)
- 16 3
-
2022-04-19 09:25
nie robi się dla większości, tylko dla wszystkich (2)
- 4 8
-
2022-04-19 10:15
Czyli dla samochodziarzy też? (1)
Wczoraj licznik przy drodze rowerowej przy ppnt wyświetlał ok 750, ciekawe ile wyświetlałby licznik samochodów.
W przeliczeniu na użytkownika droga ta infrastruktura.- 5 2
-
2022-04-19 10:44
Nie patrz na ten licznik, bo on jest przekręcany jak im się statystyki nie zgadzają. Kiedyś była temperatura -4 stopnie i śnieg na drodze dla rowerów przy PPTN, a licznik pokazywał ponad 1000 rowerzystów. Innym razem przy 0 stopni i deszczu zaczytywał przejeżdżające obok samochody.
- 3 0
-
2022-04-19 10:00
(1)
Nie rozumiem, skąd to zdziwienie... Przecież samochodów jest na ulicach zdecydowanie więcej niż rowerów. Głupotą byłoby budowanie ścieżek rowerowych o wymiarach autostrady, skoro rowerów na niej pojawi się 10, no może 20 w ciągu godziny.
- 9 0
-
2022-04-19 10:44
Poza tym drogi zwykłe też są dla rowerów. Ile razy to nie spotkasz się z rowerzystą, który jedzie jezdnią mając DDR obok.
- 6 0
-
2022-04-19 10:27
Tobie jeden pas powinien wystarczyć. (1)
I najchętniej, jak byś musiał się na niego dostawać nagle na lewą stronę, przez światła i przekraczając 2 buspasy i drogę rowerową. Wtedy, możliwe, że w Twojej małej główeczce zaświta maleńka myśl choć może nie że już rozumiesz o co chodzi tym rajtuzom, obcisłym itp.
- 1 1
-
2022-04-19 10:45
W takim przypadku powinien wystarczyć mi też lokal mieszkalny w innym mieście i podatki tam płacone na budowę normalnych dróg
- 3 0
-
2022-04-19 08:20
ukłon w stronę samochodziarzy. Kosztem DDR dali im kolejny pas z którego nikt na końcu przy skrzyżowaniu nie będzie korzystał :)
- 7 4
-
2022-04-19 08:42
(2)
o ile się orientuję to projektowana droga rowerowa jest dwukierunkowa tak więc proszę nie pisać głupot
- 13 1
-
2022-04-19 10:16
Droga jest dwukierunkowa - jakiej szerokości? (1)
- 1 1
-
2022-04-19 10:47
Nie ważne jaka szerokość, skoro rowerzyści i tak zajmą całą jej przestrzeń żeby sobie między sobą poplotkować.
- 5 0
-
2022-04-19 11:05
Na ul. Puckiej ścieżka rowerowa jest po obu stronach drogi, a rowerzyści i tak jeżdżą drogą. Czy więc nie lepiej zlikwidować tam ścieżki rowerowe i wybudować po dwa pasy drogi w każdą stronę
- 5 2
-
2022-04-19 14:41
Droga rowerowa
Chyba po jednej stronie wystarczy ? Piesi też muszą gdzieś czuć się bezpiecznie
- 0 0
-
2022-04-19 07:50
Otworzą to jak plac i parking w Chyloni
- 23 0
-
2022-04-19 07:53
Hola hola
Poczekajmy jeszcze dwa lata na odbiór prac- wtedy może pojedziemy.
- 21 0
-
2022-04-19 07:58
kiedy pkm na północ ? (1)
nigdy
- 32 0
-
2022-04-19 13:35
Nie da się
Szczur
- 3 0
-
2022-04-19 08:10
(1)
Oby tylko nam to odebrali. Wojtek cały czas pyta po co przy kościele taka zawijana w eske ta ulica, nie dało zrobić jej prosto. Oj ten Wojtuś żartowniś.
- 57 7
-
2022-04-19 09:14
jest wska bo nie chcieli zburzyć samowoli ksiedza
w postaci kładki dla pieszych...
- 10 5
-
2022-04-19 08:14
Ile?1,5 roku rycia,droga 500m(pincet m)!
Szacun!- 32 0
-
2022-04-19 08:17
Ile to trwalo? (1)
Poltorej roku czy wiecej?
- 22 1
-
2022-04-19 09:33
Ile pamiętam to około 30 lat. Tak, już wtedy było wiadomo że Gdynia idzie w tamtą stronę. A teraz mamy im padać na kolana i dziękować.... nonsens.
- 6 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.